Open brief aan voorzitter Bart Lammens

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Open brief aan voorzitter Bart Lammens

Bericht door Halenaar »

Mikman schreef:
Dreke schreef:Alles over het voorstel van Lammens is hier al gezegd. Waarom zou hij nu wel de waarheid vertellen?

Voorstel aan het Verbond en de aangesloten supportersclubs: stuur geen 10 leden per club, maar 0. Laat u AUB niet opnieuw sussen door loze woorden en leugens. Steek uw spreekwoordelijke middelvinger uit. Ze verdienen niet beter.
Ben ik het niet mee eens. Met mentale masturbatie maak je geen kinderen. Je moet de zaken omdraaien en Lammens voorwaarden stellen om als supporters mee aan tafel te willen schuiven. Zijn voorstel om komende week 10 personen per supportersclub aan te stellen speelt enkel in zijn kaart, hoe verdeelder en minder voorbereid je aan tafel verschijnt, hoe beter voor hem.
Hij heeft dan zelfs kans om zijn eigen strooimannetjes mee binnen te krijgen.

Voordat je met een delegatie aan tafel gaat stel je volgende niet-onderhandelbare voorwaarden: volledige inzage in de documenten van de recente uitgaande transfers, jaarrekeningen van de NV STVV ( en eis dat die jaarlijks op de website worden gepubliceerd ) , gedetaillers overzicht van de schulden met de namen van de schuldeisers en de rentelasten, grafische verdeling van inkomsten en uitgaven van de NV, boekhoudkundige prognoses voor de komende jaren.

Als die op tafel liggen, neem je een week de tijd om alles grondig te analyseren. Schakel hiervoor experts in ( boekhouders, auditbureau, mensen binnen de makelaarswereld ). Eventuele kosten zijn op rekening van STVV ( duurder dan een rondje betalen aan de supporters op cafe ). Dat zijn stevige maar faire voorwaarden voor overleg. Dan pas ga je aan tafel.

Voldoet STVV niet aan die voorwaarden, kan je aan acties denken. Dan heb je duidelijk gemaakt dat je constructief wou meewerken maar dat het bestuur zaken achter wil houden. Momenteel is de supportersschare waarschijnlijk nog veel te heterogeen (oud zeer helaas ) om aan acties te denken.
Zoals je zelf zegt: heel zware voorwaarden. Volgens mij zou dit geen enkele club doen in eerste klasse.
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Open brief aan voorzitter Bart Lammens

Bericht door Johan »

Goei post Milkman, maar dat zal niet gebeuren, daar zal Roland wel een stokje voor steken.Gezien LAM-MENS maar een handpop is.Die is nu zijn speech door RD geschreven al aan instuderen zijn.Ga naar de afspraak en bekogel hem met rotte eieren.Die pathetische LEUGENAAR verdiend niet de we er nog veel woorden aan vuil maken.Of in het andere geval :blijf weg.Wij gaan naar tweede door onkunde van trainer, vooral bestuur en door de arbitrage ;het kan niet dat wij al twee matchen worden geflikt,zou de bond Duchatelet zijn gekonkel beu zijn.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Open brief aan voorzitter Bart Lammens

Bericht door Iniesta »

De brief is een goede poging maar ipv te gedurfd eerder te braaf.

De supporters mogen de gebreken wel opnoemen en hij zal ze één voor één ontkennen of minimaliseren. Hoe vaak kan je een leugenaar geloven?

Het klopt dat de supporters meer mogen eisen. Geen symbolisch aandeel maar één zitje in het bestuur zou een echte blijk van transparantie en goede wil zijn. Deze persoon moet inzage in alle documenten krijgen en de voorwaarden die tussen de entiteiten afgesproken zijn. Wie niets te verbergen heeft kan daar toch niet tegen zijn? Is dit bij oa KV Mechelen al niet het geval?

Hier mogen supporters betalen en braaf zwijgen. Wie niet zwijgt wordt als hard die aan de kant gezet en de rest beliegen ze met gerecupereerde leugens.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Open brief aan voorzitter Bart Lammens

Bericht door Brusselmans »

Iniesta schreef: hard die
:lol:
Ik blijf het een geweldige uitspraak vinden.
Het zegt alles over de zonnekoning ...
:vomit:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Open brief aan voorzitter Bart Lammens

Bericht door STVV-fan »

Iniesta schreef:De brief is een goede poging maar ipv te gedurfd eerder te braaf.

De supporters mogen de gebreken wel opnoemen en hij zal ze één voor één ontkennen of minimaliseren. Hoe vaak kan je een leugenaar geloven?

Het klopt dat de supporters meer mogen eisen. Geen symbolisch aandeel maar één zitje in het bestuur zou een echte blijk van transparantie en goede wil zijn. Deze persoon moet inzage in alle documenten krijgen en de voorwaarden die tussen de entiteiten afgesproken zijn. Wie niets te verbergen heeft kan daar toch niet tegen zijn? Is dit bij oa KV Mechelen al niet het geval?

Hier mogen supporters betalen en braaf zwijgen. Wie niet zwijgt wordt als hard die aan de kant gezet en de rest beliegen ze met gerecupereerde leugens.
Jij wil gewoon de cijfers Iniesta :D in die constructie die jij nu opzet zou jij haast geen haar beter zijn dan RD :grappig: :grappig: :grappig:
;) Mensen als stromannen voor jou de boekhouding laten doornemen en het dan aan u doorsluizen
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Open brief aan voorzitter Bart Lammens

Bericht door STVV-fan »

Halenaar schreef:
Mikman schreef:
Dreke schreef:Alles over het voorstel van Lammens is hier al gezegd. Waarom zou hij nu wel de waarheid vertellen?

Voorstel aan het Verbond en de aangesloten supportersclubs: stuur geen 10 leden per club, maar 0. Laat u AUB niet opnieuw sussen door loze woorden en leugens. Steek uw spreekwoordelijke middelvinger uit. Ze verdienen niet beter.
Ben ik het niet mee eens. Met mentale masturbatie maak je geen kinderen. Je moet de zaken omdraaien en Lammens voorwaarden stellen om als supporters mee aan tafel te willen schuiven. Zijn voorstel om komende week 10 personen per supportersclub aan te stellen speelt enkel in zijn kaart, hoe verdeelder en minder voorbereid je aan tafel verschijnt, hoe beter voor hem.
Hij heeft dan zelfs kans om zijn eigen strooimannetjes mee binnen te krijgen.

Voordat je met een delegatie aan tafel gaat stel je volgende niet-onderhandelbare voorwaarden: volledige inzage in de documenten van de recente uitgaande transfers, jaarrekeningen van de NV STVV ( en eis dat die jaarlijks op de website worden gepubliceerd ) , gedetaillers overzicht van de schulden met de namen van de schuldeisers en de rentelasten, grafische verdeling van inkomsten en uitgaven van de NV, boekhoudkundige prognoses voor de komende jaren.

Als die op tafel liggen, neem je een week de tijd om alles grondig te analyseren. Schakel hiervoor experts in ( boekhouders, auditbureau, mensen binnen de makelaarswereld ). Eventuele kosten zijn op rekening van STVV ( duurder dan een rondje betalen aan de supporters op cafe ). Dat zijn stevige maar faire voorwaarden voor overleg. Dan pas ga je aan tafel.

Voldoet STVV niet aan die voorwaarden, kan je aan acties denken. Dan heb je duidelijk gemaakt dat je constructief wou meewerken maar dat het bestuur zaken achter wil houden. Momenteel is de supportersschare waarschijnlijk nog veel te heterogeen (oud zeer helaas ) om aan acties te denken.
Zoals je zelf zegt: heel zware voorwaarden. Volgens mij zou dit geen enkele club doen in eerste klasse.
Zwaar inderdaad, maar Mik slaat hier nagels met koppen.
Indien dit echt zal gebeuren, maar zoals hij zelf zegt, teveel verdeeldheid onder uw supporters zelf, zou dit schitterend zijn, dan is het ook eindelijk gedaan met het feit dat mensen zoals Iniesta (ik geef ze geen ongelijk, maar na een tijd wil die plaat ook gewoon terug de kast in) er niet in geloven.

Ik heb 1 bedenking, waarom denk je dat boekhouders en auditeurs wel dát aan het licht zullen brengen wat we beweerd willen zien, iets waar de voltallige Pro League achter zocht nadat we gepromoveerd waren? :Roland: weet zijn constructies wel op te zetten dat hij daar praktisch gezien niet in voorkomt, hoewel hij Gepetto is. Of werkt die doorlichting van de Pro League niet diepgaand genoeg? Dat kan ook natuurlijk :D .
Daarenboven is het niet opportuun om dat NU te doen eerlijk gezegd, voor een deel, omdat de jaarrekening van dit jaar pas in december bekend wordt gemaakt aan de aandeelhouders, dus daar zal alles instaan van dit seizoen (inkomsten transfers, inkomsten dit, inkomsten dat, uitgaven zus, uitgaven zo). En ik vrees dat ze u de boekhouding tot nu toe niet zullen presenteren :lol:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Open brief aan voorzitter Bart Lammens

Bericht door Jones »

STVV-fan schreef:
Halenaar schreef:
Mikman schreef:
Dreke schreef:Alles over het voorstel van Lammens is hier al gezegd. Waarom zou hij nu wel de waarheid vertellen?

Voorstel aan het Verbond en de aangesloten supportersclubs: stuur geen 10 leden per club, maar 0. Laat u AUB niet opnieuw sussen door loze woorden en leugens. Steek uw spreekwoordelijke middelvinger uit. Ze verdienen niet beter.
Ben ik het niet mee eens. Met mentale masturbatie maak je geen kinderen. Je moet de zaken omdraaien en Lammens voorwaarden stellen om als supporters mee aan tafel te willen schuiven. Zijn voorstel om komende week 10 personen per supportersclub aan te stellen speelt enkel in zijn kaart, hoe verdeelder en minder voorbereid je aan tafel verschijnt, hoe beter voor hem.
Hij heeft dan zelfs kans om zijn eigen strooimannetjes mee binnen te krijgen.

Voordat je met een delegatie aan tafel gaat stel je volgende niet-onderhandelbare voorwaarden: volledige inzage in de documenten van de recente uitgaande transfers, jaarrekeningen van de NV STVV ( en eis dat die jaarlijks op de website worden gepubliceerd ) , gedetaillers overzicht van de schulden met de namen van de schuldeisers en de rentelasten, grafische verdeling van inkomsten en uitgaven van de NV, boekhoudkundige prognoses voor de komende jaren.

Als die op tafel liggen, neem je een week de tijd om alles grondig te analyseren. Schakel hiervoor experts in ( boekhouders, auditbureau, mensen binnen de makelaarswereld ). Eventuele kosten zijn op rekening van STVV ( duurder dan een rondje betalen aan de supporters op cafe ). Dat zijn stevige maar faire voorwaarden voor overleg. Dan pas ga je aan tafel.

Voldoet STVV niet aan die voorwaarden, kan je aan acties denken. Dan heb je duidelijk gemaakt dat je constructief wou meewerken maar dat het bestuur zaken achter wil houden. Momenteel is de supportersschare waarschijnlijk nog veel te heterogeen (oud zeer helaas ) om aan acties te denken.
Zoals je zelf zegt: heel zware voorwaarden. Volgens mij zou dit geen enkele club doen in eerste klasse.
Ik denk dat je dan de echte RD leert kennennen zijn mannekes op u af gaat sturen.

Zwaar inderdaad, maar Mik slaat hier nagels met koppen.
Indien dit echt zal gebeuren, maar zoals hij zelf zegt, teveel verdeeldheid onder uw supporters zelf, zou dit schitterend zijn, dan is het ook eindelijk gedaan met het feit dat mensen zoals Iniesta (ik geef ze geen ongelijk, maar na een tijd wil die plaat ook gewoon terug de kast in) er niet in geloven.

Ik heb 1 bedenking, waarom denk je dat boekhouders en auditeurs wel dát aan het licht zullen brengen wat we beweerd willen zien, iets waar de voltallige Pro League achter zocht nadat we gepromoveerd waren? :Roland: weet zijn constructies wel op te zetten dat hij daar praktisch gezien niet in voorkomt, hoewel hij Gepetto is. Of werkt die doorlichting van de Pro League niet diepgaand genoeg? Dat kan ook natuurlijk :D .
Daarenboven is het niet opportuun om dat NU te doen eerlijk gezegd, voor een deel, omdat de jaarrekening van dit jaar pas in december bekend wordt gemaakt aan de aandeelhouders, dus daar zal alles instaan van dit seizoen (inkomsten transfers, inkomsten dit, inkomsten dat, uitgaven zus, uitgaven zo). En ik vrees dat ze u de boekhouding tot nu toe niet zullen presenteren :lol:
nedr@
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 okt 2010, 13:12

Re: Open brief aan voorzitter Bart Lammens

Bericht door nedr@ »

Het antwoord van onze voorzitter.

31 januari 2016

Januari 2012

Ik kwam eigenlijk al eerder aan boord (november 2011) en zou het zittend bestuur helpen financieel orde op zaken te stellen. Toen bleek dat niemand bijkomende middelen in de club wenste te investeren, de verliezen zich opstapelden terwijl de degradatie onafwendbaar leek, verliet iedereen het schip en heb ik de verantwoordelijkheid genomen een faling af te wenden en investeerders te zoeken. Enkele schuchtere pogingen om lokale investeerders aan boord te krijgen, werden in de kiem gesmoord (bijvoorbeeld financiering via appartementen). Buitenlandse interesse voor een tweede klasse club in België was er ook maar bood volgens mij geen voldoende garanties op een sportieve doorgroei. Nu is er wel interesse van degelijke partijen. De vraag of we de weg van Kortrijk, Lierse, Eupen of Moeskroen-Péruwelz moeten volgen, vind ik een moeilijk keuze. Heeft lokale verankering meer voordelen? Is er voldoende lokale investeringsbereidheid in voetbal om te kunnen verankeren? Net zoals in 2012 herhaal ik uitdrukkelijk dat ik mezelf graag als een overgangsfiguur benoem maar in het belang van de club moet er wel een volwaardige vervanger zich aandienen. Zolang die er niet is, draag ik zorg voor onze club.

Bij de oprichting van de NV STVV werden symbolische aandelen van 1 euro uitgegeven waarbij duidelijk tekst en uitleg werd verschaft over de waarde en de reden ervan. De waarde was niets, de reden was jaarlijks uitgenodigd te worden op de Algemene Vergadering van Aandeelhouders waarbij alle financiële vragen kunnen worden gesteld aan de Raad van Bestuur. Reeds driemaal werd een jaarlijkse Algemene Vergadering gehouden waarop elke aandeelhouder werd uitgenodigd. Telkens waren een 20-tal aandeelhouders aanwezig, ook vertegenwoordigers van supportersverenigingen, en werden op alle vragen antwoorden gegeven.

Vandaag

Ik neem uw aandelen op uw verzoek graag terug in ontvangst. De NV werd opgericht met een kapitaal van 500.000,- euro dat bij gebrek aan externe kandidaat-investeerders door mezelf (B. Lammens BVBA) werd verhoogd tot 4.000.000,- euro. De illusie dat andere investeerders zich zouden aanbieden, ben ik inmiddels ook armer maar wat hebben de supporters van Bergen aan illusies verloren na hun degradatie? STVV is er wel in geslaagd een degradatie naar tweede klasse financieel te overleven en tegelijkertijd sportief de promotie naar eerste klasse af te dwingen via de kampioenstitel. Wat zelfverrijking betreft: laat u niet tegenhouden zelf te investeren in sport mochten de vetpotten u toelachen!
We hebben dit jaar sportieve ambitie getoond en die heeft vruchten afgeworpen, in die zin dat spelers in waarde toenamen en de overstap naar een grotere club maakten. De timing was ongelukkig, maar hen tegenhouden lukte ons niet. De opbrengsten van deze verkopen laten ons toe onze sportieve ambities ook voor de toekomst veilig te stellen, zoals Zulte Waregem en Lokeren dat ons hebben voorgedaan. Wij bereiden nu een ploeg voor die gensters kan slaan in Play-off 2 en daarbij tegelijkertijd de beste voorbereiding aan onze technische staf biedt op volgend seizoen. De tweede helft tegen Westerlo en onze prestatie tegen Anderlecht, lieten al een voorproefje zien. De automatismen zijn er nog niet, maar de kwaliteit zeker wel. Het resultaat zal volgen.

Onze ambitie is zo hoog mogelijk te eindigen en indien we een fatsoenlijk resultaat tegen Westerlo en Anderlecht hadden neergezet, lagen we nog altijd op koers om de onverwachte zesde te worden. Nu kunnen we er een kruis overmaken. We hebben voldoende kwaliteit om in Play-Off 2 tegen elke tegenstander voor de overwinning te gaan.

Tussen alle abonnees heb ik na de wedstrijd tegen Anderlecht niemand gevonden die zich belachelijk gemaakt voelde. Tijdens Play-Off 2 zullen we vol onze kans gaan.

Dat onze jongeren zo gegeerd worden door alle Belgische topclubs, is een compliment aan alle medewerkers van de technische staf en het beste argument om nieuw aankomend talent aan te trekken.

Roland Duchâtelet

Ik heb nooit ontkend samen te werken met Roland Duchâtelet, integendeel, mijn band met hem is heel duidelijk en hij heeft mij bij STVV gebracht. In onze samenwerking staat evenwel voor wat mij betreft altijd één thema centraal: het belang van STVV. Geen enkele beslissing die niet in het belang van STVV is, laat ik mij opdringen. Noch door Standard Luik, noch door Roland Duchâtelet, noch door Stayen NV of één van de clubs van Roland Duchâtelet of zijn zoon. Zij weten dat en doen net hetzelfde voor hun clubs. Anders handelen is ook onmogelijk. Hoe kan iemand medewerkers motiveren om mee te werken aan praktijken die nadelig zijn voor de organisatie waarvoor zij werken? Dat is meewerken aan pure sabotage. Dat houdt geen dag stand.

In onze samenwerking in het stadion is er wel vaker een discussiepunt over éénmalige kosten, ruimtegebruik, schoonmaak,... en in 99% van de gevallen lost Stayen alles op! Wat een luxe!

De voorwaarden waaraan wij het stadion huren, zijn ook heel duidelijk ‘in het belang van STVV’. Alle bezoekende clubs zijn erg jaloers op dit competitief voordeel dat in één klap ook een belangrijk licentieprobleem voor ons oplost, terwijl andere ploegen een moord zouden begaan om over een volledig conform en gekeurd stadion te beschikken.

Voor wat de opmerking van de trainer van AA Gent betreft, kan ik kort zijn. Hij greep naast Junior Edmilson en dat is frustrerend als je als trainer de mogelijkheden van deze speler ziet! Het weerhield Hein evenwel niet om Rob Schoofs te komen halen.

Wat de transfers uit Luik betreft. Is het niet wat vroeg om daarover te oordelen? Ik ben er van overtuigd dat ze een grote meerwaarde zijn voor STVV.

Budget

Het is steeds mijn bedoeling om een budget in evenwicht op te stellen en vervolgens te respecteren. Dat lukte tijdens ons verblijf in tweede klasse niet, maar kan op langere termijn wél lukken in eerste klasse en dit onder meer dankzij de uitgebreide mogelijkheden van het nieuwe stadion met onder andere fantastische VIP-mogelijkheden en grote feestzaal, maar ook en ontegensprekelijk door meerwaarden die we op spelers zullen realiseren.

Wie meent dat de voorzitters van voetbalclubs jaarlijks persoonlijk veel geld moeten bijleggen uit eigen zak, die kan best voor een andere club gaan supporteren waar dat wel gebeurt. Maar ik lees dat u niet wil afhankelijk zijn van een Messias. We zitten op dat vlak op dezelfde lijn.

De investeringen in infrastructuur zijn inderdaad nihil voor ons A-terrein. Op het oefencomplex hebben we wel een tweede grasveld van 60 meter breed aangelegd met automatische beregening omdat één terrein in onze leemgrond te weinig is voor een profclub. Nu beschikken we over 2 terreinen waarvan één gloednieuw. We hopen ook het andere terrein dit jaar te vernieuwen en van automatische beregening te voorzien. Te samen met het A-terrein bereiken we zo het minimum minimorum aan oefenvelden.

De Belgische voetbalbond wil de Elite A-jeugd tot 12 clubs herleiden en om tot dit select groepje te behoren hebben wij meer terreinen nodig die exclusief voor de jeugd bestemd zijn dan de velden op het oefencomplex. We hebben daarom een samenwerking gestart met VKM (lees: overname controle VZW VKM) die 4 terreinen in Kortenbos en 3 terreinen op Terbiest huren van de stad. Hier plannen we investeringen in terreinen, kleedkamers en kantine om blijvend op het hoogste niveau te kunnen deelnemen aan de Belgische jeugdcompetitie. De jeugdwerking zal deze investeringen voor een groot stuk zelf dragen zodat de impact op het budget van de A-ploeg minimaal, lees nul, zal zijn. De hele jeugdwerking onder voorzitterschap van David Meekers draait kostendekkend zodat zij geen budget van de A-kern verwachten om top voetbalonderricht te verstrekken aan de meest beloftevolle jongeren van onze regio. Ik voorzie eventueel toch vanuit de A-ploeg middelen vrij te maken omdat een jeugdwerking op het hoogste niveau van primordiaal belang is voor de vorming van jonge talenten én de uitstraling van STVV.

Huurlingen en jonge talenten waarop financiële meerwaarde gecreëerd dient te worden.

Indien men niet afhankelijk wil zijn van een Messias, dus budget in evenwicht en toch in eerste klasse stand houden, dan is er geen andere mogelijkheid.

De wereld is veranderd, het voetbal ook, maar samen het hoogst mogelijke sportieve doel bereiken staat nog recht als een muur en onze mogelijkheden zijn groter dan ooit. Niet alleen door ons stadion, ook door het grote succes van voetbal wereldwijd. Turkije, China, het Midden-Oosten.. zelfs India houden van voetbal. Onze sport gaat echt mondiaal en wij moeten mee met de wereld en onder onze kerktoren uit. We willen niet de richting uitgaan van Tongeren, Diest, Beringen,.. met alle respect voor de betrokkenen. Wij willen in eerste klasse blijven meedraaien en daarom moeten we blijven meegaan met de veranderde omstandigheden. We hoeven niet bang te zijn van deze veranderingen die ons sowieso en ongevraagd overkomen, maar integendeel klaar zijn om er ons voordeel uit te halen. Wij staan klaar om beelden zelf te verdelen, Chinese spelers op te leiden, spelers die Engeland niet binnen mogen alternatieven te bieden, …. . Wij investeren in GPS-vestjes, analyse software, medische kennis, … . Ook hier staan we in competitie met andere clubs en door professioneel te zijn, worden we geloofwaardig voor de grootste ‘marktpartijen’ zoals Chelsea, Liverpool,... . Dat is geen platte commerce, dat is je (kleine) plaats verdienen tussen de groten en er sportief voordeel uithalen. Aan de kant gaan staan en niet meedoen, is je eigen doodvonnis tekenen.

Transitclub? Volgens mij zijn er nog ongeveer een vijftal clubs die geen transitclub zijn: Barcelona, Real Madrid, PSG, Bayern München en Chelsea. Misschien nog enkele anderen.

Wij staan voor zes belangrijke wedstrijden en hebben ons zo hard we konden versterkt op de punten waar we kwetsbaar waren of waar waardevolle spelers vertrokken. We hebben maturiteit gehaald en jeugd. Samen met U kijk ik uit naar onze prestaties de komende wedstrijden.



Bart Lammens
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Open brief aan voorzitter Bart Lammens

Bericht door Jan Bulder »

http://www.stvv.com/nl/nieuws/hotnews/d ... rtersbrief

Een uitgebreider antwoord van de grote handpop op stvv.com.

Geen enkele concrete (met de nadruk op concrete) weerlegging van aangehaalde punten in de brief van het Supportersverbond.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Open brief aan voorzitter Bart Lammens

Bericht door toyotacorolla »

Volgens de uitleg van Lammens is hij al zeker van play-off twee te spelen, ikzelf denk dat het tweede klasse zal worden.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Open brief aan voorzitter Bart Lammens

Bericht door Dreke »

Wij bereiden nu een ploeg voor die gensters kan slaan in Play-off 2

We hebben voldoende kwaliteit om in Play-Off 2 tegen elke tegenstander voor de overwinning te gaan.

Tijdens Play-Off 2 zullen we vol onze kans gaan.
Staat genoteerd!
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Open brief aan voorzitter Bart Lammens

Bericht door Jack »

Concreet? ... Niks te lezen!
Hij gaat wel heel snel over vele aangehaalde punten heen. Ontkent de band met Standard ook niet, zegt enkel dat hij niks in het nadeel zou laten opdringen.

Ik heb trouwens niks tegen een mecenas, ik besef dat het vaak moeilijk is zonder, maar dan wel een mecenas die iets inzit met het sportieve.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Open brief aan voorzitter Bart Lammens

Bericht door STVV-fan »

toyotacorolla schreef:Volgens de uitleg van Lammens is hij al zeker van play-off twee te spelen, ikzelf denk dat het tweede klasse zal worden.
Jij kan Johan een handje geven.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Open brief aan voorzitter Bart Lammens

Bericht door STVV-fan »

Jack schreef:Concreet? ... Niks te lezen!
Hij gaat wel heel snel over vele aangehaalde punten heen. Ontkent de band met Standard ook niet, zegt enkel dat hij niks in het nadeel zou laten opdringen.

Ik heb trouwens niks tegen een mecenas, ik besef dat het vaak moeilijk is zonder, maar dan wel een mecenas die iets inzit met het sportieve.
En we weten al langer dan vandaag dat Roland ne zakenman pur sang is

PS: Dit stuk
"k heb nooit ontkend samen te werken met Roland Duchâtelet, integendeel, mijn band met hem is heel duidelijk en hij heeft mij bij STVV gebracht. In onze samenwerking staat evenwel voor wat mij betreft altijd één thema centraal: het belang van STVV. Geen enkele beslissing die niet in het belang van STVV is, laat ik mij opdringen. Noch door Standard Luik, noch door Roland Duchâtelet, noch door Stayen NV of één van de clubs van Roland Duchâtelet of zijn zoon. Zij weten dat en doen net hetzelfde voor hun clubs. Anders handelen is ook onmogelijk. Hoe kan iemand medewerkers motiveren om mee te werken aan praktijken die nadelig zijn voor de organisatie waarvoor zij werken? Dat is meewerken aan pure sabotage. Dat houdt geen dag stand."

het is nog beter, hij ontkent niets, hij geeft het totzelfs toe!
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Open brief aan voorzitter Bart Lammens

Bericht door toyotacorolla »

Gedoemd zijn we ...,,,,,, je mag verder invullen
Plaats reactie