Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Haspengouw schreef:
smol schreef:
Koberoosen schreef:Jhonny Lucas is in het vliegtuig onderweg naar België , staat op zijn instagram, dus die kunnen we 1 van deze dagen verwachten om te tekenen
amper 19 jaar, Braziliaan dus waarschijnlijk aanpassing nodig. Ik denk dat we nood hebben aan ander vlees :)
Ito zit ook op het vliegtuig... Naar zijn bestemming is het gissen.
Ook van Instagram gehaald?

Vermits het een volledige Engelse pagina is zou ik zeggen een Japanse "snitch"?
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Haspengouw »

STVV-fan schreef:
Haspengouw schreef:
smol schreef:
Koberoosen schreef:Jhonny Lucas is in het vliegtuig onderweg naar België , staat op zijn instagram, dus die kunnen we 1 van deze dagen verwachten om te tekenen
amper 19 jaar, Braziliaan dus waarschijnlijk aanpassing nodig. Ik denk dat we nood hebben aan ander vlees :)
Ito zit ook op het vliegtuig... Naar zijn bestemming is het gissen.
Ook van Instagram gehaald?

Vermits het een volledige Engelse pagina is zou ik zeggen een Japanse "snitch"?
Jep, op zijn instagramverhaal zit hij ook in het vliegtuig.
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Timme »

Selemani naar Kortrijk. Niet dat we überhaupt interesse hadden, maar toch een gemiste kans.
Thestvvfan
Berichten: 68
Lid geworden op: 09 jul 2019, 13:21

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Thestvvfan »

Dit bestuur verbaast mij in negatieve zin... Hopelijk teken lucas en Itô morgen anders is de kans groot dat je met dezelfde kern tegen Zulte speelt
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

Muranaka zit blijkbaar ook op de vlieger. Om orde op zaken te stellen of gewoon een beleefdheidsbezoekje?
bink
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2012, 10:38
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door bink »

Thestvvfan schreef:Dit bestuur verbaast mij in negatieve zin... Hopelijk teken lucas en Itô morgen anders is de kans groot dat je met dezelfde kern tegen Zulte speelt
dat lucas en ito maar weg blijven
zijn dat die versterkingen,jonge gastjes van 18 jaar
nu echte versterkingen moeten we hebben ,meerwaardes met kracht,gestalte,ervaring en geen lilliputters meer,dat hebben we al genoeg
gaat da nog lang duren met die ziever of wa
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Vouch schreef:Muranaka zit blijkbaar ook op de vlieger. Om orde op zaken te stellen of gewoon een beleefdheidsbezoekje?
Ik denk niet dat Muranaka zomaar naar België komt overvliegen om handjes te schudden
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

STVV-fan schreef:
Vouch schreef:Muranaka zit blijkbaar ook op de vlieger. Om orde op zaken te stellen of gewoon een beleefdheidsbezoekje?
Ik denk niet dat Muranaka zomaar naar België komt overvliegen om handjes te schudden
*
Laatst gewijzigd door lindoke op 19 aug 2019, 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door metser »

Die diagne die naar hier zou komen en tenslotte bij chalala heeft getekend.....heb hem nu 3 keer gezien op tv. Wat een houten Klaas is me dat ! Veroorzaakt trouwens daarjuistde penalty voor zulte , dat zaterdag bij ons komt en dat andere koek is dan wat wij gebieden hebben. Ik post dit alleen om aan te tonen dat om deze speler door ons forum moord en brand is geschreeuwd. We mogen blij zijn deze speler niet op de loonlijst te hebben, is nog minder dan ons niveau!
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Tamas »

Het doet pijn aan de ogen als STVV supporter als je leest wat andere ploegen momenteel zoal binnenhalen en dat er bij ons enkel maar wat beloften arriveren ! Vandaag weer Kortrijk met die Sulemani van Union, als dat nu één van de topclubs was, ok daar kunnen we niet tegenop, maar Kortrijk. Op deze manier rechtstreeks 1B om er niet meer uit te geraken.
smol
Berichten: 1392
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door smol »

Kortrijk deed blijkbaar een De Sartke bij de transfer van Selemani. Union vecht de transfer aan ... benieuwd !
Jones
Berichten: 3191
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

nog 2 flankmiddenvelders, een nr 10, een nr 8, een verdedigende middenvelder, een centrale verdediger én een spits. Het wordt nachtwerk voor Tateishi, Pinto, Muranaka en co.
De CM en CV zijn in de maak. Nog 5 namen te gaan dan. Al zie ik er geen 5 meer komen maar voor mij is dit een must
Thestvvfan
Berichten: 68
Lid geworden op: 09 jul 2019, 13:21

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Thestvvfan »

Itô en Lucas zijn present...
Bauermann op komst...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

Thestvvfan schreef:Itô en Lucas zijn present...
Bauermann op komst...
Ja!!!! Nu zijn we er. Nu moeten we ons geen zorgen meer maken :roll:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie