Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Since '54 »

stvvilvoorde schreef:Zou me niks verbazen als Yannick straks bij Kortrijk zit
Dit zou naar af zijn althans toch voor de zeer ambitieuze Ferrera.

1. Moeskroen laten promoveren i.p.v. STVV.
2. STVV laten stikken voor het z.g. 'grote geld' en 'ambitie' bij Standard.
3. Mislukken bij Standard.
4. Mislukken bij Mechelen.

Och ja, hij, Dompé en Edmilson hebben Genk op Stayen geklopt met 3-1. 't Is waar ook.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Mikman »

En bij Charleroi werd hij ook aan de deur gezet. Ondertussen heeft hij toch al een kwart van de eersteklassers gedaan :)

De kwaliteiten van Mechelen werden voor het seizoen ruimschoots overschat. En wees eerlijk: een groot deel van dit forum ging daar heel makkelijk in mee. Ikzelf heb die (sportieve) hype rond die ploeg nooit echt begrepen. Niet dat ik dacht dat ze na 12 speeldagen laatste zouden staan ( ik had daar eerder Moeskroen of W-Beveren verwacht, foutje ) , maar ik zag puur sportief en objectief gezien weinig redenen om ze hoger in te schatten dan STVV.

Wat moet Schoofs nu denken?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

Die inschatting was thans niet zo verwonderlijk op basis van het vorige seizoen en de gedane transfers. Wat de basis betreft ging dat om Vanlerberghe en Bjelica out en Schoofs, Pedersen, Kolovos, Ganvoula en (in mindere mate) Kawaya in. KV had en heeft geen ploeg met grote individuele uitblinkers maar als je met een stevig collectief de laatste jaren 9de, 10de en 7de eindigt en niet meteen aan kwaliteit inboet, is PO1 kanshebber een zeer logische prognose die wat mij betreft weinig met hype of wat dan ook te maken heeft.

Wat Schoofs nu moet denken? "K*t" en toch was ook zijn keuze op dat moment logisch vanuit zijn standpunt. Het enige dat hem had kunnen overtuigen om voor ons te kiezen, is zijn verleden en hart voor deze club (subjectief) of een smak geld, maar op alle objectieve indicatoren (klassement afgelopen seizoenen, stabiliteit binnen de club, supportersaantal, budget) scoorde (en scoort nog altijd, uitgez. actueel klassement) KV beter. Daar komt ook nog eens het (gepercipieerde) gezichtsverlies bij als je terug gaat naar de club die je 1,5 jaar eerder verkocht. Dat het nu helemaal anders uitdraait, geeft alleen maar aan dat voetbal geen exacte wetenschap is.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jack »

Jacques schreef:Die inschatting was thans niet zo verwonderlijk op basis van het vorige seizoen en de gedane transfers. Wat de basis betreft ging dat om Vanlerberghe en Bjelica out en Schoofs, Pedersen, Kolovos, Ganvoula en (in mindere mate) Kawaya in. KV had en heeft geen ploeg met grote individuele uitblinkers maar als je met een stevig collectief de laatste jaren 9de, 10de en 7de eindigt en niet meteen aan kwaliteit inboet, is PO1 kanshebber een zeer logische prognose die wat mij betreft weinig met hype of wat dan ook te maken heeft.

Wat Schoofs nu moet denken? "K*t" en toch was ook zijn keuze op dat moment logisch vanuit zijn standpunt. Het enige dat hem had kunnen overtuigen om voor ons te kiezen, is zijn verleden en hart voor deze club (subjectief) of een smak geld, maar op alle objectieve indicatoren (klassement afgelopen seizoenen, stabiliteit binnen de club, supportersaantal, budget) scoorde (en scoort nog altijd, uitgez. actueel klassement) KV beter. Daar komt ook nog eens het (gepercipieerde) gezichtsverlies bij als je terug gaat naar de club die je 1,5 jaar eerder verkocht. Dat het nu helemaal anders uitdraait, geeft alleen maar aan dat voetbal geen exacte wetenschap is.
100% eens op beide vlakken.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door zipke373 »

Jacques schreef:Die inschatting was thans niet zo verwonderlijk op basis van het vorige seizoen en de gedane transfers. Wat de basis betreft ging dat om Vanlerberghe en Bjelica out en Schoofs, Pedersen, Kolovos, Ganvoula en (in mindere mate) Kawaya in. KV had en heeft geen ploeg met grote individuele uitblinkers maar als je met een stevig collectief de laatste jaren 9de, 10de en 7de eindigt en niet meteen aan kwaliteit inboet, is PO1 kanshebber een zeer logische prognose die wat mij betreft weinig met hype of wat dan ook te maken heeft.

Wat Schoofs nu moet denken? "K*t" en toch was ook zijn keuze op dat moment logisch vanuit zijn standpunt. Het enige dat hem had kunnen overtuigen om voor ons te kiezen, is zijn verleden en hart voor deze club (subjectief) of een smak geld, maar op alle objectieve indicatoren (klassement afgelopen seizoenen, stabiliteit binnen de club, supportersaantal, budget) scoorde (en scoort nog altijd, uitgez. actueel klassement) KV beter. Daar komt ook nog eens het (gepercipieerde) gezichtsverlies bij als je terug gaat naar de club die je 1,5 jaar eerder verkocht. Dat het nu helemaal anders uitdraait, geeft alleen maar aan dat voetbal geen exacte wetenschap is.
Volgens mij speelde Kolovos vorig seizoen ook al in KVM...en basis out : Schouterden speelde in totaal ook 31 wedstrijden, Verdier in totaal 37, die zijn ook weg.
De jaren er voor Hani, Abradovic en Kosanovic weg.
Moet zeggen dat mijn collega hier op het werk en kakker tot in de kist er voor het seizoen al niet gerust in was...

En wat hun nu ook niet echt gaat helpen is dat ze Vitas voor drie maanden kwijt zijn.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door the fan »

Wouter Vrancken zou Lommel verlaten voor Kortrijk?!
Top van hem...
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door STimVV »

the fan schreef:Wouter Vrancken zou Lommel verlaten voor Kortrijk?!
Top van hem...
Hij zou stoppen omwille van gezondheidsproblemen en zeker niet om T1 in 1e klasse te worden.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

STimVV schreef:
the fan schreef:Wouter Vrancken zou Lommel verlaten voor Kortrijk?!
Top van hem...
Hij zou stoppen omwille van gezondheidsproblemen en zeker niet om T1 in 1e klasse te worden.
http://sporza.be/permalink/1.3096530
Niet T1, wel T2...en bij f*cking Kortrijk dan nog. Ik kan me inbeelden dat dit bij veel Lommel supporters een wrange nasmaak laat. Ik zou me in hun plaats redelijk verraden voelen. Ik vind het eigenlijk ook onbegrijpelijk qua carrièreplanning. Twee seizoenen bij Lommel inclusief promotie naar 1B en hij had hier bij wijze van spreken zo binnengerold kunnen worden.
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door STimVV »

De persoonliijke redenen/gezondheidsproblemen die hij aanhaalde ging over het feit dat hij de druk van "te moeten" niet aan kon. De stress werd hem te veel... met bepaalde gevolgen als resultaat.
Als T2 zal je inderdaad iets minder stress hebben, maar toch...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

Djene: hier vaak vervloekt, maar doet het in Spanje wel goed
http://voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=129750
Overdrijven is een kunst
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door lakie »

Jacques schreef:Djene: hier vaak vervloekt, maar doet het in Spanje wel goed
http://voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=129750
Djene kwam er hier opt laatste ook meer en meer door...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

lakie schreef:
Jacques schreef:Djene: hier vaak vervloekt, maar doet het in Spanje wel goed
http://voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=129750
Djene kwam er hier opt laatste ook meer en meer door...
Kreeg ook gewoon véél te veel kritiek van de supporters, want hij speelde zelden slechte wedstrijden. Stel u voor dat je hem nog had, samen met Fernandez, dan had je waarschijnlijk de beste verdediging in de competitie...

Werd ook vooral veel te streng aangepakt omdat zijn weinige, weliswaar domme, fouten ons punten gekost heeft. Maar kijk eens naar Kitsiou: hij werd de eerste speeldagen opgehemeld hier, maar maakte toen ook elke wedstrijd een zware en/ of domme fout. Alleen heeft ons dat geen punten gekost.

Perceptie is alles :)
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jack »

Bwa uiteindelijk zagen de meeste m toch niet graag vertrekken?
Denk dat iedereen het er naar het einde toe wel over eens was dat hij een groot potentieel had, maar gewoon geregeld nog een aboslute brainfart tentoonspreidde.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvvilvoorde »

Ex-STVV'ers Ivan Yagan (lierse) en Salomon Nirisarike(tubize) staan allebei in het elftal van de 17de speeldag in 1B
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jones »

Wat is er van Proschwitz ? En onze vorige Japanner : Ono ?
Plaats reactie