Simon Mignolet

Alle info over onze ex-spelers
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Simon Mignolet

Bericht door Since '54 »

tweety schreef:
Dreke schreef:Ik vind eerlijk gezegd dat het niet super keepen was van Mignolet bij de tegengoal. Ik heb de indruk dat als hij iets steviger in duel gaat, hij dankzij de hinder van Carrol de bal klem zou gehouden hebben. Maar dat doet er in deze fase niet echt toe. Wat Carrol zijn arm daar hangt te doen, is een raadsel. Van mij mogen ze hier gerust geel voor geven want de enige intentie is spelbederf.
Bwah, da's relatief.. door de actie van Carroll krijgt hij de kans niet om te klemmen.
Hij had z'n twee handen op de bal.
Anyway, volgende weekend giet 't oan.. :onfire:
Wat Simon deed was gewoon uitstekend. Hij had de bal klem maar Carrol sloeg eerst in zijn gezicht en daarna op zijn arm. Nogal logisch dat de bal hierdoor uit de omklemming kon lossen.

Stel u eens voor dat Liverpool door deze scheidsrechterlijke miskleun de 3 punten én de titel zou verloren hebben terwijl de TV-beelden overduidelijk in het voordeel van Simon Mignolet pleitten. De twee TV-reporters en twee analisten in de studio pleitten, na meerdere herhalingen uit verscheidene camerahoeken en met vertragingsbeelden overduidelijk in het voordeel van Mignolet.

In zo'n gevallen moéten TV-beelden uitsluitsel moeten kunnen brengen.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Simon Mignolet

Bericht door Since '54 »

Simon Mignolet op de Liverpool-site:

'I think everybody saw clearly that I was fouled when I collected the ball. I'll never judge a decision made by a referee because I know how difficult their job is, but I think this is a great example of why we might need to think about bringing video images into the game to help the referees out in these situations.'
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Simon Mignolet

Bericht door stvvilvoorde »

De transfer van Origi naar liverpool is eindelijk afgerond.
Hij wordt wel nog een seizoen uitgeleend aan lille.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Simon Mignolet

Bericht door Halenaar »

stvvilvoorde schreef:De transfer van Origi naar liverpool is eindelijk afgerond.
Hij wordt wel nog een seizoen uitgeleend aan lille.
Knappe transfers van Liverpool tot nu toe. Leuk ook dat er weer iemand van de streek naar die schitterende club gaat.

Overigens vind ik de transferprijs voor Origi best meevallen, 'slechts' 12,5 miljoen euro volgens de media.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Simon Mignolet

Bericht door Bartman »

Nu nog een echte vervanger voor Suarez en het huiswerk lijkt af
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Simon Mignolet

Bericht door stvvilvoorde »

Liverpool speelde gisteren in yankee Stadium tegen Man City.
De match eindigde op 2-2 en werd dus beslist op penalties in het voordeel van Liverpool.
Simon werd uiteindelijk de matchwinnaar door 2 penalties te stoppen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

Halenaar schreef:
stvvilvoorde schreef:De transfer van Origi naar liverpool is eindelijk afgerond.
Hij wordt wel nog een seizoen uitgeleend aan lille.
Knappe transfers van Liverpool tot nu toe. Leuk ook dat er weer iemand van de streek naar die schitterende club gaat.

Overigens vind ik de transferprijs voor Origi best meevallen, 'slechts' 12,5 miljoen euro volgens de media.
In de meeste transfers kan ik me wel vinden (Lallana, Lovren, Markovic, Can) en die van Origi voor volgend seizoen is niet verbazend voor Rodgers die graag met talent werkt, maar er valt er imo 1 wat uit de toon: Rickie Lambert. Alle respect voor Rickie, maar veel meer dan een supersub is dat niet. Nuttig als breekijer voro de laatste 20 min, maar als ze denken dat die de aanval gaat dragen hebben ze imo dezelfde fout gemaakt als een paar jaar geleden met Andy Carroll.

Voorin moet er dus toch nog wat bij om mee te doen voor de prijzen. Een topper als Suarez vervang je niet door een subtopper als Lambert. Spelers als Luis Alberto, Borini en Aspas zijn vorig seizoen ook weinig meer dan bankvulling gebleken.
Rodgers gooit zelden met veel geld voor gevestigde namen, maar met Cavani, Falcao en (gekke Mario) Ballotelli zijn er 3 topspitsen die nog op de markt zijn, al zou Cavani op weg zijn naar Man Utd. Ook Lavezzi verlaat mogelijk PSG nog en wat met Hulk in Sint-Petersburg? Voorlopig worden echter enkel Reus en Bony aan Liverpool gelinkt. Misschien toch eens zot doen, Brendan?

En eigenlijk zie ik ze ook nog liefst Henderson of Lucas vervangen door Witsel. Dat gaat niet gebeuren nu ze met Can al een verdedigende mid haalden en Witsel bovendien al Europees in actie kwam met Zenit, maar het is echt een gemiste kans voor Axel als hij nog een jaar moet verslijten in de dik betaalde, maar imo weinig hoogstaande Russische competitie.
Overdrijven is een kunst
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Simon Mignolet

Bericht door lakie »

Jacques schreef:
En eigenlijk zie ik ze ook nog liefst Henderson of Lucas vervangen door Witsel.
Henderson zou ik toch niet onderschatten hoor....
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

Mja, degelijke speler maar ik ben er gewoon geen fan van: teveel balleke breed, bij een topclub wil ik meer zien van een middenvelder.

Ik heb iets gelijkaardig met Witsel als ik hem bij de nationale ploeg of Zenit zie spelen: hij kan veel meer dan hij mag tonen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Simon Mignolet

Bericht door Since '54 »

Jacques schreef:Mja, degelijke speler maar ik ben er gewoon geen fan van: teveel balleke breed, bij een topclub wil ik meer zien van een middenvelder.

Ik heb iets gelijkaardig met Witsel als ik hem bij de nationale ploeg of Zenit zie spelen: hij kan veel meer dan hij mag tonen.
Inderdaad toch een oerdegelijke speler en bovendien Engels international. Was er bij in Brazilië.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Simon Mignolet

Bericht door zipke373 »

Since '54 schreef:
Jacques schreef:Mja, degelijke speler maar ik ben er gewoon geen fan van: teveel balleke breed, bij een topclub wil ik meer zien van een middenvelder.

Ik heb iets gelijkaardig met Witsel als ik hem bij de nationale ploeg of Zenit zie spelen: hij kan veel meer dan hij mag tonen.
Inderdaad toch een oerdegelijke speler en bovendien Engels international. Was er bij in Brazilië.
Die hebben niet veel laten zien he' Since...Witsel is in mijn ogen ook stukken beter hoor.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Simon Mignolet

Bericht door stvvilvoorde »

Henderson vind ik toch wel een goede voetballer. Snel in handelingstijd en puur qua lopen en zorgt toch goed voor diepgang.
Zonder die schorsing van Henderson op het einde van de competitie (en zonder da misstapke van gerrard tegen Chelsea), denk ik dat Liverpool wel de titel gepakt had.

Lucas en vooral Joe Allen vind ik minder op hun plek bij Liverpool.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Simon Mignolet

Bericht door Iniesta »

Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Simon Mignolet

Bericht door Dreke »

In willekeurige volgorde:
- Lucas in vorm en zonder blessures heeft wel degelijk zijn plek bij een topper. Na het eerste jaar bij LFC zag ik er ook niets in. Maar later wel.
- Henderson is veel meer dan balletje breed. Ik vond hem dit seizoen (wat ik gezien heb) zelfs behoorlijk vaak beslissend infiltreren.
- Engeland speelde helemaal niet zo zwak als men vaak laat uitschijnen. Die groep had helemaal anders kunnen lopen...
A loyal football fan only supports the shirt...
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Simon Mignolet

Bericht door lakie »

Dreke schreef:In willekeurige volgorde:
- Lucas in vorm en zonder blessures heeft wel degelijk zijn plek bij een topper. Na het eerste jaar bij LFC zag ik er ook niets in. Maar later wel.
- Henderson is veel meer dan balletje breed. Ik vond hem dit seizoen (wat ik gezien heb) zelfs behoorlijk vaak beslissend infiltreren.
- Engeland speelde helemaal niet zo zwak als men vaak laat uitschijnen. Die groep had helemaal anders kunnen lopen...
Volledig akkoord....
En denk ook wel da Liverpool versterkt is ondanks het verlies van Suarez...
Zou misschien wel nog 1 goede spits mogen bijkomen en eventueel ook nog een verdediger (ideaal zou zijn iemand die zowel centraal als links kan spelen)...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Plaats reactie