Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 6007
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Wat ik nu vooral wil zien is een daadkrachtig optreden.

Dat wil zeggen, niet spelers gaan verkopen om hun vervangers een maand later zien te arriveren, vermits we op dit moment geen spelers op overschot hebben op de plaatsen waar er mogelijke vertrekkers zijn.

De namen die de ronde doen laten goede dingen verhopen. Enkel de naam van Schmidt doet mij een beetje de wenkbrauwen fronsen en niet omdat het een doelman is, maar omdat het een 27-jarige Japanner is die nooit in het buitenland gespeeld heeft en in Japan enkel maar bij Vegalta speelde (geen hoogvlieger). Bij FC Tokyo loopt er ook een doelman van een dubbele meter rond, die een pak jonger is.... (Go Hatano).

Binnen een klein 2 weken beginnen de trainingen.
Ik ben uiterst benieuwd wie er wel of niet meer gaat rondlopen (dan bedoel ik niet de huurlingen)

Ter info: Blijkbaar is het contract van Igor Vetokele afgelopen in Charlton. Zou in de belangstelling staan van Oostende, waar ze na Neto en Skulason, met Ronald Vargas (de man van glas) nog een speler op retour willen gaan halen.
Denken die dat ze Antwerp zijn ofzo?
Kanarie1987
Berichten: 256
Lid geworden op: 08 jun 2019, 14:10

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Kanarie1987 »

STVV zou Zweeds international Marcus' rohden van crotone ( serie b)een 3 jarig contract aangeboden hebben. Is bij crotone einde contract . Ook wel interesse voor hem van serie a ( genoa en brescia)... Is een rechterflank die ook centraal uit de voeten kan.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

als je de kans krijgt om mussa barrow te halen ( met aankoopoptie ) te halen moet je dat doen. peeters zou ik laten waar hij is. voor mij teveel salonvoetballer en te weinig inzet. die van crotone mag ook gerust komen, maar hij wil nog zijn andere opties bekijken. diagne is zo goed als rond. voor de rest is het te hopen dat tomi uitblinkt in de volgende wedstrijden met Japan. dat betekent nog wat extra geld in de japanse portemonnee. sekine mag wat mij betreft zeker een tweede kans krijgen, maar kinoshita is dan weer niet nodig.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Liever Gerkens dan Peeters hoor. Peeters is een houten Klaas. Ik zou eens een gokje wagen op Jelle Vossen. Zit in zijn laatste contractjaar. In een deal met Tomiyashu betrekken ?
STVV-fan
Berichten: 6007
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:Ik zou eens een gokje wagen op Jelle Vossen. Zit in zijn laatste contractjaar. In een deal met Tomiyashu betrekken ?
:gek: :gek: :gek: :gek:

Ik hoop dat je dit niet serieus bedoelde.
Jelle Vossen is al lang uitgerangeerd.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

STVV-fan schreef:
Jones schreef:Ik zou eens een gokje wagen op Jelle Vossen. Zit in zijn laatste contractjaar. In een deal met Tomiyashu betrekken ?
:gek: :gek: :gek: :gek:

Ik hoop dat je dit niet serieus bedoelde.
Jelle Vossen is al lang uitgerangeerd.
Ma já djéé. Tot als Antwerp hem haalt, dan is het plots : hadden we maar...
Die man wil zich terug bewijzen, is nog maar net 30 en kan nog even mee. Is bovendien Belg én Limburger.
STVV-fan
Berichten: 6007
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef:
STVV-fan schreef:
Jones schreef:Ik zou eens een gokje wagen op Jelle Vossen. Zit in zijn laatste contractjaar. In een deal met Tomiyashu betrekken ?
:gek: :gek: :gek: :gek:

Ik hoop dat je dit niet serieus bedoelde.
Jelle Vossen is al lang uitgerangeerd.
Ma já djéé. Tot als Antwerp hem haalt, dan is het plots : hadden we maar...
Die man wil zich terug bewijzen, is nog maar net 30 en kan nog even mee. Is bovendien Belg én Limburger.
Dat allerlaatste, daar gaat het u precies maar om.
Belg EN Limburger.

Laat Vossen aub waar hij is.
Verspil de waarde van Tomi aub niet aan zo iemand

Dan haal je beter Peeters terug, die jong kan tenminste nog IETS (stilstaande fases) en in de handen van Verbist en Charaï heb je goud in handen op dat vlak
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Ik ben niet zo streng voor Vossen, maar ik ben het er wel mee eens dat je een deel vd transfersom van Tomi niet aan zo iemand mag opofferen. Dat zou echt zonde zijn voor een 30 jarige met nog maar 1 jaar contract. Zal bovendien ook geen klein contractje hebben bij Brugge.

Oh ja, als we dan toch over Belg en Limburger beginnen: het is vooral een genkie en bovendien eentje die in het verleden zijn minachting voor ons nooit onder stoelen of banken heeft gestoken. Ik beschouw zijn afkomst in zijn geval eerder als iets negatief dan iets positief.
Overdrijven is een kunst
Mikman
Berichten: 3674
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Mikman »

Er ís de voorbije weken gesproken met Vossen, maar of dat tot iets concreet leidt is de vraag natuurlijk. Bij Brugge krijgt hij een nieuwe trainer, wordt hij buiten het veld sterk gewaardeerd omwille van zijn leiderskwaliteiten ( Mannaert: "Vossen heeft Openda 15% beter gemaakt, hij is heel belangrijk voor ons" ) en verdient een stevig loon. Anderzijds: hier heeft hij meer speelkansen, hij heeft nog maar één jaar contract én zijn vrouw is zwanger van een tweede kindje terwijl het eerste bijna schoolgaand is. Dan ga je niet snel een buitenlands avontuur meer aan, en kan het handig zijn om dicht bij je familie in Limburg te wonen.

Negatieve uitlatingen? Vossen zei dat hij het altijd leuk vond om als Limburger tegen STVV te scoren, ik weet niet wat daar mis mee is. Toen er indertijd sprake was om hem als jong snaakje uit te lenen aan STVV was hij toch positief over STVV. Ik denk wel dat hij zijn uitstraling niet mee heeft. Ziet er uit alsof hij altijd ongelukkig en arrogant is, maar ik lag vorig jaar in hetzelfde hotel als hem en bleek echt wel een vriendelijke en joviale kerel zonder vedetten-allures. Compleet het omgekeerde van wat je zou verwachten.
Een ervaren aanvaller die vlot de weg naar doel weet te vinden ( iemand moet de goals van Kamada en waarschijnlijk ook Boli compenseren he ) is altijd welkom.


Als Peeters het niveau kan halen dat hij hier voordien haalde, is hij zeker welkom. De combinatie van zijn linker en de plannetjes van Verbiest zijn inderdaad een gouden wapen. Dan kan je slecht in een wedstrijd zitten en toch nog winnen.

Diagne zou momenteel medische tests afleggen en dan een meerjarig contract tekenen. Kan met zijn 1,88m ook op het middenveld spelen, maar ik verwacht hem toch in de eerste plaats als verdediger, en Sankhon op het middenveld. Sankhon is veel te goed in balbezit om de hele match achteraan te staan.

Over de andere namen kan ik niks zeggen wegens mij onbekend. Maar het is wel positief dat ze bij STVV lijken te anticiperen op vertrekkers ipv achter de feiten aan te lopen zoals vroeger vaak het geval was. Maar zolang er niks concreet is, blijven het maar geruchten natuurlijk.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

STVV-fan schreef:
Jones schreef:Ik zou eens een gokje wagen op Jelle Vossen. Zit in zijn laatste contractjaar. In een deal met Tomiyashu betrekken ?
:gek: :gek: :gek: :gek:

Ik hoop dat je dit niet serieus bedoelde.
Jelle Vossen is al lang uitgerangeerd.
3 jaar geleden hetzelfde verhaal gelezen bij de aankoop van Lejaer !! (op voorhand afgeschoten )
Dikwijls blij geweest dat hij erbij was al kon hij amper een helft mee . ;)
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
STVV-fan
Berichten: 6007
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Is er nu serieus met Vossen gesproken? :gek: :zot:

Kan rekenen op een grote NJET van mij.

30 jaar
geen doelpuntenmachine
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

Jones schreef:Liever Gerkens dan Peeters hoor. Peeters is een houten Klaas. Ik zou eens een gokje wagen op Jelle Vossen. Zit in zijn laatste contractjaar. In een deal met Tomiyashu betrekken ?
Dat kan je niet menen. Je zou Tomi naar een Belgische ploeg laten gaan - maximaal 4 miljoen schat ik dan - en "meneer ik laat me graag vallen in de 16" er als pasmunt erbij willen? Dan zou die een kapitaal van zo'n slordige 5 a 6 miljoen vertegenwoordigen. Zo'n deal zou voor Brugge ongeveer de deal van de eeuw zijn.

Dus neen, absoluut niet!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Elgromi »

deze naam ben ik tegengekomen, transfervrij jong
https://www.transfermarkt.nl/dominik-st ... ler/307867
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jack »

Jones schreef:Liever Gerkens dan Peeters hoor. Peeters is een houten Klaas. Ik zou eens een gokje wagen op Jelle Vossen. Zit in zijn laatste contractjaar. In een deal met Tomiyashu betrekken ?
Jij bent helemaal van het padje geloof ik.
Louis XIV
Berichten: 1247
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Louis XIV »

Jones schreef:Liever Gerkens dan Peeters hoor. Peeters is een houten Klaas. Ik zou eens een gokje wagen op Jelle Vossen. Zit in zijn laatste contractjaar. In een deal met Tomiyashu betrekken ?
Toch voor te lachen hoop ik ? Laat die janet aub ginder...tenzij ge nog specifiek op zoek gaat om penalties uit te lokken..,Vossen, brrr krijg er de koude rilling van
Plaats reactie