Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Dries schreef:Wat denken jullie van guillaume hubert? Is nog maar 25 en gaf al een te willen vertrekken bij Club Brugge.
Te willen vertrekken.... :roll:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Haspengouw »

Ik zou ook zeer aandachtig het proces van KV Mechelen volgen... Indien zij niet mogen promoveren, zullen er spelers willen vertrekken. Ik denk dat Rob Schoofs en Nikola Storm onze kern extra kwaliteit kunnen bijbrengen. Beiden relatief jong en bovendien Belg. Ook keeper Verrips maakte afgelopen seizoen een zeer secure indruk, alleen zal zijn kostprijs te hoog zijn om hem dan als tweede keeper te gebruiken.
Jef
Berichten: 36
Lid geworden op: 23 nov 2010, 18:47
Supporter van: STVV sinds 1963

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jef »

Volgens voetbalnieuws.be zou Tomiyasu naar Bologna zijn voor 6 miljoen.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jan Bulder »

Hubert is zowat de slechtste doelman die ik ooit aan het werk zag in de Belgische hoogste klasse. Moet bijna evenveel flaters als basisplaatsen op zijn palmares hebben. Laat hem AUB in Brugge.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Jef schreef:Volgens voetbalnieuws.be zou Tomiyasu naar Bologna zijn voor 6 miljoen.
Oorspronkelijke bron is Gianluca Di Marzio, maar op basis van google translate (ik ken geen Italiaans) lijkt het om een woordspeling te gaan tijdens een persconferentie n.a.v. de aanstelling van een nieuwe TD bij Bologna. Ook helemaal geen melding van een transferprijs op het eerste zicht. Mooi aangedikt door een baggersite me dunkt.

Oorspronkelijk bericht: https://gianlucadimarzio.com/it/calciom ... ini-parole
Overdrijven is een kunst
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Underdog »

Als we toch naar een nieuwe doelman aan het speuren zijn om de strijd met Steppe aan te gaan. Colin Coosemans lijkt me dan wel iets.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door smol »

Als dit waar is dat Tomi voor slechts 6 miljoen verkast wordt aan Bologna ben ik diep ontgoocheld.
Zowel in het huidige bestuur, 6 miljoen is veel te weinig, als in Tomi. Ok het is serie A maar een topper kan je dit moeilijk noemen ! Als hij ons verlaat moet hij verdorie hoger mikken.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door voetballiefhebber »

Waar blijven die eerste spelers? Nog geen enkele definitieve transfer gehoord. Ze gingen nochtans weer eens uitpakken op de transfertmarkt. Eerst zien en dan geloven, zeker.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

voetballiefhebber schreef:Waar blijven die eerste spelers? Nog geen enkele definitieve transfer gehoord. Ze gingen nochtans weer eens uitpakken op de transfertmarkt. Eerst zien en dan geloven, zeker.
Een vervanger voor Kamada mag nu toch stilletjes aan in de wachtkamer zitten mijn gedacht . Boli is nog aan het revalideren terwijl Sylla en kinoshita ook hun valies al gepakt hebben. Begint er maar eens aan mijne heren.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

Wat Alipour betreft, op Twitter circuleert wat nieuws.

AEK Athene zou 500.000 euro geboden hebben, dat werd geweigerd. Zulte zou een bod gedaan hebben van 800.000 euro, maar zou volgend antwoord gekregen hebben:

https://twitter.com/iranteammelli/statu ... 2463606784
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door toyotacorolla »

Het is niet beter dan bij de vorige eigenaar.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

toyotacorolla schreef:Het is niet beter dan bij de vorige eigenaar.
Het was wachten op de eerste zo'n reactie.

Ik was al bijna teleurgesteld....

Maar eerlijk? Ik dacht dat Verrekeskop met die eer zou gaan lopen.

"HET IS ALLEMAAL HETZELFDE ALS 4 JAAR TERUG" is zo meer zijn go to zinnetje
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Vouch schreef:Wat Alipour betreft, op Twitter circuleert wat nieuws.

AEK Athene zou 500.000 euro geboden hebben, dat werd geweigerd. Zulte zou een bod gedaan hebben van 800.000 euro, maar zou volgend antwoord gekregen hebben:

https://twitter.com/iranteammelli/statu ... 2463606784
Wel makkelijk (en ongezien) dat de transferprijs, inclusief een scan van de officiële correspondentie, gewoon open en bloot op Twitter staat. :lol:
Bon, 1 miljoen moet die kerel dus kosten. De vraag, is hij dat waard?
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door the fan »

Het zal nooit veranderen mensen en inderdaad er was wat hoop bij de Japanse overname...
Maar ik denk dat iedereen nu ook wel door heeft dat het vooral een witwas-constructie is.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

the fan schreef:Het zal nooit veranderen mensen en inderdaad er was wat hoop bij de Japanse overname...
Maar ik denk dat iedereen nu ook wel door heeft dat het vooral een witwas-constructie is.
Officiële transferperiode is zelfs nog niet begonnen of de eerste belachelijke betichten duiken hier al op :lol:

Maar laten we allemaal verder gaan op Voetbalbelgië, hėt kwaliteitsmedium voor betrouwbaar voetbalnieuws in binnen en buitenland :yes:
Plaats reactie