Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Haspengouw »

weekenders schreef:
Missé-Missé schreef:
lindoke schreef:
Stvv_eng schreef:
Renard schreef:
Waar staat het artikel ?
https://www.ruhrnachrichten.de/lokalspo ... 40564.html
Dat is dus duidelijk. De Japanners kwamen hun mondelinge overeenkomst niet na. Sorry maar dat is wraakroepend!!!
Totaal geen ervaring met het uitbaten van een professionele voetbalploeg noemt men dat, en plat opportunisme ten top.
Erg Rolandiaans..
Trouwens ook weinig respectvol van de zogezegd "eervolle" Japanners..
Dus ik veronderstel dat jullie de reden kennen waarom de Japanners hun mondelinge overeenkomst niet nakwamen. iedereen weet dat graag, dus pen dat hier maar eens neer. Hartelijk dank.
Inderdaad, er zijn zeer weinig mensen die het juiste verhaal kennen. Alleen de mensen die rond de tafel zaten, als ze al rond de tafel gezeten hebben... Laat de insinuaties dus maar achterwege.

Een korte samenvatting van de meningen vanochtend over de interesse in Konaté: een speler van een tweede elftal van Dortmund, daar kunnen we toch niets mee doen? 25 jaar en nog nooit hoger gespeeld dan het vierde niveau in Duitsland, daar laten aub.

Nu geraakt bekend dat hij niet komt en nu is het ook niet goed.

Voor wat het waard is, ik heb vandaag vernomen van iemand die zeer kortbij STVV staat, dat alles goed komt tegen het einde van de transferperiode. Ook al is dat een aantal weken te laat, hoop ik toch dat de man gelijk heeft.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stvv_eng »

Correctie mijn mening over Konaté was positief :D
kenniksvanvoetbal
Berichten: 621
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Haspengouw schreef:
weekenders schreef:
Missé-Missé schreef:
lindoke schreef:
Dat is dus duidelijk. De Japanners kwamen hun mondelinge overeenkomst niet na. Sorry maar dat is wraakroepend!!!
Totaal geen ervaring met het uitbaten van een professionele voetbalploeg noemt men dat, en plat opportunisme ten top.
Erg Rolandiaans..
Trouwens ook weinig respectvol van de zogezegd "eervolle" Japanners..
Dus ik veronderstel dat jullie de reden kennen waarom de Japanners hun mondelinge overeenkomst niet nakwamen. iedereen weet dat graag, dus pen dat hier maar eens neer. Hartelijk dank.
Inderdaad, er zijn zeer weinig mensen die het juiste verhaal kennen. Alleen de mensen die rond de tafel zaten, als ze al rond de tafel gezeten hebben... Laat de insinuaties dus maar achterwege.

Een korte samenvatting van de meningen vanochtend over de interesse in Konaté: een speler van een tweede elftal van Dortmund, daar kunnen we toch niets mee doen? 25 jaar en nog nooit hoger gespeeld dan het vierde niveau in Duitsland, daar laten aub.

Nu geraakt bekend dat hij niet komt en nu is het ook niet goed.

Voor wat het waard is, ik heb vandaag vernomen van iemand die zeer kortbij STVV staat, dat alles goed komt tegen het einde van de transferperiode. Ook al is dat een aantal weken te laat, hoop ik toch dat de man gelijk heeft.

Dat ze de eerste vijf matchen dan maar van hun abo aftrekken als voor hen de competitie toch vijf weken later begint !! :fuck:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stvv_eng »

Voor de gene die zich afvroegen welk nummer Ito zou dragen: https://www.instagram.com/p/B1e4MVoo9fD/
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

Jones schreef:Als Sinani afgetest is zoekt men dus een betere. Beter dan iemand die wekelijks Europees scoort ! Een spits en een 10, dat hoor ik graag maar ook een centrale verdediger en een rechtshalf als doublure voor Botaka is een must.
En toen ging de wekker af ;)
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

Stvv_eng schreef:Voor de gene die zich afvroegen welk nummer Ito zou dragen: https://www.instagram.com/p/B1e4MVoo9fD/
In het Belang stond dat de onderhandelingen omtrent Bauermann en Konaté in de laatste (moeilijke) fase zitten.
Er is dus nog een kans dat ze tekenen?

Ondertussen hoor ik niks meer over Colombatto? Of heb ik iets gemist?
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Timme »

Miscchien is het bij Konate net zoals bij Sidibe toen die naar Beerschot ging. Hij dacht dat de cijfertjes op zijn contract netto zijn, terwijl ze uiteraard bruto zijn.
Oxbow
Berichten: 355
Lid geworden op: 03 nov 2010, 14:12

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Oxbow »

Vouch schreef:
Stvv_eng schreef:Voor de gene die zich afvroegen welk nummer Ito zou dragen: https://www.instagram.com/p/B1e4MVoo9fD/
In het Belang stond dat de onderhandelingen omtrent Bauermann en Konaté in de laatste (moeilijke) fase zitten.
Er is dus nog een kans dat ze tekenen?

Ondertussen hoor ik niks meer over Colombatto? Of heb ik iets gemist?

Zouden wel 2 beren zijn in het geheel . Die Colombatto zou gisteren aankomen. Niks gehoord of gezien


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
xtimx
Berichten: 53
Lid geworden op: 08 jun 2018, 17:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door xtimx »

Oxbow schreef:
Vouch schreef:
Stvv_eng schreef:Voor de gene die zich afvroegen welk nummer Ito zou dragen: https://www.instagram.com/p/B1e4MVoo9fD/
In het Belang stond dat de onderhandelingen omtrent Bauermann en Konaté in de laatste (moeilijke) fase zitten.
Er is dus nog een kans dat ze tekenen?

Ondertussen hoor ik niks meer over Colombatto? Of heb ik iets gemist?

Zouden wel 2 beren zijn in het geheel . Die Colombatto zou gisteren aankomen. Niks gehoord of gezien


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wat Bauermann betreft zou ik geen hoop koesteren, die heeft mij via dm gezegd dat hij beslist heeft om de overstap nu niet te maken... "Wie weet, misschien volgende keer" zegt hij er fijntjes bij..
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stvv_eng »

Bauermann komt sowieso niet heb ik al een paar dagen geleden bevestigd via hemzelf en management. Hij wilt nog ff door daar. Zijn contract verloopt ook nog eens binnen een paar maanden dus ik weet niet of er het een of ander is afgesproken...
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Dreke »

Even een oproep in de marge aan een aantal forumgangers. Leer aub eens juist te quoten. Waarvoor dank.
A loyal football fan only supports the shirt...
den ief
Berichten: 1349
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door den ief »

Is Ito nu gewoon gehuurd zoals er staat op voetbalkrant? Of met een optie? Of toch defintief vastgelegd?
Renard
Berichten: 209
Lid geworden op: 29 jun 2015, 10:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Renard »

den ief schreef:Is Ito nu gewoon gehuurd zoals er staat op voetbalkrant? Of met een optie? Of toch defintief vastgelegd?
Definitief volgens mij. Transfermarkt zegt ook definitieve overgang van 1,5m€
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stvv_eng »

den ief schreef:Is Ito nu gewoon gehuurd zoals er staat op voetbalkrant? Of met een optie? Of toch defintief vastgelegd?
Hij is Definitief overgekomen. Staat nergens officieel te lezen, maar kan je wel zien aan zijn afscheid met Hamburg dat hij niet meer terug zal keren.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jack »

Dreke schreef:Even een oproep in de marge aan een aantal forumgangers. Leer aub eens juist te quoten. Waarvoor dank.
Moet maar ene een haakje per ongeluk weg doen en dan zit het voor alle volgende quoters mis.
Kan gebeuren.
Plaats reactie