Simon Mignolet

Alle info over onze ex-spelers
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Simon Mignolet

Bericht door Mikman »

Jacques schreef:Bij die EK-selectie wil ik toch nog enig voorbehoud aantekenen. Uiteraard heeft hij er alle kwaliteiten voor, maar als hij de EK-selectie haalt, is het voor een stuk toch op basis van het verleden. Neem dat weg en kies dan nogmaals 2 doelmannen uit het kwartet Mignolet, van Crombrugge, Casteels en Sels. Veel coaches zouden dan bij die laatste twee uitkomen: meer matchritme, hoog aangeschreven bij hun clubs, betere competitie.
Aan Mignolet weet je wat je hebt, hij ligt goed in de groep en heeft nooit teleurgesteld in zijn matchen bij de Rode Duivels. Voor een doelman vind ik de competitie waarin hij speelt van veel minder belang dan bij een veldspeler. De saves die hij indertijd in tweede klasse voor ons deed waren van wereldniveau, ook al was het maar tweede klasse. Terwijl je bij een spits die scoort na een geweldige solo wel dat voorbehoud zou maken.

Als Mignolet niet geblesseerd raakt en niet op de dool raakt ( wat in zijn geval heel onwaarschijnlijk is ) dan ligt zijn EK-selectie nu al vast.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

enrique schreef:Amai, gij plaatst Van Crombrugge op dezelfde hoogte als Mignolet, Casteels ...
Gewoon omdat em nu bij Anderlecht speelt ?
Nee, wel omdat hij al opgeroepen werd voor de nationale ploeg en Martinez er een boon voor lijkt te hebben.
Overdrijven is een kunst
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Simon Mignolet

Bericht door Mikman »

Als je ziet hoe Brugge rond Mignolet communiceert, hoe ze de sociale media gebruiken met leuke filmpjes, niet alleen nu bij de transfer maar ook tijdens de play-offs...
Chapeau!


Ook nog: Mignolet zat gisteren nog op de bank bij Liverpool, en Brugge krijgt hem hoogstwaarschijnlijk toch speelgerechtigd voor de match morgen tegen Kiev. Hier was het vorige week nog niet zeker of Schmidt speelgerechtigd was hoewel die transfer al weken aangekondigd was.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Simon Mignolet

Bericht door lakie »

Misschien een van de redenen voor zijn (vroege) terugkeer naar België...

Mignolet wordt papa... (bron hbvl)
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Simon Mignolet

Bericht door enerkey »

Ik vind het spijtig. Heb hem zoals velen gevolgd na zijn vertrek, omdat hij de ultieme verpersoonlijking van STVV was. Een carriere die uiterst succesvol was en waarin hij het tot 1ste doelman van Liverpool schopte.Uiteindlijk belande hij er op de bank. Jammer maar deed geen afbreuk.

Ik had echt gehoopt dat hij ergens bij een Duitse, Portugese of Italiaanse subtopper terecht kon. Spelen om de 2de ronde van de Champions League te halen of de Europa League te winnen. Of meedoen voor de titel in 1 van de competies.

In plaats daarvan komt hij helaas op zijn 31ste al - bij gebrek aan beter - terug terecht in een competitie met de meest belachelijke formule.
Een competitie waar corruptie hoogtij viert. En ja de club zelf vind ik de minste van alle Belgische topploegen. Degene die het minst respect hebben voor de tegenstander. Dus een spuuglelijke club in mijn ogen.
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Simon Mignolet

Bericht door Dreke »

Mikman schreef:, maar als je moet kiezen tussen pakweg de middenmoot met Leicester ( als je al 9 jaar in Engeland gevoetbald hebt ) of Brugge, is het dan zó zot om voor Brugge te kiezen, waar je nog prijzen kan winnen en Champions League spelen? Ajax haalde vorig jaar ook enkele spelers( Blind, Tadic ) weg uit de Premier League.
Hoe zet je 38 PL matchen af tegen mogelijks 6 matchen CL? Hij is vrij in doen en laten en ergens snap ik het wel. Maar het is een grote stap achteruit. Geen discussie over mogelijk.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Simon Mignolet

Bericht door Halenaar »

Mikman schreef:Als je ziet hoe Brugge rond Mignolet communiceert, hoe ze de sociale media gebruiken met leuke filmpjes, niet alleen nu bij de transfer maar ook tijdens de play-offs...
Chapeau!.
Jup, gigantisch verschil met dat van ons.

Zo is het bijvoorbeeld echt jammer dat ze niet meer hebben gedaan rond de transfer van Suzuki. Dat is echt een enorme toptransfer voor ons, maar de Japanners willen dit het liefst van al zo weinig mogelijk benadrukken hier.

Een droge mededeling op de website en dat is het dan. Echt erg eigenlijk.
biginjapan
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 jul 2019, 19:17

Re: Simon Mignolet

Bericht door biginjapan »

Halenaar schreef:
Mikman schreef:Als je ziet hoe Brugge rond Mignolet communiceert, hoe ze de sociale media gebruiken met leuke filmpjes, niet alleen nu bij de transfer maar ook tijdens de play-offs...
Chapeau!.
Jup, gigantisch verschil met dat van ons.

Zo is het bijvoorbeeld echt jammer dat ze niet meer hebben gedaan rond de transfer van Suzuki. Dat is echt een enorme toptransfer voor ons, maar de Japanners willen dit het liefst van al zo weinig mogelijk benadrukken hier.

Een droge mededeling op de website en dat is het dan. Echt erg eigenlijk.
als ik het goed meen had stvv een best wel mooi compilatiefilmpje van Suzuki op insta geplaatst, maar dit werd na een dag denk ik verwijderd.. soortgelijk filmpje van Sousa. Best jammer want zo weten de supps altijd wat ze van die speler kunnen verwachten en dit oogt zeer professioneel.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Simon Mignolet

Bericht door stvvilvoorde »

1.5 seizoen op de bank versleten bij Liverpool, omdat de eerste keeper alles speelde en nooit wat voorhad.
Hij vertrekt bij Liverpool en bam allison blesseert zich in de eerste match. Oh irony.
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Simon Mignolet

Bericht door Mobius »

stvvilvoorde schreef:1.5 seizoen op de bank versleten bij Liverpool, omdat de eerste keeper alles speelde en nooit wat voorhad.
Hij vertrekt bij Liverpool en bam allison blesseert zich in de eerste match. Oh irony.
Karma zeker? Moest Klopp het niet gehad hebben voor Karius in de tijd dan had de carriere van Simon er waarschijnlijk iets anders uitgezien. Ik geloof nog steeds dat ze met Simon in de goal die CL finale zouden gewonnen hebben. We zullen het echter nooit weten en het blijft voor mij wennen aan een Mignolet in het shirt van F*cking Brugge.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Simon Mignolet

Bericht door stvvilvoorde »

Ja ik heb het ook moeilijk om hem in een Cl*b shirt te zien, maar langs de andere kant wel blij voor hem.
Wordt daar als een halfgod onthaald en eindelijk is er iets dat mij aanzet om de europese matchen van club op tv te volgen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Simon Mignolet

Bericht door Brusselmans »

Binnenkort allemaal koffie 22 gaan drinken in Bruhhe ...
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Simon Mignolet

Bericht door Krisaias »

Allez, weer ne kemel van Joos in zijn commentaar bij Zulte Waregem tegen Bruhhe. Vertelt dat Mignolet gedebuteerd is in de beker tegen Aalst (1-2) en dat hij daarna nooit meer dan één bekerwedstrijd per seizoen heeft gespeeld voor STVV.

Totaal fout, want in het seizoen 2008-2009 (ons kampioenjaar) stond hij onder de lat thuis tegen Verbroedering Meldert en op het veld van SK Beveren (2-0 nederlaag).

Het seizoen erna, bij de terugkeer naar eerste, was er nog veel heisa omdat STVV eerder de trommel in moest dan de andere eersteklassers en dus extra wedstrijden voorgeschoteld kreeg tegen Berchem (met Mignolet in doel) en Woluwe Zaventem (met Muyters in doel). Simon pakte toen ook in de derde match tegen Rc Genk (0-1), dus weer twee matchen ...

For the record, zou ik zo zeggen... als ge met wist-je-datjes uitpakt, moet ge zorgen dat ze kloppen, Joos ...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

Misschien moet ge het hem eens uitleggen met een flipchart. :ugeek: :mrgreen:
Afbeelding
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Simon Mignolet

Bericht door Krisaias »

Heb al een antwoord van de Fluppe zelf... had zich blijkbaar gebaseerd op de statistieken van de transfermarkt website en daar staat idd drie seizoenen na elkaar maar 1 wedstrijd in de beker met STVV op ... gelukkig weten wij beter :)
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Plaats reactie