Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

Joeng, oer klitse nè vol of wa skilt doo on oech eigentlijk ? ? ?
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jan Bulder »

242 schreef:
stvvilvoorde schreef:
242 schreef: De dag dat ik hier verwijdert wordt, is de dag dat u van mijn gezeur af bent. Dan kunt u verder rustig elkaars 'claude' aftrekken.
Amai, zo neuten op andermans schrijffouten, en dan zelf "verwijdert wordt" neerpennen.
Karma is a bitch.
Ben je zeker, echt zeker dom jongetje?

Onvoltooid tegenwoordige tijd, derde persoon enkelvoud (het gaat over de dag en niet over de ik-vorm)

https://www.vertalen.nu/vervoeging/nl/verwijderen
'Ik' is wel degelijk het onderwerp in uw zin. Het is de 'ik' die zal verwijderd worden op 'de dag' (bijwoordelijke bepaling). 'Verwijderd' slaat dus op het onderwerp 'ik' en moet met een d geschreven worden.
Laatst gewijzigd door Jan Bulder op 18 jan 2019, 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
ronnieking
Berichten: 384
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:23

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door ronnieking »

242 schreef:
stvvilvoorde schreef:
242 schreef: De dag dat ik hier verwijdert wordt, is de dag dat u van mijn gezeur af bent. Dan kunt u verder rustig elkaars 'claude' aftrekken.
Amai, zo neuten op andermans schrijffouten, en dan zelf "verwijdert wordt" neerpennen.
Karma is a bitch.
Ben je zeker, echt zeker dom jongetje?

Onvoltooid tegenwoordige tijd, derde persoon enkelvoud (het gaat over de dag en niet over de ik-vorm)

https://www.vertalen.nu/vervoeging/nl/verwijderen

gaat de dag je verwijderen ? Amai, ik hoop voor jou dat dan niet vandaag gebeurt.... wai wai wai
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jan Bulder »

242 schreef:
Jan Bulder schreef:
242 schreef:
stvvilvoorde schreef:
242 schreef: De dag dat ik hier verwijdert wordt, is de dag dat u van mijn gezeur af bent. Dan kunt u verder rustig elkaars 'claude' aftrekken.
Amai, zo neuten op andermans schrijffouten, en dan zelf "verwijdert wordt" neerpennen.
Karma is a bitch.
Ben je zeker, echt zeker dom jongetje?

Onvoltooid tegenwoordige tijd, derde persoon enkelvoud (het gaat over de dag en niet over de ik-vorm)

https://www.vertalen.nu/vervoeging/nl/verwijderen
'Ik' is wel degelijk het onderwerp in uw zin. Het is de 'ik' die zal verwijderd worden op 'de dag' (bijwoordelijke bepaling). 'Verwijderd' slaat dus op het onderwerp 'ik' en moet met een d geschreven worden.
Neen. Het gaat om een tijdsbepaling in duplo. Het moment dat er van verwijdering sprake zal zijn. Dat maakt mijn spelling correct. Wat u ervan maakt als interpretatie laat ik voor uw rekening. Moge uw domheid met de minuut in groepsverband toenemen.
Kunt ge mij de officiële taalregels (graag een officiële bron dus) omtrent uw 'tijdsbepaling in duplo' hier eens plaatsen? Ik leer graag dingen bij. In mijn cursussen over de Nederlandse taal hebben ze dat gedeelte precies vergeten toe te voegen.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Dreke »

242, het is geen zonde om een schrijfvaudt te maken. Dat doen we allemaal wel eens. Je bent verkeerd.

Nu terug on topic.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

242 schreef:ik wens je te inviteren om kennis te nemen van de correcte spelling van de Nederlands taal. Daarvoor zal je je uiteraard moeten verplaatsen naar Genk of Hasselt, aangezien er geen enkele onderwijsstructuur op het niveau van Hoger Onderwijs bekend is in Sint-Truiden.
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
:toppie: :toppie: :toppie: :toppie: :toppie: :toppie:
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
:zot: :zot: :zot: :zot: :zot: :zot:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

:grappig:

Watte ?
Ist het menneke gestipt omda Brusselmans een faat gevoenge hei bei de groewten held ?
Effe geweizigd :lol: nooda dzje een faat gekribbeld het, en dan duun of ich het veraanderd heb ?

Platte legum !

En kom mich da van mijn ma strak zellef es zeggen, dan got dzjee ins zien wa een DT faat van rechs op oech gie afkaume ! ! !
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 18 jan 2019, 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvv fan »

On topic blijven aub.

Zou die gliha al speelgerechtigd zijn? Al denk ik niet dat brys hem voor de leeuwen gaat gooien...
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Tompie »

Bon, 242 heeft voldoende kansen gehad.

Opnieuw on topic graag. :stvv:
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
henri chaud
Berichten: 44
Lid geworden op: 02 aug 2015, 10:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door henri chaud »

"Ben je zeker, echt zeker dom jongetje?

Onvoltooid tegenwoordige tijd, derde persoon enkelvoud (het gaat over de dag en niet over de ik-vorm)"

:lol: :grappig: :toppie:
Jammer dat al zijn laatste prachtige bijdragen aan dit forum al 'verwijdert' zijn.

En neen, Gliha en Kinoshita nog niet speelgerechtigd.. maar er zullen jongens met quasi even weinig speelminuten wél voor de leeuwen gegooid moeten worden vandaag ;) maakt de stunt des te mooier! :stvv:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jacques »

Brusselmans schreef:Joeng, oer klitse nè vol of wa skilt doo on oech eigentlijk ? ? ?
HEERLIJK :mrgreen:
Ik ga dat hier op het werk ook eens zeggen. Zien wat voor ogen ze gaan trekken. :lol:

bon, tot zover dit "leuk" intermezzo.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

Tompie schreef:Bon, 242 heeft voldoende kansen gehad.
En da op dag dat hij het stadion terug volledig heeft laten vollopen !!!
:grappig:
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Positivo »

Oef, ik denk dat de storm over is .
Anders nieuw topicske maken : "Hier spreekt men Nederlands."
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

Positivo schreef:Oef, ik denk dat de storm over is .
Anders nieuw topicske maken : "Hier spreekt men Nederlands."
Geen spatie laten tussen het laatste woord en het leesteken !!! :grappig:

Wel nog spatie laten voor een extra spits !

#naadloze_overgang
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Louis XIV »

Mannekes toch, probeer als supporters overeen te komen...iedereen moet zijn mening kunnen uiten maar uiteindelijk zijn we toch allemaal supps van dezelfde ploeg...[/quote]

Niet dan, ik heb toch geprobeerd :heil: :heil:
Plaats reactie