Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Vouch »

Caravaggio schreef:
Vouch schreef:Wat een raar moment om van keeper te wisselen, Simon speelt tot nu toe een schitterend seizoen en toch... Een vertrek bij Liverpool zal wel nakend zijn zeker?
idd, ik ben een Klopp-liefhebber maar dit is een belachelijke beslissing. Bijna 200 matchen in de PL / enorm veel clean sheats / constante speler...
Simon krijgt gewoon té weinig waardering in mijn ogen... niet van de Belgische media - niet van Klopp
Laten we hopen dat Loris Karius een paar dikke flaters maakt vandaag

Head up BIG SI :geelblauw:
Simon is zeker niet vrij van flaters, maar zie eens wat er gebeurd met een zwakke (re) verdediging voor je, zelfs "wereldkeeper" Courtois is helemaal niet vrij van fouten dit seizoen!

Soit, ik wil er niet de 10000000 x een mignolet-courtois discussie van maken. Maar is deze wissel zoveel anders als die toen bij de Rode Duivels?
Een publieke opinie, gesteund door de media, die de reservedoelman vooruitstuwd en een coach die denkt dat moest t mislopen, kan hij nog Simon opstellen.

Courtois zou voor het seizoen simpelweg gezegd hebben dat hij éérste keeper was of hij vertrok. Net als destijds ineens dat "ik mis respect vanwege Mignolet"-interview bij de Rode Duivels.
Simon is te braaf, k blijf erbij.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jack »

Dit is zeker vergelijkbaar met zijn vervanging bij de Duivels. Namelijk op het gestelde moment totaal onnodig en onterecht.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Since '54 »

Jack schreef:Dit is zeker vergelijkbaar met zijn vervanging bij de Duivels. Namelijk op het gestelde moment totaal onnodig en onterecht.
Dan toch? Ik dacht dat ik dit reeds geschreven had?
Ik dacht dat jij hem veel hebt zien flateren? Volg je dan Liverpool en destijds Sunderland wekelijks? Ik anders wèl. Ben je misschien vergeten dat hij verleden seizoen de keeper met de meeste saves is geweest?
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jack »

Since '54 schreef:
Jack schreef:Dit is zeker vergelijkbaar met zijn vervanging bij de Duivels. Namelijk op het gestelde moment totaal onnodig en onterecht.
Dan toch? Ik dacht dat ik dit reeds geschreven had?
Ik dacht dat jij hem veel hebt zien flateren? Volg je dan Liverpool en destijds Sunderland wekelijks? Ik anders wèl. Ben je misschien vergeten dat hij verleden seizoen de keeper met de meeste saves is geweest?
Heb je goed gelezen wat ik geschreven heb?
De wissel nu, op dit tijdstip, alsook toen bij de Rode Duivels, was onterecht omdat hij toen en op dit moment niks mis gedaan had. Echter viel er in beide gevallen wel iets voor te zeggen op de lange termijn. Courtois is gewoon net iets beter, ook al toont hij dat op dit moment ook niet. En bij Liverpool heb ik 'm heel vaak onzeker zien doen en flapt hij geregeld onder een hoge bal door.

Hij heeft de capaciteit om bij Liverpool te keepen. Maar door een waardeloze verdediging voor hem en af en toe een flater is hij bij een zeer groot deel van de fans een discussiepunt geworden waardoor zijn prestaties met een overdreven vergrootglas bekeken worden. De situatie was op termijn sowieso onhoudbaar.
Dit los van of de nieuwe een verbetering is.

En ja, ik kijk elke match van Liverpool.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door STimVV »

Gisteren zag ik op RTV de samenvatting van Oosterzonen-Geel. Eindstand 2-2.
Na de 2 goals van Damblon tegen Standard was het nu opnieuw een uitgeleende kanarie die 2 x scoorde voor Geel: Casper De Norre. Ik heb de indruk dat hij bij Geel als Nr:10 speelt. Bij het 1e doelpunt schampt hij de bal met het hoofd in de verre hoek. Bij de 2e controleert hij een voorzet op de backlijn en trapt hij in de kortste hoek binnen.
StvvBoy
Berichten: 1180
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door StvvBoy »

Ex speler Laurent Henkinet is ontslagen wegens gokken tegen eigen team terwijl hij zelf onder de lat stond.

Nu begrijp ik meteen waarom die zo vaak een flater begon. PS Correcte beslissing van WB, zoiets kun je nooit goed praten en zo ben je ook meteen je geloof in de speler kwijt.
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Dreke »

StvvBoy schreef:Ex speler Laurent Henkinet is ontslagen wegens gokken tegen eigen team terwijl hij zelf onder de lat stond.
Hij heeft alleen op winst van zijn eigen ploeg gespeeld...
A loyal football fan only supports the shirt...
StvvBoy
Berichten: 1180
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door StvvBoy »

Dreke schreef:
StvvBoy schreef:Ex speler Laurent Henkinet is ontslagen wegens gokken tegen eigen team terwijl hij zelf onder de lat stond.
Hij heeft alleen op winst van zijn eigen ploeg gespeeld...
Had thans ergens gelezen dat hij en 3 andere tegen zijn eigen ploeg heeft ingezet. Maar dan nog, gokken op je eigen ploeg doe je gewoon niet. Niet bij de jeugd, niet bij de belofte en niet bij de eerste ploeg. Je moet maar zo stom zijn om het wel te doen ook al is het op winst. Der zijn regels voor iets ... .

Dat hij dan nog zo stom is wanneer er hij betrapt word dit niet meld bij zijn werkgever is zijn ontslag de enigste juiste keuze.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvvilvoorde »

Lost voor W-B ook het probleem van drie keepers op.
Ze hadden met Koteles, Goblet en Henkinet in principe drie 'eerste' doelmannen onder contract.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

Dreke schreef:
StvvBoy schreef:Ex speler Laurent Henkinet is ontslagen wegens gokken tegen eigen team terwijl hij zelf onder de lat stond.
Hij heeft alleen op winst van zijn eigen ploeg gespeeld...
Dat doet er eigenlijk niet toe.
Als club verlies je geloofwaardigheid en vertrouwen, als je daarover begint te marchanderen en het gaat toelaten op voorwaarde dat je op winst van je eigen team gokt. De volgende keer is het "ja ma tegen Barcelona gingen wij toch echt niet winnen" en "ja ma het was maar een eindeseizoensmatch zonder waarde" etc. Je moet gewoon de lijn trekken dat je niet gokt op je eigen club, niet op de 1ste ploeg, niet op de reserven, niet op de vrouwen, niet op de kadetten, punt.

Soit, er zijn waarschijnlijk alleen al in 1ste klasse 100 Henkinets.
Het is ook hypocriet dat half 1ste klasse gesponsord wordt door een gokkantoor en men vervolgens schande spreekt als iemand effectief gokt.
Overdrijven is een kunst
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Dreke »

Ik ben het stuk over zijn flaters vergeten mee te quoten. Flateren en winst op eigen ploeg gaan niet samen.

Voor de rest deel ik jullie mening. No go.
A loyal football fan only supports the shirt...
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Bartman »

Op winst van je eigen team gokken ? Sorry, maar met de beste wil van de wereld zie ik niet wat hier mis mee is ...
Alleszins zeker en vast niet erger dan een club die een gokkantoor als hoofdsponsor in huis haalt !!!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jack »

Bartman schreef:Op winst van je eigen team gokken ? Sorry, maar met de beste wil van de wereld zie ik niet wat hier mis mee is ...
Alleszins zeker en vast niet erger dan een club die een gokkantoor als hoofdsponsor in huis haalt !!!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Los van of jij daar problemen in ziet of niet...ze hebben iets ondertekend waarin ze zeggen dat niet te zullen doen.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Iniesta »

Ik heb destijds deze belangenvermenging fel bekritiseerd bij de bekendmaking van onze sponsor. Toen overdreef ik zogezegd maar nu zien we waar dit soort van toestanden wel naartoe moet leiden. Gokken en sport gaan niet samen, toch niet als je een eerlijke sport wenst.

Spelers worden meer dan goed betaald en hebben keuze genoeg om een hobby te vinden, ze hebben het gokken dus niet nodig. Uiteraard zijn de clubs hier mede schuldig aan want als je sponsor al een gokbedrijf is, dan zet je kat bij de melk... iedereen weet hoe dat afloopt en dat is nogmaals bewezen. ALs je echter hoort dat sommige clubs zelfs denken aan iemand als Paul Put terug als trainer aan te stellen, tja. :headbang:

Spelers moeten ook niet op andere clubs gokken, maar gewoon helemaal niet gokken. Het wereldje is klein en de verbanden zijn zodanig dat er altijd een zweem van belangenvermenging kan zijn. Als je clean wil blijven hou je je daar dus niet mee bezig.

Als supporter wens ik ook met geen enkele speler die zich met dergelijke zaken bezig houdt, iets te maken te hebben. Eén passende straf is ontslag en zelfs een verbod om nog in de competitie aan te treden. Dat is misschien een afschrikking die wel werkt voor de trage begrijpers die voetballers vaak zijn. Ik hoop dat de grootste club van het land nu ook eens haar voorbeeldfunctie gebruikt en toont hoe het moet.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jack »

Plaats reactie