Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Esteeveevee »

Alles draait om evenwicht.
Forza :blauw: :geel:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

the fan schreef:Allée, de 0-2 op Eupen heeft iedereen in de bestuurskamer weer verblind...
Met deze kern gaat het gewoon het behoud zijn waarvoor je speelt.
Het bestuur heft alle recht om die optie te kiezen, net zoals ik de optie kies om thuis te blijven, succes mannen.
Je vergeet daarbij wel dat de kern van Eupen zonder Konaté, Ito, Colombatto, Lee, Lucas en Durkin was, dat Suzuki pas zijn eerste minuten maakte en dat Colidio nog niet aan de bak kwam. Het lijkt me m.a.w. op dit moment zeer moeilijk in te schatten wat de ambities van deze groep mogen zijn. Mijn buikgevoel zegt ergens rond plaats 10, dat is niet waar ik 2 maand geleden op hoopte, maar ook niet waar ik een maand geleden voor vreesde. Soit, dat zou er ook compleet naast kunnen zitten, zowel in positieve als negatieve zin.

Voor iedereen die weer gaat thuisblijven: woeptiefreakingdoe. :fuck: Er zijn er hier die dat al zo vaak geschreven hebben, dat het lijkt op een leerling die op school niet komt opdagen omdat zijn oma voor de 10de keer gestorven is...maar als we per chance zouden winnen tegen Waasland-Beveren en Charleroi staan ze tegen Genk wel weer de grote jan uit te hangen en moet iedereen voor hen aan de kant gaan. :roll:
Overdrijven is een kunst
Flavus Caeruleus
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 sep 2014, 07:33

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Flavus Caeruleus »

Stvv_eng schreef: Met dit gezegd te hebben ga ik meteen ook een eind maken aan mijn forumleven.
Voor echt deze keer? :lol:
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enerkey »

Flavus Caeruleus schreef:
Stvv_eng schreef: Met dit gezegd te hebben ga ik meteen ook een eind maken aan mijn forumleven.
Voor echt deze keer? :lol:
Zover ik weet kan je je account niet zomaar verwijderen. Voor zover ik weet is hij gedoemd om voor eeuwig en altijd te blijven leven op dit forum :mrgreen:
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door AirMontella »

Conclusie.

Doelmannen: Steppe, Schmidt, Herbots, Wenssens

Centrale verdedigers: Pol Garcia, Teixeira, Sankhon, Mmaee, Janssens, De Smet, Lathouwers, Konaté, De Petter, Spago

Rechterflank: Botaka, Acolatse, Janssens, Lathouwers, De Ridder, Troonbeeckx

Linkerflank: De Smet, Ito, Lee, De Ridder, Acolatse, Janssens, De Bruyn

Centraal middenveld: Asamoah, Colombatto, Lucas, Ito, Durkin, Massoudi, Van Dessel, De Bruyn, Sankhon, Mmaee, Konaté, Lee, De Ridder, Sousa, CP15

Aanvallers: Boli, Suzuki, Colidio, Balongo, Lee, Sousa, CP15


De ene optie is natuurlijk al gelukkiger, maar Brys kan wel zijn plan trekken. Het zal vooral hopen zijn dat Tex en Boli fit blijven. Flanken zijn voor mij een beetje een wankel punt, zeker de linkse. Tenzij Ito daar een revelatie wordt (type Sekine).

Met Baby en Popov erbij was de kern echt wel helemaal klaar geweest, maar Baby wilde niet en Popov geblesseerd.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Stvv_eng schreef:Ik ben vrij zeker dat er iets gehaald is :D
Hoezo ? In de media nog niks...
Gebruikersavatar
Filipoviç
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 okt 2010, 19:51
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Filipoviç »

Jones schreef:
Stvv_eng schreef:Ik ben vrij zeker dat er iets gehaald is :D
Hoezo ? In de media nog niks...
STVV heeft geen transfer meer gedaan de uren voor de afsluiting van de transferperiode volgens HBVL.

Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk
"I HAVE A DREAM" (Martin Luther King).

Come on yellow and blue, make my dream come true !
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door miel »

AirMontella schreef:Conclusie.

Doelmannen: Steppe, Schmidt, Herbots, Wenssens

Centrale verdedigers: Pol Garcia, Teixeira, Sankhon, Mmaee, Janssens, De Smet, Lathouwers, Konaté, De Petter, Spago

Rechterflank: Botaka, Acolatse, Janssens, Lathouwers, De Ridder, Troonbeeckx

Linkerflank: De Smet, Ito, Lee, De Ridder, Acolatse, Janssens, De Bruyn

Centraal middenveld: Asamoah, Colombatto, Lucas, Ito, Durkin, Massoudi, Van Dessel, De Bruyn, Sankhon, Mmaee, Konaté, Lee, De Ridder, Sousa, CP15

Aanvallers: Boli, Suzuki, Colidio, Balongo, Lee, Sousa, CP15


De ene optie is natuurlijk al gelukkiger, maar Brys kan wel zijn plan trekken. Het zal vooral hopen zijn dat Tex en Boli fit blijven. Flanken zijn voor mij een beetje een wankel punt, zeker de linkse. Tenzij Ito daar een revelatie wordt (type Sekine).

Met Baby en Popov erbij was de kern echt wel helemaal klaar geweest, maar Baby wilde niet en Popov geblesseerd.
Spelers genoeg
Konaté , Lathouwers en Spago kan ik niet inschatten vanwege nooit zien spelen
Maar Shankon is minstens , zo niet belangrijker dan Tex in de verdediging
Hij heeft de snelheid die Tomi ook had om met een 3 mans verdediging te spelen
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Renard »

Even iets anders... tis hier paar weken terug nog al gezegd.
Maar wat ivm Nazon? Waar zit die? Ik zie nog steeds bij STVV volgens transfermarkt.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

AirMontella schreef:Conclusie.

Doelmannen: Steppe, Schmidt, Herbots, Wenssens

Centrale verdedigers: Pol Garcia, Teixeira, Sankhon, Mmaee, Janssens, De Smet, Lathouwers, Konaté, De Petter, Spago

Rechterflank: Botaka, Acolatse, Janssens, Lathouwers, De Ridder, Troonbeeckx

Linkerflank: De Smet, Ito, Lee, De Ridder, Acolatse, Janssens, De Bruyn

Centraal middenveld: Asamoah, Colombatto, Lucas, Ito, Durkin, Massoudi, Van Dessel, De Bruyn, Sankhon, Mmaee, Konaté, Lee, De Ridder, Sousa, CP15

Aanvallers: Boli, Suzuki, Colidio, Balongo, Lee, Sousa, CP15


De ene optie is natuurlijk al gelukkiger, maar Brys kan wel zijn plan trekken. Het zal vooral hopen zijn dat Tex en Boli fit blijven. Flanken zijn voor mij een beetje een wankel punt, zeker de linkse. Tenzij Ito daar een revelatie wordt (type Sekine).

Met Baby en Popov erbij was de kern echt wel helemaal klaar geweest, maar Baby wilde niet en Popov geblesseerd.
Daar ben ik het mee eens. Dion Cools op rechts had er ook nog bij gemogen voor mij. Als Konaté ook in de verdediging kan en De Petter nog dit najaar terugkeert (iemand die daar zicht op heeft?), zou het centraal achterin nog wel kunnen meevallen, maar de "bedrijfszekerheid" is ook daar niet top.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Brusselmans »

Stvv_eng schreef:Dit forum is pure negativiteit. Ik heb me er de hele zomer aan opgejaagd. Je kan je jezelf niet voortdurend de grootste stvv fan noemen, maar van niks het positieve inzien. Ik denk dat wat ik de voorbije maand hier heb gelezen alleen maar bevestigd dat het forum vol zit met een bende vergrijsde supporters die alleen maar kunnen zeuren.
En daarmee heb ik het zeker niet over iedereen. Je kan hier snel onderscheid maken tussen mensen die iets van voetbal kennen en mensen die gestopt zijn met het updaten van hun kennis sinds het jaar 2000.
Kunnen jullie nu echt zelf niet inzien dat de club mss niet de gewenste resultaten haalt omdat het vol zit met negativiteit? Jongens toch ge moogt ook eens een speler het vertrouwen geven dan continu af te breken. Geef spelers vertrouwen en ze zullen groeien. Breek ze af en ze zullen u nog 3 jaar irriteren.
Met dit gezegd te hebben ga ik meteen ook een eind maken aan mijn forumleven. Ik heb mijn best gedaan om het nieuws te brengen waar ik weet van had om mss toch een beetje positiviteit te creeren. Ik ben zelf belange na niet de grootste fan, maar ook zeker niet een van die 50% die nooit meer op Stayen terug te vinden is tenzij het tegen Genk is.
Succes mannen
Doe es nie zo negatief, er over praten helpt :D !!!
1813 kan ook, maar die gaan je niet begrijpen.
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 03 sep 2019, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Antismurf »

Renard schreef:Even iets anders... tis hier paar weken terug nog al gezegd.
Maar wat ivm Nazon? Waar zit die? Ik zie nog steeds bij STVV volgens transfermarkt.
Die heeft nog 2 jaar contract, heeft hij onlangs zelf bevestigd op Instagram. Haïti speelt een interland tegen Curaçao, misschien dat hij daar nog wat speelminuten kan sprokkelen.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lakie »

Zijn er nog interessante transfervrije spelers op de markt?

Ik vind voorlopig deze, maar of ze haalbaar/betaalbaar zijn betwijfel ik.

* Vurnon Anita (30 jaar)
-> Contract bij Leeds ontbonden. Vorig seizoen 27 matchen bij Willem II (10e in eredivisie).
-> Voorkeurpositie is verdedigende middenvelder. Komt ook de vraag of dit nodig is.

* Markel Susaeta (31 jaar)
-> Speelde 12 jaar bij Athletic Bilbao (507 duels). Vorig seizoen 22 wedstrijden gespeeld.
-> Vleugelaanvaller. Kan hij eventueel de flank doen in het systeem van Brys?

* Danny Simpson (32 jaar)
-> Contract ontbonden bij Leicester. Mee kampioen geworden in 2016 (30 wedstrijden gespeeld). Vorig seizoen slechts 5 duels meegedaan.
-> Deal met Celtic afgesprongen. Zou nu in de belangstelling van Amiens staan, maar zou +/- 30.000 euro per week vragen.
-> Rechtervleugelverdediger.

* Sebastien Pocognoli (32 jaar)
-> Nog onder contract Bij Standard, maar mag transfervrij vertrekken? Kan contract ontbonden worden en hem dan oppikken als vrije speler?
-> Vorig seizoen slechts 5 wedstrijden bij Standard.
-> Linkervleugelverdediger. Eventueel linkse man in 3-mans defensie.

* Shinji Okazaki (33 jaar)
-> Zonder contract. Vorig seizoen 21 wedstrijden Bij Leicester City in de Premier League.
-> Ging normaal naar Malaga, maar contract stopgezet omdat zijn loon te hoog lag. Zo zou het maximum dat toegelaten was door de competitie overschreden worden. Dus ook geen spek voor onze bek wss.

* Martin Olsson (31 jaar)
-> 200 wedstrijden in de Premier League op de teller met Blackburn, Norwich en Swansea. Vorig seizoen 5 wedstrijden met Swansea in de Championship.
-> Linkerflank

* Bojan Nastic (25 jaar)
-> Vorig seizoen door Genk uitgeleend aan KV Oostende. In totaal een 25 wedstrijden gespeeld bij Genk, bij Oostende 12.
-> Linksback

* Ruben Lima (27 jaar)
-> Contract ontbonden bij Moreirense (Portugese 1e klasse). 20 wedstrijden in 2018-2019.
-> Linksback

* Rodri (29 jaar)
-> Contract ontbonden bij Granada. Vorig seizoen 33 matchen, 5 doelpunten in de Spaanse 2e klasse.
-> Spits
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Positivo »

Feit :
We staan op 4 punten van plaats 2
en op 3 punten van een plaats voor PO1.

OK. Brijs kan nu pas écht beginnen en dat heeft hij gedaan !

Gewoon uit interesse :
Forumleden posten hier veelvuldig namen van potentiële versterkingen .... en hebben de Japanners daar al rekening mee gehouden ?
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

Anywho... Stef Wijnants begint al te klagen dat medespelers en trainer sommige spelers boven hun niveau laat spelen, geeft een vertekend beeld... :toppie: Stef :toppie:

Enfin, we hebben 7 op 18 gehaald met de beloften. Boli is nog hier (ik hoop dat die minstens tot de winterstop blijft en dat hij niet zo dom is van zich op zijn 25ste in de zandbak te gaan begraven), we hebben nu 2 weken om de nieuwe spelers in te passen en dan komt de thuismatch tegen (in mijn ogen) de zwakste ploeg in eerste. Als we die winnen hebben we 10 punten en staan we er 9 voor op Waasland Beveren.
Het seizoen is daarmee verre van geslaagd natuurlijk, maar het geeft je wel ademruimte om wat hoger te mikken of om op de Beker te mikken...

Ik zie ons met deze ploeg niet in de problemen komen, we hebben er al véél zwakkere gehad! Top 5, dat is natuurlijk iets anders, daarom --> focus op de Beker aub!
Plaats reactie