Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Blackbird
Berichten: 105
Lid geworden op: 23 jun 2011, 17:10
Locatie: Boekhout

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Blackbird »

Bartman schreef:
Brusselmans schreef:Mag ik ook mijn twijfels hebben over Brys ?
Als je geen enkele nieuwkomer opstelt of een kans geeft (vorig jaar en nu weer), maar wel blijft geloven in de fratsen van Acolatse bvb ...
Daar heb ik het eigenlijk ook wel moeilijk mee. Soms denk ik dat Brys hiermee een punt wil maken. Maar zoveel kansen hebben vele spelers niet gekregen.
Terecht of onterecht ?
Ik weet niet of wij hier goed over kunnen oordelen. Misschien trekt hij de conclusies op basis van wat hij op training ziet? Als onze nieuwkomers nog niet excelleren op training en afgetroeft worden door een Acolatse? Ik kan het me ook moeilijk inbeelden.

Maar als je onze kern bekijkt hebben we weinig grote en sterke jongens dus is de keuze voor Acolatse nog wel ergens te begrijpen, vooral tegen dit Antwerpen.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door voetballiefhebber »

Je zou Tateishi letterlijk moeten wakker schudden. Ik zie spontaan beelden van Standard, toen ze bij Roland in de bureau stonden. Toen had hij wel een schrik gepakt.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jan Bulder »

Nog 2 weken tijd en ongeveer 7 spelers nodig. Dat betekent dus dat we gemiddeld om de 2 dagen een inkomende transfer mogen verwachten. Gezien het vandaag, maandag, al windstil is, wacht ons morgen dus groot nieuws :zot:
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

Brusselmans schreef:Mag ik ook mijn twijfels hebben over Brys ?
Als je geen enkele nieuwkomer opstelt of een kans geeft (vorig jaar en nu weer), maar wel blijft geloven in de fratsen van Acolatse bvb ...
Dat heb ik mij ook al zitten af te vragen. Is die Aldi -messi , Sousa en De smet dan echt zo zwak dat die spelers nog geen invalbeurt gegund is. Ik denk gewoon dat Brys ten aanzien van het bestuur een statement wil maken en wil aantonen dat de spelers die zij binnenhalen totaal niet de aankopen zijn wat de man gevraagd heeft of voor ogen heeft. Dit spelletje zal hij nooit kunnen winnen en waarschijnlijk zal het buigen of barsten worden .
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Bartman »

fruitboerke schreef:
Brusselmans schreef:Mag ik ook mijn twijfels hebben over Brys ?
Als je geen enkele nieuwkomer opstelt of een kans geeft (vorig jaar en nu weer), maar wel blijft geloven in de fratsen van Acolatse bvb ...
Dat heb ik mij ook al zitten af te vragen. Is die Aldi -messi , Sousa en De smet dan echt zo zwak dat die spelers nog geen invalbeurt gegund is. Ik denk gewoon dat Brys ten aanzien van het bestuur een statement wil maken en wil aantonen dat de spelers die zij binnenhalen totaal niet de aankopen zijn wat de man gevraagd heeft of voor ogen heeft. Dit spelletje zal hij nooit kunnen winnen en waarschijnlijk zal het buigen of barsten worden .
Ofwel aast hij ergens anders op ...
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

hoe ongepast zijn de opmerkingen naar onze trainer toe?!!!!! Schandalig gewoon. Hij bracht vorig jaar Kamada na 3 dagen, dit jaar sousa na 1 week en wou nu ook Suzuki brengen. Hij bracht ook Sankhon niet direct en nu is dat gewoon onze beste speler. In Sousa en De Smet zit wel wat potentieel, maar ze moeten nog serieus wat leren. Brys heeft toch al meerdere keren aangegeven wat hij nog nodig heeft. Hij brengt spelers die de voorbereiding hebben meegedaan én spelers die duidelijk aantonen dat ze het snappen én willen doen.
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door moanverke »

geelblauw schreef:hoe ongepast zijn de opmerkingen naar onze trainer toe?!!!!! Schandalig gewoon. Hij bracht vorig jaar Kamada na 3 dagen, dit jaar sousa na 1 week en wou nu ook Suzuki brengen. Hij bracht ook Sankhon niet direct en nu is dat gewoon onze beste speler. In Sousa en De Smet zit wel wat potentieel, maar ze moeten nog serieus wat leren. Brys heeft toch al meerdere keren aangegeven wat hij nog nodig heeft. Hij brengt spelers die de voorbereiding hebben meegedaan én spelers die duidelijk aantonen dat ze het snappen én willen doen.
Ik zou toch niet durven zeggen dat Sankhon je beste speler is... Hij één van de betere (is nu niet echt moeilijk), maar zeker niet de beste.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door voetballiefhebber »

Sankhon had vorig seizoen problemen om er te geraken. In principe was dat de eerste transfer die werd gedaan. Brys kende hem van een test bij Beerschot. Hij kwam niet naar het Kiel, ik dacht wegens financiële redenen. Sankhon is één van de weinig geslaagde transfers, die we eigenlijk niet echt op het conto van de Japanners kunnen schrijven.
Buiten Kamada en Garcia kon je zowat alle Japanse transfers in de vuilnisbak kieperen vorig seizoen. Helaas is het dit seizoen niet beter. Laat ons hopen dat we onverwacht toch nog verrast worden, maar ik geloof daar nog weinig in.
Koberoosen
Berichten: 47
Lid geworden op: 11 mar 2019, 13:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Koberoosen »

Jhonny Lucas is in het vliegtuig onderweg naar België , staat op zijn instagram, dus die kunnen we 1 van deze dagen verwachten om te tekenen
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door smol »

Koberoosen schreef:Jhonny Lucas is in het vliegtuig onderweg naar België , staat op zijn instagram, dus die kunnen we 1 van deze dagen verwachten om te tekenen
amper 19 jaar, Braziliaan dus waarschijnlijk aanpassing nodig. Ik denk dat we nood hebben aan ander vlees :)
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Haspengouw »

smol schreef:
Koberoosen schreef:Jhonny Lucas is in het vliegtuig onderweg naar België , staat op zijn instagram, dus die kunnen we 1 van deze dagen verwachten om te tekenen
amper 19 jaar, Braziliaan dus waarschijnlijk aanpassing nodig. Ik denk dat we nood hebben aan ander vlees :)
Ito zit ook op het vliegtuig... Naar zijn bestemming is het gissen.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

smol schreef:
Koberoosen schreef:Jhonny Lucas is in het vliegtuig onderweg naar België , staat op zijn instagram, dus die kunnen we 1 van deze dagen verwachten om te tekenen
amper 19 jaar, Braziliaan dus waarschijnlijk aanpassing nodig. Ik denk dat we nood hebben aan ander vlees :)
Weer zo een transfer die totaal niet te begrijpen is :gek: Is dat de ploeg versterken ? Moet een jongen van 19 jaar van een modale tweederangsploeg in Brazilie hier de boel recht trekken . Wat een miserie , wat een klucht het wordt hoe langer hoe gekker. :yes: :yes:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door tweety »

19 jaar. t zal afwachten worden.
Langs de andere kant Angban was ook maar 19..
Dat is toch 1 van de betere middenvelders die ik hier de laatste jaren gezien heb. Iemand die bij de U20 van Brazilië speelt EN al met de Seleçao heeft meegetraind zal toch ook gene pannenkoek zijn.

Waar ik mij meer zorgen om maak zijn de berichten over een trage snelheid van uitvoering.
In het moderne voetbal is dat op die positie geen goed idee.
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Haspengouw »

Ben toch benieuwd wie er achter dat instagram account zit...
Plaats reactie