Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Brol
Berichten: 188
Lid geworden op: 18 aug 2019, 19:57

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Brol »

Wat een schande,is dit het STVV waar ik al meer dan vijftig jaar supporter van ben.
Wanneer krijgen we eens terug een voorzitter met een hart voor STVV en stopt men nu eindelijk eens met het belachelijk maken van de naam STVV en in zijn geheel de stad Sint-Truiden.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jack »

Als ik Brys was, en hij is niet tevreden met wat hem middernacht einde transferperiode ter beschikking gesteld is om mee te werken, dan hield ik de eer aan mezelf.
Hij staat momenteel zo hoog aangeschreven bij pers, collega's en andere clubs dat niemand hem dat kwalijk zou nemen. Een nieuwe kans krijgt hij dan sowieso, eerder dan weer maar eens een ploeg te moeten coachen die onderaan bengelt.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Jack schreef:Als ik Brys was, en hij is niet tevreden met wat hem middernacht einde transferperiode ter beschikking gesteld is om mee te werken, dan hield ik de eer aan mezelf.
Hij staat momenteel zo hoog aangeschreven bij pers, collega's en andere clubs dat niemand hem dat kwalijk zou nemen. Een nieuwe kans krijgt hij dan sowieso, eerder dan weer maar eens een ploeg te moeten coachen die onderaan bengelt.
Hij heeft ( de tegenslag !) op dit ogenblik , dat de top zes op (Anderlecht )na draait. Anders hadden ze hem al lang binnengehaald ,hijzelf gaat niet vertrekken denk ik .
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Dit STVV is machteloos. De kopjes leegmaken gaat moeilijk zijn. Wat betreft transfers zijn de Japanners te halstarrig. Er moet terug een Belgische TD komen waar men actief mee wil samenwerken.

De supporter gaat nog meer thuisblijven. Welke speler wil nu nog komen als je de situatie ziet waarin we zitten ?Blijkbaar hebben ze maar 1 optie en dat is Sinani voor die positie die men beoogt. Optie b zal er niet zijn ofwel was Sinani al optie b of c.
Stel dat ze deze week een 3 tal spelers binnenhalen : wanneer hebben die het trainingsritme en het systeem Brys te pakken ?

Ze hadden de betere spelers moeten gaan halen uit de Belgische ploegen die onder ons eindigden vorig seizoen.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Bartman »

De transfers hoeven al niet meer voor mij. De spleetogen hebben hun punt gemaakt. Wel, dan ik ook. Fuck off rotjappen.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door miel »

vdl schreef:
Thestvvfan schreef:Ik heb een dubbel gevoel met de transfer van die lucas... Ergens vindt ik het bedrag veel te veel, daarnaast hebben ze voor tomi ook 1 miljoen betaald toen niemand hem kende.
Voor Buya betaalde ze ook teveel,en al zeker als je de spelers niet gaat gebruiken.
Ik heb een vreemd gevoel bij die Braziliaanse spelers ,net twee spelers van de zelfde club gaan halen en moest er dan nog zoveel betaald worden voor een speler die bijna vrij is,dat lijkt op een vriendendienst.
Voor dat geld heb je ok enkele goede Belgische spelers, bij Anderlecht en Standard moet nog wel wat vertrekken.
Het geval van Buya , ik weet niet wat ik daarvan moet denken
Er heeft iets anders gescheeld , want die jongen heeft hier amper kansen gehad
In 162 minuten dat hij hier heeft mogen spelen was hij goed voor een doelpunt en een assist , Wie doet of deed beter ? :D
Ook bij zijn andere clubs is of was hij goed bij schot
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door the fan »

Het interesseert me al een tijdje niet meer omdat ik ook de interne keuken wat ken...
Heel jammere zaak... De Japanners doen hun eigen ding, hebben alle adviezen langs zich neergelegd.
Grote frustratie overal, zelfs het toogpersoneel wordt belachelijk behandeld en ziet alles met lede ogen leeglopen.
Sportief is de malaise compleet, veel blessures, geen transfers, We zullen erin blijven maar het wordt een troosteloos seizoen.
ALs je ziet wat Antwerp en Mechelen kunnen als kersverse eersteklassers... die hebben ons nu al lichtjaren voorbijgestoken.
Europees halen in België doe je met de vingers in de neus, als je wat geld spendeert!
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door miel »

Bartman schreef:De transfers hoeven al niet meer voor mij. De spleetogen hebben hun punt gemaakt. Wel, dan ik ook. Fuck off rotjappen.
Ge moogt uw eigen mening hebben , maar was aub uw muil eens uit met een goed zeepke
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Stan »

the fan schreef:Het interesseert me al een tijdje niet meer omdat ik ook de interne keuken wat ken...
Heel jammere zaak... De Japanners doen hun eigen ding, hebben alle adviezen langs zich neergelegd.
Grote frustratie overal, zelfs het toogpersoneel wordt belachelijk behandeld en ziet alles met lede ogen leeglopen.
Sportief is de malaise compleet, veel blessures, geen transfers, We zullen erin blijven maar het wordt een troosteloos seizoen.
ALs je ziet wat Antwerp en Mechelen kunnen als kersverse eersteklassers... die hebben ons nu al lichtjaren voorbijgestoken.
Europees halen in België doe je met de vingers in de neus, als je wat geld spendeert!
"We zullen erin blijven maar het wordt een troosteloos seizoen"... Erin blijven? Daarvoor zou ik mijn handen toch niet in het vuur durven steken.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Brusselmans »

Mag ik ook mijn twijfels hebben over Brys ?
Als je geen enkele nieuwkomer opstelt of een kans geeft (vorig jaar en nu weer), maar wel blijft geloven in de fratsen van Acolatse bvb ...
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door moanverke »

Brusselmans schreef:Mag ik ook mijn twijfels hebben over Brys ?
Als je geen enkele nieuwkomer opstelt of een kans geeft (vorig jaar en nu weer), maar wel blijft geloven in de fratsen van Acolatse bvb ...
Dat is voor sommige als vloeken in de kerk, maar ik heb hetzelfde gevoel. Waarom steeds met die gasten blijven aanmodderen. Geef de spelers dezelfde kansen als bv een Boli (dat heeft na een lange tijd ook gerendeerd).
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Franz »

Stan schreef:
the fan schreef:Het interesseert me al een tijdje niet meer omdat ik ook de interne keuken wat ken...
Heel jammere zaak... De Japanners doen hun eigen ding, hebben alle adviezen langs zich neergelegd.
Grote frustratie overal, zelfs het toogpersoneel wordt belachelijk behandeld en ziet alles met lede ogen leeglopen.
Sportief is de malaise compleet, veel blessures, geen transfers, We zullen erin blijven maar het wordt een troosteloos seizoen.
ALs je ziet wat Antwerp en Mechelen kunnen als kersverse eersteklassers... die hebben ons nu al lichtjaren voorbijgestoken.
Europees halen in België doe je met de vingers in de neus, als je wat geld spendeert!
"We zullen erin blijven maar het wordt een troosteloos seizoen"... Erin blijven? Daarvoor zou ik mijn handen toch niet in het vuur durven steken.
Na Lokeren verleden seizoen zal dit seizoen Waasland-Beveren zakken: dat is de laatste ploeg in eerste zonder geldschieters op de achtergrond (RC Genk buiten beschouwing gelaten: hoed af voor de Genkies).
Voor STVV wordt het inderdaad een troosteloos seizoen, werkelijk ALLE tekens wijzen in die richting.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Bartman »

Brusselmans schreef:Mag ik ook mijn twijfels hebben over Brys ?
Als je geen enkele nieuwkomer opstelt of een kans geeft (vorig jaar en nu weer), maar wel blijft geloven in de fratsen van Acolatse bvb ...
Daar heb ik het eigenlijk ook wel moeilijk mee. Soms denk ik dat Brys hiermee een punt wil maken. Maar zoveel kansen hebben vele spelers niet gekregen.
Terecht of onterecht ?
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door BoemBoem »

Bartman schreef:
Brusselmans schreef:Mag ik ook mijn twijfels hebben over Brys ?
Als je geen enkele nieuwkomer opstelt of een kans geeft (vorig jaar en nu weer), maar wel blijft geloven in de fratsen van Acolatse bvb ...
Daar heb ik het eigenlijk ook wel moeilijk mee. Soms denk ik dat Brys hiermee een punt wil maken. Maar zoveel kansen hebben vele spelers niet gekregen.
Terecht of onterecht ?
Wie zou er dan kansen moeten krijgen?
Wij zien geen trainingen, statistieken, praten niet met spelers, weten niet wat er in die groep omgaat, ect ect..

Het is frustrerend, maar dit jaar zie ik echt niemand waarvan je hoopt dat die minuten maakt.. (buiten Suzuki, maar die was niet fit, ziek,...)
Ik denk niet dat Brys nog een punt hoeft te maken, het is onderhand wel duidelijk..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door stvvilvoorde »

Sousa werd in de eerste match thuis tegen moeskroen ingehaald op een counter door Dusenne.
Kan wel begrijpen dat die voorlopig niet meer opgesteld wordt, want leek me ver van zijn beste vorm te zitten.

De kritiek die hier nu op Brys komt vind ik wat onterecht.
Ik denk niet dat er een andere trainer op dit moment in zou slagen om nog maar 3 punten te scoren met deze kern.
Oke hij brengt nieuwkomers niet te rap, maar dat is zijn manier van werken.
Iedereen moet fysiek top zijn, moet zijn opdrachten kennen en de manier van spelen gewoon zijn.

Vandaar dat de voorbereiding zo belangrijk is voor hem.
Als je Brys als trainer binnenhaalt, weet je dat, dan moet je niet averechts doen.
Plaats reactie