Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door voetballiefhebber »

Over de namen die genoemd worden moeten we zeker niet negatief doen. Zouden allemaal versterkingen kunnen zijn. Alleen moeten we afwachten, want ze zijn er nog niet. Dus, een echte pluim op hun hoed kunnen we op dit ogenblik nog niet steken.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

Ik zie de Japanners Tomi nog een jaartje op Stayen houden :mrgreen:
Volgende speler die na volgend seizoen gegeerd wild gaat zijn is Sankhon. Dat is een echte ruwe diamant. Als die door Brys geslepen en gepolijst is....
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Tomi staat in de belangstelling van Bologna,

niet toevallig de moederclub van Felipe Avenatti.

Zullen Avenatti waarschijnlijk proberen als pasmunt te gebruiken om de prijs wat te drukken.

Ik zie Tomi dus niet zo snel naar Bologna trekken.

Voetballiefhebber heeft uiteraard gelijk als hij zegt dat we pas een pluim op de hoed van de Japanners mogen steken als de namen die geciteerd worden, effectief gaan komen.

@ Lindo: Inderdaad, zeker als je hem op het middenveld gaat uitspelen. Ik wil hem het kanonschot zien doen dat in zijne rechter zit, van iets dichter bij doel

En als ze niet komen, maar hun plan B zijn ook nog oke, mag dat ook wel.

Die Diagne zou blijkbaar gaan tekenen, zijn medische testen zijn in orde
bor
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:05

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door bor »

Tot nu heeft bij mijn weten nog niemand van die namen getekend ondanks dat sommigen al hier waren om medische testen af te leggen. Wat ik vooral raar vind is dat nu ineens heel veel namen naar buiten komen. Vorige periodes was er niets tot er getekend was. Ben dus benieuwd wie er effectief komt. Tot nu enkel 1 versterking in de breedte maar ben hoopvol.
Wat Vossen betreft, die mag onmiddellijk komen. In de rol van Kamada als 2de spits is die op zijn best en kan gerust nog aantal jaren mee. Met alleen maar jonge talenten gaat het ook niet lukken.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

Van mij mogen ze Kamada gerust houden. Dat ze Frankfurt 2.5 miljoen bieden en de kans bestaat dat hij definitief van ons is. Is ten slotte nog maar 22. Heeft met zijn cool en korte kapbewegingen in de 16 iets wat weinigen gegeven is. De enige vraag in dat verhaal is of Kamada een definitieve overgang zelf ziet zitten.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

lindoke schreef:Van mij mogen ze Kamada gerust houden. Dat ze Frankfurt 2.5 miljoen bieden en de kans bestaat dat hij definitief van ons is. Is ten slotte nog maar 22. Heeft met zijn cool en korte kapbewegingen in de 16 iets wat weinigen gegeven is. De enige vraag in dat verhaal is of Kamada een definitieve overgang zelf ziet zitten.
Hij moet nog willen blijven natuurlijk. Maar inderdaad, aan hem weet je wat je hebt, dat is een verschil met een Alipour of dergelijke.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

bor schreef:Tot nu heeft bij mijn weten nog niemand van die namen getekend ondanks dat sommigen al hier waren om medische testen af te leggen. Wat ik vooral raar vind is dat nu ineens heel veel namen naar buiten komen. Vorige periodes was er niets tot er getekend was. Ben dus benieuwd wie er effectief komt. Tot nu enkel 1 versterking in de breedte maar ben hoopvol.
Wat Vossen betreft, die mag onmiddellijk komen. In de rol van Kamada als 2de spits is die op zijn best en kan gerust nog aantal jaren mee. Met alleen maar jonge talenten gaat het ook niet lukken.
Is Tateishi niet in het land misschien? Heb het me ook al afgevraagd waarom (als er inderdaad medische testen afgelegd zijn?) er nog niemand getekend heeft.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Vouch »

SINT-TRUIDEN - STVV zit in ver gevorderde gesprekken met Bosnisch toptalent Tarik Baltic, een 17-jarige speler van het Franse Troyes.

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20190612_044 ... -toptalent
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Haspengouw »

STVV zou op korte termijn twee aanwinsten voorstellen:

https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 019/06/13/
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door save-stvv »

Snap niet waarom ze transferprijs melden in artikels voor Diagne, zijn contract loopt af op 30/06/19!
Van de Bosnische speler is er niets terug te vinden op internet...
Ik zou voor De Wolf van Lokeren gaan als doublure voor Steppe
Achterin best nog een extra verdediger bij want De Petter gaat nog niet fit zijn en Tommy wss weg...
Middenveld vind ik de pistes waar ze mee bezig zijn hoopgevend; Rohden en Peeters
Aanval zal de grootste uitdaging worden! Benieuwd naar de Iraniër met adelbrieven en het jonge talent van Atlanta ( waarde 5 milj op transfermarkt )
Kamada zou ik kost wat kost proberen kopen, die gaat er terug makkelijk 15 maken
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Yellow Feaver »

Otwin De Wolf gaat eens lachen met een rol als doublure.
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door save-stvv »

Was nu ook geen vaste waarde meer bij de degradant
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Vouch schreef:
bor schreef:Tot nu heeft bij mijn weten nog niemand van die namen getekend ondanks dat sommigen al hier waren om medische testen af te leggen. Wat ik vooral raar vind is dat nu ineens heel veel namen naar buiten komen. Vorige periodes was er niets tot er getekend was. Ben dus benieuwd wie er effectief komt. Tot nu enkel 1 versterking in de breedte maar ben hoopvol.
Wat Vossen betreft, die mag onmiddellijk komen. In de rol van Kamada als 2de spits is die op zijn best en kan gerust nog aantal jaren mee. Met alleen maar jonge talenten gaat het ook niet lukken.
Is Tateishi niet in het land misschien? Heb het me ook al afgevraagd waarom (als er inderdaad medische testen afgelegd zijn?) er nog niemand getekend heeft.
Ach, bij Hazard heeft het ook een tijdje geduurd. :)

Het valt een beetje op, vooral dan het contrast met vorig jaar toen spelers quasi vanuit het niets ineens voorgesteld werden, maar in feite maakt het ook niet echt iets uit of een speler nu gisteren, vandaag of morgen wordt voorgesteld. Qua trainingen e.d. ligt alles toch stil. Het is vooral te hopen dat het niet zal lopen zoals vaak in het verleden: 100 mooie namen droppen om uiteindelijk nr. 101 waar niemand ooit van gehoord heeft vast te leggen.
Een eerste balans kunnen we opmaken bij de start van de trainingen. Een tweede balans bij de start van het oefenkamp. Idealiter is de kern quasi volledig bij de start van de competitie, want voor PO1 telt elk punt, maar als ze op 31 augustus nog eens een Kamada uit hun hoed toveren, ga ik daar niet moeilijk over doen.
Overdrijven is een kunst
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door toyotacorolla »

Een volledige kern bij de start van de trainingen of het oefenkamp, een utopie?,,,,
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Een utopie voor quasi elke club in België en bij uitbreiding Europa. Maak gerust een analyse van de PO1 ploegen vorig seizoen: hun kern bij de start van de voorbereiding, hun kern bij de start van de competitie en hun kern op 31 augustus.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie