Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

bor
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:05

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door bor »

Jones schreef:Die Bauermann is een dikke verdediger man. Als ze die kunnen strikken...chapeau.
https://www.youtube.com/watch?v=26t91q-L6mU
Ik zeg op niks nog chapeau vooraleer die persoon getekend heeft (namen noemen van mensen die dan toch niet tekenen kan iedereen) en ik ze zelf heb zien spelen. De kans dat ik ze ken en dus op voorhand kan inschatten of het een meerwaarde is, is toch quasi onbestaande aangezien er zo goed als niemand gehaald wordt met enige ervaring en al zeker niet hier in België of omstreken.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Bartman »

enerkey schreef:
Thestvvfan schreef:Ik ben nog altijd aan het denken welke transferperiode heet meest dramatisch is....
In 20 jaar waren er 15 dramatisch of zo. Dus moeilijk om daar nu de meest dramatische uit te pikken. Voor mij de beste waren de jaren waar er weinig diende gehaald te worden. Maar wat gehaald werd was puur kwaliteit. Bvb 01/02 Kalissa, Caers, Perreira, Mitrovic.

Nu weet je al: je moet zoveel speler halen dat het gewoon onbegonnen is. Je hebt 2 weken. De kans op miskopen is nu torenhoog. En niks doen is geen optie. Misschien is de Bormans methode nog het enige dat soelaas kan brengen. Nog snel een stel wat spelers huren die ernaast vallen bij topploegen. Bvb de Grieken destijds. En dan proberen bij te stellen tegen de volgende periode.
Die Grieken stonden hier wel bij het BEGIN van de voorbereiding.
Ongeacht wie er nu nog bijkomt is deze transferperiode een complete mislukking en het bewijs van enorm veel onkunde en koppigheid van de Jappen.

De supporters vonden het nochtans niet nodig om actie te voeren, want ze waren gesust met de moderne versie van Höch en Brötnötig ... Om u een breuk te lachen mocht het niet zo pijnlijk zijn.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Tompie »

Bartman schreef:
enerkey schreef:
Thestvvfan schreef:Ik ben nog altijd aan het denken welke transferperiode heet meest dramatisch is....
In 20 jaar waren er 15 dramatisch of zo. Dus moeilijk om daar nu de meest dramatische uit te pikken. Voor mij de beste waren de jaren waar er weinig diende gehaald te worden. Maar wat gehaald werd was puur kwaliteit. Bvb 01/02 Kalissa, Caers, Perreira, Mitrovic.

Nu weet je al: je moet zoveel speler halen dat het gewoon onbegonnen is. Je hebt 2 weken. De kans op miskopen is nu torenhoog. En niks doen is geen optie. Misschien is de Bormans methode nog het enige dat soelaas kan brengen. Nog snel een stel wat spelers huren die ernaast vallen bij topploegen. Bvb de Grieken destijds. En dan proberen bij te stellen tegen de volgende periode.
Die Grieken stonden hier wel bij het BEGIN van de voorbereiding.
Ongeacht wie er nu nog bijkomt is deze transferperiode een complete mislukking en het bewijs van enorm veel onkunde en koppigheid van de Jappen.

De supporters vonden het nochtans niet nodig om actie te voeren, want ze waren gesust met de moderne versie van Höch en Brötnötig ... Om u een breuk te lachen mocht het niet zo pijnlijk zijn.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Er was vorige zondag wel degelijk een protestactie voorzien, maar de veiligheidsdiensten hebben daar een stokje voor gestoken en al het materiaal in beslag genomen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Bartman »

Tompie schreef:
Bartman schreef:
enerkey schreef:
"Thestvvfan" schreef:Ik ben nog altijd aan het denken welke transferperiode heet meest dramatisch is....
In 20 jaar waren er 15 dramatisch of zo. Dus moeilijk om daar nu de meest dramatische uit te pikken. Voor mij de beste waren de jaren waar er weinig diende gehaald te worden. Maar wat gehaald werd was puur kwaliteit. Bvb 01/02 Kalissa, Caers, Perreira, Mitrovic.

Nu weet je al: je moet zoveel speler halen dat het gewoon onbegonnen is. Je hebt 2 weken. De kans op miskopen is nu torenhoog. En niks doen is geen optie. Misschien is de Bormans methode nog het enige dat soelaas kan brengen. Nog snel een stel wat spelers huren die ernaast vallen bij topploegen. Bvb de Grieken destijds. En dan proberen bij te stellen tegen de volgende periode.
Die Grieken stonden hier wel bij het BEGIN van de voorbereiding.
Ongeacht wie er nu nog bijkomt is deze transferperiode een complete mislukking en het bewijs van enorm veel onkunde en koppigheid van de Jappen.

De supporters vonden het nochtans niet nodig om actie te voeren, want ze waren gesust met de moderne versie van Höch en Brötnötig ... Om u een breuk te lachen mocht het niet zo pijnlijk zijn.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Er was vorige zondag wel degelijk een protestactie voorzien, maar de veiligheidsdiensten hebben daar een stokje voor gestoken en al het materiaal in beslag genomen.
Nog niet eerder gehoord, maar het zal zo wel zijn dan. Zegt heel veel natuurlijk.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

de grote hoop is hardleers !!! gewoon wegblijven .....zonder pardon.
Maar dan beginnen ze met oei de spelers en trainer verdienen dit niet ...dat is juist. Maar sentiment is ne slechte raadgever :mrgreen: :mrgreen:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door StellaWADASWAD »

kenniksvanvoetbal schreef:de grote hoop is hardleers !!! gewoon wegblijven .....zonder pardon.
Maar dan beginnen ze met oei de spelers en trainer verdienen dit niet ...dat is juist. Maar sentiment is ne slechte raadgever :mrgreen: :mrgreen:
Heb jij uberhaupt iets met deze ploeg? Kan me de laatste keer niet herinneren dat er iets positief van jouw kant kwam... Misschien ook eens voor Genk of Standard gaan supporteren als al die anderen.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

StellaWADASWAD schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:de grote hoop is hardleers !!! gewoon wegblijven .....zonder pardon.
Maar dan beginnen ze met oei de spelers en trainer verdienen dit niet ...dat is juist. Maar sentiment is ne slechte raadgever :mrgreen: :mrgreen:
Heb jij uberhaupt iets met deze ploeg? Kan me de laatste keer niet herinneren dat er iets positief van jouw kant kwam... Misschien ook eens voor Genk of Standard gaan supporteren als al die anderen.
Dan moet ge beginnen met alles te lezen uberhaupt! Je bent het grote voorbeeld van mijn tweede zin. :boemel:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

kenniksvanvoetbal schreef:
StellaWADASWAD schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:de grote hoop is hardleers !!! gewoon wegblijven .....zonder pardon.
Maar dan beginnen ze met oei de spelers en trainer verdienen dit niet ...dat is juist. Maar sentiment is ne slechte raadgever :mrgreen: :mrgreen:
Heb jij uberhaupt iets met deze ploeg? Kan me de laatste keer niet herinneren dat er iets positief van jouw kant kwam... Misschien ook eens voor Genk of Standard gaan supporteren als al die anderen.
Dan moet ge beginnen met alles te lezen uberhaupt! Je bent het grote voorbeeld van mijn tweede zin. :boemel:
"Sentiment is een slechte raadgever" .... HA, de pot verwijt de ketel :boemel:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

STVV-fan schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
StellaWADASWAD schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:de grote hoop is hardleers !!! gewoon wegblijven .....zonder pardon.
Maar dan beginnen ze met oei de spelers en trainer verdienen dit niet ...dat is juist. Maar sentiment is ne slechte raadgever :mrgreen: :mrgreen:
Heb jij uberhaupt iets met deze ploeg? Kan me de laatste keer niet herinneren dat er iets positief van jouw kant kwam... Misschien ook eens voor Genk of Standard gaan supporteren als al die anderen.
Dan moet ge beginnen met alles te lezen uberhaupt! Je bent het grote voorbeeld van mijn tweede zin. :boemel:
"Sentiment is een slechte raadgever" .... HA, de pot verwijt de ketel :boemel:[/quot ik heb toch niks met deze ploeg ,dus van sentiment kan geen sprake zijn.
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

En nu terug naar de orde van de dag: transfers. Daar moet het hier over gaan. Anbras maak je thuis of op café
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

geelblauw schreef:En nu terug naar de orde van de dag: transfers. Daar moet het hier over gaan. Anbras maak je thuis of op café
how how !! grote correctie ...... mogelijke transfers. pag 200. :toppie:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

kenniksvanvoetbal schreef:
geelblauw schreef:En nu terug naar de orde van de dag: transfers. Daar moet het hier over gaan. Anbras maak je thuis of op café
how how !! grote correctie ...... mogelijke transfers. pag 200. :toppie:
U vraagt, U krijgt: https://www.hbvl.be/cnt/dmf20190817_045 ... cas-binnen
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

Bon , na een deugddoende vakantie terug geland op Belgische bodem en tot mijn grote spijt en ergernis moet ik vaststellen dat er bij STVV nog geen reet bijgekomen is van echte deftige spelers . Integendeel zelfs want met Endo is er nog maar eens een basispion vertrokken .Colido ? Jhonny Lucas ? Waaaauw , de beloften gaan een goede ploeg hebben dees jaar.Die japanners zijn compleet wereldvreemd en totaal onbekwaam om een voetbalploeg te runnen .Het zou beter zijn als ze zich in hun eigen sector verder bekwamen en het voetbal laten aan mensen die daar kaas van gegeten hebben want het is een ramp in het kwadraat aan het worden.Bij deze voel ik plaatsvervangende schaamte in die mannen hun plaats . Ronduit walgelijk de gang van zaken momenteel en ik hoop dan ook dat ze rap hun biezen pakken terug naar hun eigen contreien.Deze mensen zijn de club door en door kapot aan het maken :rood:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STimVV »

Gezien het feit dat onze club toch niet veel zal communiceren heb ik dit artikel eventjes door google translate gehaald.
https://globoesporte.globo.com/pr/futeb ... gica.ghtml

"De verdedigende middenvelder Jhonny Lucas werd onderhandeld door Paraná Clube en verdedigt Sint-Truidense, uit de eerste divisie van België. GloboEsporte.com leert dat Tricolor heeft ingestemd om 90% van de rechten van de speler te verkopen, met betaling in twee termijnen: een in augustus en een in januari 2020.
De waarden van de verkoop zijn niet bevestigd, maar de parano-spelersclub zou ongeveer 2,3 miljoen euro ($ 10,3 miljoen, tegen huidige prijs) moeten ontvangen, de grootste transactie in zijn geschiedenis. Vergeet niet dat 20% van het bedrag rechtstreeks naar de Arbeidswet gaat, gerechtelijke interventie die een vast percentage van alle inkomsten behoudt die naar de club gaan om arbeidsschulden te betalen.
De atleet wacht op het ticket om deze week te reizen om medische onderzoeken te ondergaan en een contract te ondertekenen dat vijf seizoenen geldig is. De middenvelder draagt ​​shirt 5 in de Belgische club.

Gesprekken zijn in de loop van de tijd van koers veranderd. Aanvankelijk begonnen de onderhandelingen met onderhandelingen tegen 80% van de rechten en vervolgens 100%. In het laatste gesprek slaagde het team uit Paraná erin om 10% te behouden in een toekomstige verkoop.
De onderhandelingen van Jhonny Lucas waren sinds vorig jaar een obsessie met Paraná Clube, maar er waren verschillende problemen. Onder hen de daling van de blootstelling van de atleet, die dit jaar slechts vier wedstrijden speelde, twee voor Paranaense en twee voor Serie B do Brasileiro.
De manieren van Jhonny Lucas werden ingehuurd door een team dat in Europa als groot werd beschouwd, maar met de mogelijkheid van lening aan andere teams. Aan de andere kant, als het een klein team was, zou het als een directe versterking kunnen worden beschouwd.

Sinds vorig jaar hebben teams zoals Juventus uit Italië en anderen uit Turkije, Spanje en Portugal enquêtes gehouden voor de speler en zelfs voorgesteld door de atleet. Braga, Portimonense en Santa Clara, Portugese teams, waren enkele van hen, naast een club uit het Midden-Oosten.
President Leonardo Oliveira zei in een recente verklaring dat de club twee voorstellen accepteerde en de verkoop als vanzelfsprekend aan het begin van het jaar accepteerde, maar het personeel en de atleet trokken zich op het laatste moment terug en weigerden deals te sluiten. In Brazilië toonde Vasco interesse in het stuur en bood zelfs $ 900.000 aan, maar werd door Tricolor afgewezen.
In april tekende Jhonny Lucas een contract met een Italiaans sportmanagementbedrijf om zichtbaarheid te krijgen en een team te vinden. Met Paraná vernieuwde hij zijn band in maart vorig jaar en had hij een contract tot eind 2020.

In Paraná wordt Jhonny Lucas sinds de futsal beschouwd als een juweel in de club en heeft hij stints in de basiscategorieën van het Braziliaanse team. Hij maakte zijn professionele debuut in het Braziliaanse 2017, voor Náutico, gedurende zes minuten.
In 2018, tussen Paranaense en het Braziliaanse kampioenschap, maakte hij 26 wedstrijden en scoorde twee goals. Gedurende het jaar ervoer hij ups en downs tussen de titel en de reservebank, maar eindigde in shirt 10. Hij verzamelde oproepen voor de U-20 ploeg en was ook bij het nationale team van Tite om deel te nemen aan de training voor de hoofdteam voor vriendschappelijke wedstrijden.

Wie is Sint-Truidense?
Koninklijke Sint-Truidense Voetbalvereniging, alleen bekend als Sint-Truiden, is 85 en zit sinds het seizoen 2015/2016 in de eerste divisie, de Jupiler Pro League. Het team is nooit een nationale kampioen geweest.
Het hoofdkantoor van de club bevindt zich in Sint-Truiden en het Staaienveld-stadion in Vlaanderen heeft een capaciteit van 11.250 fans. Hun kleuren zijn blauw en geel, en het team heeft de bijnaam "Canaries".
Met slechts drie gespeelde wedstrijden dit seizoen staat Sint-Truide op de 12e plaats met drie punten. In het seizoen 2018/2019 nam het Canarische team de zevende plaats en plaatste zich voor de UEFA Europa League-play-offs in 2019-20, maar werd uitgeschakeld in de groepsfase."
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

als de bazen van sinttruin toch daar zijn halen ze best ook die centrale verdediger op: voor het geval dat ze het nog niet wisten " transfers zijn dringend "
Plaats reactie