Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Brusselmans »

Henri is de man schreef:
Brusselmans schreef:Stel dat de echte Messi en Ronaldo hier arriveren bij manier van spreken !
De bank hè gasten, mijn systeem laat het niet toe, hier gelden andere wetten !
:zot:
Gij kunt toch ook e stukske overdrijven ze...
Brys zegt toch net dat het systeem niet heilig is - hij stelt alleen dat een nieuw systeem alleen kan als dat een verbetering is.
Dat hem er dan maar eens aan begint !!!
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door smol »

Brusselmans schreef:
Henri is de man schreef:
Brusselmans schreef:Stel dat de echte Messi en Ronaldo hier arriveren bij manier van spreken !
De bank hè gasten, mijn systeem laat het niet toe, hier gelden andere wetten !
:zot:
Gij kunt toch ook e stukske overdrijven ze...
Brys zegt toch net dat het systeem niet heilig is - hij stelt alleen dat een nieuw systeem alleen kan als dat een verbetering is.
Dat hem er dan maar eens aan begint !!!
Waarom zou hij eraan beginnen, zo lang de resultaten in zijn voordeel spelen ?
Geef Brys de nodige tijd en hij zal er wel voor zorgen dat Sousa, Ito, Lee en consoorten een aanwinst zullen zijn voor STVV. Maar de spelers moeten het natuurlijk wel zelf verdienen in eerste instantie en daarvoor moet zoals hierboven eerder aangehaald alles goed zitten en niet alleen de voeten !
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enrique »

God ging ervoor zorgen dat Buya zijn carriere terug op gang kwam en dat hij bij een grote ploeg terecht gaat komen
Dat zal nog niet gebeurd zijn
Een beetje geduld graag
God heeft veel werk !
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lakie »

Brusselmans schreef:
Henri is de man schreef:
Brusselmans schreef:Stel dat de echte Messi en Ronaldo hier arriveren bij manier van spreken !
De bank hè gasten, mijn systeem laat het niet toe, hier gelden andere wetten !
:zot:
Gij kunt toch ook e stukske overdrijven ze...
Brys zegt toch net dat het systeem niet heilig is - hij stelt alleen dat een nieuw systeem alleen kan als dat een verbetering is.
Dat hem er dan maar eens aan begint !!!
En wie gaat ge op rechtsback zetten in uw nieuw systeem?
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

lakie schreef:
Brusselmans schreef:
Henri is de man schreef:
Brusselmans schreef:Stel dat de echte Messi en Ronaldo hier arriveren bij manier van spreken !
De bank hè gasten, mijn systeem laat het niet toe, hier gelden andere wetten !
:zot:
Gij kunt toch ook e stukske overdrijven ze...
Brys zegt toch net dat het systeem niet heilig is - hij stelt alleen dat een nieuw systeem alleen kan als dat een verbetering is.
Dat hem er dan maar eens aan begint !!!
En wie gaat ge op rechtsback zetten in uw nieuw systeem?
Botaka?
Jannsens?
Sankhon?

Botaka moet je geen rij naar voren schuiven, want dat vertraagt uw nieuw systeem.

Jannsens kan aan de rechterkant spelen, heeft daar de snelheid voor.

Sankhon heeft zowel de snelheid als de technische bagage voor op de rechterkant te spelen.

Oplossingen genoeg hoor
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door tweety »

STVV-fan schreef:
lakie schreef:
Brusselmans schreef:
Henri is de man schreef:
Brusselmans schreef:Stel dat de echte Messi en Ronaldo hier arriveren bij manier van spreken !
De bank hè gasten, mijn systeem laat het niet toe, hier gelden andere wetten !
:zot:
Gij kunt toch ook e stukske overdrijven ze...
Brys zegt toch net dat het systeem niet heilig is - hij stelt alleen dat een nieuw systeem alleen kan als dat een verbetering is.
Dat hem er dan maar eens aan begint !!!
En wie gaat ge op rechtsback zetten in uw nieuw systeem?
Botaka?
Jannsens?
Sankhon?

Botaka moet je geen rij naar voren schuiven, want dat vertraagt uw nieuw systeem.

Jannsens kan aan de rechterkant spelen, heeft daar de snelheid voor.

Sankhon heeft zowel de snelheid als de technische bagage voor op de rechterkant te spelen.

Oplossingen genoeg hoor
oplossingen, ja..
maar geen goeie
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Brusselmans schreef:
Jacques schreef:
Speukes schreef: Lucas speelde nog een behoorlijke eerste helft maar lag aan de basis van het eerste tegendoelpunt, kreeg in de tweede helft niets meer voor elkaar en werd uiteindelijk gewisseld met een lichte blessure, leek op krampen.
Zou Brys dan toch gelijk hebben dat die er nog niet klaar voor is? :o :o
verdient zowieso een standbeeld, de Marc !
:heil:
Een wijs man zei ooit om zijn standbeeld in hout op te richten, zodat de mensen het nadien nog zouden kunnen opstoken. Op een bepaald moment zal ook het spreekwoordelijke standbeeld van Brys opgestookt worden, maar het is een vakman en de beste optie (niet de perfecte optie) die er momenteel is voor ons.

Men beschuldigde hem er hier van om spelers af te maken, maar bij de eerste gelegenheid blijkt zijn analyse dat verschillende spelers nog stappen moeten zetten, hetzij tactisch, hetzij conditioneel, gewoon te kloppen. Zijn analyse van de match is bovenal een kwestie van gezond verstand en dat alleen al is tegenwoordig een verademing in het opbod van analyses en opinies, de ene al onzinniger dan de andere. Hij weet wat hij aan zijn basisopstelling heeft na vorig seizoen en vertrekt van daar om dan gaandeweg te veranderen als hij denkt dat die verandering ook een verbetering is. Weinig spectaculair, maar dat zal altijd mijn voorkeur krijgen op puzzeltjes leggen om maar zoveel mogelijk nieuwkomers in te passen en dan vast te stellen dat die puzzel op de ene of andere positie (backs, flanken vnl.) toch weer wringt.
Laatst gewijzigd door Jacques op 06 sep 2019, 12:30, 7 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lakie »

STVV-fan schreef:
lakie schreef:
Brusselmans schreef:
Henri is de man schreef:
Brusselmans schreef:Stel dat de echte Messi en Ronaldo hier arriveren bij manier van spreken !
De bank hè gasten, mijn systeem laat het niet toe, hier gelden andere wetten !
:zot:
Gij kunt toch ook e stukske overdrijven ze...
Brys zegt toch net dat het systeem niet heilig is - hij stelt alleen dat een nieuw systeem alleen kan als dat een verbetering is.
Dat hem er dan maar eens aan begint !!!
En wie gaat ge op rechtsback zetten in uw nieuw systeem?
Botaka?
Jannsens?
Sankhon?

Botaka moet je geen rij naar voren schuiven, want dat vertraagt uw nieuw systeem.

Jannsens kan aan de rechterkant spelen, heeft daar de snelheid voor.

Sankhon heeft zowel de snelheid als de technische bagage voor op de rechterkant te spelen.

Oplossingen genoeg hoor
Dan kunt ge evengoed oplossingen zoeken in uw huidig systeem en het systeem blijven spelen dat je nu onder de knie hebt, waar je de looplijnen weet enzovoort.

Indien de huidige groep er was geweest bij de start van de voorbereiding had je misschien van systeem kunnen veranderen.
Maar nu nog EN van systeem veranderen EN nieuwe spelers inpassen, dat is niet doenbaar...

De 3 spelers die je opnoemt zijn geen rechtsback.
Botaka staat daar nu, omdat hij ook de flank kan doen, met impulsen naar voor, maar als rechtsback hoeft dat niet, dan heb je nog iemand voor je staan. Idem voor Janssens trouwens. Mij lijkt hij meer geschikt voor een rol op de flank als in een 3mans defensie, maar zeker niet op de rechtsback.
Sankhon zou kunnen, maar dan kom je hem centraal te kort en verliest hij te veel van zijn (voetballende) kwaliteiten.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

lakie schreef:
STVV-fan schreef:
lakie schreef: Sankhon zou kunnen, maar dan kom je hem centraal te kort en verliest hij te veel van zijn (voetballende) kwaliteiten.
En Sankhon is eigenlijk ook alleen maar omdat die nagenoeg overal kan spelen. Velen zien hem graag op het middenveld maar de keren dat hij daar stond vorig seizoen vond ik hem eigenlijk tegenvallen. Voor mij is zijn beste positie centraal achterin met 3 - daar had hij vorig jaar een pak balheroveringen. Ik vind ook dat hij dit seizoen nog niet zijn beste niveau haalde.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door pat@ »

Jacques schreef:
Brusselmans schreef:
Jacques schreef:
Speukes schreef: Lucas speelde nog een behoorlijke eerste helft maar lag aan de basis van het eerste tegendoelpunt, kreeg in de tweede helft niets meer voor elkaar en werd uiteindelijk gewisseld met een lichte blessure, leek op krampen.
Zou Brys dan toch gelijk hebben dat die er nog niet klaar voor is? :o :o
verdient zowieso een standbeeld, de Marc !
:heil:
Een wijs man zei ooit om zijn standbeeld in hout op te richten, zodat de mensen het nadien nog zouden kunnen opstoken. Op een bepaald moment zal ook het spreekwoordelijke standbeeld van Brys opgestookt worden, maar het is een vakman en de beste optie (niet de perfecte optie) die er momenteel is voor ons.

Men beschuldigde hem er hier van om spelers af te maken, maar bij de eerste gelegenheid blijkt zijn analyse dat verschillende spelers nog stappen moeten zetten, hetzij tactisch, hetzij conditioneel, gewoon te kloppen. Zijn analyse van de match is bovenal een kwestie van gezond verstand en dat alleen al is tegenwoordig een verademing in het opbod van analyses en opinies, de ene al onzinniger dan de andere. Hij weet wat hij aan zijn basis en opstelling heeft na vorig seizoen en vertrekt van daar om dan gaandeweg te veranderen als hij denkt dat die verandering ook een verbetering is. Weinig spectaculair, maar dat zal altijd mijn voorkeur krijgen op puzzeltjes leggen om maar zoveel mogelijk nieuwkomers in te passen en dan vast te stellen dat die puzzel op de ene of andere positie (backs, flanken vnl.) toch weer wringt.
Dat Brys een bekwame vakman is, daar twijfelt niemand aan denk ik. Het type waar je als speler niet te veel bij de sjokkedeisen van de trainer moet rammelen. Dat hij Lucas niet meenam naar Eupen en De Ridder in de basis dropte was zijn juiste keuze.
Toch komt er nu een belangrijke periode aan met een makkelijkere thuismatch tegen W-B. Voor hetzelfde geld dropt hij twee nieuwe basisspelers in de elf tov de match in Eupen. Dan gaat het waarschijnlijk over Garcia en Botaka. Een match die je met die basiself, die op elkaar ingespeeld is, kan winnen. Zo blijft de continuïteit wel in de ploeg en moet Brys zijn systeem niet wijzigen waardoor er spelers die intrensiek beter zijn niet snel aan de bak zullen komen. Neem nu een Suzuki, die afgaand op de analyse van Brys, sterk is in de 16. Die jongen gaat zich volgens mij nooit uit de naad lopen zoals Boli. Hoe gaat die dan ooit in het systeem Brys passen? Boli kan natuurlijk ook een plaatsje lager gaan spelen maar heeft hij dan nog hetzelfde rendement? Dat is het vraagteken voor mij, hoe Brys al die jongens met kwaliteiten gaat kunnen inpassen. Hopelijk heeft hij het gelijk, wat hij al meermaals bewezen heeft, daarmee ook aan zijn kant. Het vertrouwen in Brys blijft hoor, net zo zeer als indertijd bij zijn aanstelling.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door AirMontella »

Dit zal waarschijnlijk de type-opstelling worden:

Afbeelding
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door smol »

AirMontella schreef:Dit zal waarschijnlijk de type-opstelling worden:

Afbeelding
De Ridder kwam op aanvraag van de coach, lijkt me sterk dat hij ernaast zou vallen ...
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Elgromi »

En als ito en de smet links krijgen zou acolatse dan niet beter zijn als doublure van botaka, speelt zen best matche op rechts als ik me niet vergis.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door AirMontella »

In deze topic ook de revue gepasseerd: Yuki Kobayashi

De ex-speler van Heerenveen tekent vandaag waarschijnlijk bij Waasland-Beveren.
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Renard »

Even ter zijde. Colombatto stond in de basis bij Argentinie u23 en heeft 76' gespeeld in de 5-0 overwinning tegen Bolivia.
https://www.transfermarkt.com/spielberi ... ht/3254020
Plaats reactie