Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door BoemBoem »

Jack schreef:
BoemBoem schreef:
Geel-Blauw schreef:
save-stvv schreef:Mechelen haalt Vanzeir met koopoptie, bezig met Hairemans terwijl ze Schoofs al hebben.
Dewolf hadden wij ook kunnen halen...

Dat zijn transfers waarmee onze suppprters wel tevreden zijn, of het beter is dan wat gaat komen zullen we zien
Dewolf ging niet komen om op de bank te zitten, ookal had ik liever een belg als 2e doelman zien komen.
Voila.. Zo simpel als dat..
Steppe is uw nummer 1 en heeft 2 jaar bijgetekend..
De wolf ging echt niet komen om op de bank te zitten..
En kom niet af van 'ze moeten er maar om vechten om nummer 1 te worden' want momenteel is steppe gewoon beter..

En het moeten hier allemaal Belgen zijn tegenwoordig..
Ik heb nog nooit anders geweten dan Belgen die hier spelen die week na week met de grond gelijk gemaakt worden op het forum.. Maar tmoeten wel allemaal Belgen zijn.. :|
Euh, je weet dat er een reglement bestaat ivm aantal Belgen op de bank? Ik denk dat je daar 90% van het geroep om Belgen onder kunt catalogeren.
De overige 10% zal inderdaad terug willen naar de jongens onder de kerktoren ongeacht het niveau dat ze brengen.
Euh, ja dank u dat wist ik..
En daar gaat het niet over..
Sommige hebben liever spelers zoals deferm of swers omdat ze Belgische namen hebben maar voor de rest 0 bijdragen..

Bij Wellen spelen alleen maar Belgen, de inkom is goedkoper en er is altijd een wedstrijdbad beschikbaar..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door BoemBoem »

Halenaar schreef:Diagne zou tekenen bij Charleroi, ben benieuwd hoe hij het gaat doen.

Alleszins een goede zaak dat ze hier niet verder met hem zijn gegaan, met zo'n mentaliteit.
Waarom is zijn transfer naar ons niet doorgegaan?
Ge spreekt van mentaliteit, wat is er juist gebeurd eigenlijk?

Ik weet het niet he, het is dus een gewone vraag ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

BoemBoem schreef:
Halenaar schreef:Diagne zou tekenen bij Charleroi, ben benieuwd hoe hij het gaat doen.

Alleszins een goede zaak dat ze hier niet verder met hem zijn gegaan, met zo'n mentaliteit.
Waarom is zijn transfer naar ons niet doorgegaan?
Ge spreekt van mentaliteit, wat is er juist gebeurd eigenlijk?

Ik weet het niet he, het is dus een gewone vraag ;)
Wat ik (in dit topic?) gelezen meen te hebben: er was een mondeling akkoord, maar toen puntje bij paaltje kwam, zou hij (of zijn makelaar) ineens meer boter bij de vis gewild hebben.

Als dat klopt, heb ik begrip dat de club daarin niet mee wenst te gaan. Als mensen al op dag 1 op hun woord terugkomen, moet je niet verbaasd zijn als je 12 maanden verder weer een geval De Sart hebt. Barakkenvolk hebben we niet nodig.
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STimVV »

Iemand zijn mentaliteit beoordelen zonder echt te weten wat er aan de hand was zou ik niet doen...
De versie van de speler en die van de club zal alvast niet dezelfde zijn. Er werd nooit een duidelijke reden vermeld, dus wat je hier leest zijn enkel veronderstellingen.
Wie zegt dat Diagne geen contract van 3j werd beloofd, tot het op papier stond en het toen slechts over 1j + 2j optie ging? Kan even goed het geval zijn...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

STimVV schreef:Iemand zijn mentaliteit beoordelen zonder echt te weten wat er aan de hand was zou ik niet doen...
De versie van de speler en die van de club zal alvast niet dezelfde zijn. Er werd nooit een duidelijke reden vermeld, dus wat je hier leest zijn enkel veronderstellingen.
Wie zegt dat Diagne geen contract van 3j werd beloofd, tot het op papier stond en het toen slechts over 1j + 2j optie ging? Kan even goed het geval zijn...
Meekers was toch duidelijk in zijn communicatie? Dacht TVL? Er was een akkoord waar beide partijen over eens waren, tot dat Diagne opeens met verhoogde financiële eisen kwam.

Noem me maar ouderwets, maar een woord is voor mij nog steeds een woord :) als je als man je niet aan uw woord kunt houden scheelt er inderdaad iets aan uw mentaliteit in mijn ogen....
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Kijk, dit is "woord" (Meekers) tegen "geen woord" (Diagne) waarbij enkel de betrokkenen de ware toedracht kennen, vandaar de voorwaardelijke wijs. Ik zie echter weinig reden waarom wij in laatste instantie ineens de voorwaarden van het contract zouden aanpassen. Als de makelaar/speler weet had van de interesse van Charleroi, zie ik wel mogelijke redenen waarom zij ineens hun eisen zouden aanpassen (opbod). Het zou niet de eerste keer zijn dat zoiets ons overkomt. In 2016 sprongen onderhandelingen met Chris Bedia af, een maand later zat Bedia ineens bij...Charleroi. https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/66 ... n%E2%80%9D

Hoe dan ook, ik geef onze voorzitter het voordeel van de twijfel tegenover een nobele onbekende. Finaal maakt de reden van het afspringen ook niet zoveel uit. Feit is dat hij hier niet zal tekenen en we nog steeds een extra centrale verdediger nodig hebben.
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STimVV »

Iemand zegt hier iets en anderen nemen dat dan voor waarheid. Ik heb alles wat met STVV te maken heeft gezien op TVL en heb dat nooit ergens horen vertellen.
Daarnet nog eens gezocht op archief van TVL. Niks gevonden.
Kan zijn dat ik het gemist heb hoor. Maar ik neem alles met een korrelke zout ...
Ik ben de excuses ook lichtelijk beu eigenlijk. Het enige wat mij interesseert is wat er hier op het veld staat en op de bank zit. En als er geen jeugdspelers waren kwam je momenteel nauwelijks aan 11 spelers, laat staan aan 18.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door BoemBoem »

Jacques schreef:
BoemBoem schreef:
Halenaar schreef:Diagne zou tekenen bij Charleroi, ben benieuwd hoe hij het gaat doen.

Alleszins een goede zaak dat ze hier niet verder met hem zijn gegaan, met zo'n mentaliteit.
Waarom is zijn transfer naar ons niet doorgegaan?
Ge spreekt van mentaliteit, wat is er juist gebeurd eigenlijk?

Ik weet het niet he, het is dus een gewone vraag ;)
Wat ik (in dit topic?) gelezen meen te hebben: er was een mondeling akkoord, maar toen puntje bij paaltje kwam, zou hij (of zijn makelaar) ineens meer boter bij de vis gewild hebben.

Als dat klopt, heb ik begrip dat de club daarin niet mee wenst te gaan. Als mensen al op dag 1 op hun woord terugkomen, moet je niet verbaasd zijn als je 12 maanden verder weer een geval De Sart hebt. Barakkenvolk hebben we niet nodig.
Dank u, ik heb echt niet alles in dit topic gelezen en ben, als ik sommige pagina's lees, ook niet meer van plan dat te doen ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Bron over Diagne is wel degelijk Meekers zelf: http://www.voetbalnieuws.be/news/423139 ... -geweigerd

Dat men hier iets zomaar voor waar zou aannemen, is de waarheid geweld aandoen. Als de club iets zegt, is men eerder geneigd om het omgekeerde te geloven (deels ingegeven door de geschiedenis). Men hoeft de club uiteraard niet op haar woord te geloven. Kritiekloos alles slikken, is gewoon naïef en fout, de club is niet heiliger dan de paus. Als ik moet kiezen, kies ik er echter wel voor om meer geloof of waarde te hechten aan de woorden van Meekers dan aan die van Diagne (die er niet zijn) of van al die onheilsprofeten die al drie jaar geen voet meer in het stadion gezet hebben, maar toch exact weten wat DMM wil en hoe het er intern aan toegaat.
Overdrijven is een kunst
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Haspengouw »

https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 019/07/18/

Onze Braziliaan droomt van de titel :D

Als de ambitie is om Europees voetbal af te dwingen, dan zijn we nog wel iets in het verschiet... Hoop doet leven!
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

:gek:
Haspengouw schreef:https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 019/07/18/

Onze Braziliaan droomt van de titel :D

Als de ambitie is om Europees voetbal af te dwingen, dan zijn we nog wel iets in het verschiet... Hoop doet leven!
:gek: :gek:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Mikman »

STimVV schreef:Iemand zegt hier iets en anderen nemen dat dan voor waarheid. Ik heb alles wat met STVV te maken heeft gezien op TVL en heb dat nooit ergens horen vertellen.
Daarnet nog eens gezocht op archief van TVL. Niks gevonden.
Kan zijn dat ik het gemist heb hoor. Maar ik neem alles met een korrelke zout ...
Ik ben de excuses ook lichtelijk beu eigenlijk. Het enige wat mij interesseert is wat er hier op het veld staat en op de bank zit. En als er geen jeugdspelers waren kwam je momenteel nauwelijks aan 11 spelers, laat staan aan 18.

http://www.voetbalnieuws.be/news/423139 ... -geweigerd

Modou Diagne werd al even aangekondigd als de nieuwe verdediger, maar er zijn wat moeilijkheden opgedoken. "Die jongen heeft medische testen afgelegd. Diagne is nog altijd hier en we onderhandelen nog verder met hem, dus het kan nog altijd dat hij Kanarie zal worden. Er was een princiepsakkoord en hij is dan de medische testen komen afleggen, maar er zijn dan van zijn kant uit nieuwe onderhandelingen opgestart, ondanks het princiepsakkoord. De kans bestaat dat hij tekent, maar dat is nog geen feit en de komende dagen zal daar duidelijkheid over komen."
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Mikman »

Wat Boli betreft: die gaat echt niet meer blijven, loopt hier al meer dan 4 jaar rond. En als je hem over de streep wil trekken met een nieuw contract zal je zwaar moeten overbetalen. Het zou wel niet slecht zijn moest hij hier nog enkele weken rondlopen totdat Suzuki een stuk fitter is.


Brys heeft uiteraard overschot van gelijk als hij 4 tot 5 versterkingen wil om het niveau van vorig seizoen te halen, het zullen er eerder 5 tot 6 zijn, MINSTENS 5 dus. Het is leuk dat enkele jongeren zich tonen maar daar kan je geen heel seizoen op tellen. Ik snap ook dat niet alle nieuwkomers er al konden zijn omdat er nu nog heel wat spelers op de markt terecht komen, maar die 5 nodige versterkingen hadden er op dit moment nog 2 moeten zijn, dan had je een ander verhaal.


Sousa is de vervanger van Kamada
Suzuki is de vervanger van Boli
Schmidt is de vervanger van Pirard
DeSmet is de vervanger van De Norre
Over Sankhon als vervanger van Tomy kan je discussiëren, ik had hem liever op het middenveld gezien.

De posities van Bezus ( Ceballos ) en De Sart zijn nog niet vervangen. Er moet ook nog kracht en gestalte bij, zowel offensief als defensief. Op de flanken blijft de spoeling dun. In de spits kwam je vorig jaar in de problemen vanaf het moment dat Boli uitviel. En dan zit je qua invulling nog 'maar' op het niveau van vorig jaar, wil je stappen vooruit zetten dan moet er zeker kwalitatief toch wel extra komen. En soms is het ook gewoon een probleem van spelers die niet kunnen of mogen komen, zie Ramselaar in de winterstop of Gerkens deze zomerperiode.

Eens de competitie begonnen is, is het ook wel zo dat heel wat spelers gaan beseffen dat er bij hun huidige club niet zo veel speelgelegenheid te rapen is en zal er op veel plaatsen nog wel wat bewegen.
Tegen Moeskroen moet je nog net een volwaardig elftal op de been kunnen brengen ( als Boli nog 10 dagen blijft ) , op Brugge raap je nooit iets en de match tegen Standard is sowieso altijd speciaal.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Trunekson »

Pol Garcia plaatste zonet een filmpje op zijn instagram waar hij zijn locker dicht doet met het liedje 'ocean' van Karol G erover heen.
Weet niet of dit iets wil zeggen of niet?
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Franz »

Trunekson schreef:Pol Garcia plaatste zonet een filmpje op zijn instagram waar hij zijn locker dicht doet met het liedje 'ocean' van Karol G erover heen.
Weet niet of dit iets wil zeggen of niet?
En lacht hij geheimzinnig en prevelt hij 'B-b-u-u-rrrrrr-nnnnn-ley'?
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Plaats reactie