Simon Mignolet

Alle info over onze ex-spelers
Dreke
Berichten: 3644
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Simon Mignolet

Bericht door Dreke »

Totaal misplaatste opmerking van HLN (hoe kan het ook anders): "Een streep door zijn rekening, die van Mourinho én ook die van Wilmots. Courtois mist zo goed als zeker de duels tegen Andorra en Israël."

Het is niet dat ze nu de keeper van SK Heist in de goal moeten zetten, he...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Simon Mignolet

Bericht door Iniesta »

Franz schreef:Courtois in een rolstoel in de goal tegen Andorra, de Heer Wilmots is er toe in staat.
En die slome Courtois zou dat nog doen ook.
Nu, je kan dat ook positief bekijken: als er dan een goal zou vallen is het wel erg duidelijk aan wie dat ligt.
Overduidelijk... aan de rolstoel :lol:
Jebus4life
Berichten: 1273
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jebus4life »

Courtois "lange tijd" out, hoelang is niet gespecifieerd maar hij moet geopereerd worden aan z'n rechterknie.
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Simon Mignolet

Bericht door enerkey »

Dreke schreef:Totaal misplaatste opmerking van HLN (hoe kan het ook anders): "Een streep door zijn rekening, die van Mourinho én ook die van Wilmots. Courtois mist zo goed als zeker de duels tegen Andorra en Israël."

Het is niet dat ze nu de keeper van SK Heist in de goal moeten zetten, he...
Een ongelofelijke streep door de rekening van Wilmots. We kunnen echt niet zonder Courtois' wereldsaves. Nu gaan we ongetwijfeld verliezen van Andorra :roll: :roll:
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Simon Mignolet

Bericht door stvv'er »

Tegen zo'n ploeg Andorra kunt ge evengoed de keeper van Kanne VV tussen de palen zetten.
Simon staat dan toch 90 minuten wortel te schieten.

Ik vind het trouwens raar dat niemand wilt zeggen hoelang Courtois buiten strijd is. Normaal doen ze dat toch altijd? (desnoods met een ruime marge, bv. "tussen 2 en 4 maanden") ...
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Simon Mignolet

Bericht door Iniesta »

Minstens 10 weken heb ik ergens gelezen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Simon Mignolet

Bericht door Brusselmans »

Iniesta schreef:Minstens 10 weken heb ik ergens gelezen.
Ik hoop 10 jaar ...
Als ik uwe kop nie kan verdragen, is het voor eeuwig ....
:bat:
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Simon Mignolet

Bericht door Geel-Blauw »

https://twitter.com/smignolet/status/642390379598323712
Een grote meneer, maar iedereen weet dat Simon stiekem wel blij zal zijn dat hij eindelijk zijn kans nog eens gaat krijgen.
Nie zievere, speile!
Jebus4life
Berichten: 1273
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jebus4life »

Rodgers ontslagen, blijf het raar vinden, toch een goeie coach, maar als je achtereenvolgens Suarez, Gerrard en Sturridge verliest en elke transferperiode een stel koekenbakkers haalt kan je toch niet verwachten om in die top-4 te staan...

Nuja, misschien was hij verantwoordelijk voor het halen van die koekenbakkers, dan snap ik het ergens wel, maar het is nu al jaren dat het transferbeleid van Liverpool niet echt denderend is...
StvvBoy
Berichten: 1180
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Simon Mignolet

Bericht door StvvBoy »

Jebus4life schreef:Rodgers ontslagen, blijf het raar vinden, toch een goeie coach, maar als je achtereenvolgens Suarez, Gerrard en Sturridge verliest en elke transferperiode een stel koekenbakkers haalt kan je toch niet verwachten om in die top-4 te staan...

Nuja, misschien was hij verantwoordelijk voor het halen van die koekenbakkers, dan snap ik het ergens wel, maar het is nu al jaren dat het transferbeleid van Liverpool niet echt denderend is...
Bedoel je niet Sterling?

Maar je punt blijft hetzelfde hij heeft goede spelers zien vertrekken. Maar aan de andere kant heeft hij wel enorm veel geld gekregen waar hij spelers voor mocht gaan halen. De meerderheid valt tegen en daar kan je op afgerekend worden. En zou echt wel veel spelers naar zijn mening gehaald hebben

Ben zelf ook niet echt een fan van hem al ga ik hier niet zeggen dat ik roep om zijn ontslag. Mocht van mij gerust blijven. Hopelijk doet zijn opvolger het beter zeker ?
Jebus4life
Berichten: 1273
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jebus4life »

Jurgen Klopp werd genoemd (of dat hopen de fans van liverpool in ieder geval).
Benieuwd of die wel naar Liverpool zal willen komen, had toch een sabbatjaar ingelast en ik denk dat die misschien z'n moment afwacht om een net iets grotere club uit te pikken (ik bedoel, mochten morgen de Chelsea's en PSG's van deze wereld hun trainer ontslaan zal Klopp z'n naam wel bovenaan de ranglijst staan).
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Simon Mignolet

Bericht door stvvilvoorde »

Jebus4life schreef:Jurgen Klopp werd genoemd (of dat hopen de fans van liverpool in ieder geval).
Benieuwd of die wel naar Liverpool zal willen komen, had toch een sabbatjaar ingelast en ik denk dat die misschien z'n moment afwacht om een net iets grotere club uit te pikken (ik bedoel, mochten morgen de Chelsea's en PSG's van deze wereld hun trainer ontslaan zal Klopp z'n naam wel bovenaan de ranglijst staan).
Zou me verbazen dat als je bij Liverpool kan tekenen, je niet wacht tot je misschien bij een andere topper kan tekenen.
Onze Yannick wachtte ook niet tot Anderlecht morgen Hasi mogelijks zou ontslaan.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

Klopp heeft getekend. Mag zijn kunstje van bij Dortmund nog eens overdoen en Liverpool terug naar een vaste stek in de top 3-4 voeren, want buiten het Suarez-jaar is ze dat niet gelukt de laatste 5 jaar.
Hopelijk brengt hij ook het beste naar boven in Origi en Benteke, die hij beiden naar verluidt ooit nog bij Dortmund wou.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Simon Mignolet

Bericht door zipke373 »

Ben blij met Klopp. Denk wel dat hij past bij Liverpool.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Simon Mignolet

Bericht door Franz »

Simon gisteren toch wel een ongelukkige avond bij de Rode Duivels: die mannen krijgen drie kansen (waarvan wel één vervolgens werd afgevlagd voor buitenspel) en telkens kan Simon niet redden. Spijtig voor hem, zal toch wel een beetje balen zijn midden de juich-sfeer.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Plaats reactie