Zomertransfers 2014-2015

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Since '54 »

Kalema zou een erg duur en nieuwbouw appartement krijgen op de Grote Markt, hoek Zoutstraat. Ik dacht op het plakkaat gelezen te hebben € 680/maand.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Luc »

bert1924 schreef:
Since '54 schreef:
Luc schreef:
weekenders schreef:Transfermolen valt stil bij STVV
Yannick Ferrera hoopt dat er nog een offensieve kracht bij zou komen. Op het einde van de transferperiode hult Stayen zich echter in stilte. Joeri Dequevy en Alessandro Iandoli lopen nog bij de Kanaries rond. Een inkomende transfer viel er niet te noteren.

In principe zal er niets meer bewegen bij de Haspengouwse club. Al weet je natuurlijk nooit in het voetbal. De transfermarkt loopt vandaag om middernacht af. Daarna kunnen de clubs nog spelers zonder contract vastleggen.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article. ... mpaign=all
Ze moeten zien dat ze geld over houden om de 5 koppige trainersstaf te betalen, nl Ferrera, Kalema, O'Loughlin, Delorge en Nys.
Spelers zijn op dit ogenblik minder belangrijk.
Echt waar!
Niet vergeten het dikke loon van de voorzitter.
Krijgt die ook al een loon? Benoit Morrenne was een betaalde voorzitter maar van Lammens wist ik dat niet.
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door darion »

Het kan hun niet veel schelen precies.
Schone foto op de twitter van Ferrera (https://twitter.com/YannickFerrera/stat ... 09/photo/1), gezellig wat zitten eten terwijl erboven staat : "Laatste uren van de transferperiode bij stvv"...
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door vdl »

Niet één fatsoenlijke transfer gedaan dit seizoen,enkel Hendrickx is een lichtpuntje.
Tussen plaats zes en twaalf spelen dit seizoen, verder raak je niet met dit materiaal.
Brol dat niet goed genoeg is voor andere ploegen in het netwerk van :Roland: dat krijg je,en enkele testers een contract geven,zover is het gekomen.
Ik vraag mij af wat dat bestuur hier doet,gewoon wachten tot de grote baas in luik zegt wat ze moeten doen?
Een schande is het geworden,die club waar ik zo trots op was.
Geef mij maar het oude stadion terug met echt gras en een echte ploeg.
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door mourinho »

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat er geen mens nog gaat zien .Deze club is kapot , afgebroken tot op de grond.Bedankt :Roland: ik hoop dat ge u morgen morsdood zal rijden en dat diene achterlijke handpop Lammens naast u zit.R.I.P. STVV :bweik: :end:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door bert1924 »

Luc schreef:
bert1924 schreef:
Since '54 schreef:
Luc schreef:
weekenders schreef:Transfermolen valt stil bij STVV
Yannick Ferrera hoopt dat er nog een offensieve kracht bij zou komen. Op het einde van de transferperiode hult Stayen zich echter in stilte. Joeri Dequevy en Alessandro Iandoli lopen nog bij de Kanaries rond. Een inkomende transfer viel er niet te noteren.

In principe zal er niets meer bewegen bij de Haspengouwse club. Al weet je natuurlijk nooit in het voetbal. De transfermarkt loopt vandaag om middernacht af. Daarna kunnen de clubs nog spelers zonder contract vastleggen.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article. ... mpaign=all
Ze moeten zien dat ze geld over houden om de 5 koppige trainersstaf te betalen, nl Ferrera, Kalema, O'Loughlin, Delorge en Nys.
Spelers zijn op dit ogenblik minder belangrijk.
Echt waar!
Niet vergeten het dikke loon van de voorzitter.
Krijgt die ook al een loon? Benoit Morrenne was een betaalde voorzitter maar van Lammens wist ik dat niet.
GJe zou nogal verschieten indien ge wist hoeveel :shock:
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door the fan »

Had eigenlijk toch een kleine hoop op iets deftige…
Het mag nu wel voor iedereen duidelijk zijn, …. we zijn een uitstalraam geworden voor (te) jong talent en opvanghuis vd Duchatelet
stal waar ze geen raad mee weten. :?
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Caravaggio »

RIP STVV, zo dood als ne pier.... eindronde is met deze kern te hoog gegrepen

HBVL: in een stukje over de transfer van A. Koç: "Koç is een flankaanvaller, daar waar STVV genoeg spelers heeft (Edmilson, Dequevy, Swers, Lazaar...), Ferrera wou graag Mutombo erbij, maar Lammens zei NJET .."

sterk bezig, mij zien ze nooit meer op Stayen, dit is de druppel
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Jacques »

bert1924 schreef:
Since '54 schreef:
Luc schreef:
weekenders schreef:Transfermolen valt stil bij STVV
Yannick Ferrera hoopt dat er nog een offensieve kracht bij zou komen. Op het einde van de transferperiode hult Stayen zich echter in stilte. Joeri Dequevy en Alessandro Iandoli lopen nog bij de Kanaries rond. Een inkomende transfer viel er niet te noteren.

In principe zal er niets meer bewegen bij de Haspengouwse club. Al weet je natuurlijk nooit in het voetbal. De transfermarkt loopt vandaag om middernacht af. Daarna kunnen de clubs nog spelers zonder contract vastleggen.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article. ... mpaign=all
Ze moeten zien dat ze geld over houden om de 5 koppige trainersstaf te betalen, nl Ferrera, Kalema, O'Loughlin, Delorge en Nys.
Spelers zijn op dit ogenblik minder belangrijk.
Echt waar!
Niet vergeten het dikke loon van de voorzitter.
Hoe? Da was een half jaar geleden nog zo ne goeie. :mrgreen:


Als mensen nu nog oprecht verontwaardigd zijn om de oplichterij van een pathologische leugenaar, een gepromoveerde kaartjesknipper en nog wat waardeloze "vrienden en familie van" die voor 5 euro zwijgen en hun kar keren, zegt dat ook iets over de mensen. Zelfde met Somé, alleen hier krijgt ge ze wijsgemaakt dat gratis nog te duur is...maar dan wel de loonlast van wat waardeloze Luikse rommel overpakken en wel een staf van 5 man betalen die nog niet eens kunnen zorgen dat spelers de volle 90 min fysiek aankunnen. Denk er straks nog maar eens aan als je op zoek gaat naar die onvindbare spits en het laatste half uur achteruit gedrukt wordt.
Dit is ordinair boerenbedrog vanaf dag 1. Ondertussen zijn we zo ergens rond dag 1000 schat ik, tijd dat de frank mag vallen.
Overdrijven is een kunst
kedkedet
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:08

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door kedkedet »

Wederom een mokerslag voor de trouwe stvv supporter. We zijn "onze" club nu echt wel kwijt !
Ik herken mij hier alvast niet meer in. Graag tabula rasa en nieuwe ploeg bouwen met jongens uit eigen streek, aangevuld met buitenlanders die meerwaarde bieden. Zie kampioenenjaar 2008-2009.

Zolang Lammens en Duchâtelet hier de plak zwaaien laat ik Stayen met pijn in het hart links liggen.
Kingambo2
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 sep 2014, 16:27

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Kingambo2 »

Jacques schreef:
bert1924 schreef:
Since '54 schreef:
Luc schreef:
weekenders schreef:Transfermolen valt stil bij STVV
Yannick Ferrera hoopt dat er nog een offensieve kracht bij zou komen. Op het einde van de transferperiode hult Stayen zich echter in stilte. Joeri Dequevy en Alessandro Iandoli lopen nog bij de Kanaries rond. Een inkomende transfer viel er niet te noteren.

In principe zal er niets meer bewegen bij de Haspengouwse club. Al weet je natuurlijk nooit in het voetbal. De transfermarkt loopt vandaag om middernacht af. Daarna kunnen de clubs nog spelers zonder contract vastleggen.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article. ... mpaign=all
Ze moeten zien dat ze geld over houden om de 5 koppige trainersstaf te betalen, nl Ferrera, Kalema, O'Loughlin, Delorge en Nys.
Spelers zijn op dit ogenblik minder belangrijk.
Echt waar!
Niet vergeten het dikke loon van de voorzitter.
Hoe? Da was een half jaar geleden nog zo ne goeie. :mrgreen:


Als mensen nu nog oprecht verontwaardigd zijn om de oplichterij van een pathologische leugenaar, een gepromoveerde kaartjesknipper en nog wat waardeloze "vrienden en familie van" die voor 5 euro zwijgen en hun kar keren, zegt dat ook iets over de mensen. Zelfde met Somé, alleen hier krijgt ge ze wijsgemaakt dat gratis nog te duur is...maar dan wel de loonlast van wat waardeloze Luikse rommel overpakken en wel een staf van 5 man betalen die nog niet eens kunnen zorgen dat spelers de volle 90 min fysiek aankunnen. Denk er straks nog maar eens aan als je op zoek gaat naar die onvindbare spits en het laatste half uur achteruit gedrukt wordt.
Dit is ordinair boerenbedrog vanaf dag 1. Ondertussen zijn we zo ergens rond dag 1000 schat ik, tijd dat de frank mag vallen.
gepromoveerde kaartjesknipper = :lollig:
boerenbedrog : 200 % gelijk
reactie : allemaal THUIS blijven
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door STimVV »

Op het laatste nippertje heeft OHL zich nog versterkt met Iddi van Kv Mechelen.
Liet de voorbije 7 seizoenen mooie dingen zien in 1e klasse...
Ohl torenhoog titelfavoriet. En straks misschien virtueel al 11 punten voorsprong op stvv, na 5 speeldagen... :headbang: (8 indien we kunnen winnen op Tubeke)

Blijkbaar heeft Standard Dudu Biton dan toch niet uitgeleend aan Ujpest, maar wel aan Maribor.
Mbombo, talentvolle spits van Standard die de laatste tijd wel al wat minuten kreeg bij hen, tekende een contractverlenging van 3j en werd meteen uitgeleend aan Auxerre, franse 2e klasse.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Cremasco »

STimVV schreef:Op het laatste nippertje heeft OHL zich nog versterkt met Iddi van Kv Mechelen.
Liet de voorbije 7 seizoenen mooie dingen zien in 1e klasse...
Ohl torenhoog titelfavoriet. En straks misschien virtueel al 11 punten voorsprong op stvv, na 5 speeldagen... :headbang: (8 indien we kunnen winnen op Tubeke)

Blijkbaar heeft Standard Dudu Biton dan toch niet uitgeleend aan Ujpest, maar wel aan Maribor.
Mbombo, talentvolle spits van Standard die de laatste tijd wel al wat minuten kreeg bij hen, tekende een contractverlenging van 3j en werd meteen uitgeleend aan Auxerre, franse 2e klasse.
Spitsen waar ze iets in zien gaan bij Standard naar andere ploegen dan stvv. Wij mogen enkel hun jeugd rijper maken of mannen waar ze aan twijfelen nemen. Geen enkele van de standardhuurlingen die terugkeerden naar Luik werd ergens in eerste vaste waarde.

Dat zegt genoeg. Op het middenveld hadden we volk nodig, op de flanken ook maar nu zit je met teveel spelers op dezelfde positie nu koc er ook nog bijkomt. Ze halen bij Standard een rechtsback terwijl je mer Rherras al eentje haalden. We grossieren niet echt in linksvoetigen.
Het feit dat je Dequevy en Iandoli niet kan slijten zegt ook veel. Mogelijk hoopte men door hun vertrek toch nog een sterkhouder bij te halen.
Het zal voor de winter zijn als we failliete ploegen spelers kunnen afsnoepen voor een peulschil.
Gustavo Colman is een vrije speler. Die kunnen we gebruiken op het middenveld.
Hard-Die
Berichten: 125
Lid geworden op: 29 nov 2010, 19:00

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Hard-Die »

Op zich maakt die transferperiode toch niet uit? Stvv kocht toch geen spelers en spelers zonder contract mogen nog steeds komen...Wie dacht dat ze hier ineens af gingen komen met een een serieuze versterking heeft de voorbije jaren toch op Mars gezeten geloof ik! :D
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Zomertransfers 2014-2015

Bericht door Iniesta »

Hard-Die schreef:Wie dacht dat ze hier ineens af gingen komen met een een serieuze versterking heeft de voorbije jaren toch op Mars gezeten geloof ik! :D
Nee, die zat gewoon nog altijd op Staaien. Nergens vind je meer goedgelovigen per m²
Gesloten