Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:Dat van Musona zou een kwakkel zijn. Gelanceerd om te lachen.
Ik hoop dat degene die dat gelanceerd heeft een gans jaar kramp in zijn kloten krijgt
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door voetballiefhebber »

BoemBoem schreef:
voetballiefhebber schreef:
BoemBoem schreef:Voila.. Truitjes zijn voorgesteld in Japen en België.. Wie nog hoopte op 3 à 4 nieuwe aanwinsten te zien in de nieuwe truitjes vandaag kan gaan slapen.. Inclusief mezelf
Ik krijg steeds vaker de indruk dat STVV geleid wordt door een bende fantasten uit Japan. Ze hadden zoveel sponsors dat het moeilijk was om te kiezen om op de truitjes te komen ... dan kiezen we toch gewoon onszelf. Vandaag stelden ze Suzuki voor en ook nog een 8ste nieuwkomer, maar ook niks ...
Langs de andere kant was er nergens (officieel) dat er spelers gingen voorgesteld worden na of tijdens de persconferentie he..Was ook maar een gerucht hier op het forum..
In dat opzicht zijn wij ook fantasten.. Of stilaan hopeloos.. Wat de fantast in mensen naar boven haalt, klaarblijkelijk..
Ik denk dat wij stilaan hopeloos worden. Van waar komen toch al die geruchten over spelers die worden voorgesteld? Die mannen blijven onderhandelen en onderhandelen. En dan is iemand anders ermee weg, zoals Charleroi met die Franse verdediger. En dan komt er ter compensatie maar niemand in de plaats van de man die voor een recordbedrag verkocht is.
bink
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2012, 10:38
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door bink »

ik wil die nieuwe truitjes nie zien, ik wil nieuwe inzetbare nieuwe spelers zien minstens 5
Boxtobox
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 jul 2019, 16:04

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Boxtobox »

Wa een tristig affaire. Vier dagen voor de 1e wedstrijd en nauwelijks een halve competitieve ploeg JPL waardig. :?
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Trunekson »

Al dat geklaag gaat de spelers niet sneller hier krijgen. Vorig jaar kwam uwe beste speler (Kamada) pas op 31 augustus.
Boxtobox
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 jul 2019, 16:04

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Boxtobox »

Trunekson schreef:Al dat geklaag gaat de spelers niet sneller hier krijgen. Vorig jaar kwam uwe beste speler (Kamada) pas op 31 augustus.
Tegen dan kan je al 15 punten kwijt zijn en het zullen niet altijd Kamada's zijn die eind augustus toekomen. Voor het zelfde geld heb je drie Kinoshita's. Een ploeg moet zo goed als klaar zijn tegen het begin van de competitie en daarmee is alles gezegd :beer: .
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

WAAR BLIJVEN DE NIEUWE SPELERS ?
Thestvvfan
Berichten: 68
Lid geworden op: 09 jul 2019, 13:21

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Thestvvfan »

Het zijn een kot suggeleirs bijeen...
Boxtobox
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 jul 2019, 16:04

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Boxtobox »

We zullen nog een handje toesteken. Daniel Schwaab, Duitse cv en rechtsvoetig. Heeft het afgelopen seizoen zo goed als alles gespeeld bij PSV, hij wordt wel 31 binnenkort. Nu zonder contract.
Dries
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 jun 2019, 14:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Dries »

Suzuki wordt momenteel nog medisch gekeurd.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

STVV-fan schreef:
Jones schreef:Dat van Musona zou een kwakkel zijn. Gelanceerd om te lachen.
Ik hoop dat degene die dat gelanceerd heeft een gans jaar kramp in zijn kloten krijgt

daarvoor moet zoiets niet gelanceerd worden .......de klucht is al groot genoeg zo.
:|
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enerkey »

kenniksvanvoetbal schreef:
STVV-fan schreef:
Jones schreef:Dat van Musona zou een kwakkel zijn. Gelanceerd om te lachen.
Ik hoop dat degene die dat gelanceerd heeft een gans jaar kramp in zijn kloten krijgt

daarvoor moet zoiets niet gelanceerd worden .......de klucht is al groot genoeg zo.
:|
In komkommer tijd is dat toch een plezante bezigheid? Een geruchtje verzinnen en op het forum plaatsen. Het gebeurd hier geregeld.

Om het daarna op Voetbalbelgië te zien verschijnen. Er zijn er zo al hier gelanceerd die door de halve Belgische media overgenomen worden. Geen enkel van die pseudo journalisten doet de moeite om zoiets te dubbel checken.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

Als je wil weten hoe erg het gesteld is,Anderlecht speelde met zijn reserven tegen Paok en die deden het beter dan ons.
En dan heb ik het niet alleen over het resultaat, heb een deel van de wedstrijd gezien en combinerend waren ze ook veel beter .
Dus dringend nog enkele sterke ,voetballende middenvelders nodig.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

Dag na dag begint het duidelijker te worden dat die Japanners niet goed beseffen waar ze mee bezig zijn.Ik heb compassie met Marc Brys want dit moet voor hem toch ook een enorme teleurstelling zijn om dagdagelijks die mannen hun gesuggel te moeten ondergaan.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

Trunekson schreef:Al dat geklaag gaat de spelers niet sneller hier krijgen. Vorig jaar kwam uwe beste speler (Kamada) pas op 31 augustus.
Inderdaad, klagen gaat niks veranderen aan de (triestige) zaak. Maar niks zeggen gaat helemaal niks veranderen. Het minste wat mag is dat de mensen hier toch een beetje hun frustraties kwijt geraken, want laten we eerlijk zijn, deze transfer cirque die we deze zomer gezien hebben breekt toch alle records hoor.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie