Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STimVV »

Hij had bij Vejle sowieso nog een contract tot de zomer van 2021. Daar hebben ze dat nu dan nog wat verlengd.
Feit dat er geen vermelding is van het feit dat er een aankoopoptie is wil natuurlijk niet zeggen dat er geen is....
Ik ben het eerlijk gezegd echt wel beu aan het worden dat we, veel te vaak toch, spelers die renderen al na 1j weer kwijt zijn. Zo kan je niks opbouwen. (Peeters, Gerkens, Djene, Kamada, Tomi, DeNorre, Dompé, Angban, ...)
Jones
Berichten: 3191
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

STimVV schreef:Hij had bij Vejle sowieso nog een contract tot de zomer van 2021. Daar hebben ze dat nu dan nog wat verlengd.
Feit dat er geen vermelding is van het feit dat er een aankoopoptie is wil natuurlijk niet zeggen dat er geen is....
Ik ben het eerlijk gezegd echt wel beu aan het worden dat we, veel te vaak toch, spelers die renderen al na 1j weer kwijt zijn. Zo kan je niks opbouwen. (Peeters, Gerkens, Djene, Kamada, Tomi, DeNorre, Dompé, Angban, ...)
Nagel op de kop ! Ze doen precies alsof er geen geld is. Alleen Jappen kopen ze definitief of met aankoopoptie
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Trunekson »

STimVV schreef:Hij had bij Vejle sowieso nog een contract tot de zomer van 2021. Daar hebben ze dat nu dan nog wat verlengd.
Feit dat er geen vermelding is van het feit dat er een aankoopoptie is wil natuurlijk niet zeggen dat er geen is....
Ik ben het eerlijk gezegd echt wel beu aan het worden dat we, veel te vaak toch, spelers die renderen al na 1j weer kwijt zijn. Zo kan je niks opbouwen. (Peeters, Gerkens, Djene, Kamada, Tomi, DeNorre, Dompé, Angban, ...)
Peeters, Gerkens, Djene, Tomi en De Norre waren van ons.
Het gaat gewoon om het feit dat als Sousa hier de pannen van het dak speelt, hij sowieso wel weg zou zijn op het einde van het seizoen.
Omdat ze huren zonder aankoopoptie hebben wij hier op het einde van de rit geen cent aan overgehouden (tenzij ze een procent op de doorverkoop hebben kunnen afdwingen).
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door save-stvv »

In het nieuwe contract kan ook een clausule staan he ze zouden er beter over communiceren
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4187
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door stvvilvoorde »

Huren zonder aankoopoptie zou in dit geval maar triestig zijn.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jack »

Ik ben een absoluut tegenstander van huren zonder aankoopoptie tenzij het een speler betreft die anders onhaalbaar zou zijn én bij wijze van spreken het verschil maakt tussen bijvoorbeeld 7de of 6de worden. Zo niet heb je er niks aan.

Zo kan ik bijvoorbeeld nog wel leven met Kamada afgelopen seizoen omdat hij zeer impactvol geweest is. Maar dan nog blijft je met een wrange nasmaak achter omdat je in principe enkel de moederclub helpt.
Jones
Berichten: 3191
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Ik begin stilaan de moed te verliezen als ik zie hoeveel we nog moeten vervangen en verbeteren. Als je dan ziet hoe Genk op elk vertrek voorbereid is zijn wij dikke amateurs.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

Jones schreef:Ik begin stilaan de moed te verliezen als ik zie hoeveel we nog moeten vervangen en verbeteren. Als je dan ziet hoe Genk op elk vertrek voorbereid is zijn wij dikke amateurs.
Dat Ben ik al effe aant zeggen, maar dan ben je een azijnpisser als je de waarheid zegt.
Gebruikersavatar
Missé-Missé
Berichten: 190
Lid geworden op: 15 aug 2011, 12:05

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Missé-Missé »

Trunekson schreef:
STimVV schreef:Hij had bij Vejle sowieso nog een contract tot de zomer van 2021. Daar hebben ze dat nu dan nog wat verlengd.
Feit dat er geen vermelding is van het feit dat er een aankoopoptie is wil natuurlijk niet zeggen dat er geen is....
Ik ben het eerlijk gezegd echt wel beu aan het worden dat we, veel te vaak toch, spelers die renderen al na 1j weer kwijt zijn. Zo kan je niks opbouwen. (Peeters, Gerkens, Djene, Kamada, Tomi, DeNorre, Dompé, Angban, ...)
Peeters, Gerkens, Djene, Tomi en De Norre waren van ons.
Het gaat gewoon om het feit dat als Sousa hier de pannen van het dak speelt, hij sowieso wel weg zou zijn op het einde van het seizoen.
Omdat ze huren zonder aankoopoptie hebben wij hier op het einde van de rit geen cent aan overgehouden (tenzij ze een procent op de doorverkoop hebben kunnen afdwingen).
Een percentage op de doorverkoop voor de hurende club bestaat niet, mannen.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 621
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

vdl schreef:
Jones schreef:Ik begin stilaan de moed te verliezen als ik zie hoeveel we nog moeten vervangen en verbeteren. Als je dan ziet hoe Genk op elk vertrek voorbereid is zijn wij dikke amateurs.
Dat Ben ik al effe aant zeggen, maar dan ben je een azijnpisser als je de waarheid zegt.
Als je gewoon schrijft wat iedereen kan zien ben je de zeikerd,nietwaar. Het transferbelijd :mrgreen: d tart alle verbeelding ....ik zal maar rap erbij zetten ...tot op heden , (alhoewel hiervoor ook al fans te vinden zijn,het zijn enkelingen maar ze zijn er )voor er weer een paar uit hun krammen :( schieten. :cry: :cry:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

Volgens mij wel met aankoopoptie
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Haspengouw »

Zonder aankoopoptie zou echt belachelijk zijn, maar oh zo typisch...
tweety
Berichten: 880
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door tweety »

volgens het Nieuwsblad zonder … :roll:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190716_04513153
kenniksvanvoetbal
Berichten: 621
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Heeft er al iemand zich afgevraagd ,welke Belgen (ik weet het ) beeld je gewoon effe in ,hier zouden "Willen "komen spelen.
Rekening houdend met het feit dat ze niet blind zijn.... Als ik hoor dat Peeters afhaakt( ik ben niet persè superfan) omdat Desart vertrekt.!


jaja,ik ken er die nu al aan het roepen zijn iedereen als je ze genoeg betaald...... niet dus.
Als de trend zich verderzet is , aan of tijdens de winterstop al wat ne euro opbrengt weg ....en zitten hier een paar man op ne zak euro's waar ze in Japan een gans leger mee onderhouden. :grappig:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

tweety schreef:volgens het Nieuwsblad zonder … :roll:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190716_04513153
Als het met aankoopoptie was geweest, hadden ze dit waarschijnlijk toch wel gecommuniceerd. Daar kan je ergens best "trots" op zijn, dus geef je ook mee in de communicatie lijkt me. Er staat op de officiele aankondiging uitdrukkelijk: "op huurbasis voor 1 jaar". Dat lijkt me duidelijk genoeg om te stellen dat er geen aankoopoptie is.

Als het zo is vraag ik mij af waar ze mee bezig zijn. Zeer teleurstellend dit.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Plaats reactie