Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door omeloe »

Tompie schreef:Ik zal me misschien niet populair maken met deze mening of sommige zullen me gek verklaren (maar dat was ook al zo toen ik zei dat Legear volgens mij wél een versterking ging zijn ;)), maar ik denk dat de komst van Sylla aan de eindmeet wel eens zwaarder kan doorwegen dan het vertrek van Bezus.

Gewoon omdat Sylla kwaliteiten brengt (snelheid, een actie) die naar mijn gevoel méér ontbraken dan diegene die we nu kwijt zijn door het vertrek van Bezus.

Vergeet niet dat Kamada alleen maar als spits werd uitgespeeld bij gebrek aan beter, maar eigenlijk perfect op de positie van Bezus uit de voeten kan. Als Kamada zijn niveau opnieuw wat kan opkrikken zie ik daar weinig kwaliteitsverlies. Je moet je middenveld dan misschien wel wat herschikken om wat meer duelkracht centraal te krijgen (met bijvoorbeeld Sankhon).

Dat Endo geblesseerd is, so be it. Hoeveel wedstrijden heeft die in feite gespeeld waarin hij een echte meerwaarde was? Mij moet hij nog altijd overtuigen in feite. Een blessure bij Tomiyasu was 1000x erger geweest. Tomiyasu is zowat de eerste die je op het wedstrijdblad zet, Endo beschouw ik niet eens als een vaste titularis. Brys is blijkbaar van dezelfde mening.

Betekent dit dat ik deze transferperiode geslaagd vind? Neen, dat niet. Het is goed dat je een hoop overbodige spelers kwijt bent geraakt, maar de titularissen werden niet of onvoldoende vervangen. Ik ben voorlopig niet bepaald onder de indruk van het werk van VDAB. Het is toch vaak van "bijna in orde" naar helemaal niets.

Nu zullen ze sowieso afgerekend worden op deze transferperiode als PO1 niet gehaald wordt. Maar daar hebben ze uiteraard zelf voor gezorgd door belangrijke transfers niet af te ronden.

Kortom, ik zie het niet zo negatief als sommige andere forumleden. Ik geloof zelfs dat met de huidige kern PO1 zeker nog mogelijk is en er best wel mogelijkheden liggen met de beschikbare jongens. Maar aan de andere kant had deze transferperiode Brys nog meer mogelijkheden moeten geven in de strijd om PO1. En dat is toch niet of niet volledig gebeurd.
Kamada is een heel ander type speler , Bezus is heviger en speelt met veel drang naar voren . Sylla kan ook mislukken bij STVV , die gemiste doelkans was al een slecht begin ! Geef mij toch maar Bezus ipv Sylla .
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Trunekson »

Ondertussen 2-0 in Moeskroen-Charleroi. Geen ambitie in het bestuur daar door Benavente te laten gaan! :end:
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door smol »

Et voila Chalala kwam alvast niet versterkt uit de transfermercato :)

En wij hebben wat zij niet hebben .... een groepsgevoel. Iets waar Brys terecht altijd op wijst en hij weet er blijkbaar altijd het beste uit te halen.
In Brys we trust ;)

C'mon STVV
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door bert1924 »

Juist moeskroen zien spelen tegen chalala
Naar moeskroen wordt misschien wel een van onze zwaarste verplaatsingen.
Tweety :goede post .Als ik dit zeg blijft mijn plaat hangen!!!!!!
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door bert1924 »

Wat gedacht om Tomi een rij hoger te laten spelen ten einde meer body en duelkracht te bekomen in het middenveld.
Heeft dit ook eens gespeeld met de Japanse elf.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Brusselmans »

Plaatje 1 klopt al :cool:

Chalala kan geschrapt worden van het lijstje !
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 01 feb 2019, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Trunekson »

Clubicoon 'sterkhouder' Kotysch die zo goed was dat niemand hem wou in eerste klasse gaat 0-1 onderuit tegen Roeselare.
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door bert1924 »

Hoe belachelijk is dit!!!! Alsof het resultaat van een speler afhangt!!!!!
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Trunekson »

bert1924 schreef:Hoe belachelijk is dit!!!! Alsof het resultaat van een speler afhangt!!!!!
Minder belachelijk dan het constante gezaag dat er geweest is over hem, case closed.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

Iemand zich al afgevraagd wie die speler was die Antwerp beoogde en die medisch werd afgekeurd waardoor Hairemans niet komt. Nergens lees je hier iets van. Ik geloof er geen sikkepit van. Antwerp wou gewoon 1 miljoen en STVV huren met aankoopoptie en dat wou Antwerp niet. Dat is volgens mij de juiste versie.
Frigoo
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 jan 2019, 01:42

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Frigoo »

Jones schreef:Iemand zich al afgevraagd wie die speler was die Antwerp beoogde en die medisch werd afgekeurd waardoor Hairemans niet komt. Nergens lees je hier iets van. Ik geloof er geen sikkepit van. Antwerp wou gewoon 1 miljoen en STVV huren met aankoopoptie en dat wou Antwerp niet. Dat is volgens mij de juiste versie.
Had gelezen dat stvv een bod van 650 000 euro had gedaan, maar denk dat alle onofficiële bronnen daar evenveel het raden naar hebben als wij
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Dreke »

NV-A en SPa zouden nog jaloers worden van het gepolariseer hier.

Bezus is niet god, maar ook geen pannenkoek. Kotysch is niet waardeloos, maar had wel zijn verdiensten. De Japanners hebben geen kracht getoond bij de wintertransfers, maar we staan wel hoger dan iedereen zou voorspellen.

Als dit het ras apoat is...
A loyal football fan only supports the shirt...
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door fruitboerke »

Trunekson schreef:Clubicoon 'sterkhouder' Kotysch die zo goed was dat niemand hem wou in eerste klasse gaat 0-1 onderuit tegen Roeselare.
Is dit een grap of meen jij deze post echt .FOEI FOEI FOEI . Heeft deze man niet altijd zijn stinkende best gedaan al die jaren voor de club misschien .What the fuck kan 1 speler voor deze nederlaag verantwoordelijk gehouden worden tenzij hij expres in zijn eigen doel zou stampen waiwai. Niveau nihil jong :rood: :devil:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Trunekson »

fruitboerke schreef:
Trunekson schreef:Clubicoon 'sterkhouder' Kotysch die zo goed was dat niemand hem wou in eerste klasse gaat 0-1 onderuit tegen Roeselare.
Is dit een grap of meen jij deze post echt .FOEI FOEI FOEI . Heeft deze man niet altijd zijn stinkende best gedaan al die jaren voor de club misschien .What the fuck kan 1 speler voor deze nederlaag verantwoordelijk gehouden worden tenzij hij expres in zijn eigen doel zou stampen waiwai. Niveau nihil jong :rood: :devil:
'Sterkhouder': eigen mening (na zijn blessure nooit het niveau meer gehaald voor alle duidelijk)
Niemand hem wou in eerste klasse: vaststelling

Voor de rest, calm down.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Trunekson schreef:Ondertussen 2-0 in Moeskroen-Charleroi. Geen ambitie in het bestuur daar door Benavente te laten gaan! :end:

Wel ambitie ! Benavente laten gaan en Morioka gehaald! in Augustus start de competitie opnieuw hoor... :roll: 1 wedstrijdresultaat
gekoppeld aan ambitie of niet.....is nogal kort door de bocht. :o
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Plaats reactie