Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Positivo »

Henri is de man schreef:
Jack schreef:Dat verlappen van basisspelers aan andere PO1 positie bekleders allemaal goed en wel, maar dan moet er een even goede onmiddellijk inzetbare vervanger klaarstaan.
Het feit dat er nog geen spits, geen rechts back en geen links back staat ondertussen al een week na de stage doet me vrezen dat dit niet het geval is.
....... De situatie is anders dan Schoofs-Edmilson-Dompé maar het begint er toch weer heel hard naar te neigen.
Als de Japanners niet met gevoel voor ambitie plaatsvervangers halen en dàt de perceptie wordt, dan komt het echt niet goed. Dan gaan er geen stvv zieltjes gewonnen worden en .........

Als we eens alles op een rijtje zetten, zie ik 1 constante.
Met de Japanse spelers die gehaald worden (Tateishi), toont men wel een vorm van ambitie.
Dat kun je helemaal niet zeggen van de “anderen” (Vdab).
Ik weet het niet, ik hoop dat ik mis ben, maar een aangenaam gevoel geeft me dat niet.
Hopelijk gebeurt er wat met de jeugd.
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Oscar »

lakie schreef:
Henri is de man schreef:
fruitboerke schreef:
metser schreef:Ik vind bezus een topspeler voor een ploeg als de onze als zijne kop ernaar staat, maar dat is dikwijls niet het geval! Als hij zelf niet achter een verblijf hier staat laat hem dan gaan. Met een ongemotiveerde speler ben je niets, integendeel die steekt anderen nog aan. Dus buiten met due gast, dat hem een school zoekt in Gent en een app dat hem kan betalen, anders moet zijn madam maar wat bijverdienen ( in Gent zijn plaatsen waar dat kan ) . Amen en uit .
Ik kan er inkomen dat als Bezus zelf echt weg wil dat ze hem verkopen maar een vervanger aantrekken met zijn kwaliteiten ( indien hij er zin in heeft) gaat toch wel wat duiten kosten denk ik . Willen die japanners investeren in een echte evenwaardige opvolger of zal het eerder een speler van het
kaliber Botaka of De Sart worden ? Of straffer nog gewoonweg geen vervanger halen .
Hairemans zou inderdaad van dat kaliber zijn
Hairemans halen zou in principe geen slecht idee zijn...
Maar, NIET op de positie van Bezus.
Zoiets lijkt me wel ideaal...

---------------- Asamoah -----------------------------------------
------------------------------------ Hairemans -------------------
------------------------ Morioka ----------------------------------

----------------- Kamada ------------- Boli ----------------------
Inderdaad, dit zou niet slecht zijn. Ik zie Hairemans meer als vervanger van Legaer
en Morioka voor Bezus. Op die manier zou het toch nog goed komen.
Het probleem is natuurlijk wie dat gaat betalen.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door miel »

bert1924 schreef:Ze zijn aan het prullen: De Norre wouden ze NIET verkopen ,wel vraag dan een gekke som he (bv 5 milj )
Bezus is een ander verhaal.Maar tegen Genk werd hij niet gemist en deed het naiv verdedigen u de das om.
In elk geval ik vind weer dat men zich laat onder druk zetten voor Bezus.1 milj.doe mij niet lachen!!!
Standard vraagt voor Mpoku 8 milj,is die zoveel beter?
Het sportief en financieel bestuur trekt no steeds op niets.
Volgens mij hebben we voor De Norre een gekke som gekregen , alvast véél en véél meer dan iemand voor mogelijk had gehouden
Zij die daar anders over denken moeten mij eens uitleggen , wat voor een bijzondere speler Casper op dit moment dan wel is .
Wat ge zou krijgen voor Bezus is één , maar er is ook nog zo iets als zijn loon eisen
Een goede Bezus is veel waard en is belangrijk voor de ploeg
Helaas zijn de helft van zijn wedstrijden van een makelij die zeker geen buitensporig salaris verantwoorden .
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvv fan »

Bezus gaat hoogstwaarschijnlijk naar Gent, er werdt gesproken over eventueel spelers te betrekken in de deal.

hier een paar opties.

Thibault De Smet ( links/rechtsback)
Nicolas Raskin (middenvelder)
Franko Andreijasivic (nr10)
Stallone Limbombe (flank/spits)
Aboubakar Koita (flank/spits)
Eric Smith (middenvelder)
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Oscar »

miel schreef:
bert1924 schreef:Ze zijn aan het prullen: De Norre wouden ze NIET verkopen ,wel vraag dan een gekke som he (bv 5 milj )
Bezus is een ander verhaal.Maar tegen Genk werd hij niet gemist en deed het naiv verdedigen u de das om.
In elk geval ik vind weer dat men zich laat onder druk zetten voor Bezus.1 milj.doe mij niet lachen!!!
Standard vraagt voor Mpoku 8 milj,is die zoveel beter?
Het sportief en financieel bestuur trekt no steeds op niets.
Volgens mij hebben we voor De Norre een gekke som gekregen , alvast véél en véél meer dan iemand voor mogelijk had gehouden
Zij die daar anders over denken moeten mij eens uitleggen , wat voor een bijzondere speler Casper op dit moment dan wel is .
Wat ge zou krijgen voor Bezus is één , maar er is ook nog zo iets als zijn loon eisen
Een goede Bezus is veel waard en is belangrijk voor de ploeg
Helaas zijn de helft van zijn wedstrijden van een makelij die zeker geen buitensporig salaris verantwoorden .
Volgens transfermarkt.com zou STVV 4 milj. Euro ontvangen hebben voor De Norre.(waar of niet maar het staat daar)
Dit bedrag heeft Anderlecht ook betaald voor Zulj, de beste speler van Oostenrijk zegt hij zelf.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Positivo schreef:
Henri is de man schreef:
Jack schreef:Dat verlappen van basisspelers aan andere PO1 positie bekleders allemaal goed en wel, maar dan moet er een even goede onmiddellijk inzetbare vervanger klaarstaan.
Het feit dat er nog geen spits, geen rechts back en geen links back staat ondertussen al een week na de stage doet me vrezen dat dit niet het geval is.
....... De situatie is anders dan Schoofs-Edmilson-Dompé maar het begint er toch weer heel hard naar te neigen.
Als de Japanners niet met gevoel voor ambitie plaatsvervangers halen en dàt de perceptie wordt, dan komt het echt niet goed. Dan gaan er geen stvv zieltjes gewonnen worden en .........

Als we eens alles op een rijtje zetten, zie ik 1 constante.
Met de Japanse spelers die gehaald worden (Tateishi), toont men wel een vorm van ambitie.
Dat kun je helemaal niet zeggen van de “anderen” (Vdab).
Ik weet het niet, ik hoop dat ik mis ben, maar een aangenaam gevoel geeft me dat niet.
Hopelijk gebeurt er wat met de jeugd.
Wel, dat mag dan toch geen problemen meer geven dan, vermits Tateishi, in samenspraak met Tokyo, de eindbeslissing heeft.

En wat betreft de perceptie, die hebben de Japanners toch tegen vanaf dag 1, sinds die schandalige lastercampagne in de gazetten.
De personen die toen in de val zijn getrapt, wachten nu gewoon hun moment af. Ze zijn de kanonnen al scherp aan het stellen.

Ik had persoonlijk ook liever dat Bezus bleef.
Maar niet om redenen die anderen zouden denken.
Gewoon, omdat deze groep gewoon is met elkaar te spelen. Een vervanger moet zich ALTIJD integreren in een groep.
Na dit weekend is het van uitermate belang dat je met een GROEP tegen de resterende matchen kan beginnen om nog enige kans te maken op PO I.

Uiteindelijk zou ik PO II geen schande vinden (in tegenstelling tot zij die de kanonnen aan het klaarzetten zijn, hoewel ik dacht dat zij OOK degenen waren die op het begin van het seizoen schreeuwden dat onze kern veel zwakker was dan vorig seizoen en dat we degradatiekandidaat nummer 1 waren).
Enerzijds omdat we kwaliteit genoeg hebben om PO II te winnen en de barrages voor Europees af te dwingen.
Anderzijds omdat we dan tot de laatste speeldagen meegestreden hebben voor een plaats in PO I, in een seizoen WAAR DE TOPPLOEGEN HET NIET LIETEN AFWETEN.

Dan zeg ik dat ons seizoen BETER was dan vorig jaar, waar de topploegen het WEL lieten afweten, maar de Roeck er desondanks NIET in slaagde PO I te halen.

En dan te bedenken dat diezelfde zeikerd vóór het begin van het seizoen riepen dat we beter De Roeck hadden gehouden in plaats van Brys :vomit:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jack »

STVV-fan schreef:
Positivo schreef:
Henri is de man schreef:
Jack schreef:Dat verlappen van basisspelers aan andere PO1 positie bekleders allemaal goed en wel, maar dan moet er een even goede onmiddellijk inzetbare vervanger klaarstaan.
Het feit dat er nog geen spits, geen rechts back en geen links back staat ondertussen al een week na de stage doet me vrezen dat dit niet het geval is.
....... De situatie is anders dan Schoofs-Edmilson-Dompé maar het begint er toch weer heel hard naar te neigen.
Als de Japanners niet met gevoel voor ambitie plaatsvervangers halen en dàt de perceptie wordt, dan komt het echt niet goed. Dan gaan er geen stvv zieltjes gewonnen worden en .........

Als we eens alles op een rijtje zetten, zie ik 1 constante.
Met de Japanse spelers die gehaald worden (Tateishi), toont men wel een vorm van ambitie.
Dat kun je helemaal niet zeggen van de “anderen” (Vdab).
Ik weet het niet, ik hoop dat ik mis ben, maar een aangenaam gevoel geeft me dat niet.
Hopelijk gebeurt er wat met de jeugd.
Wel, dat mag dan toch geen problemen meer geven dan, vermits Tateishi, in samenspraak met Tokyo, de eindbeslissing heeft.

En wat betreft de perceptie, die hebben de Japanners toch tegen vanaf dag 1, sinds die schandalige lastercampagne in de gazetten.
De personen die toen in de val zijn getrapt, wachten nu gewoon hun moment af. Ze zijn de kanonnen al scherp aan het stellen.

Ik had persoonlijk ook liever dat Bezus bleef.
Maar niet om redenen die anderen zouden denken.
Gewoon, omdat deze groep gewoon is met elkaar te spelen. Een vervanger moet zich ALTIJD integreren in een groep.
Na dit weekend is het van uitermate belang dat je met een GROEP tegen de resterende matchen kan beginnen om nog enige kans te maken op PO I.

Uiteindelijk zou ik PO II geen schande vinden (in tegenstelling tot zij die de kanonnen aan het klaarzetten zijn, hoewel ik dacht dat zij OOK degenen waren die op het begin van het seizoen schreeuwden dat onze kern veel zwakker was dan vorig seizoen en dat we degradatiekandidaat nummer 1 waren).
Enerzijds omdat we kwaliteit genoeg hebben om PO II te winnen en de barrages voor Europees af te dwingen.
Anderzijds omdat we dan tot de laatste speeldagen meegestreden hebben voor een plaats in PO I, in een seizoen WAAR DE TOPPLOEGEN HET NIET LIETEN AFWETEN.

Dan zeg ik dat ons seizoen BETER was dan vorig jaar, waar de topploegen het WEL lieten afweten, maar de Roeck er desondanks NIET in slaagde PO I te halen.

En dan te bedenken dat diezelfde zeikerd vóór het begin van het seizoen riepen dat we beter De Roeck hadden gehouden in plaats van Brys :vomit:
Wat jij allemaal uit je botten slaat, niet normaal.
Teveel om op te reageren.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Ik geloof niet dat ik ergens lieg Jack.
Ik wil ook niet geloven dat wat ik beweer ZO gek is Jack.

Ik denk ook dat we allebei hetzelfde willen: Bezus die blijft, maar onze redenen zijn gewoon anders..

Wat ik vooral onthoud uit het artikel van Het Belang van Genk:
- Gent wil 1 milj. geven (+ eventueel speler[s])
- STVV wil meer geld zien
- Bezus (zijn manager) wil STVV onder druk zetten
- STVV heeft een alternatief op het oog
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door AirMontella »

Hairemans vind ik inderdaad ook eerder iemand (beter) voor op de positie van De Sart.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Halenaar »

STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Bezus zou gaan tekenen in Gent.
Mamadou Sylla maakt de omgekeerde beweging.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door stvv fan »

Bezus is officieel weg.
Mamadou sylla zou de omgekeerde beweging maken. Lijkt mij toch een goede deal! Het zou gaan over een bedrag tussen 1 en 1.5 miljoen..
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 637
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Sacruzsa »

Tja Bezus weg , Kamada een rij achteruit ? en Boli Sylla in de spits
Of gaan ze nog uitpakken met ne straffe transfer ?
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

stvv fan schreef:Bezus is officieel weg.
Mamadou sylla zou de omgekeerde beweging maken. Lijkt mij toch een goede deal! Het zou gaan over een bedrag tussen 1 en 1.5 miljoen..
Dat is dan toch een mooie deal.

Nu nog zien of ze inderdaad Kamada een rij achteruit gaan schuiven, of ze een andere 10 gaan halen.

Ik opteer voor optie 2, zuiver vanwege het feit dat Kamada beter rendeert een rij vooruit en omdat het niet echt een 10 is
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Positivo »

stvv fan schreef:Bezus is officieel weg.
Mamadou sylla zou de omgekeerde beweging maken. Lijkt mij toch een goede deal! Het zou gaan over een bedrag tussen 1 en 1.5 miljoen..
Even duidelijk !
Bezus = Sylla + 1,5 milj ???
Is die niet voor 3,8 naar gent gegaan ?
Laatst gewijzigd door Positivo op 22 jan 2019, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie