Wintertransfers 2012-2013

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door toyotacorolla »

Met een lege portemonnee , kan je geen valabele ploeg op de been brengen, daarmee is alles gezegd naar mijn mening.
Geen eigen stadion, gehuurde spelers, enz....
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door weekenders »

STVV in januari met De Groot?

Donny de Groot leek in augustus op weg naar STVV, in laatste instantie kwam er een kink in de kabel. De deur zit echter niet in het slot. Een overgang in januari behoort tot de mogelijkheden.

STVV speurt ondertussen verder op de markt van de transfervrije spelers. Deze week zou er een aanvaller een test afleggen. "We hakken pas een knoop door nadat die speler twee of drie dagen bij ons getraind heeft", stelt technisch directeur Jan-Pieter Martens in HLN.

Bron: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=56946
Oxbow
Berichten: 355
Lid geworden op: 03 nov 2010, 14:12

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Oxbow »

Ik vraag me echt af met wie ze op de proppen gaan komen...Een grote kopbalsterke spits kan een deel van het probleem oplossen. Maar waar vind je die nu nog? En wat van die Chabba? Als je nu nog niet beter bevonden wordt dan Bertjens stel ik me echt vragen.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Scandic »

Jacques schreef:Welke tester? Ik heb dat blijkbaar gemist of gaat dat nog over die Belgische verdediger die ene tijd in Nederland gespeeld heeft?
Geen idee of STVV gisteren iemand heeft getest tegen Genk. Er was aan beiden zijden een tester aangekondigd, maar ik ben niet meer op de wedstrijd geraakt.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door stvvilvoorde »

Oxbow schreef:Ik vraag me echt af met wie ze op de proppen gaan komen...Een grote kopbalsterke spits kan een deel van het probleem oplossen. Maar waar vind je die nu nog? En wat van die Chabba? Als je nu nog niet beter bevonden wordt dan Bertjens stel ik me echt vragen.
Koita is nog vrij en tijdens onze vorige passage in tweede wou de helft van het forum sidibe daarvoor inruilen.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Scandic »

stvvilvoorde schreef:Koita is nog vrij en tijdens onze vorige passage in tweede wou de helft van het forum sidibe daarvoor inruilen.
Koita presteerde in Bulgarije en op Cyprus niks...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Jacques »

Dat is thans wel het type speler dat wij mankeren in onze kern. Ik ben er zelf nooit zo'n fan van geweest (technisch wel erg beperkt) maar in dit geval is er geen alternatief, laat staan een beter.

Ik zou hem in ieder geval eens uitnodigen voor een test, is hij fysiek niet in orde zet je hem 2 dagen later gewoon terug aan de deur.
Overdrijven is een kunst
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Scandic »

Jacques schreef:Dat is thans wel het type speler dat wij mankeren in onze kern. Ik ben er zelf nooit zo'n fan van geweest (technisch wel erg beperkt) maar in dit geval is er geen alternatief, laat staan een beter.

Ik zou hem in ieder geval eens uitnodigen voor een test, is hij fysiek niet in orde zet je hem 2 dagen later gewoon terug aan de deur.
Koita speelde al sinds mei niet meer, ging wel bij veel ploegen testen. Wanneer gaat hij volledig wedstrijdfit zijn ?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Jacques »

Tegen den tijd dat we Diareza op den trein naar Luik gezet hebben? :)

Ik begrijp je punt volledig, Scandic en onder normale omstandigheden zou ik me ook niet aan dit soort spelers wagen. Ik heb zo onderhand een grote afkeer van Ishiaku's en Okotie's. Het probleem is dat ons aankoopbeleid eind augustus volledig in de soep gedraaid is waardoor we quasi verplicht zijn om onszelf te verlagen tot dit soort spelers met meer vraagtekens dan adelbrieven. Sowieso zou ik hem eerst op de testbank leggen, is er perspectief om snel fit te zijn, dan zijn we door de omstandigheden misschien wel verplicht een gokje te wagen. Indien niet --> doorsturen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Since '54 »

weekenders schreef:STVV in januari met De Groot?

Donny de Groot leek in augustus op weg naar STVV, in laatste instantie kwam er een kink in de kabel. De deur zit echter niet in het slot. Een overgang in januari behoort tot de mogelijkheden.

STVV speurt ondertussen verder op de markt van de transfervrije spelers. Deze week zou er een aanvaller een test afleggen. "We hakken pas een knoop door nadat die speler twee of drie dagen bij ons getraind heeft", stelt technisch directeur Jan-Pieter Martens in HLN.

Bron: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=56946

Iemand een idee wie het kan zijn. Trainingsspotters? Bert1924 misschien?
den tuveneer
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 sep 2012, 22:57
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door den tuveneer »

Since '54 schreef:
weekenders schreef:STVV in januari met De Groot?

Donny de Groot leek in augustus op weg naar STVV, in laatste instantie kwam er een kink in de kabel. De deur zit echter niet in het slot. Een overgang in januari behoort tot de mogelijkheden.

STVV speurt ondertussen verder op de markt van de transfervrije spelers. Deze week zou er een aanvaller een test afleggen. "We hakken pas een knoop door nadat die speler twee of drie dagen bij ons getraind heeft", stelt technisch directeur Jan-Pieter Martens in HLN.

Bron: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=56946

Iemand een idee wie het kan zijn. Trainingsspotters? Bert1924 misschien?

Tistalados Kalverdronkas , een boomlange Griek naar t'schijnt. ;)
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door patattenboer »

den tuveneer schreef:
Since '54 schreef:
weekenders schreef:STVV in januari met De Groot?

Donny de Groot leek in augustus op weg naar STVV, in laatste instantie kwam er een kink in de kabel. De deur zit echter niet in het slot. Een overgang in januari behoort tot de mogelijkheden.

STVV speurt ondertussen verder op de markt van de transfervrije spelers. Deze week zou er een aanvaller een test afleggen. "We hakken pas een knoop door nadat die speler twee of drie dagen bij ons getraind heeft", stelt technisch directeur Jan-Pieter Martens in HLN.

Bron: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=56946

Iemand een idee wie het kan zijn. Trainingsspotters? Bert1924 misschien?

Tistalados Kalverdronkas , een boomlange Griek naar t'schijnt. ;)
:toppie: :grappig: :grappig:
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door tbird »

Alst maar ni Derdos Klassos gaat worden
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door wim vanaken »

"We zien wel in januari"

Brepoels in 't HLN : "We komen wel uit deze crisis"....Verder op de opmerking dat ze in Lommel wel in hun vuistje lachen, nu zij de kop spelen en wij op een degradatieplaats staan...."Dit is maar een momentopname". "Natuurlijk had ik niet verwacht dat we onderaan zouden bengelen, maar we komen hier wel uit". "Tegen Dessel zag hij al een goede reactie van zijn ploeg, een lijn die hij deze week doorgetrokken zag op training". "Als ze hun opdrachten goed invullen tijdens de match, is een goed resultaat zeker mogelijk". Tot slot op de vraag op (de zo noodzakelijke versterking voorin), "daar reken ik voorlopig niet meer op"....Hij heeft zelf met veel eersteklassers gepraat, "maar mannen als een Sonck verslijten liever hun broek op de tribune dan in tweede te spelen"....."We zien wel in januari" Begint steeds meer op 't vertelselke van de krekel en de mier te lijken. Krekel STVV met "chapeau Brepoels" aan 't roer van een stuurloos schip....
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door FANFOREVER »

wim vanaken schreef:"We zien wel in januari"..
Voor mij hetzelfde, ze gaan mij niet meer zien op staaien tot minstens januari, koekje van eigen deeg....
:stvv:
Gesloten