Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Nieuwtjes

Bericht door Brusselmans »

Halenaar schreef:Hupla, de eerste own goal van Rocky Peeters, en als kers op de taart kreeg hij nog eens rood

http://www.tvl.be/nl/2011-09-11/tienen- ... aagdooren/" onclick="window.open(this.href);return false;

Er bestaan nog zekerheden in het leven :mrgreen:

Ik weet nog goed dat in het seizoen waarin wij zakte, Rocky ook al een deel own goals had gemaakt.
Tienen is niet zo ver weg om te scouten, dus pas maar op.
Want die van den toren zien dingen die anderen niet zien.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Nieuwtjes

Bericht door zipke373 »

Brusselmans schreef:
Halenaar schreef:Hupla, de eerste own goal van Rocky Peeters, en als kers op de taart kreeg hij nog eens rood

http://www.tvl.be/nl/2011-09-11/tienen- ... aagdooren/" onclick="window.open(this.href);return false;

Er bestaan nog zekerheden in het leven :mrgreen:

Ik weet nog goed dat in het seizoen waarin wij zakte, Rocky ook al een deel own goals had gemaakt.
Tienen is niet zo ver weg om te scouten, dus pas maar op.
Want die van den toren zien dingen die anderen niet zien.
Er loopt een huivering over mijn rug als ge zoiets zegt.... :lollig:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Nieuwtjes

Bericht door stvvilvoorde »

Ex-stvv Beloftentrainer Marc Lelievre is na amper twee matchen als hoofdcoach, al ontslaan bij KSK Hasselt.
Marc Lelièvre kreeg van technisch directeur Johnny Decosterte de opdracht om drie spelers zeker op te stellen, anders zou er wat zwaaien. Lelièvre luisterde hier niet naar en lag na twee speeldagen en 0 op 6 op straat als hoofdtrainer van Hasselt.
Hasselt benoemt nu terug de eerder ontslagen Edy De Bolle (ex beveren) als T1.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Nieuwtjes

Bericht door Cremasco »

stvvilvoorde schreef:Ex-stvv Beloftentrainer Marc Lelievre is na amper twee matchen als hoofdcoach, al ontslaan bij KSK Hasselt.
Marc Lelièvre kreeg van technisch directeur Johnny Decosterte de opdracht om drie spelers zeker op te stellen, anders zou er wat zwaaien. Lelièvre luisterde hier niet naar en lag na twee speeldagen en 0 op 6 op straat als hoofdtrainer van Hasselt.
Hasselt benoemt nu terug de eerder ontslagen Edy De Bolle (ex beveren) als T1.
En Vanhaeren volgt Marc ook uit loyauteit stond er ook bij. Vanhaeren was voorheen ook jeugdcoach bij STVV
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Nieuwtjes

Bericht door Since '54 »

Cremasco schreef:
stvvilvoorde schreef:Ex-stvv Beloftentrainer Marc Lelievre is na amper twee matchen als hoofdcoach, al ontslaan bij KSK Hasselt.
Marc Lelièvre kreeg van technisch directeur Johnny Decosterte de opdracht om drie spelers zeker op te stellen, anders zou er wat zwaaien. Lelièvre luisterde hier niet naar en lag na twee speeldagen en 0 op 6 op straat als hoofdtrainer van Hasselt.
Hasselt benoemt nu terug de eerder ontslagen Edy De Bolle (ex beveren) als T1.
En Vanhaeren volgt Marc ook uit loyauteit stond er ook bij. Vanhaeren was voorheen ook jeugdcoach bij STVV

Wat heeft Vanhaeren als STVV-jeugdcoach met het ontslag van Lelièvre in Hasselt te maken?
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Re: Nieuwtjes

Bericht door Jack »

Since '54 schreef:
Cremasco schreef:
stvvilvoorde schreef:Ex-stvv Beloftentrainer Marc Lelievre is na amper twee matchen als hoofdcoach, al ontslaan bij KSK Hasselt.
Marc Lelièvre kreeg van technisch directeur Johnny Decosterte de opdracht om drie spelers zeker op te stellen, anders zou er wat zwaaien. Lelièvre luisterde hier niet naar en lag na twee speeldagen en 0 op 6 op straat als hoofdtrainer van Hasselt.
Hasselt benoemt nu terug de eerder ontslagen Edy De Bolle (ex beveren) als T1.
En Vanhaeren volgt Marc ook uit loyauteit stond er ook bij. Vanhaeren was voorheen ook jeugdcoach bij STVV

Wat heeft Vanhaeren als STVV-jeugdcoach met het ontslag van Lelièvre in Hasselt te maken?
Hij zegt gewoon dat Vanhaeren Marc volgt en mee opstapt. Vanhaeren werkte dus ook bij Hasselt. :-)
En vroeger ook bij STVV.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Nieuwtjes

Bericht door Halenaar »

Tweedeklasser KVK Tienen gaat op zoek naar een nieuwe trainer. De Suikerjongens maakten een einde aan de samenwerking met Valère Billen. De clubleiding hakte die knoop door vanwege de tegenvallende sportieve resultaten.

Valère Billen wist vorig seizoen het behoud af te dwingen. Dit seizoen werd de lat wat hoger gelegd. Maar de resultaten bleven uit. Voorlopig nemen keeperstrainer Ronny Schuermans en assistent-trainer Jos Brockmans de coaching over. De eerstvolgende wedstrijd is tegen Antwerp FC.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Nieuwtjes

Bericht door Cremasco »

Voets is gelinkt aan Hasselt volgens HBVL vandaag
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Nieuwtjes

Bericht door Dries Herbots »

Als de supporters van Hasselt dees weekend een actie doen tegen het bestuur, dan leggen ze de boeken neer naar het schijnt.
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Nieuwtjes

Bericht door Halenaar »

Cephas Chimedza ontpopte zich bij STVV tot een van de beste offensieve middenvelders in België. De Zimbabwaan ging niet in op een contractverlenging en verzeilde in de lappenmand met knieproblemen. Vorig seizoen belandde hij even bij Westerlo.

De creatieve middenvelder bleef in de hoek zitten waar de klappen vallen en kwam niet aan spelen toe bij de Kemphanen. Na bijna anderhalf jaar blessureleed schijnt er terug licht in de tunnel voor Chimedza. Hij speelt nu bij vierdeklasser Cappellen en vierde zijn terugkeer op de grasmat met een invalbeurt tegen het Limburgse SK Bree.

Bij Cappellen spelen nog meer bekende koppen: Darko Pivaljevic, Bart Van Zundert en doelman Predrag Ristovic.

De voormalige speler van Beerschot en Sint-Truiden mag op 5 december 27 kaarsjes uitblazen
Franske
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2010, 09:31

Re: Nieuwtjes

Bericht door Franske »

Halenaar schreef: De voormalige speler van Beerschot en Sint-Truiden mag op 5 december 27 kaarsjes uitblazen
What a waste... Verdomme, ne goeie Cephas erbij en we stonden in de eerste kolom.
Motörhead
Berichten: 470
Lid geworden op: 16 okt 2010, 01:32
Supporter van: STVV
Locatie: Bilzen City!

Re: Nieuwtjes

Bericht door Motörhead »

Gisteren even naar de training gaan kijken, zat daar Onnana in het Grand Café.
Is die zijn contract nu eigenlijk ontbonden of is die nog van STVV?
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Nieuwtjes

Bericht door Halenaar »

Motörhead schreef:Gisteren even naar de training gaan kijken, zat daar Onnana in het Grand Café.
Is die zijn contract nu eigenlijk ontbonden of is die nog van STVV?
Uitgeleend aan Waasland-Beveren.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Nieuwtjes

Bericht door Cremasco »

Peeters niet naar extra time maandag jl. en daarom Nilis...
Hier waarom :
http://www.voetbal.be/news/bob-peeters/ ... -op-de-vrt" onclick="window.open(this.href);return false;
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Nieuwtjes

Bericht door voetballiefhebber »

Heeft iemand het artikel in Het Nieuwsblad gelezen in het weekend?

Ik heb een stukje gekopieerd uit dat artikel dat online te lezen stond ivm Guido Brepoels:

Voor jou werd een 1 op 15 noodlottig. Eerlijk: als je opvolger, Franky Van der Elst, dan ook start met 1 op 15, triomfeer je niet diep binnenin een beetje?

'Mmm… Neen (denkt diep na) Omdat mijn ontslag uiteindelijk maar weinig te maken had met die 1 op 15. Ik heb intussen van mensen van 'boven', mensen die het zeker kunnen weten, voldoende gehoord.'

Ga je nu zeggen dat Roland Duchâtelet er toch achter zat?

'Neen, dat zeker niet. Het is een beetje geweest zoals bij Koster: al bij de start van de competitie was het gaande. (aarzelt) Ik wil er niet dieper op ingaan. Alleen dit: als het inderdaad zo is gegaan zoals mij is verteld, en ik heb geen redenen om daaraan te twijfelen, was het beneden alle peil. Dan hadden ze toch beter vooraf gezegd: we werken liever niet meer samen. Geen probleem dan. (peinzend) Op de fandag scandeerden 3.000 mensen mijn naam, al stonden we toen al met 1 op 9, misschien stond ik een beetje te veel in de belangstelling en stak dat sommige mensen. Niet die 1 op 15 maar kleinmenselijke manoeuvres, dat was het, denk ik. Maar intussen is alles financieel netjes afgehandeld, ik kom er liever niet meer op terug.'

Lees het volledige interview in Het Nieuwsblad Sportwereld van zondag 20 november.
Plaats reactie