Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Timme »

save-stvv schreef:Snap niet waarom ze transferprijs melden in artikels voor Diagne, zijn contract loopt af op 30/06/19!
Van de Bosnische speler is er niets terug te vinden op internet...
Ik zou voor De Wolf van Lokeren gaan als doublure voor Steppe
Achterin best nog een extra verdediger bij want De Petter gaat nog niet fit zijn en Tommy wss weg...
Middenveld vind ik de pistes waar ze mee bezig zijn hoopgevend; Rohden en Peeters
Aanval zal de grootste uitdaging worden! Benieuwd naar de Iraniër met adelbrieven en het jonge talent van Atlanta ( waarde 5 milj op transfermarkt )
Kamada zou ik kost wat kost proberen kopen, die gaat er terug makkelijk 15 maken
Ze hebben geluisterd. Tis al aangepast :mrgreen:
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Geel-Blauw »

save-stvv schreef:Was nu ook geen vaste waarde meer bij de degradant
Omdat hij te veel bezig was met een transfer naar een Belgische G5 club. ;)
Nie zievere, speile!
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Veel geruchten, weinig concreet ondertussen.
En 17-jarig talent en Diagne hopelijk als eersten. Benieuwd of ze ook met iemand uit de Belgische competitie afkomen.
kedkedet
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:08

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kedkedet »

En intussen blijft het windstil op Stayen... hopelijk toch nog wat inkomend transfernieuws vóór de start van de voorbereiding volgende week
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

kedkedet schreef:En intussen blijft het windstil op Stayen... hopelijk toch nog wat inkomend transfernieuws vóór de start van de voorbereiding volgende week
Zolang dat er niemand officieel vertrekt zal er ook niet veel bijkomen denk ik .als je elke zever moet geloven vertrekt er hier een halve ploeg maar ik denk dat het er heel wat minder zullen zijn die de club gaan of kunnen verlaten. Kerels als een Desart en Endo mogen al lang blij zijn dat ze hier MOGEN ! meespelen .Buiten de top 5 of 6 hier in Belgie kan je momenteel niet veel beter zijn dan op Stayen en naar het buitenland trekken bij een derderangs club is ook niet bepaald een stap vooruit voor mannen als Desart of andere Botaka's en Endo's.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

fruitboerke schreef:
kedkedet schreef:En intussen blijft het windstil op Stayen... hopelijk toch nog wat inkomend transfernieuws vóór de start van de voorbereiding volgende week
Zolang dat er niemand officieel vertrekt zal er ook niet veel bijkomen denk ik .als je elke zever moet geloven vertrekt er hier een halve ploeg maar ik denk dat het er heel wat minder zullen zijn die de club gaan of kunnen verlaten. Kerels als een Desart en Endo mogen al lang blij zijn dat ze hier MOGEN ! meespelen .Buiten de top 5 of 6 hier in Belgie kan je momenteel niet veel beter zijn dan op Stayen en naar het buitenland trekken bij een derderangs club is ook niet bepaald een stap vooruit voor mannen als Desart of andere Botaka's en Endo's.
ik denk dat Bezus en De Norre nog altijd moeten vervangen worden,want hun vervangers zijn ook al weer weg.
Dus zou ik niet wachten tot er iemand vertrekt want Kamada ,Sekine,sylla en Kinoshita zullen er ook niet meer zijn.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Elgromi »

Is de grote japanse baas niet in japan voor de moment. Had iet gezien op twitter van sponsor feest gedoe. En aangezien bij alle transfers hij moest bij zijn zal er wel meer schot in de zaak komen als hem terug is.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Tateishi is een week of twee voor het einde van de play offs al naar Japan geweest voor met sponsors te praten en Japanse spelers te scouten.

Pinto heeft zich ook al in Japan gemeld.

Daar ligt het niet aan normaal.

Ik zou er niet van verwonderd zijn mochten er woensdag 1 of 2 nieuwe spelers verschijnen op de training (buiten die van Heist natuurlijk)
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

STVV-fan schreef:Tateishi is een week of twee voor het einde van de play offs al naar Japan geweest voor met sponsors te praten en Japanse spelers te scouten.

Pinto heeft zich ook al in Japan gemeld.

Daar ligt het niet aan normaal.

Ik zou er niet van verwonderd zijn mochten er woensdag 1 of 2 nieuwe spelers verschijnen op de training (buiten die van Heist natuurlijk)
STVV-fan, het heeft niet mogen zijn man.

https://www.bbc.com/sport/football/48637239
Kanarie1987
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 jun 2019, 14:10

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Kanarie1987 »

STVV zou naar verluid 8,5 miljoen euro vragen voor tomiyasu. Clubs uit serie a , bubdesliga en premier league hebben interesse volgens voetbalnieuws ..
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Willy Roelands »

:geel: 8'5 miljoen is te weinig voor Toma.
Zie Vanheusden waar hij niet moet voor onderdoen.
Zeker niet laten gaan onder de 10 miljoen.
Hou hem dan maar tot de zomermercato.
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Timme »

Laat vanaf 8,5 miljoen het opbod maar beginnen.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jack »

Ik vind 10 in deze moderne tijden toch ook wel het minimum.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Jack schreef:Ik vind 10 in deze moderne tijden toch ook wel het minimum.
Om even alles in context te plaatsen.

Fc Tokyo verkoopt Takefusa Kubo aan Real Madrid voor een bedrag om en bij de 2 miljoen.

Kubo is op het middenveld wat Tomi is in de verdediging: HET grote talent.

FC Tokyo is een club met x meer budget dan STVV en spelen dit seizoen, voorlopig, om de knikkers.


Ik vind 8,5 milj deftig.
Meer dan Zulte vangt voor Bongonda en ik DACHT iets minder dan Charleroi ving voor Benavente.

Op zich is 8,5 geen slecht bedrag, maar je moet je er niet bij neerleggen, gewoon gaan voor het hoogst haalbare.

In ieder geval zou dit ons vorig record verpulveren met minstens x 4!!!
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Dreke »

Ik begrijp helemaal dat er hoog zal moeten geboden worden voor Tomiyasu. Maar ik wil toch waarschuwen voor enig realisme. Hij is verdedigend heel goed. Zeker voor zijn leeftijd. Maar in het tweede deel van het seizoen kreeg hij opvallend meer instructies opbouwend en infiltrerend. Daar zie je dat er nog heel wat werk is. Dat was verre van altijd een succes. In tegendeel...

Ik ken weinig van transferonderhandelingen. Maar een mogelijke lagere prijs kan je compenseren door een aanzienlijk aandeel op de doorverkoopwaarde. Als hij zich nadien verbetert, krijg je toch nog een verloning voor het potentieel. Is het niet zo, heb je gekregen wat hij waard was.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie