Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
StvvBoy
Berichten: 1180
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door StvvBoy »

Ex speler Vincent Euvrard maakt promotie en gaat nu ASV Geel trainen (hier voor trainde hij Sporting Hasselt waar hij het zeer goed deed)

http://www.gva.be/cnt/dmf20151117_01975 ... -voor-geel
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4173
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvvilvoorde »

Jacky Mathijssen de dreef uit gestuurd op OHL.

Denk wel niet dat het daar aan de trainer ligt, maar gewoon te weinig kwaliteit in de spelersgroep
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jan Bulder »

stvvilvoorde schreef:Jacky Mathijssen de dreef uit gestuurd op OHL.

Denk wel niet dat het daar aan de trainer ligt, maar gewoon te weinig kwaliteit in de spelersgroep
Zou kunnen, maar laat ons eerlijk zijn, de man heeft nooit al te veel bewezen als coach. Het is Boffin die mee zijn naam gemaakt heeft. Daarna was het heel veel geblaat en weinig wol. Een dikke bloas.
Dreke
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Dreke »

Iets voor Guido?
A loyal football fan only supports the shirt...
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Caravaggio »

Jan Bulder schreef:
stvvilvoorde schreef:Jacky Mathijssen de dreef uit gestuurd op OHL.

Denk wel niet dat het daar aan de trainer ligt, maar gewoon te weinig kwaliteit in de spelersgroep
Zou kunnen, maar laat ons eerlijk zijn, de man heeft nooit al te veel bewezen als coach. Het is Boffin die mee zijn naam gemaakt heeft. Daarna was het heel veel geblaat en weinig wol. Een dikke bloas.
Ik vond dat OHL "op papier" geen slechte kern had bij aanvang van het seizoen;
Riou betrouwbaar sluitstuk // Reynaud, Volovyk, Ngawa, Asamoah // Le Postolec, Croizet, Bostock, Tapoko / Trossard, Kostovski, Remacle, Cerigioni..
in iedere lijn zit er toch wel talent of ze een "team" vormen is een andere discussie..
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door lakie »

Dreke schreef:Iets voor Guido?
Ik gok op Guido idd of Bobke...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4173
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvvilvoorde »

Jan Bulder schreef:
stvvilvoorde schreef:Jacky Mathijssen de dreef uit gestuurd op OHL.

Denk wel niet dat het daar aan de trainer ligt, maar gewoon te weinig kwaliteit in de spelersgroep
Zou kunnen, maar laat ons eerlijk zijn, de man heeft nooit al te veel bewezen als coach. Het is Boffin die mee zijn naam gemaakt heeft. Daarna was het heel veel geblaat en weinig wol. Een dikke bloas.
Ik begrijp dat sommige hem niet kunnen luchten, maar ik vind toch dat hij als trainer al wat bewezen heeft.
Het was niet enkel Boffin bij ons dat seizoen, Boffin was de exponent en de toversleutel, ok, maar ook Jacky had zeker zijn verdienste.
De seizoenen erachter haalde hij Charleroi serieus uit het slop en bouwde dat team om tot een ploeg die bovenin meestreed.
Bi Brugge haalde hij quasi even goede resultaten met een team dat veel minder miljoenen kostte dan wat Koster, Leekens, Garrido en MPH erna ter beschikking kregen.
Vorig jaar had na januari niemand nog een cent voor OHL gegeven, maar won hij toch maar de eindronde.


Ik denk eerlijk gezegd ook dat Guido nu aan de beurt gaat zijn bij OHL. Ook geen makkelike opdracht. Lukt het, dan is zijn carriere opnieuw vertrokken, mislukt het, dan het compleet tegenovergestelde.
Jebus4life
Berichten: 1269
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jebus4life »

Ik denk eerlijk gezegd dat Guido (al) volledig opgebrand is in eerste.

Al is het maar door het feit dat zijn stijl niet zo professioneel overkomt. Wat ik op zich jammer vind trouwens want Guido heeft toch al mooie dingen gedaan in het Belgisch voetbal (kampioen in vierde, derde & tweede) en dan 1 heel erg goed jaar in eerste bij STVV na de promotie.

Op zich heeft Guido eigenlijk ook niet echt grote/veel kansen gekregen. Goed gedaan bij STVV (opmerkelijk goed) na de promotie en nadien ontslagen na mindere resultaten (ik vond dat ontslag toen eigenlijk veel te snel, had toch al veel gepresteerd naar STVV normen om dan na de 1 op 15 (of wat was het) al ontslagen te worden...).

Bij W-B had hij vorig seizoen z'n kans moeten grijpen, maar ook daar pakte de mayonaise niet echt (of dat zijn fout is kan over gediscussieerd worden). Er zijn veel trainers die met veel mindere resultaten meer kansen gehad hebben, maar om de 1 of andere reden heeft hij relatief weinig kansen gehad (en op zich ook erg weinig gefaald over z'n carriere bekeken)


*EDIT* Nuja, hij kent het huis... Wie weet. Ik gun het hem iig
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Scandic »

Piotr Parzyszek scoorde gisteren zijn 1ste goal voor het Deense Randers FC.
StvvBoy
Berichten: 1180
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door StvvBoy »

Ex speler Nils Schouterden zal dit seizoen niet meer in actie komen.

Schouterden sukkelde al een tijdje met een chronische ontsteking, maar na een trap op de knie en een meniscusletsel was een operatie onvermijdelijk.

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cn ... 7_0203977
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

Edmilson meteen in de basis bij Standard, speelde een ijzersterke wedstrijd.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jones »

Glen De boeck nieuwe trainer Moeskroen :
http://www.sudinfo.be/1470918/article/2 ... -gagnant-e
StvvBoy
Berichten: 1180
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door StvvBoy »

Jones schreef:Glen De boeck nieuwe trainer Moeskroen :
http://www.sudinfo.be/1470918/article/2 ... -gagnant-e
Dan vond ik toch dat ze veel beter af waren met hun vorige trainer. Ben geen fan van De boeck
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

Junior met zijn eerste treffer voor Standard. Mooi wel hoe hij Sandy daar even ten grazen nam :lol:
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Geel-Blauw »

Halenaar schreef:Junior met zijn eerste treffer voor Standard. Mooi wel hoe hij Sandy daar even ten grazen nam :lol:
Kleine revanche :) Jammer genoeg wel in een ander shirt..
Nie zievere, speile!
Plaats reactie