Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

Als het de bedoeling is om spelers van het kaliber Ali Alipour te halen dan zijn ze goed bezig .Normaal zijn dit spelers die alleen een belgische top 4 ploeg kan halen. :heil: :beer:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STimVV »

Altijd afwachten toch. Belangrijk is dat ze die deftig gescout hebben en dat Brys hem ziet functioneren in zijn systeem.
Ik las daarstraks nog een artikel over een speler die door AA Gent een jaar geleden werd gekocht voor 2 miljoen. Ik had er nog nooit van gehoord. Ik geloof dat hij van Israel kwam. (Niet zeker) Ze leenden hem ook alweer uit na een tijd en nu mag hij definitief weg.
Enkel maar om te zeggen dat er heel wat spelers naar belgie trekken voor een pak meer geld (grote talenten dus) waarvan wij zelfs de naam vaak niet leren kennen.
Gunther Schepens heeft een massa van dergelijke spelers gescout en gaan halen, die we zelfs niet leerden kennen.
Positief is inderdaad dat dat meestal bij ploegen zoals Gent, Standard, Brugge, Soms Zulte al eens, is. Al kunnen die zich dergelijke miskopen iets makkelijker permitteren. Buya heeft ons geleerd dat ze toch iets meer scouting mogen doen vooraleer die bedragen te spenderen. Hopelijk hebben ze geleerd van al die "blinde" aankopen die geflopt zijn het afgelopen jaar.

Zulte-Waregem heeft trouwens beslist dat ze de aankoop-optie op Stef Peeters niet lichten. Hij moet dus, tegen z'n zin, terug naar Caen.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

anders dan voorgaande decennia beginnen ze eerst contacten te leggen met spitsen ipv verdedigers
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

Oxbow schreef:Was Reza onze laatste Iraniër?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Enige Iraniër, niet?

Ben al blij dat we zo'n geruchten nu horen, wanneer de competitie just gedaan is, ipv een week vóór de voorbereiding.

Hopelijk vertaalt hun enthousiasme om Persepolis (DE topclub uit Iran btw) te geven wat ze willen, zich in het laten tekenen van Alipour en het niet laten aanslepen zodat andere hem vastleggen.

Het feit dat Charleroi hem wil zegt toch ook veel. Goede contacten in Iran en spelers als een Rezaeie en Gholizadeh zijn toch deftige spelers
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

fruitboerke schreef:Als het de bedoeling is om spelers van het kaliber Ali Alipour te halen dan zijn ze goed bezig .Normaal zijn dit spelers die alleen een belgische top 4 ploeg kan halen. :heil: :beer:
En hoe kom je daarbij, heeft nog nooit in Europa gespeeld.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

vdl schreef:
fruitboerke schreef:Als het de bedoeling is om spelers van het kaliber Ali Alipour te halen dan zijn ze goed bezig .Normaal zijn dit spelers die alleen een belgische top 4 ploeg kan halen. :heil: :beer:
En hoe kom je daarbij, heeft nog nooit in Europa gespeeld.
Wel hoe ik daarbij kom is zeer eenvoudig .Ali Alipour is één van de beste spelers uit de Iraanse competitie en ook reeds a-international.Na enig opzoekwerk op internet ben ik zo vrij geweest om deze man in te schatten als zijnde "TOP" transfer voor STVV. Dat hij nog nooit in Europa gespeeld heeft daar heb je een punt. Wat ik nog meer wou aangeven is dat als STVV zulke spelers volgt of denkt te kunnen binnenhalen ik persoonlijk daar zeker niet weigerachtig tegenover sta en alleen maar kan toejuichen . Een tweede geval Turay lijkt mij weinig waarschijnlijk .
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Geel-Blauw »

Nadat eerder al Troonbeeckx uit de lagere reeksen naar STVV kwam, werd ook gedacht aan Enzo Vandekerckhove van Gullegem. De deal is echter afgesprongen. (voetbalkrant.com)
Nie zievere, speile!
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

Geel-Blauw schreef:Nadat eerder al Troonbeeckx uit de lagere reeksen naar STVV kwam, werd ook gedacht aan Enzo Vandekerckhove van Gullegem. De deal is echter afgesprongen. (voetbalkrant.com)
Dat begrijp ik nu niet he . Hoe kan een deal met een amateurvoetballer die naar een prof.club kan nu afspringen.Die gast is denk ik al heeeeel blij dat hij dit godsgeschenk in de schoot geworpen krijgt en zal zich toch niet onmogelijk opstellen volgens mij of zie ik dat verkeerd :roll:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

fruitboerke schreef:
Geel-Blauw schreef:Nadat eerder al Troonbeeckx uit de lagere reeksen naar STVV kwam, werd ook gedacht aan Enzo Vandekerckhove van Gullegem. De deal is echter afgesprongen. (voetbalkrant.com)
Dat begrijp ik nu niet he . Hoe kan een deal met een amateurvoetballer die naar een prof.club kan nu afspringen.Die gast is denk ik al heeeeel blij dat hij dit godsgeschenk in de schoot geworpen krijgt en zal zich toch niet onmogelijk opstellen volgens mij of zie ik dat verkeerd :roll:
Die jongen wil zeker zijn dat hij kan spelen,dat is op jonge leeftijd het belangrijkste.
Wat heeft een De Bruyn nu dit jaar bijgeleerd?
Niks want zat op de bank en de reserven competitie is een lachertje.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Dreke »

fruitboerke schreef:of zie ik dat verkeerd :roll:
Ge kunt vooral niks zien zolang ge het verhaal niet tegoei kent....
A loyal football fan only supports the shirt...
Mattes
Berichten: 72
Lid geworden op: 25 jan 2017, 12:49

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Mattes »

Volgens HBVL zou stvv in ver gevorderde onderhandeling zijn met Modou Diagne. De 25-jarige Senegalees komt op dit moment uit voor Nancy en is een centrale verdediger.
Oxbow
Berichten: 355
Lid geworden op: 03 nov 2010, 14:12

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Oxbow »

5 seizoenen in eerste afdeling gespeeld..Dit jaar ‘maar’ 15 wedstrijden op de teller...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Haspengouw »

Oxbow schreef:5 seizoenen in eerste afdeling gespeeld..Dit jaar ‘maar’ 15 wedstrijden op de teller...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hij speelde tot midden november zo goed als alles, nadien zo goed als niets meer. Voorgaande seizoenen was Diagne basisspeler. Toch vreemd om als basisspeler plots zelfs met moeite nog de bank te halen... Heeft zijn aflopend contract hier iets mee te maken?
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door lindoke »

Heeft toch een marktwaarde van 800.000 euro op transfermarkt hetgeen niet weinig is voor een centrale verdediger. Is wel einde contract maar qua loon zal dat geen klein viske zijn. Als ze spelers van dat kaliber willen aantrekken kan je toch van een gezonde ambitie spreken.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door sander0910 »

Haspengouw schreef:
Oxbow schreef:5 seizoenen in eerste afdeling gespeeld..Dit jaar ‘maar’ 15 wedstrijden op de teller...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hij speelde tot midden november zo goed als alles, nadien zo goed als niets meer. Voorgaande seizoenen was Diagne basisspeler. Toch vreemd om als basisspeler plots zelfs met moeite nog de bank te halen... Heeft zijn aflopend contract hier iets mee te maken?
Nancy stond hele tijd in de degradatiezone tot ze een nieuwe trainer hebben aangeworven in november. Diagne heeft toen zijn plaats moeten afstaan en heeft toen bijna niet meer gespeeld, misschien door aflopend contract of misschien had de trainer hem niet graag kan vanalles zijn :D
Plaats reactie