Zomertransfers 2013

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

michael
Berichten: 323
Lid geworden op: 29 jan 2011, 11:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door michael »

Tompie schreef:Lazaar zit als ik me niet vergis eerder in de "elitegroep", waar hij zich eerst zal moeten bewijzen.
Volgens STVV.com heeft hij tegen Boussu Dour 5 minuutjes meegespeeld.

Natuurlijk is het niet in te schatten hoe het vormpeil van deze speler is en of hij op termijn een meerwaarde kan betekenen voor de eerste ploeg.
Was wel enigzins verbaasd om te horen dat Ferrera zelf deze speler ook niet echt kent, ik ging ervan uit dat Lazaar op voorspraak van de trainer naar hier gekomen is maar blijkbaar is dat via andere kanalen gebeurd.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door weekenders »

Is Aoulad nu gehuurd of gekocht ?
Volgens deze gegevens zou hij gekocht zijn voor € 150000,00.


Mohammed Aoulad tekent voor STVV

30/08/2013 - 13:26 Zoals al eerder vermeld op deze site heeft Mohammed Aoulad een contract van twee jaar met 1 jaar optie getekend bij STVV.

Hij werd deze voormiddag op de site van STVV voorgesteld. "Hij begon bij FC Brussels in tweede klasse maar in 2012 gaf Anderlecht hem een contract van 3 jaar. Mohammed werd meteen uitgeleend aan Sporting Charleroi . Tijdens de vorige winterstop werd hij uitgeleend aan Waasland-Beveren. Mohammed is net 22 geworden. STVV heeft hem nu dus defintief van Anderlecht overgenomen. Volgende dinsdag kan hij eventueel al meespelen op Westerlo. Yannick Ferrera vindt dat hij het best rendeert als tweede spits of offensieve middenvelder." Tot zover de mededeling.

Volgens onze bronnen zou het gaan om een transfersom van rond de 150.000 euro.
http://www.purplespirit.be/?node=article&id=21108
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Halenaar »

weekenders schreef:Is Aoulad nu gehuurd of gekocht ?
Volgens deze gegevens zou hij gekocht zijn voor € 150000,00.


Mohammed Aoulad tekent voor STVV

30/08/2013 - 13:26 Zoals al eerder vermeld op deze site heeft Mohammed Aoulad een contract van twee jaar met 1 jaar optie getekend bij STVV.

Hij werd deze voormiddag op de site van STVV voorgesteld. "Hij begon bij FC Brussels in tweede klasse maar in 2012 gaf Anderlecht hem een contract van 3 jaar. Mohammed werd meteen uitgeleend aan Sporting Charleroi . Tijdens de vorige winterstop werd hij uitgeleend aan Waasland-Beveren. Mohammed is net 22 geworden. STVV heeft hem nu dus defintief van Anderlecht overgenomen. Volgende dinsdag kan hij eventueel al meespelen op Westerlo. Yannick Ferrera vindt dat hij het best rendeert als tweede spits of offensieve middenvelder." Tot zover de mededeling.

Volgens onze bronnen zou het gaan om een transfersom van rond de 150.000 euro.
http://www.purplespirit.be/?node=article&id=21108
Onmogelijk die transfersom, aangezien LDV onze laatste betalende transfer was. Bovendien had werkelijk niemand behalve STVV interesse in Aoulad, dus die transfersom heeft iemand uit zijn duim gezogen ;)
Oxbow
Berichten: 355
Lid geworden op: 03 nov 2010, 14:12

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Oxbow »

Rd natuurlijk :)

Verstuurd van mijn 9920 met Tapatalk
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door stvvilvoorde »

Stvv op zoek nr Goalgetter tijdens winterstop:

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... en-januari
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door tbird »

Velen gaan lachen maar zet er ne Wesley Sonck en ge doet mee voor de prijzen. Is wel een lapmiddel maar alles om in eerste te geraken.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door stvvilvoorde »

Over Sonck heb ik toch dik mijn twijfels, ben benieuwd wat pakweg een mpenza gaat presteren bij Aalst.
Een Dudu biton een half seizoen halen van bij standard lijkt me de beste optie. Als zoiets al te hoog gegrepen blijkt, tja dan acht ik ons toch niet veel kans de witte merel te vinden. If you pay peanuts, you'll get monkeys.

Op dit moment denk ik dat we best teruggrijpen naar een 4-3-3, vind ik nog altijd de opstelling waar we het meeste kansen in creeren.
Laat Aoulad in de punt starten, flanken met keuze uit dequevy, lumanza, edmilson, mendez. Achter de spits de keuze uit edmilson, dufer, mendez, dalla valle. De rest van de ploeg mag hetzelfde blijven.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Cremasco »

stvvilvoorde schreef:Over Sonck heb ik toch dik mijn twijfels, ben benieuwd wat pakweg een mpenza gaat presteren bij Aalst.
Een Dudu biton een half seizoen halen van bij standard lijkt me de beste optie. Als zoiets al te hoog gegrepen blijkt, tja dan acht ik ons toch niet veel kans de witte merel te vinden. If you pay peanuts, you'll get monkeys.

Op dit moment denk ik dat we best teruggrijpen naar een 4-3-3, vind ik nog altijd de opstelling waar we het meeste kansen in creeren.
Laat Aoulad in de punt starten, flanken met keuze uit dequevy, lumanza, edmilson, mendez. Achter de spits de keuze uit edmilson, dufer, mendez, dalla valle. De rest van de ploeg mag hetzelfde blijven.
Biton is een goede optie als ze hem even scouten of hij scherp is. Indien niet scherp niet nemen. Tuurlijk moet hij zelf nog willen komen. Kent Ferreira die nog van bij Charleroi ?
Oxbow
Berichten: 355
Lid geworden op: 03 nov 2010, 14:12

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Oxbow »

Wat is er van die Mehdi Lazaar? Ging die ons niet kampioen maken?
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Since '54 »

Enkele weken voor zijn ontslag bij STVV zei J.P. Martens tegen mij: "Toen ik Sonck vroeg voor over te komen naar STVV antwoordde hij: 'Het is 1ste klasse of de woestijn'."

Ga je aan zo iemand dan nog iets vragen?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Jacques »

Oxbow schreef:Wat is er van die Mehdi Lazaar? Ging die ons niet kampioen maken?
Die gast zat sinds begint dit jaar zonder club, kalenderjaar voor alle duidelijkheid. Je kan niet van iemand verwachten dat die 8-9 maanden inactiviteit zomaar eventjes wegwerkt. Lazaar is ten vroegste voor januari 2014 vrees ik. Vroeger lijkt me onrealistisch.

Heeft er trouwens iemand zicht op zijn prestaties bij de reserven?
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door STimVV »

Lazaar was week na week invaller bij de 2e ploeg. Ik zag dat hij vaak de laatste 20 minuten al eens mocht invallen. De laatste wedstrijd dat ik een ploegopstelling zag begon hij wél aan de wedstrijd, en scoorde hij ook. Hij lijkt dus in stijgende lijn te gaan. Of we er ook effectief iets aan gaan hebben lijkt me wel nog de vraag, want is toch vooral een flankaanvaller. En daar hebben we al een overvloed aan keuze. Een echte diepe spits, een goalgetter die er 15 a 20 kan maken...is het enige dat deze ploeg ontbreekt om echt mee te doen voor de titel. En dat zal Lazaar al niet worden lijkt me.
Gesloten