Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

ilovesushi
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 aug 2018, 20:52

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door ilovesushi »

De voorbije dagen zaten Leeds en Newcastle blijkbaar te strijden om Facundo Colidio binnen te halen maar misschien dat Inter hem niet wil verkopen en daarom liever aan ons verhuurt. In zo'n geval kan ik wel leven met huren zonder aankoopoptie, het zijn waarschijnlijk spelers die je anders hier nooit te zien krijgt gezien ze naar grotere clubs kunnen. Leeds heeft enkele dagen geleden hun topscorer Roofe aan Anderlecht verkocht en Colido zou zijn opvolger moeten worden, Leeds zou zo'n 8 miljoen GBP geboden hebben

Kunnen hem alleen maar proberen in te schatten op basis van de YouTube filmpjes maar dat zegt verre van alles natuurlijk.

https://www.youtube.com/watch?v=cFdEd7eB-Us
https://www.youtube.com/watch?v=a62A0XZEaV0
https://www.hitc.com/en-gb/2019/08/02/d ... ut-report/
https://www.football-italia.net/141956/ ... nt-truiden
Mikman
Berichten: 3674
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Mikman »

STVV Freakje schreef:lhttps://www.voetbalprimeur.be/nieuws/89 ... onale-.htm
De centrumspits hoeft na de komst van Romelu Lukaku helemaal niet meer te rekenen op een kans. Naar verluidt gaat het om een uitleenbeurt zonder optie tot koop de ex-jeugdinternational.
Toen ik de titel las ( Argentijnse spits van Inter ) hoopte ik op Lautaro Martinez, maar dat blijkt wat te hoog gegrepen. ;)


Zou me toch verbazen moest Colidio naar hier komen, zelfs al is het maar op uitleenbasis zonder aankoopoptie.

Zowel Leeds als Newcastle wilden hem graag inlijven ( https://sempreinter.com/2019/08/02/leed ... o-colidio/

https://sempreinter.com/2019/08/08/inte ... eeds-move/

https://en.onefootball.com/leeds-and-ne ... o-colidio/ )


Maar uiteindelijk ging de transfer naar Engeland niet door, en ginder is de transfermarkt inmiddels gesloten.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

Voor mannen die niet meer gingen huren, amai nr hoeveel is dit nu al.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Geel-Blauw »

Middenvelders AUB
Nie zievere, speile!
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

En 1 centrale verdediger
ilovesushi
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 aug 2018, 20:52

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door ilovesushi »

Misschien dat door de mogelijke transfers (als die effectief in orde komen) het systeem er anders gaat uit zien, met dubbele flanken want anders gaan sommige nieuwkomers toch moeilijk hun plek vinden. En verandering van systeem zou ook verandering aan de noden met zich mee kunnen brengen gezien je dan in principe ook een centrale middenvelder en een centrale verdediger minder zou kunnen hebben dan in het systeem van vorig seizoen. Maar dat is speculeren natuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat daar inderdaad wat bij moet. Hangt er ook vanaf of je Sankhon ziet in de verdediging of het middenveld, voor mij heeft hij nog meer waarde op het middenveld. Zou bijvoorbeeld even goed kunnen dat je ook nood hebt aan een flankverdediger.
Thestvvfan
Berichten: 68
Lid geworden op: 09 jul 2019, 13:21

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Thestvvfan »

Zou die colidio het nakende vertrek van boli gaan opvangen...

Over colidio... Ken hem niet maar als inter en bijna 10 miljoen voor neerteld moet hij toch iets kunnen.

Nog een naam die interessant kan zijn

Bande (ex kvm)
stvvrules
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 aug 2012, 12:33
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door stvvrules »

Thestvvfan schreef:Zou die colidio het nakende vertrek van boli gaan opvangen...

Over colidio... Ken hem niet maar als inter en bijna 10 miljoen voor neerteld moet hij toch iets kunnen.

Nog een naam die interessant kan zijn

Bande (ex kvm)
Bande zit nog altijd in de laatste fase van zijn revalidatie. Die zal waarschijnlijk gewoon bij Jong Ajax gaan spelen tot hij helemaal fit is
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

Ongelooflijk dat mensen zelfs op deze transfer zeiken. Ga aub naar Barça kijken ofzo als dit al zelfs niet meer goed genoeg is.

Dit is een toptalent van wereldorde, totaal onhaalbaar om aan te kopen voor eender welke club in deze competitie. Ik geloof de transfer pas echt als het op hun site staat, maar als het hun lukt is dit misschien wel de grootste stunttransfer ooit in onze geschiedenis.

De ruggengraat van dit team moest er uiteraard al zijn, maar dat neemt niet weg dat deze transfer zeer goed werk is.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Halenaar schreef:Ongelooflijk dat mensen zelfs op deze transfer zeiken. Ga aub naar Barça kijken ofzo als dit al zelfs niet meer goed genoeg is.

Dit is een toptalent van wereldorde, totaal onhaalbaar om aan te kopen voor eender welke club in deze competitie. Ik geloof de transfer pas echt als het op hun site staat, maar als het hun lukt is dit misschien wel de grootste stunttransfer ooit in onze geschiedenis.

De ruggengraat van dit team moest er uiteraard al zijn, maar dat neemt niet weg dat deze transfer zeer goed werk is.
Is mooi maar is geen transfer maar een huurovereenkomst waar wij 1 seizoen beter van worden. Maar al die huren betekent dat we volgend seizoen hetzelfde meemaken : 6 man vervangen.
Laat ons hopen dat de volgende nieuwen EU-spelers met wat meer gestalte worden, die gekocht worden
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

Jones schreef:
Halenaar schreef:Ongelooflijk dat mensen zelfs op deze transfer zeiken. Ga aub naar Barça kijken ofzo als dit al zelfs niet meer goed genoeg is.

Dit is een toptalent van wereldorde, totaal onhaalbaar om aan te kopen voor eender welke club in deze competitie. Ik geloof de transfer pas echt als het op hun site staat, maar als het hun lukt is dit misschien wel de grootste stunttransfer ooit in onze geschiedenis.

De ruggengraat van dit team moest er uiteraard al zijn, maar dat neemt niet weg dat deze transfer zeer goed werk is.
Is mooi maar is geen transfer maar een huurovereenkomst waar wij 1 seizoen beter van worden. Maar al die huren betekent dat we volgend seizoen hetzelfde meemaken : 6 man vervangen.
Laat ons hopen dat de volgende nieuwen EU-spelers met wat meer gestalte worden, die gekocht worden
Klopt niet. Volgens de media hebben de andere twee aanwinsten van vandaag een clausule in hun contract staan om hun aan te kopen. Als ze meevallen blijven die dus, bij een tegenvaller zijn ze weg. Ideaal eigenlijk, want nu zit je bijvoorbeeld hier nog met een Nazon en Gliha opgescheept.

Alleen deze spits heeft geen clausule, wat ook maar normaal is bij zo'n speler. Ik ben daar ook geen fan van, maar bij zo'n supertalent mogen ze gerust een uitzondering maken van mij.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

Halenaar schreef:
Jones schreef:
Halenaar schreef:Ongelooflijk dat mensen zelfs op deze transfer zeiken. Ga aub naar Barça kijken ofzo als dit al zelfs niet meer goed genoeg is.

Dit is een toptalent van wereldorde, totaal onhaalbaar om aan te kopen voor eender welke club in deze competitie. Ik geloof de transfer pas echt als het op hun site staat, maar als het hun lukt is dit misschien wel de grootste stunttransfer ooit in onze geschiedenis.

De ruggengraat van dit team moest er uiteraard al zijn, maar dat neemt niet weg dat deze transfer zeer goed werk is.
Is mooi maar is geen transfer maar een huurovereenkomst waar wij 1 seizoen beter van worden. Maar al die huren betekent dat we volgend seizoen hetzelfde meemaken : 6 man vervangen.
Laat ons hopen dat de volgende nieuwen EU-spelers met wat meer gestalte worden, die gekocht worden
Klopt niet. Volgens de media hebben de andere twee aanwinsten van vandaag een clausule in hun contract staan om hun aan te kopen. Als ze meevallen blijven die dus, bij een tegenvaller zijn ze weg. Ideaal eigenlijk, want nu zit je bijvoorbeeld hier nog met een Nazon en Gliha opgescheept.

Alleen deze spits heeft geen clausule, wat ook maar normaal is bij zo'n speler. Ik ben daar ook geen fan van, maar bij zo'n supertalent mogen ze gerust een uitzondering maken van mij.
Maakt niks uit,gaat gewoon om de ongeloofwaardigheid van de beleidsmakers, eerst zeggen dat ze niet meer willen huren en nu zijn bijna al je nieuwe spelers gehuurd.
Ook het feit dat de spelers veel te laat komen en er zit geen lijn in de aankopen.
Kijk nu naar Genk ook veel laten vertrekken en nu bolt het ook niet meer, een ploeg op elkaar maten inspelen kost tijd en die hebben we niet.
Louis XIV
Berichten: 1247
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Louis XIV »

[/quote]
Maakt niks uit,gaat gewoon om de ongeloofwaardigheid van de beleidsmakers, eerst zeggen dat ze niet meer willen huren en nu zijn bijna al je nieuwe spelers gehuurd.
Ook het feit dat de spelers veel te laat komen en er zit geen lijn in de aankopen.
Kijk nu naar Genk ook veel laten vertrekken en nu bolt het ook niet meer, een ploeg op elkaar maten inspelen kost tijd en die hebben we niet.[/quote]
Jongens toch wat zitten jullie hier te zeiken...als je dergelijke speler zelfs maar 1 seizoen naar hier kan halen dan heb je knap gewerkt, al de rest is gezever ...
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Bartman »

Eerst zien zei de blinde. Wie herinnert zich nog het geweldige talent Rodrigues van Chelsea die we een seizoentje mocht huren ?

Bovendien, STVV heeft nog over geen enkele transfer van dit weekend gecommuniceerd ...


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

Ja ik breek niemand af maar die word hier al opgehemeld omdat hij van inter komt,wel geen minuut gespeeld, alleen maar met de jeugd.
Dat moet dan uw versterking worden,sorry als ik dan mijn twijfels heb,maar ik spring niet met elk zogezegd supertalent een gat in de lucht.
Net als die Lee ,ook zo een talent ,nog eens ne Messi ,maar nog nergens niks bewezen.
Plaats reactie