Zomertransfers 2013

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Jacques »

Nadat ze dreigden hem te kielhalen, letterlijk! Een paar honderd/duizend man die effen het stadion binnenbreken en een aandeelhouders/sponsorvergadering op zijn kop zetten of hem gaan opwachten bij een vergadering van de MR in Brussel, tja, zo haal je de spotlights wel natuurlijk.
Terwijl ze hier al schande spraken als er een Luikenaar ergens wat graffiti spuit, hun eigen supporters die iets proberen op te zetten gewoon flagrant uitlachen of een praatbarak organiseren waar voor sommigen ieder antwoord, zelfs al is het een leugen, goed is...
Merk je ook het verschil?

Het is inderdaad spijtig voor ons dat zijn handpop zijn beleid van krenterigheid van het laatste decennium gewoon doorzet, maar verbazingwekkend is dat niet. Hier lopen nog steeds een paar mensen rond die menen dat we Roland moeten bedanken voor al hetgeen hij voor de club gedaan heeft en die bij wijze van spreken al lang content zijn als ze de 1ste de beste 11 kerels die ze op straat tegenkomen een geel bloeske aantrekken en die onder de noemer STVV een gehuurd plastiken plein op sturen. Tja, dan stopt het wel natuurlijk...

Bon, het zal nog moeten blijken wat het in Luik op lange termijn geeft: Als hij de club alsnog verkoopt, moet hij die spelers uiteraard niet betalen, dan is het makkelijk contracten uitdelen. Het valt ook te zien hoe het zit met zijn megalomane bouwplannen. Maar ondertussen heeft hij afgelopen weekend toch al in zijn pollen staan kletsen als een halve gare, zover zijn we hier nooit geraakt of het moest bij de titelviering in 2de geweest zijn.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Cremasco »

Weer 8 miljoen euro voor roland van de transfersom van Fellaini. De kassa rinkelt weer op Sclessin !
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door den ief »

Cremasco schreef:Weer 8 miljoen euro voor roland van de transfersom van Fellaini. De kassa rinkelt weer op Sclessin !
Nu ook niet overdrijven he ;) 2,5 miljoen zou naar Standard gaan, ze bedongen 20% op de meerwaarde. De meerwaarde is 12,5 miljoen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Jacques »

Bovendien is de vraag naar wie dat gaat, naar Roland, naar Standard of naar D'Onofrio?

On Topic:
Blijkbaar hebben we last minute nog Mehdi Lazaar getekend.
http://www.stvv.com/nl/nieuws/hotnews/d ... azaar-komt

Een korte samenvatting van hetgeen Google oplevert:
Lazaar was U17 international (hij is nu 20 jaar, is dat dan de lichting Hazard/Malanda/Bruno/...?) en trok naar Burnley. Die overgang had overigens wat voeten in de aarde, want hoewel hij in januari 2010 al de overstap maakte, werd hij pas in maart 2010 vrijgegegeven door de FA/FIFA. In weerwil van wat het bericht op de officiële website suggereert en wat je logischerwijze ook zou verwachten plukte Burnley hem niet weg bij Standard, maar wel bij Montegnée. (1) Waarom hij dan van Standard (of Gent) terugkeerde naar Montegnée vind ik nergens terug op internet. Voordien stond hij ook kort in de belangstelling van Man City dat echter geen deal wist te sluiten met Montegnée. (1) (daar sta je dan met je oliedollars, wandelen gestuurd door de bakker en de beenhouwer van Montegnée :mrgreen:) Op sommige websites wordt hij aangekondigd als aanvaller (2,3), terwijl men hem elders als middenvelder (1,4) omschrijft.
Zijn contract bij Burnley werd op 1 januari 2013 in onderling overleg verbroken. (4) Geen idee wat hij sindsdien gedaan heeft.

(1) http://www.goal.com/en-gb/news/2557/new ... hdi-lazaar
(2) http://www.footballdatabase.eu/football ... 17.en.html
(3) http://www.tribalfootball.com/articles/ ... iYADj-nGno
(4) http://www.burnley.vitalfootball.co.uk/ ... p?a=304025

En ook Rob Schoofs tekende een nieuw contract voor 2+1 seizoen. Het zal voor hem dus ofwel doorbreken worden dit en volgend seizoen ofwel afvloeien, een faire deal en een goede zaak voor ons imo! :toppie:
Overdrijven is een kunst
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Alain »

Ik kan fout zijn, maar is die naam hier 1 of 2 jaar geleden ook niet gepasseerd?
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door moanverke »

Alain schreef:Ik kan fout zijn, maar is die naam hier 1 of 2 jaar geleden ook niet gepasseerd?
Volgens mij heb je gelijk
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door weekenders »

den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door den ief »

Volgens Chris Van der Borght ( ex-vrt, redactiechef nr10.Be) makt mehdi lazaar van stvv eigenhandig een eindrondekandidaat.... Ik ben eens benieuwd.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Krisaias »

den ief schreef:Volgens Chris Van der Borght ( ex-vrt, redactiechef nr10.Be) makt mehdi lazaar van stvv eigenhandig een eindrondekandidaat.... Ik ben eens benieuwd.
Op het forum van diezelfde site geeft een Antwerpsupporter ook al aan dat Lazaar veel indruk gemaakt heeft bij een test in de voorbereiding. Dus daar ook de verwachting dat we er veel plezier gaan aan beleven.

Dus ik ben ook zeer benieuwd
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Tompie »

Laat ons hopen. Want een goede aanvaller is exact wat we nog nodig hebben. Hij lijkt me wel weer wat hetzelfde type, geen targetspits ofzo. Jammer dat we zo geen speler in de kern hebben.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
michael
Berichten: 323
Lid geworden op: 29 jan 2011, 11:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door michael »

In hbvl staat ivm Lazaar, dat hij blijkbaar eerder ook al eens getest had maar toen een te grote conditionele achterstand had. Nu mag hij zich opnieuw bewijzen om dan in aanmerking te komen voor een jongerencontract.
Onder wat voor contract ligt hij dan momenteel?
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Caravaggio »

zijn er nog véél interessante VRIJE spelers?

Hoe zit 't nu met Viktor Bopp?
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Thomas
Berichten: 133
Lid geworden op: 24 nov 2010, 19:19

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Thomas »

Ik ben erg benieuwd om Aoulad en Lazaar eens in actie te zien.
Weet iemand of ze fit en speelgerechtigd zijn ?
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door den ief »

Thomas schreef:Ik ben erg benieuwd om Aoulad en Lazaar eens in actie te zien.
Weet iemand of ze fit en speelgerechtigd zijn ?
Blijkbaar is Aoulad geselecteerd volgens stvv.com. Lazaar staat er niet tussen
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Tompie »

Lazaar zit als ik me niet vergis eerder in de "elitegroep", waar hij zich eerst zal moeten bewijzen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gesloten