Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Halenaar »

Jones schreef:
Halenaar schreef:Ik ben heel benieuwd wat ze deze winter gaan doen.

Buya moet echt dringend gaan presteren, en Endo mogen ze ook een serieuze schop onder de kont geven. Van een Japans international verwacht ik een meerwaarde, geen meeloper want dat is hij momenteel. Dan presteerde Charisis vorig seizoen toch een stuk beter dan hem. Beiden hebben hun enorm hoog prijskaartje alles behalve kunnen rechtvaardigen.

Voor de rest mogen ze de kern serieus afslanken wat mij betreft, en mogen er een paar definitief naar de uitgang verwezen worden. Wat er in mijn ogen nog nodig is: een goede linksback zodat De Norre op rechts kan, een fysiek sterke middenvelder om die dweil van een De Sart te vervangen en een goede spits.
Akkoord. Maar dat zoeken we al jaren.
Misschien nog dit : voor wat het waard is ...

https://www.voetbal24.be/news/47081/and ... steklasser
Wat ook een oplossing kan zijn: Bezus een rij naar achter en Morioka op de 10.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Mikman »

Twee jonge Belgische spelers die weinig aan spelen toekomen bij hun huidige club maar voor STVV misschien wel wat kunnen betekenen: Cyriel Dessers en Dion Cools.
Gebruikersavatar
Mattehh
Berichten: 59
Lid geworden op: 23 apr 2015, 11:14

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Mattehh »

Ik zou dringend eens in de voorhoede gaan kijken bij Union. Dat moet toch een mogelijkheid zijn voor onze Japanse kapitaalkrachtigen...
There is always a way.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

Mikman schreef:Twee jonge Belgische spelers die weinig aan spelen toekomen bij hun huidige club maar voor STVV misschien wel wat kunnen betekenen: Cyriel Dessers en Dion Cools.
Laat maar komen
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door bert1924 »

Zowel Boli als Botaka zijn spelers voor 1B
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Buiten Morioka, heeft niemand nog iets opgevangen over iets inkomend?
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Louis XIV »

De Nørre in’t vizier van Genk !!
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Jones »

STVV maakt steeds dezelfde fout. De talentrijke spelers laat men steeds in hun laatste contractjaar komen en dan begint steeds het spelletje.
Licht die optie op Bezus en toon ambitie. Als men hem dan komt halen, so be it maar dan tegen een prijs die hoger ligt dan nu. De Norre idem dito.
Daarom ben ik tegen de winterkoopjes. Competitievervalsing. De G5 gooit even met geld, destabiliseren kleinere ploegen in vorm die bovenaan staan en weg ploeg en ambities zoals STVV. Dit gebeurt al weken voor de winterstop. Gevolg : sommigen leven op een wolk. Managers ruiken geld.
Probleem is dat STVV zich op die manier laat ringeloren en doordat men niet pro-actief werkt en anticipeert via een doorgedreven scouting, vooral in het buitenland, is het steeds opnieuw bouwen. Ik zou zeggen : laat de Japanse bazen in de wintermercato me verbazen. Maar met zo een kern denk ik eerder dat ze voor ze geld uitgeven even eens duchtig gaan praten met Brys over de niet-selectie van sommige spelers vooraleer men shopt.
Het is een publiek geheim dat men best nog wat spelers elders kan slijten. Sekine-Gladon en Sankhon samen hebben nl. Nog geen 15 minuten gespeeld
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Positivo »

Louis XIV schreef:De Nørre in’t vizier van Genk !!
Hoe gelukkig zullen zijn criticasters nu zijn !
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Vouch »

Jones schreef:STVV maakt steeds dezelfde fout. De talentrijke spelers laat men steeds in hun laatste contractjaar komen en dan begint steeds het spelletje.
Licht die optie op Bezus en toon ambitie. Als men hem dan komt halen, so be it maar dan tegen een prijs die hoger ligt dan nu. De Norre idem dito.
Daarom ben ik tegen de winterkoopjes. Competitievervalsing. De G5 gooit even met geld, destabiliseren kleinere ploegen in vorm die bovenaan staan en weg ploeg en ambities zoals STVV. Dit gebeurt al weken voor de winterstop. Gevolg : sommigen leven op een wolk. Managers ruiken geld.
Probleem is dat STVV zich op die manier laat ringeloren en doordat men niet pro-actief werkt en anticipeert via een doorgedreven scouting, vooral in het buitenland, is het steeds opnieuw bouwen. Ik zou zeggen : laat de Japanse bazen in de wintermercato me verbazen. Maar met zo een kern denk ik eerder dat ze voor ze geld uitgeven even eens duchtig gaan praten met Brys over de niet-selectie van sommige spelers vooraleer men shopt.
Het is een publiek geheim dat men best nog wat spelers elders kan slijten. Sekine-Gladon en Sankhon samen hebben nl. Nog geen 15 minuten gespeeld
Sekine komt terug uit 2 zware blessures, dat Brys geen risico meer wil nemen met hem kan ik goed aannemen.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Mikman »

Jones schreef:STVV maakt steeds dezelfde fout. De talentrijke spelers laat men steeds in hun laatste contractjaar komen en dan begint steeds het spelletje.
Licht die optie op Bezus en toon ambitie. Als men hem dan komt halen, so be it maar dan tegen een prijs die hoger ligt dan nu. De Norre idem dito.
Daarom ben ik tegen de winterkoopjes. Competitievervalsing. De G5 gooit even met geld, destabiliseren kleinere ploegen in vorm die bovenaan staan en weg ploeg en ambities zoals STVV. Dit gebeurt al weken voor de winterstop. Gevolg : sommigen leven op een wolk. Managers ruiken geld.
Probleem is dat STVV zich op die manier laat ringeloren en doordat men niet pro-actief werkt en anticipeert via een doorgedreven scouting, vooral in het buitenland, is het steeds opnieuw bouwen. Ik zou zeggen : laat de Japanse bazen in de wintermercato me verbazen. Maar met zo een kern denk ik eerder dat ze voor ze geld uitgeven even eens duchtig gaan praten met Brys over de niet-selectie van sommige spelers vooraleer men shopt.
Het is een publiek geheim dat men best nog wat spelers elders kan slijten. Sekine-Gladon en Sankhon samen hebben nl. Nog geen 15 minuten gespeeld
De Norre heeft een contract tot 2020 met 2 jaar optie, dus daar is de club zeker goed ingedekt.

Over Bezus kan je niet oordelen zolang je de bedragen niet kent. Het bestuur is niet dom hé, maar zij kennen wel alle elementen die meespelen en waar wij veel minder zicht op hebben. Het is makkelijk te zeggen dat je spelers lang aan je moet binden maar als het tegenvalt zit je ermee ( Dussaut ). De vormcurve van Bezus is op zijn minst ook grillig te noemen. Vergeet niet dat de Japanners het vorig seizoen nog zagen in Bezus, anders was het waarschijnlijk zelfs moeilijk geweest om hem afgelopen zomer kwijt te raken. Heel veel geld ga je er niet meer aan verdienen ( 28 jaar, aflopend contract met zware optie ) , de vraag gaat eerder zijn: is het opportuun om mee te gaan in het opbod en hem een zwaar contract te geven? Wat je aan hem uitgeeft, kan je elders niet spenderen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door STVV-fan »

Mikman schreef:
Jones schreef:STVV maakt steeds dezelfde fout. De talentrijke spelers laat men steeds in hun laatste contractjaar komen en dan begint steeds het spelletje.
Licht die optie op Bezus en toon ambitie. Als men hem dan komt halen, so be it maar dan tegen een prijs die hoger ligt dan nu. De Norre idem dito.
Daarom ben ik tegen de winterkoopjes. Competitievervalsing. De G5 gooit even met geld, destabiliseren kleinere ploegen in vorm die bovenaan staan en weg ploeg en ambities zoals STVV. Dit gebeurt al weken voor de winterstop. Gevolg : sommigen leven op een wolk. Managers ruiken geld.
Probleem is dat STVV zich op die manier laat ringeloren en doordat men niet pro-actief werkt en anticipeert via een doorgedreven scouting, vooral in het buitenland, is het steeds opnieuw bouwen. Ik zou zeggen : laat de Japanse bazen in de wintermercato me verbazen. Maar met zo een kern denk ik eerder dat ze voor ze geld uitgeven even eens duchtig gaan praten met Brys over de niet-selectie van sommige spelers vooraleer men shopt.
Het is een publiek geheim dat men best nog wat spelers elders kan slijten. Sekine-Gladon en Sankhon samen hebben nl. Nog geen 15 minuten gespeeld
De Norre heeft een contract tot 2020 met 2 jaar optie, dus daar is de club zeker goed ingedekt.

Over Bezus kan je niet oordelen zolang je de bedragen niet kent. Het bestuur is niet dom hé, maar zij kennen wel alle elementen die meespelen en waar wij veel minder zicht op hebben. Het is makkelijk te zeggen dat je spelers lang aan je moet binden maar als het tegenvalt zit je ermee ( Dussaut ). De vormcurve van Bezus is op zijn minst ook grillig te noemen. Vergeet niet dat de Japanners het vorig seizoen nog zagen in Bezus, anders was het waarschijnlijk zelfs moeilijk geweest om hem afgelopen zomer kwijt te raken. Heel veel geld ga je er niet meer aan verdienen ( 28 jaar, aflopend contract met zware optie ) , de vraag gaat eerder zijn: is het opportuun om mee te gaan in het opbod en hem een zwaar contract te geven? Wat je aan hem uitgeeft, kan je elders niet spenderen.
Nee Mikkie, je ziet het totaal verkeerd ;)

Ze laten een sterkhouder gaan voor een kist appelen en zijn vervanger staat hier nog niet.
NUL competentie, NUL ambitie.

HET IS HETZELFDE ALS 4 JAAR GELEDEN, TOTALE UITVERKOOP!!!! :end: :grappig:
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door pat@ »

Naar het schijnt zou STVV een eerste bod van 3 miljoen geweigerd hebben voor de Norre, maar één van 4 miljoen zou wel aanvaard zijn. Of de bron heel betrouwbaar is durf ik niet zeggen. Bij deze......
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door vdl »

pat@ schreef:Naar het schijnt zou STVV een eerste bod van 3 miljoen geweigerd hebben voor de Norre, maar één van 4 miljoen zou wel aanvaard zijn. Of de bron heel betrouwbaar is durf ik niet zeggen. Bij deze......
Vier miljoen voor een linksachter, dat kan je niet weigeren he.
Plaats reactie