Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Caravaggio »

Caravaggio schreef:Vouch; enig idee hoe het met Tibor Tisza is?
Nooit gedacht dat die niet zou slagen op Staaien, liet fraaie dingen zien bij RAFC in de EXQI League :-)
http://www.transfermarkt.com/tibor-tisz ... eler/49117
2016-17 Europa League Qualifiers 4 wedstrijden 4 doelpunten; club Debreceni VSC, ondertussen 31 jaar

http://www.transfermarkt.com/andrea-mbu ... eler/72740
... heeft toch te weinig uit zijn talent gehaald...
Mutombo OF Cristian Ceballos :-)
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door STVV-fan »

Raman staat op het punt om bij Standard te tekenen.

Weet je naar wie ik benieuwd ben?
Leopold Novak! :lol:
Heeft hier ooit 1 mooi doelpunt gemaakt, maar voor de rest...
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Mikman »

Speelt bij NK Vitez in de Bosnische competitie. Dat hij sinds hij bij STVV weg is 5 clubs heeft gehad zegt al genoeg zeker? Heeft sinds die match tegen Aalst waarin hij twee keer scoorde nog welgeteld 4 doelpunten gescoord ( in beker en lagere divisies ).

Ooit op dit forum een discussie gehad met een gerenommeerd forumlid over de kwaliteiten van Schoofs en die van Novak. Novak had potentieel, Schoofs was overschat ( dacht hij). We gingen zien waar ze binnen 5 jaar stonden maar ik denk dat ik na 4 jaar al stilletjes mag claimen dat Schoofske uiteindelijk toch de betere bleek van Novak :beer:
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door STVVninof »

Jullie ook gezien hoe Morris teurg ontieglijk zwak stond te keepen bij KV Mechelen ?
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jones »

Wie weet nog iets over Milencovic ? Deze week hier nog iets over gelezen. Speelde die hier veel in de korte periode die hij hier was en waarom vertrok die weer ?
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jones »

STVVninof schreef:Jullie ook gezien hoe Morris teurg ontieglijk zwak stond te keepen bij KV Mechelen ?
Amai nog nie.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Mikman »

STVVninof schreef:Jullie ook gezien hoe Morris teurg ontieglijk zwak stond te keepen bij KV Mechelen ?

Ik was echt verbaasd dat die basisspeler is. Kan me niet voorstellen dat Mechelen dat zo zal laten. Typisch tegendoelpunt voor hem: stond veel te ver naar voren, wou met veel show bal pakken en klopt er dan naast, terwijl hij die bal relatief makkelijk had kunnen pakken als hij het sober had gehouden en op de juiste plek stond.


Met Van Crombrugghe, Morris en Verhulst 3 ex-STVV-keepers onder de lat in de JPL afgelopen weekend. Henkinet op de bank bij Waasland-Beveren. Verhulst was bij STVV meer dan ok, de rest was hier gewoon te zwak. Dat die elders wel spelen zegt ook iets over de matige kwaliteit bij de concurrentie.
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door StvvBoy »

Mikman schreef:
STVVninof schreef:Jullie ook gezien hoe Morris teurg ontieglijk zwak stond te keepen bij KV Mechelen ?

Ik was echt verbaasd dat die basisspeler is. Kan me niet voorstellen dat Mechelen dat zo zal laten. Typisch tegendoelpunt voor hem: stond veel te ver naar voren, wou met veel show bal pakken en klopt er dan naast, terwijl hij die bal relatief makkelijk had kunnen pakken als hij het sober had gehouden en op de juiste plek stond.


Met Van Crombrugghe, Morris en Verhulst 3 ex-STVV-keepers onder de lat in de JPL afgelopen weekend. Henkinet op de bank bij Waasland-Beveren. Verhulst was bij STVV meer dan ok, de rest was hier gewoon te zwak. Dat die elders wel spelen zegt ook iets over de matige kwaliteit bij de concurrentie.
De eerste wedstrijden van Henkinet waren thans top. Dacht toen echt dat we de nieuwe Simon gevonden hadden. Maar meneer koos toen veel te vroeg voor een transfer naar Luik en vanaf toen ging zijn carrière bergaf.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

Ferrera heeft de afgelopen maanden toch vooral laten zien dat hij werd overschat door de media. Ben benieuwd wanneer Wilmots zijn intrede maakt ;)
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door StvvBoy »

Halenaar schreef:Ferrera heeft de afgelopen maanden toch vooral laten zien dat hij werd overschat door de media. Ben benieuwd wanneer Wilmots zijn intrede maakt ;)
Als stvv wint op standard en Ferrera vliegt buiten dan kan mijn jaar niet meer stuk :grappig: . Yannick ,Yannick , Wilmots komt er aan :clap:

Ik ga mss zelf meer blij zijn met het ontslag van Ferrera dan de 3 punten :D . Zelde iemand van sympathieke naar arrogant zien gaan in zo een korte tijd ...
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door STVVninof »

Ik zou hem nochtans direct hier terug laten tekenen, door de kleine poort weliswaar. Remember hoe hij Leko tactisch overklaste ?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

Yannick is vooral het slachtoffer van een interne machtstrijd bij Standard. Wat een beleid, waarbij de onervaren TD spelers haalt waar de (iets minder onervaren) coach niet om vraagt en waar er vanuit de bestuurskamer al meer dan een maand actief aan de poten gezaagd wordt. Dodelijk voor je gezag. En dat om de weg vrij te maken voor de veel minder bekwame Wilmots? Pure vriendjespolitiek waarbij Van Buyten zijn oude bijnaam "Van Blunder" alle eer zou aandoen. :zot:

Ik vind Yannick niet overschat, uiteindelijk won hij vorig jaar nog wel de beker met Standard. Met de actieve medewerking van ons bestuur plukte hij hier ook de beste elementen weg. Had het van hem afgehangen, zaten Angban, Schoofs en Dutoit nu ook in Luik. Oog voor talent heeft gij nog steeds. Ik vind hem ook niet meer of minder arrogant dan in zijn tijd hier. Hij is nog altijd dezelfde. Op menselijk vlak heb ik het echter nooit voor hem gehad. Sympathiek heb ik hem op geen enkel moment gevonden. Ik heb er dan ook geen medelijden mee. Moest hij na komende zaterdag ontslagen zijn, zou ik daar hard om lachen. Tegelijkertijd is geen enkele deur definitief dicht. Met de 2 zeges vorig seizoen hebben we wat mij betreft onze gram gehaald. Ik zie hem echter nooit terugkeren. Daarvoor is zijn trots en ego te groot me dunkt.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef:Ik zie hem echter nooit terugkeren. Daarvoor is zijn trots en ego te groot me dunkt.
Tsja, nu is het dat weer ....
Iemand die vooruit wil, heeft plots een ego.
Terugkeren zal hij niet, maar dat zal eerder zijn omdat ze hier ter plaatse blijven trappelen, met weinig trots, maar nog veel meer ego dan YF ...

Iedereen heeft hier de mond vol van ambitie, is er dan iemand die het heeft, dan deugt het ook niet ...
:zot:

MPD :vomit: heeft ook een ego. Zelfs eentje zum kotsen, want een zelden geziene onsportieve blaaskaak, die niet tegen zijn verlies kan, en daarvoor alles en iedereen schoffeert, behalve als ze zelf falen.
Hein ook, die is echter beter te verdragen. Die zegt waar het op staat.
Maes is een bullebak.
Wilmots zijn ego is omgekeerd evenredig met zijn mogelijkheden.

Dan vind ik YF nog best te pruimen, toch meestal rustig, met een klare kijk op alles.
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 02 aug 2016, 12:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

Voor mij is de deur niet definitief dicht, maar hij zal niet willen terugkeren, omdat het voor hem zal aanvoelen als een mislukking omwille van zijn trots. Daar is niks mis mee. Het is gewoon een vaststelling. Ik zou hetzelfde doen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

Brusselmans schreef:
Jacques schreef:Ik zie hem echter nooit terugkeren. Daarvoor is zijn trots en ego te groot me dunkt.
Tsja, nu is het dat weer ....
Iemand die vooruit wil, heeft plots een ego.
Terugkeren zal hij niet, maar dat zal eerder zijn omdat ze hier ter plaatse blijven trappelen, met weinig trots, maar nog veel meer ego dan YF ...

Iedereen heeft hier de mond vol van ambitie, is er dan iemand die het heeft, dan deugt het ook niet ...
:zot:
Ik heb het ook voor ambitieuze mensen. Maar dat betekent niet dat je op een schandalige manier het moet aftrappen bij uw werkgever, nog eens gaat natrappen een paar weken later en daarna nog wat de Truiense supporters komt uitdagen voor het uitvak met gebaren. Nota bene de supporters die hij zo geweldig vond en waaraan hij zoveel te danken had, dixit Ferrera zelf.

Men kan ook ambitie hebben met klasse en enige normen en waarden. Niemand had het hem kwalijk genomen moest hij tijdens de winterstop naar Standard zijn gegaan op een propere manier (lees: eerlijke communicatie), integendeel.

Ferrera is in dat opzicht vaak een puber van 15 jaar. Voelt zich meteen persoonlijk aangesproken (zie Twitter bloks), kan niet tegen kritiek, weet alles beter, uitdagen... Hij gaat het zo niet ver schoppen.
Plaats reactie