Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

Halenaar schreef:
Haspengouw schreef:Jelle Van Damme zijn contract wordt niet verlengd en zal Antwerp moeten verlaten. Als ik de reacties van de Antwerp fans lees, zijn zij hier niet tevreden mee. Hij werd gezien als één van de sterkhouders...
Daar moet je echt vanuit gaan ja :lol: als je hier de helden op facebook moet geloven was Kotysch ook een topspeler.

JVD heeft zijn tijd gehad, en is bovendien niet meer goed genoeg voor een directe concurrent van ons. Ik zou het niet doen, mede omdat we met Garcia, Texeira en voorlopig Tomy zeer goed zitten op die positie.
Jelle Van Damme zou hier probleemloos in de basis elf staan als ge het mij vraagt . zou naast Texeira perfect centraal in de verdediging kunnen spelen in de veronderstelling dat Tomyashu vertrekt. Garcia kan men dan uitspelen als linkse flankverdediger en Sankhon op rechts .Ik ben zeker niet tegen.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enerkey »

De wedstrijden op ons kunstgras kwam hij wel nooit uit de verf. Denk dan ook niet dat dat iets voor hem is.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Dreke »

Ik weet het zo niet. Je moet wel degelijk kunnen "voetballen" om in aanmerking te komen bij Brys.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Tompie »

Vandamme gaat waarschijnlijk in een van de olielanden nog wat geld scheppen. Daar zou ik niet op hopen.

Thoelen of Pirard is wat mij betreft weinig verschil als tweede doelman. Thoelen heeft het misschien wat minder hoog in zijn bol. Het belangrijkste is dat Steppe blijft maar dat is inderdaad ver van zeker...

De voorbereiding is nog maar net begonnen en er zijn al heel wat namen gepasseerd en er zullen er nog veel volgen. Toch benieuwd naar onze kern dit seizoen. Er moet kwaliteit bij om in aanmerking te komen voor PO1.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enerkey »

Tompie schreef:Vandamme gaat waarschijnlijk in een van de olielanden nog wat geld scheppen. Daar zou ik niet op hopen.
Hij heeft net zijn vrouw terug, enkele jaren moet stalken, na zijn Los Angels uitstapje. Zandbak zou niet de beste zet zijn denk ik. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Zijn er concrete aanwijzingen dat Steppe niet zou blijven? Het is een wereld van verschil of je op zoek bent naar een eerste of tweede doelman. Ik krijg het persoonlijk ook niet warm van Thoelen. Probeert het al enkele jaren bij Gent dat na het vertrek van Kalinic achtereenvolgens Coosemans en Kaminski haalde. Toch veelzeggend. Met zijn 28 zit er waarschijnlijk ook nog maar weinig progressiemarge op. Een transfer die inderdada minstens 3 jaar te laat zou komen en tout court geen materiaal om eerste doelman te worden, volgens mij. De Wolf, Butez en Nardi zijn dan betere opties. Ik zou ook Letica van Brugge nog niet helemaal afschrijven, ondanks een dramatisch eerste seizoen.

Van Damme: als hij het moeilijk had met de aanpak van Bölöni betwijfel ik of hij vrolijk gaat worden van de lange trainingen van Brys in de voorbereiding... Toekomstgericht is een 35-jarige ook geen geweldige investering. Kunnen we niet beter op iets jonger mikken en die nog een jaartje laten profiteren van de ervaring van Teixeira?

Een Limbombe voor de linkerflank mag er voor mij wel bij.

Terzijde: de experimentele Japanse ploeg maakte geen goede beurt op de Copa America. Het verloor kansloos van Chili met 4-0, doelpunten van Pulgar, Vargas en Alexis Sanchez. Tomi speelde de volledige wedstrijd.

Al bij al: er wordt al maanden gesproken over een vertrek van Boli, Tomi en De Sart, maar voorlopig liggen ze ook nog altijd hier onder contract. Het is nog vroeg in het transferseizoen.
Overdrijven is een kunst
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door miel »

De doelmannen moeten Belgisch zijn , zo simpel is dat
Dan heb je ineens al 2 Belgen op het scheidsrechter blad
Wanneer men een buitenlander overweegt als doelman moet het echt een topper zijn
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jack »

miel schreef:De doelmannen moeten Belgisch zijn , zo simpel is dat
Dan heb je ineens al 2 Belgen op het scheidsrechter blad
Wanneer men een buitenlander overweegt als doelman moet het echt een topper zijn
Daar volg ik Miel wel in.
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Haspengouw »

Is er iemand die de kwaliteiten van onze derde keeper Herbots kan inschatten? Werd onlangs opgeroepen voor de nationale jeugdploeg.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door smol »

Je 2e en 3e doelman moeten zeker en vast Belgen zijn. De 1e doelman als die outstanding is kan ik ermee leven. Maar met Steppe als 1e doelman en daarachter onze 2 beloftevolle eigen jeugddoelmannen moet voldoende zijn. Deze gasten zijn ondertussen 18 jaar en als je dan niet volwaardig invallersdoelman bent heb je geen toekomst bij een 1A club.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Henri is de man »

Waarom niet opnieuw een poging wagen voor Hairemans ?

Van Damme - Hairemans - daar zou ik geen neen tegen zeggen
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

Ik vraag mij toch af wat er met Diagne heeft gescheeld. Terug beginnen zagen voor meer geld? Want daar kunnen de Japanners niet goed tegen, deal is een deal. Of medisch afgekeurd? Dat zou me toch verwonderen, 25 jaar en toch in dienst bij een Franse profclub. Enfin, we kunnen blijven gissen, maar daar zou ik toch het fijne van willen weten.

Alipour zit nog altijd bij Persepolis, AEK Athene vb. is er toch nog niet mee lopen gegaan.

Mss is geen nieuws mss wel goed nieuws. Vorig jaar teveel te snel gekocht, en dit jaar wat beter wikken en wegen? Laat ons hopen.
KrisP
Berichten: 78
Lid geworden op: 20 jan 2011, 08:58

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door KrisP »

Heb deze nacht naar Chili-Japan gekeken; Was vooral jeugdig enthousiasme tegen een ervaren ploeg. Voetballend was Japan helemaal niet zo slecht, maar mist gewoon automatisme en ervaring. Enekele prikken van Chili waren al genoeg om een paar easy goals te maken. Vooral de verdediging van Japan maakte mijns inziens geen goede beurt, met Tomi wel als minst slechte van de 4. Ging enkele keren goed mee naar voor, maar maakte ook wel een 'own goal'. (kon er niet veel aan doen en bal ging wel sowieso binnen gegaan zijn).
Dries
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 jun 2019, 14:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Dries »

Wat denken jullie van guillaume hubert? Is nog maar 25 en gaf al een te willen vertrekken bij Club Brugge.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Lijkt me hetzelfde probleem te hebben als Thoelen: als je club liever 3 andere doelmannen (Gaboelov, Vermeer, Letica) gaat halen, finaal teruggrijpt naar jouw oorspronkelijke concurrent (Horvath) en in dat hele proces nergens nog maar leek te overwegen om je een nieuwe kans te geven, voorspelt dat weinig goeds.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie