Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Nieuwtjes

Bericht door Brusselmans »

voetballiefhebber schreef: maar kleinmenselijke manoeuvres, dat was het
De specialiteit van het huis, hierin zijn ze onklopbaar :fuckyou:
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: Nieuwtjes

Bericht door 't kanarieke »

voetballiefhebber schreef:Heeft iemand het artikel in Het Nieuwsblad gelezen in het weekend?

Ik heb een stukje gekopieerd uit dat artikel dat online te lezen stond ivm Guido Brepoels:

Voor jou werd een 1 op 15 noodlottig. Eerlijk: als je opvolger, Franky Van der Elst, dan ook start met 1 op 15, triomfeer je niet diep binnenin een beetje?

'Mmm… Neen (denkt diep na) Omdat mijn ontslag uiteindelijk maar weinig te maken had met die 1 op 15. Ik heb intussen van mensen van 'boven', mensen die het zeker kunnen weten, voldoende gehoord.'

Ga je nu zeggen dat Roland Duchâtelet er toch achter zat?

'Neen, dat zeker niet. Het is een beetje geweest zoals bij Koster: al bij de start van de competitie was het gaande. (aarzelt) Ik wil er niet dieper op ingaan. Alleen dit: als het inderdaad zo is gegaan zoals mij is verteld, en ik heb geen redenen om daaraan te twijfelen, was het beneden alle peil. Dan hadden ze toch beter vooraf gezegd: we werken liever niet meer samen. Geen probleem dan. (peinzend) Op de fandag scandeerden 3.000 mensen mijn naam, al stonden we toen al met 1 op 9, misschien stond ik een beetje te veel in de belangstelling en stak dat sommige mensen. Niet die 1 op 15 maar kleinmenselijke manoeuvres, dat was het, denk ik. Maar intussen is alles financieel netjes afgehandeld, ik kom er liever niet meer op terug.'

Lees het volledige interview in Het Nieuwsblad Sportwereld van zondag 20 november.
Ik hoop dat ze creperen. Het is misschen lelijk wat ik zeg, maar hun lot kan me niks meer schelen. Bende bloedzuigers :rood: :kots:

Ik moest lachen toen Oliver Stone vorige week in de studio van Reyers Laat te gast was. Toen men hem zijn mening vroeg over de Eurocrisis zei hij: "life needs/is change". Ik kan me eigenlijk wel vinden in die mening, spijtig genoeg zal dit bij STVV nooit het geval zijn. Op Stayen komt de ene profiteur voor de andere en de mensen die met een echt hart voor de club werken, die mogen het als eerste besnieten. Dromen zullen altijd bedrog blijven op Stayen :cry: :x
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: Nieuwtjes

Bericht door 't kanarieke »

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article. ... mpaign=all" onclick="window.open(this.href);return false;

kijk eens wie er nu opduikt.
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: Nieuwtjes

Bericht door wim vanaken »

Lees nu dat Camara en Nong in beeld zijn bij KVM, Nong heb ik absoluut geen probleem mee, maar een Camara had ik wel graag terug bij STVV gezien...Body, polyvalent, groeipotentieel, wat wil je nog meer ? Zou al een hele verbetering zijn om die op de plaats van Delorge te posteren, maar kan ook in de verdeding, op de flanken of als 't moet zelfs in de spits gejaagd worden...Wéér een gemiste kans ?
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Nieuwtjes

Bericht door leuvenaar »

Jean Marie Abeels,ooit de schrik van kanaries en andere vogels tot hijzelf kanarie werd en vleugellam is ook nog eens in het nieuws gekomen.

http://www.humo.be/humo-archief/60123/j ... eegstroopt" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Nieuwtjes

Bericht door Cremasco »

leuvenaar schreef:Jean Marie Abeels,ooit de schrik van kanaries en andere vogels tot hijzelf kanarie werd en vleugellam is ook nog eens in het nieuws gekomen.

http://www.humo.be/humo-archief/60123/j ... eegstroopt" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik las het ook. Die weet dus echt niet van ophouden hé.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Nieuwtjes

Bericht door Jack »

Dat is nu eens echt een foute kerel.
Ik heb er nog tegen gevoetbald...wat een snul zeg!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Nieuwtjes

Bericht door Jacques »

Tja, een jaar geleden stond er een gelijkaardig verhaal in hbvl over zijn voetbalschool.

Twee woorden die ik toen dacht:
neo-koloniaal
mensenhandel


Benieuwd of hij ze ook allemaal 'een boterham met confituur' zal geven als blijkt dat zijn handeltje ze uiteindelijk hier in provinciale heeft doen verkommeren...
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Nieuwtjes

Bericht door Jacques »

Henri Munyaneza maakt in 2de de overstap van WS Woluwe (11de) naar SK Sint-Niklaas (17de).
Bij Sint-Niklaas vallen ook de namen Gombani (Cercle), Custovic (BAC) en Koulibaly (KVM) dus die willen zich nog serieus versterken en te profiteren van het feit dat tien andere tweedeklassers een transferverbod aan hun been hebben.

http://www.nr10.be/tweedeklasse/item/sk ... gory_id=17" onclick="window.open(this.href);return false;
Overdrijven is een kunst
boma
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 jan 2011, 23:01

Re: Nieuwtjes

Bericht door boma »

Hoe zou het eigenlijk zijn met J Wilmet ? Is die nog van KV Mechelen ?
Nochtans een goede speler .
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Nieuwtjes

Bericht door Alain »

Gebruikersavatar
Bookie
Berichten: 129
Lid geworden op: 22 okt 2010, 08:50
Locatie: Alken

Re: Nieuwtjes

Bericht door Bookie »

Alain schreef:Proficiat Frank Boeckx! :mrgreen:

http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... chael_rand
Volledig mijn goesting! :toppie:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Nieuwtjes

Bericht door Tompie »

Garcia Calvete probeert het nu bij De Graafschap in Nederland.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Nieuwtjes

Bericht door Jacques »

Had hier voor mij gerust iets meer kansen mogen krijgen na het uitvallen van Christ. Ons middenveld nu voegt ook absoluut niets toe tenzij frustratie dus wat dat betreft, ach ja...
Overdrijven is een kunst
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Nieuwtjes

Bericht door Alain »

Van Velthoven weg bij Roda... Zou echt iets zijn op maat van Guido...
Plaats reactie