Wintertransfers 2012-2013

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Rikke »

Nu dat de zomertransfers achter de rug zijn kunnen we hier beginnen dromen van wie er nodig is!
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
philippe
Berichten: 91
Lid geworden op: 22 jul 2011, 10:38

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door philippe »

Dit item kan je gelijk sluiten, veel beloven bla bla bla en niks halen.
Enkel Reza naar luik en de kous is af.
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Rikke »

philippe schreef:Dit item kan je gelijk sluiten, veel beloven bla bla bla en niks halen.
Enkel Reza naar luik en de kous is af.

Zo zou het weleens kunnen zijn Philippe!
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Jack »

Ik gooi hier nog even een slotje op...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Jack »

Terug open!
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Rikke »

Jack schreef:Terug open!

Was jij niet met verlof???
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Jack »

Rikke schreef:
Jack schreef:Terug open!

Was jij niet met verlof???
Jazeker, free wifi everywhere!
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door the fan »

Taelemans terug in A-kern

Nood breekt wet. STVV greep eind augustus naast een nieuwe centrale verdediger en zag Vincent Euvrard en Ivo Rossen uitvallen. De Duitser Sascha Kotysch kreeg een contract tot het einde van het seizoen. Kevin Taelemans traint ook terug met de A-kern mee.

De 25-jarige centrale verdediger maakte vorige zomer de overstap van Tempo Overijse naar STVV. De stap naar eerste viel te zwaar uit. Taelemans speelde in zeven wedstrijden mee.

In het tussenseizoen kreeg hij te horen dat zijn voetbaltoekomst wellicht niet bij STVV zou liggen. Links en rechts waren er contacten met andere ploegen, maar echt concreet werd het niet. Taelemans belandde in de B-kern, net als Hendrik Van Crombrugge en Carlo Evertz, die ook geen nieuwe ploeg vonden.

Vincent Euvrard ligt nog een drietal weken in de lappenmand. Ivo Rossen zit tegen Dessel Sport een schorsing uit. Met de terugkeer van Sascha Kotysch en Kevin Taelemans beschikt trainer Guido Brepoels over wat meer mogelijkheden achteraan.

De toekomst zal uitwijzen of Taelemans tijdelijk of defenitief terug is bij de A-kern. Taelemans krijgt alvast een kans om zich terug in de gunst van de technische staf te knokken.


Operatie grote kuis wordt stilaan operatie "recyclage" ...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Jacques »

Zielig en ontluisterend

JPM en Bartje zijn hun goed rapport van medio augustus in sneltempo aan het uitwissen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door tbird »

Jacques schreef:Zielig en ontluisterend

JPM en Bartje zijn hun goed rapport van medio augustus in sneltempo aan het uitwissen.
Voor mij zijn ze al aan hun herexamen bezig en het ziet er naar uit dat ze nog moeite gaan hebben om te slagen.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
Oostsupporter
Berichten: 99
Lid geworden op: 29 jan 2011, 12:39

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Oostsupporter »

Das gewoon de schande ten top. Hoe kun je zo je achterban laten stikken. Ga nu nog rappekes voets terug vragen voor achterin. Wa ben ik blij dat ik daar geen geld heb aan gegeven, heb wel te doen met die vele abo. En moest het tegen alles in toch nog keren wel ja dan heb ik ongelijk gehad maar ik twijfel er sterk aan. En mijn persoonlijk gedacht, er zijn heel wat herkenningspunten bij dit bestuur en het vorige. Kom gewoon uit met wat je hebt in plaatst van de sups. op te naaien met allerlei pistes, die toch nooit ingevuld worden. Het huidige bestuur is over de ganse lijn gebuisd. Gewoon schandalig hoe men verder erin slaagt om onze ooit zo fiere vereniging te herleiden tot misschien een standvastige tweede klassers. Eens amateurs altijd amateurs. Te zielig om te verwoorden.
Piet
Berichten: 309
Lid geworden op: 02 sep 2012, 13:57
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Piet »

Oostsupporter schreef:Das gewoon de schande ten top. Hoe kun je zo je achterban laten stikken. Ga nu nog rappekes voets terug vragen voor achterin. Wa ben ik blij dat ik daar geen geld heb aan gegeven, heb wel te doen met die vele abo. En moest het tegen alles in toch nog keren wel ja dan heb ik ongelijk gehad maar ik twijfel er sterk aan. En mijn persoonlijk gedacht, er zijn heel wat herkenningspunten bij dit bestuur en het vorige. Kom gewoon uit met wat je hebt in plaatst van de sups. op te naaien met allerlei pistes, die toch nooit ingevuld worden. Het huidige bestuur is over de ganse lijn gebuisd. Gewoon schandalig hoe men verder erin slaagt om onze ooit zo fiere vereniging te herleiden tot misschien een standvastige tweede klassers. Eens amateurs altijd amateurs. Te zielig om te verwoorden.

Voorstel aan het bestuur (of hoe noem je ze) om geen gezichtsverlies te lijden:
Na de verliesmatch volgende zaterdag kan je,je abonnement inleveren en krijg je de volledige som retour.
:grappig:
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door voetballiefhebber »

Bij andere clubs gebeurt het wel eens dat supporters worden vergoed voor dingen die niet werden beloofd.

In Nederland zijn er vorig seizoen een paar clubs geweest die hun supporters die mee gingen op verplaatsing na een wanprestatie terugbetaalden.

AC Milan heeft ook na het vertrek van o.a. Ibrahimovic die nog gebruikt werd om de abonnees over de streep te trekken besloten dat de supporters hun abonnement mochten inleveren en zij kregen hun geld integraal terug.
In België heb ik het nog maar weinig gezien.
Oostsupporter
Berichten: 99
Lid geworden op: 29 jan 2011, 12:39

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Oostsupporter »

Mag wel eens gaan gebeuren na zoveel jaren en nog steeds sportief wanbeleid en amateurisme ten top.
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door panter »

Brepoels heeft toch gezegd dat hij de oplossing in zijn kern ging zoeken! Alleen hij heeft ze een beetje uitgebreid! :mrgreen: Wat heeft hij nog verteld op tvl geen versterkingen dan doen we niet mee voor de titel hoogstens de eindronde!!
Gesloten