WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Brusselmans »

enrique schreef:
Haseveleon schreef:Gisteren Raman gespot op de tribune tijdens G*nk-Standard.. :fuck:

Zou het nog ergens, maar dan ook nog ergens.. mogelijk zijn dat Raman opgenomen is/wordt in het netwerk van RD en het seizoen 2016-2017 start bij Standard ?
Ik vind dat toch straf elke keer
Als er ne voetballer naar een ander match gaat kijken, zal hij het volgende seizoen bij een van die ploegen spelen ...
Sterk !
Matchke voetbal gaan kijken ....
Ik zie niks verkeerd eigenlijk hoor ....
Als hij naar de hoeren gaat, of naar de snookerzaal, ist ook nie goed ....
Als iedereen zich nu eens met zijn eigen zaken bemoeit, dan is er toch al werk genoeg denk ik ....
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door enrique »

Brusselmans schreef:
enrique schreef:
Haseveleon schreef:Gisteren Raman gespot op de tribune tijdens G*nk-Standard.. :fuck:

Zou het nog ergens, maar dan ook nog ergens.. mogelijk zijn dat Raman opgenomen is/wordt in het netwerk van RD en het seizoen 2016-2017 start bij Standard ?
Ik vind dat toch straf elke keer
Als er ne voetballer naar een ander match gaat kijken, zal hij het volgende seizoen bij een van die ploegen spelen ...
Sterk !
Matchke voetbal gaan kijken ....
Ik zie niks verkeerd eigenlijk hoor ....
Als hij naar de hoeren gaat, of naar de snookerzaal, ist ook nie goed ....
Als iedereen zich nu eens met zijn eigen zaken bemoeit, dan is er toch al werk genoeg denk ik ....
Ik denk dat ge mij nie snapt
Elke keer als er ne voetballer ergens in de tribune zit, is er hier commentaar
Voor mij mogen ze 3 matchen per dag zien ...
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door wva »

Haseveleon schreef:Gisteren Raman gespot op de tribune tijdens G*nk-Standard.. :fuck:

Zou het nog ergens, maar dan ook nog ergens.. mogelijk zijn dat Raman opgenomen is/wordt in het netwerk van RD en het seizoen 2016-2017 start bij Standard ?
Plichtsbewuste speler...ging de tegenstander van komende zondag al scouten.....
Eigenlijk zijn er geen excuses voor zondag....
De helft van onze ploeg ziet Standard meer spelen dan wie dan ook.... :lol:
Punten pakken zondag.....(en 't zal nodig zijn ook...)
Een beetje tegenslag en we staan na zondag voorlaatste.....met nog.....1 puntje over voor Westerlo.... :end:
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door wva »

wva schreef:
Haseveleon schreef:Gisteren Raman gespot op de tribune tijdens G*nk-Standard.. :fuck:

Zou het nog ergens, maar dan ook nog ergens.. mogelijk zijn dat Raman opgenomen is/wordt in het netwerk van RD en het seizoen 2016-2017 start bij Standard ?
Plichtsbewuste speler...ging de tegenstander van komende zondag al scouten.....
Eigenlijk zijn er geen excuses voor zondag....
De helft van onze ploeg ziet Standard meer spelen dan wie dan ook.... :lol:
Punten pakken zondag.....(en 't zal nodig zijn ook...)
Een beetje tegenslag en we staan na zondag voorlaatste.....met nog.....1 puntje over voor Westerlo.... :end:
(dan kunnen de violisten van de Titanic bijna terug aan de slag.....)
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STimVV »

Blijkbaar wilde Standard Julien De Sart naar Stayen sturen in geval dat Angban naar hen kwam.
Vandaag in sport voetbalmagazine:
"Van Buyten contacteerde Michael Emenalo, sportief directeur van Chelsea. Tegelijk belde Van Buyten met Bormans om hem te melden dat Angban naar Sclessin zou verhuizen, met het akkoord van Chelsea. In ruil zou STVV na Alexis de Sart ook zijn broer Julien de Sart krijgen. Waarop STVV prompt Chelsea contacteerde en liet weten dat als Angban zomaar verkast dan ook Cuevas en Rodriguez mochten vertrekken. Paulo Ferreira, verantwoordelijke voor de uitleenbeurten van Chelsea, antwoordde dat er geen sprake van is dat Angban dit seizoen Stayen verlaat. Een slechte communicatie tussen Emenalo en Paulo Ferreira? Of speelde Van Buyten blufpoker en maakte hij gewag van een akkoord dat er niet was?"
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door StvvBoy »

STimVV schreef:Blijkbaar wilde Standard Julien De Sart naar Stayen sturen in geval dat Angban naar hen kwam.
Vandaag in sport voetbalmagazine:
"Van Buyten contacteerde Michael Emenalo, sportief directeur van Chelsea. Tegelijk belde Van Buyten met Bormans om hem te melden dat Angban naar Sclessin zou verhuizen, met het akkoord van Chelsea. In ruil zou STVV na Alexis de Sart ook zijn broer Julien de Sart krijgen. Waarop STVV prompt Chelsea contacteerde en liet weten dat als Angban zomaar verkast dan ook Cuevas en Rodriguez mochten vertrekken. Paulo Ferreira, verantwoordelijke voor de uitleenbeurten van Chelsea, antwoordde dat er geen sprake van is dat Angban dit seizoen Stayen verlaat. Een slechte communicatie tussen Emenalo en Paulo Ferreira? Of speelde Van Buyten blufpoker en maakte hij gewag van een akkoord dat er niet was?"
Niet met onze voeten laten spelen. Zo moet dat! :toppie:
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Mikman »

STimVV schreef:Blijkbaar wilde Standard Julien De Sart naar Stayen sturen in geval dat Angban naar hen kwam.
Vandaag in sport voetbalmagazine:
"Van Buyten contacteerde Michael Emenalo, sportief directeur van Chelsea. Tegelijk belde Van Buyten met Bormans om hem te melden dat Angban naar Sclessin zou verhuizen, met het akkoord van Chelsea. In ruil zou STVV na Alexis de Sart ook zijn broer Julien de Sart krijgen. Waarop STVV prompt Chelsea contacteerde en liet weten dat als Angban zomaar verkast dan ook Cuevas en Rodriguez mochten vertrekken. Paulo Ferreira, verantwoordelijke voor de uitleenbeurten van Chelsea, antwoordde dat er geen sprake van is dat Angban dit seizoen Stayen verlaat. Een slechte communicatie tussen Emenalo en Paulo Ferreira? Of speelde Van Buyten blufpoker en maakte hij gewag van een akkoord dat er niet was?"

Smerig spelletje van Van Buyten. Chelsea gaat een groeiende samenwerking die hun in de toekomst nog vruchten kan afwerpen niet opzeggen voor wat €€€ uit Luik.

Tuurlijk is het wel nog mogelijk dat Angban volgend seizoen alsnog naar Luik trekt. Of naar Arnhem ( Vitesse).

Wat onze Duits betreft: hem ooit zien spelen ( samenvatting ) bij Hull. Ik denk dat Taulemesse een goeie vergelijking is, hetzelfde profiel, beetje zelfde loopbaan ook.

Zijn extra-sportieve uitspattingen, als die er al waren: net als bij Raman eerder een uiting van bedenkelijk kinderniveau dan echt schadelijk, laat staan crimineel ( al zou ik moest ik landbouwer of homo zijn het ook niet leuk vinden om voor Brugge-supporter uitgemaakt te worden :mrgreen: ). Een prof die om 5 uur 's nachts in beschonken toestand zijn auto total loss rijdt op een boom of met zijn SUV een living binnen rijdt wanneer hij van disco Real komt, dat is wel schadelijk en crimineel.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Caravaggio »

STVV-fan schreef:Abdel al Badaoui, een 19-jarige flankaanvaller (denk ik); is naar Standard vertrokken (zag het in de kleine lettertjes in Het Laatste Nieuws)
Dat zijn idd opportuniteiten naar STVV's norm mij dunkt..

http://www.voetbalnieuws.be/news/203580 ... ansfervrij
Aleksandr Iakovenko nog zo een oportuniteit, al lijkt me deze té duur voor STVV

http://www.voetbalnieuws.be/news/203535 ... ddenvelder
Franck Moussa, van Charlton, ook gratis...
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Haseveleon
Berichten: 107
Lid geworden op: 26 apr 2015, 19:06

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Haseveleon »

Piotr heeft in samenspraak met Charlton zijn contract ontbonden.. Ik neem aan dat dat geen grootverdiener is.. Maar nu wel opnieuw een vrije speler..

misschien contractje tot einde seizoen met optie op nog een extra ?
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Jebus4life »

In de Engelse tweede klasse betalen ze serieus goed nochtans (geen idee of dat bij het Charlton van Roland ook zo is natuurlijk :D )
Bovendien hebben ze net diene Duitser gehaald; ze gaan niet nog een spits binnenhalen vermoed ik (ze hebben er nu al 3 voor 1 positie, 4 als je Raman meetelt :D )
Haseveleon
Berichten: 107
Lid geworden op: 26 apr 2015, 19:06

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Haseveleon »

Jebus4life schreef:In de Engelse tweede klasse betalen ze serieus goed nochtans (geen idee of dat bij het Charlton van Roland ook zo is natuurlijk :D )
Bovendien hebben ze net diene Duitser gehaald; ze gaan niet nog een spits binnenhalen vermoed ik (ze hebben er nu al 3 voor 1 positie, 4 als je Raman meetelt :D )

Raman zal wel op de flank gaan spelen, zeker Soumahoro gekwetst is.. dus ik tel er nog maar 3.. Tchité.. mij nog niet overtuigd.. dan tel ik er nog 2.. Het geloof is hier wel groot precies in onze spitsen..
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Henri is de man »

Haseveleon schreef: Het geloof is hier wel groot precies in onze spitsen..
Het geloof in Pjotr is (terecht) nog minder dan in Momi :roll: . Zaak gesloten neem ik aan ?
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Haseveleon
Berichten: 107
Lid geworden op: 26 apr 2015, 19:06

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door Haseveleon »

Henri is de man schreef:
Haseveleon schreef: Het geloof is hier wel groot precies in onze spitsen..
Het geloof in Pjotr is (terecht) nog minder dan in Momi :roll: . Zaak gesloten neem ik aan ?

Voetbalkenner.. zucht
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door StvvBoy »

Haseveleon schreef:
Henri is de man schreef:
Haseveleon schreef: Het geloof is hier wel groot precies in onze spitsen..
Het geloof in Pjotr is (terecht) nog minder dan in Momi :roll: . Zaak gesloten neem ik aan ?

Voetbalkenner.. zucht
Ik verkies 1 Pjotr over 100 momi ... Ik zou hem meteen terug willen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: WINTERTRANSFERS 2015 - 2016

Bericht door STVV-fan »

Zit Piotr dan niet meer in Denemarken?
Want Charlton leende hem uit aan Randers Fc.
contract ontbonden, maar dan loopt zijn contract met Randers toch gewoon door, n'est pas?

Voor de Piotr-haters ==> Alles is beter dan Tchité en Momi op dit moment
Gesloten