TVL Sportcafé

BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: TVL Sportcafé

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
miel schreef:Als ge het budget wil verhogen , begin met u zelf
Haal een abbo , en liefst het duurste dat scheelt ;)
Of tesamen met de grootste orakels hier op het forum een skybox voor het hele seizoen afhuren! :twisted:
Kunnen we dan de boogey dansen in de skybox?
Wel een goed uitzicht daar.. zo op de thematribune die week na week afgeladen vol zit met gratis tickets..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: TVL Sportcafé

Bericht door STVV-fan »

BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:
miel schreef:Als ge het budget wil verhogen , begin met u zelf
Haal een abbo , en liefst het duurste dat scheelt ;)
Of tesamen met de grootste orakels hier op het forum een skybox voor het hele seizoen afhuren! :twisted:
Kunnen we dan de boogey dansen in de skybox?
Wel een goed uitzicht daar.. zo op de thematribune die week na week afgeladen vol zit met gratis tickets..
In de skybox mag je doen wat je wil zou ik zo denken, niet?
De kans is dan wel groter dat Roland en Marieke u komen vragen om HUN boogie-woogie te aanschouwen in de Rvue
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: TVL Sportcafé

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:
miel schreef:Als ge het budget wil verhogen , begin met u zelf
Haal een abbo , en liefst het duurste dat scheelt ;)
Of tesamen met de grootste orakels hier op het forum een skybox voor het hele seizoen afhuren! :twisted:
Kunnen we dan de boogey dansen in de skybox?
Wel een goed uitzicht daar.. zo op de thematribune die week na week afgeladen vol zit met gratis tickets..
In de skybox mag je doen wat je wil zou ik zo denken, niet?
De kans is dan wel groter dat Roland en Marieke u komen vragen om HUN boogie-woogie te aanschouwen in de Rvue
Je mag natuurlijk ook reageren op de rest, het niet cynische deel, van het bericht ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: TVL Sportcafé

Bericht door the fan »

Blijft toch de STVV-kenner bij uitstek die spijkers met koppen slaat ... Los Polleunis!
Respect kerel voor je ongezouten mening op TVL, daar kan (geef me nog een gratis abonnement en ik heul mee) Jef Cleeren nog veel van leren...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Jones »

Is er een link om dit te bekijken ?
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: TVL Sportcafé

Bericht door weekenders »

Jones schreef:Is er een link om dit te bekijken ?
https://www.tvl.be/programmas/sportcafe ... 2018-55264
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Brusselmans »

the fan schreef:Blijft toch de STVV-kenner bij uitstek die spijkers met koppen slaat ... Los Polleunis!
Respect kerel voor je ongezouten mening op TVL, daar kan (geef me nog een gratis abonnement en ik heul mee) Jef Cleeren nog veel van leren...
Nu de Jappies al afmaken, alhoewel de gebreken die hij aanhaalt door de almachtige werden ingehaald !
Goedkope stemmingmakerij, helemaal niet fair !
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Halenaar »

Brusselmans schreef:
the fan schreef:Blijft toch de STVV-kenner bij uitstek die spijkers met koppen slaat ... Los Polleunis!
Respect kerel voor je ongezouten mening op TVL, daar kan (geef me nog een gratis abonnement en ik heul mee) Jef Cleeren nog veel van leren...
Nu de Jappies al afmaken, alhoewel de gebreken die hij aanhaalt door de almachtige werden ingehaald !
Goedkope stemmingmakerij, helemaal niet fair !
Net gezien en dit dus, mannekes lief....

Komt daar effe zijn kameraad naar voor schuiven als TD, en de trainer moet blijven want 'de spelers vinden dat een toffe'.

En de Jappen krijgen dan nog een veeg uit de pan terwijl ze nog GEEN MAAND officieel voorzitter zijn, tijdens de jaren wanbeleid van RD hoorde je die wabbe niet. Maar het is waar Lon, de Jappen hebben amper iets bijgehaald in de winterstop. Maar moest het RD zijn geweest, die had al alles verlapt wat vijf euro of meer waard is. Maar die kritiek hebben we uiteraard nooit gehoord van de Lon.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Trunekson »

Kunnen ze De Roeck geen analist van TVL maken en Jacky de trainer van STVV?

Edit: denk trouwens dat de kans groot is dat Jacky de technisch directeur word.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Halenaar »

Trunekson schreef:Kunnen ze De Roeck geen analist van TVL maken en Jacky de trainer van STVV?

Edit: denk trouwens dat de kans groot is dat Jacky de technisch directeur word.
Brol voor brol inruilen? Nee dank u ;)

TD is een andere zaak natuurlijk.
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Positivo »

Halenaar schreef:
Brusselmans schreef:
the fan schreef:Blijft toch de STVV-kenner bij uitstek die spijkers met koppen slaat ... Los Polleunis!
Respect kerel voor je ongezouten mening op TVL, daar kan (geef me nog een gratis abonnement en ik heul mee) Jef Cleeren nog veel van leren...
Nu de Jappies al afmaken, alhoewel de gebreken die hij aanhaalt door de almachtige werden ingehaald !
Goedkope stemmingmakerij, helemaal niet fair !
Net gezien en dit dus, mannekes lief....

Komt daar effe zijn kameraad naar voor schuiven als TD, en de trainer moet blijven want 'de spelers vinden dat een toffe'.

En de Jappen krijgen dan nog een veeg uit de pan terwijl ze nog GEEN MAAND officieel voorzitter zijn, tijdens de jaren wanbeleid van RD hoorde je die wabbe niet. Maar het is waar Lon, de Jappen hebben amper iets bijgehaald in de winterstop. Maar moest het RD zijn geweest, die had al alles verlapt wat vijf euro of meer waard is. Maar die kritiek hebben we uiteraard nooit gehoord van de Lon.
Voor Boli was er vorige winter een bod van 3 miljoen ! (Duidelijk meer dan uw limiet)
Het enige verschil was dat die anderen (die hij - RD - verlapt heeft) met geen paarden hier te houden waren.
Boli wou nog iets terugdoen voor de club die hem kansen had gegeven.
Dat dit uiteindelijk mislukt is kon niemand voorspellen.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: TVL Sportcafé

Bericht door BoemBoem »

Positivo schreef:
Halenaar schreef:
Brusselmans schreef:
the fan schreef:Blijft toch de STVV-kenner bij uitstek die spijkers met koppen slaat ... Los Polleunis!
Respect kerel voor je ongezouten mening op TVL, daar kan (geef me nog een gratis abonnement en ik heul mee) Jef Cleeren nog veel van leren...
Nu de Jappies al afmaken, alhoewel de gebreken die hij aanhaalt door de almachtige werden ingehaald !
Goedkope stemmingmakerij, helemaal niet fair !
Net gezien en dit dus, mannekes lief....

Komt daar effe zijn kameraad naar voor schuiven als TD, en de trainer moet blijven want 'de spelers vinden dat een toffe'.

En de Jappen krijgen dan nog een veeg uit de pan terwijl ze nog GEEN MAAND officieel voorzitter zijn, tijdens de jaren wanbeleid van RD hoorde je die wabbe niet. Maar het is waar Lon, de Jappen hebben amper iets bijgehaald in de winterstop. Maar moest het RD zijn geweest, die had al alles verlapt wat vijf euro of meer waard is. Maar die kritiek hebben we uiteraard nooit gehoord van de Lon.
Voor Boli was er vorige winter een bod van 3 miljoen ! (Duidelijk meer dan uw limiet)
Het enige verschil was dat die anderen (die hij - RD - verlapt heeft) met geen paarden hier te houden waren.
Boli wou nog iets terugdoen voor de club die hem kansen had gegeven.
Dat dit uiteindelijk mislukt is kon niemand voorspellen.
Waar hebt ge dat gelezen?
Heb nochtans nergens gehoord dat Boli zoiets zou gezegd hebben toen.. integendeel zelfs..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: TVL Sportcafé

Bericht door KNRI »

De reden dat Boli hier nog rondloopt had te maken met onenigheid tussen Lammens en Roland bij de toenmalige aandelenverkoop als ik me niet vergis... Ik dacht dat beide heren hun procentje wilden opstrijken bij de verkoop van Boli en het niet eens geraakten. Ik ken de details niet meer maar stond ooit ergens in de krant.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Jacques »

Klopt, de transferrechten op Boli zouden deel uitmaken van het conflict tussen beiden. Een gedeelte van de vuile was werd eind november net na de overname in hbvl uitgehangen (zie bijlage), al wordt daar geen expliciete melding gemaakt van Boli.
Boli zelf heeft in deze zaak niet veel te zeggen. Die gaat er al een jaar van uit dat ze hem willen verlappen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Overdrijven is een kunst
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: TVL Sportcafé

Bericht door Positivo »

Jacques schreef:Klopt, de transferrechten op Boli zouden deel uitmaken van het conflict tussen beiden. Een gedeelte van de vuile was werd eind november net na de overname in hbvl uitgehangen (zie bijlage), al wordt daar geen expliciete melding gemaakt van Boli.
Boli zelf heeft in deze zaak niet veel te zeggen. Die gaat er al een jaar van uit dat ze hem willen verlappen.
Mij blijft het een raadsel dat er hier op het forum (niettegenstaande heel wat onweerlegbare feiten en gebeurtenissen) getwijfeld wordt aan het gegeven dat Bart Lammens zelfstandig STVV gestuurd en bestuurd heeft ... Maar goed.

Wat het verhaal Boli betreft, heb ik het volgende teruggevonden :
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20170202_0270 ... al-te-snel

Waarom is Yohan Boli zo weggedeemsterd ? Onherkenbaar, zijn we het waarschijnlijk met elkaar eens.
Kan hij zich toch niet meer opladen ? (Nav de transfer die niet doorging)
Of is JDR niet de juiste trainer voor hem ? Heeft hij (zoals hij zelf is) een trainer nodig die hem emotioneel kan bespelen (Ivan Leko-type) ?
Plaats reactie