Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door stvvilvoorde »

Mikman schreef:Boli kan je vervangen door Avenatti ( 2,5 miljoen Euro is niet haalbaar voor Kortrijk, maar als je casht voor Boli en al eerder 2 miljoen op tafel legde voor Turay moet dat voor STVV wel lukken ) en De Sart kan je vervangen door Bizimana van Waasland-Beveren, toch wel de "onbekende" speler die dit jaar het meeste indruk op mij maakte op Stayen. De passing van Asamoah gekoppeld aan de power van Sankhon, een soort Angban dus.
Bologna vraagt ondertussen 7 miljoen voor Avenatti.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Positivo »

Buya Thuray heeft er eergisteren toch weer ene binnengevlamd. In minuut 88. De winning goal ! Tegen Ifk Goteborg, niet direct Janneke en Mieke. Hij staat in de basis bij Djugardens ..... en blijkbaar tot het einde van de wedstrijd. Je kunt niet zeggen dat hij geen neus voor goals heeft.
Ik vrees alleen dat hij geen speler voor onze coach is. Ik vraag me toch af of Brijs bij die transfer inspraak gehad heeft. Natuurlijk als hij zo blijft scoren in die Zweedse competitie gaat Dmm niet direct geld aan hem verliezen. Goed voor stvv natuurlijk. Ik heb zo het gevoel dat die speler hier bij ons zijn zelfvertrouwen volledig kwijt was. En ik vrees wat, dat onze technische staf (zonder hen daarover te willen bekritiseren) voor iets tussenzat.
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Mobius »

Hopelijk haalt Anderlecht zijn nieuwe coach ergens in het buitenland ofzo. Anders vrees ik dat ze Brys wel eens aan zijn mouw zouden kunnen komen trekken. Of is dit helemaal van de pot gerukt van mij?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jacques »

Spitsen en vertrouwen blijft een cruciaal en speciaal gegeven. De staf heeft Boli het vertrouwen gegeven, ook op momenten dat hij vanop 5 m nog langs of over doel trapte en het boegeroep en hoongelach van de tribunes rolde. Hij betaalde het vertrouwen terug met 12 doelpunten en 5 assists, een verdubbeling van zijn normale cijfers en het beste seizoen ooit in zijn carrière. Het vertrouwen dat Boli kreeg, kwam Buya daardoor echter misschien tekort. Goed dat het nu beter met hem gaat in Zweden. Als we daardoor een groot deel van de transfersom kunnen recupereren, of wie weet zelfs een kleine winst kunnen maken, is het toch nog geen compleet fiasco.

Brys: het is zomaar een mogelijkheid. Het mag niemand verbazen als hij op de shortlist zou staan. Andere kandidaten zijn Hjulmand of Storck. Laat ze daar maar op mikken.
Overdrijven is een kunst
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Franz »

Brys naar Anderlecht? Zou me verwonderen...
Als Marc een ding duidelijk gemaakt heeft qua manier van werken is het wel dat hij zijn eigen gedacht volgt...
lijkt me onmogelijk bij Anderlecht en Coucke (zelfs dikke Hein kloeg erover).
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Positivo »

Brijs ?
Als Anderlecht die binnenhaalt wordt Coucke uitgelachen en als Brijs dan zou mislukken wordt de naam Coucke gewijzigd in Cikcap.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door geelblauw »

almendra moeten ze volgend jaar halen
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STVV-fan »

geelblauw schreef:almendra moeten ze volgend jaar halen
Van mij mogen Yuma Suzuki (voor de zoveelste keer :beer: :drunk:) en Takefusa Kubo tesamen met Tateishi mee op de vlieger richting Bels stappen :blauw: :geel: :stvv:
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door pat@ »

Frankfurt haalt de gehuurde spits Jovic definitief naar hun club. Ik zou zeggen dat dit de deur misschien op een kier zet voor ons betreffende Kamada... Wordt vervolgd.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Geel-Blauw »

pat@ schreef:Frankfurt haalt de gehuurde spits Jovic definitief naar hun club. Ik zou zeggen dat dit de deur misschien op een kier zet voor ons betreffende Kamada... Wordt vervolgd.
Als je ziet welke clubs geïnteresseerd in hem zijn lijkt de kans groot dat ze hem meteen gaan doorverkopen.
Nie zievere, speile!
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door fruitboerke »

Mikman schreef:STVV onderhandelt met De Sart over een contractverlenging.
Laat het uit he. :gek: Zo rap mogelijk verkopen nu er misschien nog zotten zijn die hiervoor geld op tafel willen leggen. Kan het niet , kon het niet en zal het nooit kunnen. Ander en beter aub.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enerkey »

Ik heb bij De Sart een "Yoni Buyens" gevoel. Het grote deel zag het er niet in. Ik ook niet.
Maar daarna bij Standard die eerste 2 seizoenen vond ik hem vaak outstanding.

Ok daarna wel afgezakt naar het niveau dat iedereen hem toedichtte toen hij nog bij Lierse zat. Maar toch ik had het nooit verwacht dat hij ooit zo goed zou presteren.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Mikman »

Het probleem bij De Sart is dat zijn contract afloopt en als je het verlengt hij hoogstwaarschijnlijk bij de best betalende spelers komt. Als iemand 2 miljoen wil geven moet je niet twijfelen. Laat Sankhon maar op die positie spelen.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door STimVV »

Niet akkoord dat Sankhon dan op de huidige positie van DeSart moet spelen.
Sankhon is de perfecte vervanger van Tommi als die straks weg is.
DeSart speelt nu op de positie van Bezus, en dat ligt hem gewoon niet. Op die positie moet nieuwe kwaliteit bij komen.

Toen Bezus er nog was lagen Endo en DeSart in balans met elkaar voor positie 8. In december verloor DeSart ook zijn plaats in de ploeg ten voordele van Endo. Toen al was onze beste driehoek: Asamoah-Endo-Bezus.
Na het vertrek van Bezus, en nu Endo weer fit is, werd dat Asamoah-Endo-DeSart. Dat is te veel van hetzelfde.
Alexis moet nu dingen doen die hem niet liggen. Hij is niet balvast en creatief genoeg op die positie. Sankhon is dat ook niet.
Indien Endo straks effectief ook zou vertrekken is het logisch dat je DeSart absoluut wil houden, want dan kan hij terug op z'n beste positie spelen. Bovendien heb je belgen nodig waar je iets aan hebt. (niet enkel belgen vh genre: Janssens, DeBruyn, …)
Mattes
Berichten: 72
Lid geworden op: 25 jan 2017, 12:49

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Mattes »

Volgens Het Nieuwsblad zou STVV interesse tonen in Sieben Dewale. De 20-jarige middenvelder is een nummer 8 en tekende onlangs nog een contractverlenging bij RSCA. Naast STVV zouden Zulte Waregem en ook vooral KV Kortrijk interesse tonen in de kapitein van de beloften van Anderlecht.
Plaats reactie