Wintertransfers 2013-2014

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Jan Bulder »

Jacques schreef:Hahaha, ze weten zelf precies niet meer wie waar onder contract ligt. :lol:

Volgens transfermarkt ligt die kerel hier onder contract sedert 1 januari 2014, Bartje zal dat vergeten te zeggen zijn op de nieuwjaarsreceptie zeker? Dat kan de beste overkomen. ;)
Zou het iemand verbazen, moest blijken dat deze kerel om financiële redenen effectief hier onder contract ligt maar toch doodleuk in Hongarije gaat shotten?
Hoe, wij hebben toch ook geen centen?

http://www.youtube.com/watch?v=TqpNxBGEBmQ
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Luc »

Jacques schreef:Hahaha, ze weten zelf precies niet meer wie waar onder contract ligt. :lol:

Volgens transfermarkt ligt die kerel hier onder contract sedert 1 januari 2014, Bartje zal dat vergeten te zeggen zijn op de nieuwjaarsreceptie zeker? Dat kan de beste overkomen. ;)
Zou het iemand verbazen, moest blijken dat deze kerel om financiële redenen effectief hier onder contract ligt maar toch doodleuk in Hongarije gaat shotten?
Misschien is het een transfer voor volgend seizoen ? Hier onder contract sedert 1 januari 2014 en voor 6 maanden uitgeleend aan netwerkclub Ujpest. Op het einde van het seizoen zal Iandoli wel hogerop willen en als STVV niet stijgt wil hij waarschijnlijk weg. Deferm zijn contract loopt af dacht ik. En dan komt die kerel terug van Ujpest en we hebben onze linksback ! ;)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Jacques »

Dat zou kunnen en dat zou misschien niet eens zo slecht bekeken zijn, maar het is merkwaardig dat ze zowel bij Ujpest als bij transfermarkt denken dat die van hier komt en wij hier allemaal uit de lucht komen vallen.

Dat moet van ons zowat de 1ste en enige club ter wereld maken die zijn eigen inkomende transfers niet aankondigt. Ik vind dat eerlijk gezegd nogal raar...
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Tompie »

Tompie schreef:Of in de voorbereiding van het seizoen een toernooi op Stayen, waarbij de verschillende teams in het hotel kunnen verblijven...
In januari opperde ik al dat het me niet zou verbazen dat Duchatelet een toernooi zou organiseren op Stayen met al zijn ploegen. Nu dus ook effectief een feit. Waar kan ik mijn deel van de opbrengst claimen? ;)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gesloten