Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Dat artikel op de site van HLN is niet geplaatst door de "usual suspect" (FK) en zij zetten er niet in dat Miyoshi met zekerheid naar Antwerp trekt.

Ik houd in ieder geval de website van Antwerp in het oog de komende dagen
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Zou ik ook doen. Valt meer nieuws te rapen als op die van ons, zelfs als het over ons gaat. :roll:
(cynische bui)
Overdrijven is een kunst
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Bartman »

Het is gewoonweg hilarisch. Met zijn korte boodschap heeft Tateishi zichzelf tijd en rust gegeven tot 31/08. En intussen heeft iedereen er zich in berust dat er tot die datum zo goed als niks zal gebeuren. Dus de eerste 6 speeldagen worden gewoon te grabbel gegooid.
den ief
Berichten: 1348
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door den ief »

De Japanse bonzen hebben duidelijk dezelfde trekjes als Roland. Vasthouden aan hun eigen idee, met oogkleppen op, zich niet laten beïnvloeden. Iedereen ziet wat er moet gebeuren, dat het schip zinkende is, maar toch weigeren mea culpa te slaan en het roer om te gooien.

Geef het transferbeleid aub uit handen aan een ervaren TD die de Belgische/europese markt kent en vul dit dan aan met Japanse/aziatische spelers aangebracht door de Japanners.

Ze willen dit precies allemaal zelf regelen, wantrouwig om dit aspect te delegeren, maar dat blijkt dus nefast.

Hopelijk komen er nu toch nog 2 a 3 kleppers bij, dat kan de rest al meetrekken. En dan nog een aantal versterkingen in de breedte. De tijd dringt, ik hoop echt dat er een aantal dossiers heel hot zijn as we speak.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jan Bulder »

den ief schreef: Geef het transferbeleid aub uit handen aan een ervaren TD die de Belgische/europese markt kent en vul dit dan aan met Japanse/aziatische spelers aangebracht door de Japanners.
Zo zou het moeten, best of both worlds. De financiële middelen zijn er, maar je hebt de Belgische/Europese sportieve knowhow nodig. Als je dat dan aanvult met de Aziatische opportuniteiten die DMM aanvullend kan bieden, heb je volgens mij een goed recept.

Maar inderdaad, iedereen ziet dat, behalve zij die het zouden moeten zien.
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Oscar »

Ze hebben inderdaad dezelfde trekken als Rolando. Het vorig seizoen was nog maar juist voorbij en er
was al een e-mail om maar niet te lang te wachten om uw abonnement te verlengen.
Ik heb dat weeral maar gedaan om mijn plaats niet te verliezen, snul dat ik ben.
Ik heb me nog nooit zo bedrogen gevoeld als dit seizoen, en er mag nu nog komen wie wil,
deze woede zal niet snel meer verdwijnen.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

Vorig seizoen hebben ze voort geborduurd op de basis die er was. Nu hebben ze die basis gewoon verkocht. Lomperikken. Ze zijn de tak aan het afzagen waar ze zelf op zitten!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door voetballiefhebber »

Oscar schreef:Ze hebben inderdaad dezelfde trekken als Rolando. Het vorig seizoen was nog maar juist voorbij en er
was al een e-mail om maar niet te lang te wachten om uw abonnement te verlengen.
Ik heb dat weeral maar gedaan om mijn plaats niet te verliezen, snul dat ik ben.
Ik heb me nog nooit zo bedrogen gevoeld als dit seizoen, en er mag nu nog komen wie wil,
deze woede zal niet snel meer verdwijnen.
Ze hebben dan ook meer dan een half jaar stage gelopen bij Roland alvorens de club over te nemen. Ze gaan er zeker van uit dat je een club op die manier moet runnen.
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Mobius »

lindoke schreef:Vorig seizoen hebben ze voort geborduurd op de basis die er was. Nu hebben ze die basis gewoon verkocht. Lomperikken. Ze zijn de tak aan het afzagen waar ze zelf op zitten!
Die tak ligt al uitgedroogd op de grond lijkt het wel.
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Mobius »

Ik kwam dit juist nog tegen:

https://www.truineer.be/nl/sint-truiden ... 9bZ23PMytM

Wat het ook mogen betekenen.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

Mobius schreef:Ik kwam dit juist nog tegen:

https://www.truineer.be/nl/sint-truiden ... 9bZ23PMytM

Wat het ook mogen betekenen.
Ja beloven kan iedereen,maar eigenlijk is het al te laat.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

Zowel Boli als Endo lopen hier nog rond,dus eigenlijk inzetbaar tegen Standard.
Suzuki is wel iemand die scherp afwerkt, dat zie je meteen op training.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door voetballiefhebber »

vdl schreef:Zowel Boli als Endo lopen hier nog rond,dus eigenlijk inzetbaar tegen Standard.
Suzuki is wel iemand die scherp afwerkt, dat zie je meteen op training.
Volgens Voetbal België is Boli er niet meer met zijn hoofd. En hij wil ook niet meer voluit gaan uit schrik om geblesseerd te geraken.
Ik lees ook nog dat STVV-Fan een bericht stuurde naar de sterke man van DMM in Japan om deze mooie club niet aan haar lot over te laten.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jan Bulder »

voetballiefhebber schreef:
vdl schreef:Zowel Boli als Endo lopen hier nog rond,dus eigenlijk inzetbaar tegen Standard.
Suzuki is wel iemand die scherp afwerkt, dat zie je meteen op training.
Volgens Voetbal België is Boli er niet meer met zijn hoofd. En hij wil ook niet meer voluit gaan uit schrik om geblesseerd te geraken.
Wordt dat dan ook verrekend in zijn loon?
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door toyotacorolla »

Woorden.....

Wat op het veld staat, telt.
Hoogtijd dat er krachtdadig wordt gereageerd.
Plaats reactie