Wintertransfers 2012-2013

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

den tuveneer
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 sep 2012, 22:57
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door den tuveneer »

Het word met den dag waanzinniger :vomit: Achteraan moeten we het nu stellen met een paar kloefkappers en vooraan hebben we gewoonweg helemaal niets. Reza tel ik niet meer mee want die komt hier nog wa den toerist uithangen en iedereen op zijn zenuwen werken tot nieuwjaar en gaat daarna de c kern van Standaard bevolken. ik heb echt te doen met Brepoels. Die man is gegijzeld en kan nog niet anders dan die omhooggevallen strandjanet opstellen . Hij heeft niks anders.Die man hebben ze dik met zijn kl.ten , ons geweldig bestuur of moet ik zeggen stromannekkes. Als Guido dit had geweten voor aanvang van de voorbereiding zou hij nooit getekend hebben denk ik. De lafaards hebben iedereen bedrogen en belogen , zowel de supporters als de technische staf. Lammens en Martens hebben geen rooie duit om aan hun h.l te krabben . Het zijn gewoonweg marionetten van de maffiaman uit Luik. :bat:
Omnia
Berichten: 118
Lid geworden op: 19 jun 2011, 16:20

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Omnia »

't is nu niet dat Guido meteen een andere club had waar hij mocht beginnen...
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door enrique »

Op die manier heeft het idd geen zin om ook nog maar te denken dat ze gaan mee doen voor de titel. Zelfs al zouden ze dat kunnen, heeft het totaal geen zin wegens gebrek aan middelen. Met welk budget ga je naar eerste ? Met 3 miljoen euro ?
Onbegonnen werk. Of Duchatelet nu baas is (steekt er geen geld meer in), of Lammens, of Pierke Plezierke, boter aan de galg.
Je zou een goede ziel moeten vinden, die miljoenen wil uitgeven om de ploeg terug naar eerste te helpen (onmogelijk gezien de situatie met de gebouwen).
Anders ga je nog lang in 2e blijven. Want in 2e middelen genereren op een normale commerciële manier lijkt me bijna onmogelijk.
Laatst gewijzigd door enrique op 13 sep 2012, 19:38, 2 keer totaal gewijzigd.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door enrique »

Omnia schreef:'t is nu niet dat Guido meteen een andere club had waar hij mocht beginnen...
Ja, en hij is alweer een jaar betaald ...
den tuveneer
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 sep 2012, 22:57
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door den tuveneer »

Omnia schreef:'t is nu niet dat Guido meteen een andere club had waar hij mocht beginnen...
Daar kan je gelijk in hebben. Maar ik denk toch ook niet dat ze open kaart met hem gespeeld hebben . Met wat ge nu rondlopen hebt kunt ge toch moeilijk titelambities koesteren hé ? Ik denk toch dat Guido die ambitie wel had , met de nadruk op "had". Ik ben echt teleurgesteld in het beleid , en ik denk Guido toch ook wel ergens.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Jacques »

Als ik me goed herinner liep Guido zijn oorspronkelijk contract toch sowieso nog tot einde dit seizoen, dus of hij nu hier zich terug wou bewijzen op het veld of gewoon thuis in zijn zetel bleef zitten, maakte financieel geen fluit uit...
Ik wil er ook aan herinneren -voor zij die kort van geheugen zijn- dat Guido in de voorbereiding (wedstrijd op Wa-Be?) aan JPM vroeg "of het in orde was" (doelend op Mokulu) en tegen diezelfde JPM zei "ge weet, ne grote sterke spits erbij of 't is niks dit jaar". Deze uitspraken zijn ongetwijfeld terug te vinden in de topic over de voorbereiding. Als dit allemaal maar "voor de show" zou zijn, zou het toch bijzonder goed in scene gezet zijn om al tijdens de voorbereiding daarmee bezig te zijn...Onrealistisch dus.

Die mens zit hier voor meer dan alleen de centen lijkt me (nog steeds) en als zijn oorspronkelijk contract sowieso nog liep heb je het beste bewijs in handen. Brepoels weet ook dat dit zijn 2de en meer dan waarschijnlijk laatste kans is, als hij nog wil doorstoten naar het hoogste niveau.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Cremasco »

panter schreef:Brepoels heeft toch gezegd dat hij de oplossing in zijn kern ging zoeken! Alleen hij heeft ze een beetje uitgebreid! :mrgreen: Wat heeft hij nog verteld op tvl geen versterkingen dan doen we niet mee voor de titel hoogstens de eindronde!!
Taelemans in de spits misschien ? :lol:
Hij heeft het karruur voor een targetspits alleszins.
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Johan Bamps »

Jacques schreef:Als ik me goed herinner liep Guido zijn oorspronkelijk contract toch sowieso nog tot einde dit seizoen, dus of hij nu hier zich terug wou bewijzen op het veld of gewoon thuis in zijn zetel bleef zitten, maakte financieel geen fluit uit...
Ik wil er ook aan herinneren -voor zij die kort van geheugen zijn- dat Guido in de voorbereiding (wedstrijd op Wa-Be?) aan JPM vroeg "of het in orde was" (doelend op Mokulu) en tegen diezelfde JPM zei "ge weet, ne grote sterke spits erbij of 't is niks dit jaar". Deze uitspraken zijn ongetwijfeld terug te vinden in de topic over de voorbereiding. Als dit allemaal maar "voor de show" zou zijn, zou het toch bijzonder goed in scene gezet zijn om al tijdens de voorbereiding daarmee bezig te zijn...Onrealistisch dus.

Die mens zit hier voor meer dan alleen de centen lijkt me (nog steeds) en als zijn oorspronkelijk contract sowieso nog liep heb je het beste bewijs in handen. Brepoels weet ook dat dit zijn 2de en meer dan waarschijnlijk laatste kans is, als hij nog wil doorstoten naar het hoogste niveau.
Inderdaad Jacques, dat heb ik hier bij de nieuwe aanstelling van Guido ook al gezegd. Ik schreef er toen, dacht ik, ook bij dat hij waarschijnlijk de zekerheid had gekregen dat hij de gevraagde versterking zou krijgen, want dat hij zijn laatste kans om ooit weer op het hoogste niveau te trainen niet wou vergooien. Nu blijkt dat ze ook hem bij zijn pietje hebben!!
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door FANFOREVER »

panter schreef:Brepoels heeft toch gezegd dat hij de oplossing in zijn kern ging zoeken! Alleen hij heeft ze een beetje uitgebreid! :mrgreen: Wat heeft hij nog verteld op tvl geen versterkingen dan doen we niet mee voor de titel hoogstens de eindronde!!
Eindronde ? Met die bende kloefkappers , onze kern, moogt ge u nu al opmaken voor een jaartje (het zoveelste) degradatievoetbal en dat in 2de klasse.
:stvv:
Piet
Berichten: 309
Lid geworden op: 02 sep 2012, 13:57
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Piet »

Sonck is nog steeds werkloos.
Transfer naar Hongarije gaat niet door.
Ben geen voorstander om Sonck te halen, maar bij gebrek aan beter!
Beloof hem een Delvaux sjakosj en een Louis Vuitonke en hij komt :lollig:
Motörhead
Berichten: 470
Lid geworden op: 16 okt 2010, 01:32
Supporter van: STVV
Locatie: Bilzen City!

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Motörhead »

Piet schreef:Sonck is nog steeds werkloos.
Transfer naar Hongarije gaat niet door.
Ben geen voorstander om Sonck te halen, maar bij gebrek aan beter!
Beloof hem een Delvaux sjakosj en een Louis Vuitonke en hij komt :lollig:
Pfff ben helemaal géén fan van hem, zou zelfs de eerste zijn die ik op zijn bakkes wil kloppen.... ;)

Maar inderdaad zoals je zegt, bij gebrek aan beter, want alles is beter dan hetgeen er nu rondloopt!!
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Johan »

ik heb jpm frontaal en rechtstreeks aangesproken op training paar dagen geleden.Ik zei dat hij mijn abo moest terugbetalen omdat zij mij bedrogen en belogen hebben met hun zogeplande eersteklasse aanwinsten ,anders had ik geen abo genomen.Ik heb hem zijne staat een deftig gezegd,alles eruit ,die kerel stond daar met zijne mond vol tanden.Ik denk dat die van zijn eigen denkt dat hij goed bezig was.
Ik geloofde mijn oren niet toen daar plotseling een deel supporters hem nog gingen verdedigen.Bende kazakkendraaiers en idioten. Ge moet Lammens en JPM aanvallen en niet gerust laten , zij zijn degene die ons blaaskes hebben wijsgemaakt en ons voor kakken hebben gezet.Als ik Duchatelet zie ,die gaat van mij dezelfde vraag krijgen ,dat zweer ik plechtig.Als we niet van ons laten horen stem er dan maar mee in dat we binnen de kortste keren in derde of lager gaan voetballen.AUB reageer , laat U niet doen,en aan de mannen die denken dat ze JPM en Lammens moet gaan verdedigen , laffe broekschijters zijt ge ,besef dat ze niet alleen met U kl.ten spelen maar ook met Uw geld en Uw club.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door AirMontella »

Inderdaad, laten we lekker de Neanderthaler gaan uithangen en mensen (leden club én uw medesupporters, faut le faire...) voor rotte vis uitschelden. That's the way to go :toppie:
Laatst gewijzigd door AirMontella op 14 sep 2012, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Waze
Berichten: 190
Lid geworden op: 22 okt 2010, 18:37
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Waze »

Johan schreef:ik heb jpm frontaal en rechtstreeks aangesproken op training paar dagen geleden.Ik zei dat hij mijn abo moest terugbetalen omdat zij mij bedrogen en belogen hebben met hun zogeplande eersteklasse aanwinsten ,anders had ik geen abo genomen. Ik heb hem zijne staat een deftig gezegd,alles eruit ,die kerel stond daar met zijne mond vol tanden.Ik denk dat die van zijn eigen denkt dat hij goed bezig was.

Ik lig hier op de grond, kom mij oprapen :grappig:

p.s.: Ik kan goed geloven dat die man niet goed wist hoe te reageren. Plaatsvervangende schaamte kan een bitch zijn.
Gebruikersavatar
Hercules
Berichten: 196
Lid geworden op: 13 dec 2011, 11:10

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Hercules »

AirMontella schreef:Inderdaad, laten we lekker de Neanderthaler gaan uithangen en mensen (leden club én uw medesupporters, faut le fair...) voor rotte vis uitschelden. That's the way to go :toppie:
Sublieme touché :mrgreen: !
Gesloten