Simon Mignolet

Alle info over onze ex-spelers
simon
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 sep 2012, 18:56
Supporter van: STVV

Re: Simon Mignolet

Bericht door simon »

78min 2 -1 Ledley
81min 3-1 Jedinak

Big Si kansloos.

Wat een sfeer in Crystal Palace daar in de gietende regen.

Heel Liverpool is nog een schim van vorig jaar...Rodgers gaat moeten opletten of hij haalt kerstmis niet.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Simon Mignolet

Bericht door Cremasco »

simon schreef:78min 2 -1 Ledley
81min 3-1 Jedinak

Big Si kansloos.

Wat een sfeer in Crystal Palace daar in de gietende regen.

Heel Liverpool is nog een schim van vorig jaar...Rodgers gaat moeten opletten of hij haalt kerstmis niet.
Ik denk zelfs dat hij nu zijn biezen al mag pakken. Benitez, wiens gezin nog in Liverpool woont, wil maar al te graag terugkeren
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Simon Mignolet

Bericht door enrique »

In plaats van die Italiaanse clown hadden ze beter geïnvesteerd in een paar topverdedigers.
Want van wat ik er van gezien heb, zal ik niet veel lijnen opschrijven ...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Simon Mignolet

Bericht door Tompie »

Ik vrees dat Mignolet zijn basisplaats kwijt is. Vanavond al na 3 minuten pijnlijk in de fout in de Champions League.
Reken daarbij de aanhoudende kritiek in de media, ik denk dat Rodgers vroeg of laat toch zal (moeten) ingrijpen.

Persoonlijk denk ik dat het niet eens zo slecht zou zijn moest hij even op de bank belanden. Dan zou wellicht ook meteen blijken dat de defensieve problemen veel verder reiken dan Mignolet alleen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Simon Mignolet

Bericht door enerkey »

Een blunder die idd kan tellen. Zou wel eens goed kunnen dat het er nu 1 te veel is. Denk misschien Jones volgende wedstrijd en aan de winterstop een extra concurrent?
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Simon Mignolet

Bericht door Mobius »

Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Simon Mignolet

Bericht door Dreke »

Of Jones gaat spelen, weet ik niet. Maar dat er een keeper bijkomt in januari, lijkt mij duidelijk.

Jones zit daar overigens gewoon al veel te lang op de bank.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Simon Mignolet

Bericht door stvvilvoorde »

Denk dat het stilaan over&uit aan het geraken is voor simon bij Liverpool.
:(
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Simon Mignolet

Bericht door Cremasco »

Wachten tot aan de wintermercato. Indien nieuwe keeper, weggaan zou ik zeggen. Wel blijven in een competitie als Engeland of naar Duitsland maar niet afzakken qua niveau van competitie. Er zijn genoeg subtoppers. Liverpool heeft een zwakke verdediging en idd. Simon moet meer zijn mond durven open doen, is te timide.
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Simon Mignolet

Bericht door Mikman »

Vorige week de beelden gezien van hoe STVV in 2009 in Lommel ging winnen, en als je dan Simon vergelijkt met nu heeft hij een serieuze metamorfose ondergaan. Hij is een stuk breder geworden. Dat zijn natuurlijk spieren, maar ik vraag me toch af of dit geen negatief gevolg heeft op zijn reacties soms ( voor alle duidelijkheid: die fase van gisteren heeft daar niks mee te maken ). De keeperstrainer van Chelsea zijn onlangs dat Simon een té Engelse keeper is geworden en ik denk dat daar wel eens veel waarheid in kan zitten.

Ik weet niet of hij nog veel toekomst heeft in Liverpool, al kan het soms snel veranderen natuurlijk. Ooit waren er bij STVV ook twijfels over Simon, maar toen Muyters kwam was hij zo goed geworden dat Muyters nooit in de ploeg kwam.
Ik vond dat hij de laatste weken zelfs sterk bezig was, maar als ze je zoeken is zo'n fase als gisteren dodelijk natuurlijk. Als de verdedigers sneller op de bal zijn dan de aanvaller, is het na de match een voetnoot, nu is het fataal. Zoals de situatie nu is, is het beter dat hij na het seizoen vertrekt. Er zijn genoeg mooie clubs in het buitenland waar hij wel geapprecieerd zou worden en waar de druk een stuk minder is.

Wat Grobbelaar betreft: veroordeeld voor match-fixing en na het betalen van de juridische kosten failliet verklaard. Zo'n clown krijg je alles gezegd, als hij niet opvalt zou men zijn "mening" niet vragen. Voor geld danst de beer.
Maar bij een speler van Mourinho of Van Gaal had hij dit niet moeten proberen, die hadden hem verbaal afgemaakt.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jan Bulder »

Mikman schreef:Vorige week de beelden gezien van hoe STVV in 2009 in Lommel ging winnen, en als je dan Simon vergelijkt met nu heeft hij een serieuze metamorfose ondergaan. Hij is een stuk breder geworden. Dat zijn natuurlijk spieren, maar ik vraag me toch af of dit geen negatief gevolg heeft op zijn reacties soms ( voor alle duidelijkheid: die fase van gisteren heeft daar niks mee te maken ). De keeperstrainer van Chelsea zijn onlangs dat Simon een té Engelse keeper is geworden en ik denk dat daar wel eens veel waarheid in kan zitten.
Maakte me die bedenking gisteren ook. Zijn bewegingen ogen logger dan enkele jaren geleden. Ik vind die fase van gisteren daar wél mee te maken hebben. Niet zozeer de reactie op het schot, maar wel het trage, logge overeind komen in de reactie op de rebound.
simon
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 sep 2012, 18:56
Supporter van: STVV

Re: Simon Mignolet

Bericht door simon »

Teletekst één :
In Engeland krijgt Simon Mignolet het hard te verduren. Kritische stemmen verwijten hem een aantal fouten die Liverpool punten gekost hebben. Zijn coach Brendan Rodgers laat de Belgische doelman echter niet vallen. "Simon staat mentaal sterk genoeg om hier door te geraken."
Simon is gewoon een goeie kerel met een sterk karakter. Zijn vertrouwen zal weer groeien, net als dat van het team. Hij en de ploeg zullen straks weer beter presteren
"Ik heb vandaag een goed gesprek gehad met Simon", zegt zijn trainer Brendan Rodgers. "Simon gaat goed om met de kritiek. Ik heb hem gezegd dat er altijd kritiek zal zijn, verdiend of niet. Zeker als je voor een wereldploeg speelt als Liverpool."

"Simon heeft ons in een aantal wedstrijden onder mijn bewind rechtgehouden, laten we dat niet vergeten. Misschien is zijn vormpeil nu wat minder, net als dat van de hele ploeg. We moeten als ploeg gewoon beter voor de dag komen."

"Simon beseft dat hij met deze negatieve stemmen moet omgaan, zo gaat dat nu eenmaal als je in de spotlight staat. Iedereen bekijkt elke stap die je hier zet."

"Simon is een goeie kerel met een sterk karakter. Hij werkt zeer hard aan elk keepersaspect. Zijn vertrouwen zal straks weer groeien, net als dat van het team. Hij en de ploeg zullen straks weer beter presteren."


Dikke pluim Rodgers !
Morgen thuismatch Liverpool - Stoke City om 16u
Game on .
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Simon Mignolet

Bericht door omeloe »

simon schreef:Teletekst één :
In Engeland krijgt Simon Mignolet het hard te verduren. Kritische stemmen verwijten hem een aantal fouten die Liverpool punten gekost hebben. Zijn coach Brendan Rodgers laat de Belgische doelman echter niet vallen. "Simon staat mentaal sterk genoeg om hier door te geraken."
Simon is gewoon een goeie kerel met een sterk karakter. Zijn vertrouwen zal weer groeien, net als dat van het team. Hij en de ploeg zullen straks weer beter presteren
"Ik heb vandaag een goed gesprek gehad met Simon", zegt zijn trainer Brendan Rodgers. "Simon gaat goed om met de kritiek. Ik heb hem gezegd dat er altijd kritiek zal zijn, verdiend of niet. Zeker als je voor een wereldploeg speelt als Liverpool."

"Simon heeft ons in een aantal wedstrijden onder mijn bewind rechtgehouden, laten we dat niet vergeten. Misschien is zijn vormpeil nu wat minder, net als dat van de hele ploeg. We moeten als ploeg gewoon beter voor de dag komen."

"Simon beseft dat hij met deze negatieve stemmen moet omgaan, zo gaat dat nu eenmaal als je in de spotlight staat. Iedereen bekijkt elke stap die je hier zet."

"Simon is een goeie kerel met een sterk karakter. Hij werkt zeer hard aan elk keepersaspect. Zijn vertrouwen zal straks weer groeien, net als dat van het team. Hij en de ploeg zullen straks weer beter presteren."


Dikke pluim Rodgers !
Morgen thuismatch Liverpool - Stoke City om 16u
Game on .
Simon moet toch wel stoppen met blunderen ! Hij gaat het zeer moeilijk krijgen omdat veel fans niet meer achter hem staan .
simon
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 sep 2012, 18:56
Supporter van: STVV

Re: Simon Mignolet

Bericht door simon »

Rust Liverpool - Stoke City 0-0
Zeer zwakke partij waar Big Si en zijn overbuur Begovic geen bal hebben moeten pakken...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Simon Mignolet

Bericht door Since '54 »

Eindelijk nog eens een clean sheet voor Simon Mignolet. Verdiende 1-0 overwinning voor Liverpool.
Plaats reactie