Simon Mignolet

Alle info over onze ex-spelers
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Simon Mignolet

Bericht door Geel-Blauw »

Ziet er naar uit dat Karius naar Besiktas vertrekt en Mignolet blijft als 2e doelman. Hopelijk voor hem mag hij minstens in de bekerwedstrijden keepen.
Nie zievere, speile!
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Simon Mignolet

Bericht door Bartman »

STimVV schreef:Dat Mignolet niet bij Napoli zit heeft met hemzelf te maken. Hij wil financieel niet inleveren.
Spijtig dat hij niet kiest voor de sportieve uitdaging + nog altijd heel veel geld verdienen, IPV een toploon + 3e keeper zijn bij Liverpool.
Dat is dan toch in tegenspraak met wat zijn entourage beweert


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Simon Mignolet

Bericht door STimVV »

Bartman schreef:
STimVV schreef:Dat Mignolet niet bij Napoli zit heeft met hemzelf te maken. Hij wil financieel niet inleveren.
Spijtig dat hij niet kiest voor de sportieve uitdaging + nog altijd heel veel geld verdienen, IPV een toploon + 3e keeper zijn bij Liverpool.
Dat is dan toch in tegenspraak met wat zijn entourage beweert


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Dan beweert zijn entourage iets anders dan de persoon die zn commerciële belangen behartigt. (En hem nu dus veel moeilijker "verkocht" krijgt)
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Simon Mignolet

Bericht door mourinho »

STimVV schreef:
Bartman schreef:
STimVV schreef:Dat Mignolet niet bij Napoli zit heeft met hemzelf te maken. Hij wil financieel niet inleveren.
Spijtig dat hij niet kiest voor de sportieve uitdaging + nog altijd heel veel geld verdienen, IPV een toploon + 3e keeper zijn bij Liverpool.
Dat is dan toch in tegenspraak met wat zijn entourage beweert


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Dan beweert zijn entourage iets anders dan de persoon die zn commerciële belangen behartigt. (En hem nu dus veel moeilijker "verkocht" krijgt)
Ik blijf het zeggen , hij had "zijn entourage" buiten moeten kegelen. Nu kan hij een jaartje op de bank gaan zitten want hij mag niet meer weg omdat Karius vertrekt. "zijn entourage" heeft gefaald en voor zijn carriére als international kan deze flater ook het einde worden. Kasteels is WEL titularis bij Wolfsburg en kan mij goed voorstellen dat die een rij gaat opschuiven in de hierarchie.Hoe is het in godsnaam toch mogelijk Simon menne man :headbang:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jack »

Dit is inderdaad een probleem.
Karius weg, Simon ineens weer 2de keeper en het verbod om nog te vertrekken. Dat kan een volledig jaar bankzitten worden.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

Een heel slecht staaltje zaken doen. Ik moet mourinho helaas gelijk geven. Als je een speler na 6 maanden bankzitten niet naar een andere club krijgt en nog eens veroordeelt tot 6 maanden gegarandeerd bankzitten heb je als makelaar gefaald en verdien je het om gedumpt te worden. Dit was met voorsprong het slechtst denkbare scenario.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Simon Mignolet

Bericht door Brusselmans »

Bwa, 30+ en nog een rijkelijk maandloon voor de resterende 3 jaar.
Geen zondebok meer zijn, geen stress, ...

Daarna terug naar de moederclub, waar iedereen hem voor de rest van zijn leven graag zal zien, tenzij hij in de politiek stapt.

Er zijn er die er minder fortuinlijk uitkomen in het leven, zowat elke Truienaar moet het met minder doen !

It's all about the money, ook bij hem !
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jebus4life »

Brusselmans schreef:Bwa, 30+ en nog een rijkelijk maandloon voor de resterende 3 jaar.
Geen zondebok meer zijn, geen stress, ...

Daarna terug naar de moederclub, waar iedereen hem voor de rest van zijn leven graag zal zien, tenzij hij in de politiek stapt.

Er zijn er die er minder fortuinlijk uitkomen in het leven, zowat elke Truienaar moet het met minder doen !

It's all about the money, ook bij hem !
Ik heb daar eigenlijk best nog een vergelijkbaar beeld over.

Hij woont nu toch al een hele tijd in de UK, (waarvan nu 5 jaar in Liverpool), als ik me niet vergis heeft Jasmien daar ook gewoon een normale job.
Voor hetzelfde geld ziet die het minder zitten om opnieuw te verhuizen (ik heb geen idee he, gewoon hardop denken), blijft hij inderdaad nog een jaartje of 3 plakken in de regio met een mooi contract, weinig stress.

Mochten ze het idee hebben om na zijn carriere terug naar België verhuizen kan hij na z'n dik contract richting België komen (hopelijk heeft hij nog zin in een jaartje of 2/3 bij ons, maar kan me voorstellen dat de G5 ook wel oren heeft naar een keeper als Simon als die wilt "uitbollen" in België)

*Niets hierboven is op feiten gestaafd he, zo zou ik redeneren, maar ik ben dan ook geen topsporter en ben al blij als ik de finish van de 10 kilometer van de monumentenrun haal :party:
Amzu
Berichten: 226
Lid geworden op: 23 jun 2011, 23:36

Re: Simon Mignolet

Bericht door Amzu »

Jebus4life schreef:
Brusselmans schreef:Bwa, 30+ en nog een rijkelijk maandloon voor de resterende 3 jaar.
Geen zondebok meer zijn, geen stress, ...

Daarna terug naar de moederclub, waar iedereen hem voor de rest van zijn leven graag zal zien, tenzij hij in de politiek stapt.

Er zijn er die er minder fortuinlijk uitkomen in het leven, zowat elke Truienaar moet het met minder doen !

It's all about the money, ook bij hem !
Ik heb daar eigenlijk best nog een vergelijkbaar beeld over.

Hij woont nu toch al een hele tijd in de UK, (waarvan nu 5 jaar in Liverpool), als ik me niet vergis heeft Jasmien daar ook gewoon een normale job.
Voor hetzelfde geld ziet die het minder zitten om opnieuw te verhuizen (ik heb geen idee he, gewoon hardop denken), blijft hij inderdaad nog een jaartje of 3 plakken in de regio met een mooi contract, weinig stress.

Mochten ze het idee hebben om na zijn carriere terug naar België verhuizen kan hij na z'n dik contract richting België komen (hopelijk heeft hij nog zin in een jaartje of 2/3 bij ons, maar kan me voorstellen dat de G5 ook wel oren heeft naar een keeper als Simon als die wilt "uitbollen" in België)

*Niets hierboven is op feiten gestaafd he, zo zou ik redeneren, maar ik ben dan ook geen topsporter en ben al blij als ik de finish van de 10 kilometer van de monumentenrun haal :party:
Ik ben volledig mee in de redenering van hetgeen hierboven staat.
Velen vergeten nogal gemakkelijk dat een profvoetballer iemand is die zijn geld verdient met voetballen. Zo simpel is het. Het is hun job, niet meer en niet minder. Natuurlijk willen ze allemaal liever spelen dan op de bank te zitten.....

En dan al die gefrustreerde analisten die moord en brand schreeuwen als er iemand in China of in de ene of andere Qatarese zandbak gaat spelen. Zoals Edmilson bvb. Maar man toch, die gasten lachen zich kapot. Die kunnen op enkele jaren tijd hun eigen toekomst, én die van hun kinderen, én die van hun kleinkinderen veilig stellen als ze willen. Als wij onze kinderen bij hunne verjaardag €100 in hun pollekes duwen, kunnen zij er €10.000 geven als ze dat willen. Zonder met de ogen te knipperen.

Trouwens, wat heeft Simon sportief te verliezen met een jaar op de bank zitten bij Liverpool ? De Nationale ploeg ? Zolang Courtois geen 2 benen én een arm gebroken heeft komt hij toch niet aan spelen toe bij de Rode duiveltjes.... Bovendien kan de 1ste keeper van Liverpool ook gekwetst geraken (wat ik niemand toewens voor alle duidelijkheid).
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Simon Mignolet

Bericht door Dreke »

Als zakenman ziet hij dat goed. Als sportman een pak minder.

Ik heb sympathie voor hem, maar medelijden niet.
A loyal football fan only supports the shirt...
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jan Bulder »

Mignolet speelt al jaren in Engeland. Zijn eventuele kinderen en kleinkinderen moeten vandaag al niet meer gaan werken.

Als hij dan voor nog een paar miljoen meer op de bank blijft zitten, is het ne loser. Maar ik geloof niet dat het dat is. Mensen uit zijn zeer naaste omgeving vertelden enkele weken geleden al dat Karius zou vertrekken en dat Liverpool Mignolet absoluut niet wilde laten gaan.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Simon Mignolet

Bericht door Vouch »

Ik las enkele weken geleden iets over ploegmaats van hem die hem een curiosum vinden omdat hij steeds de eerste op training is en als laatste vertrekt. Ik neem aan dat je dat niet doet als je gewoon nog 3 jaar op de bank wil zitten en op 33 al terug naar Stayen wilt komen.

Courtois blijft gewoon thuis als ze niet willen meewerken aan zijn transfer, een paar dagen later staat hij in Madrid.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Simon Mignolet

Bericht door Brusselmans »

Hij zou pas helemaal gek zijn om op zijn leeftijd gaan in te leveren om elders te gaan spelen !
:gek:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Simon Mignolet

Bericht door Jack »

Brusselmans schreef:Hij zou pas helemaal gek zijn om op zijn leeftijd gaan in te leveren om elders te gaan spelen !
:gek:
En waarom dat wel?
Zou ik onmiddellijk doen!
Zoals Bulder zegt...geld is er echt al wel genoeg hoor. Ik snap die fixatie niet dat per se 7 generaties later men nog altijd zou moeten verwijzen naar suiker achter nonkel Simon.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: RE: Re: Simon Mignolet

Bericht door Brusselmans »

Jack schreef:
Brusselmans schreef:Hij zou pas helemaal gek zijn om op zijn leeftijd gaan in te leveren om elders te gaan spelen !
:gek:
En waarom dat wel?
Zou ik onmiddellijk doen!
Zoals Bulder zegt...geld is er echt al wel genoeg hoor. Ik snap die fixatie niet dat per se 7 generaties later men nog altijd zou moeten verwijzen naar suiker achter nonkel Simon.
Veel geld roept om nog meer ...
Dat is nu eenmaal een gegeven ...

Zie maar de rijke vrek die we gehad hebben !

Hij is misschien op een punt gekomen dat liefde zakelijk wordt.
Zonder echt veel reden verketterd in Liverpool, en moeten wijken voor Karius godbetert.
Bij de Rode Duivels ook niet zo gelukkig als hij het wil laten uitschijnen, uitgelachen en vernederd worden als hij zijn bronzen medaille showt door zijn eigen clubsupporters wegens niet 1 seconde gespeeld, of bij een vakantiefoto : please stay there and never come back.

Dan zou ik ook iets hebben van : foert, ge kunt mij betalen, en bekijk het maar allemaal, het kan me eigenlijk niet meer veel schelen.
Jaren vechten, en toch niet echt au serieux genomen worden, dat breekt ooit !
Plaats reactie