Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Brusselmans »

Als ik Kamada en Tomi bezig zie ...
Texeira ook, Legear vorig seizoen ...

Dan vraag ik me af wat er nog van de stelling "tijd nodig, en soms veel tijd, om zich aan te passen" overblijft !
Ge kunt het of ge kunt het nie !
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Smurf »

‘Ge kunt het of ge kunt het niet’, ging dat ook op voor Sidibe, Bezus, Mignolet,... en bij andere ploegen ook veel voorbeelden van spelers die tijd nodig hadden. Zo was er ooit eens een Brusselmans op tv en die beweerde na 1 wedstrijd dat ze de heer Nikolas Frutos op de volgende boot naar Argentinië moesten zetten. Want, ‘hij kon het niet’!
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Dreke »

Smurf schreef:Zo was er ooit eens een Brusselmans op tv en die beweerde na 1 wedstrijd dat ze de heer Nikolas Frutos op de volgende boot naar Argentinië moesten zetten. Want, ‘hij kon het niet’!
Die had misschien wel voor een deeltje gelijk...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Tompie »

Jones schreef:
Tompie schreef:
Jones schreef:Ge staat op 2 weken van de competitiestart. Ge hebt alleen Boli in de spits die het niet kan en Wolke Janssens. Ga dat eens ergens uitleggen. NAZON 5 kg te zwaar en conditionele achterstand. En dan komen ze met een rechtsbuiten en een Keeper die we niet urgent nodig hebben. Waar blijft die wk spits Vandenabeele ?
Volgende week vertrok Vandenabeele op vakantie.
Wel hij zal nog hard moeten werken want in de spits moet dr mi imum nog 1 bij
Een belangrijke nuance: Boli kan het wel degelijk. Het komt er alleen te weinig uit. Maar intrinsiek is Boli een uitstekende spits. Mensen zijn soms nogal kort van geheugen. Boli was vorig seizoen niet goed maar daarvoor wel heel belangrijk. In één van de voorgaande seizoenen won je trouwens bijna uitsluitend in een wedstrijd waarin hij scoorde.

Als Brys bij hem de juiste snaar kan raken en hij fit blijft, kan ook Boli net als Ceballos een goede "transfer" zijn. Maar ik ben wel akkoord dat het risico te groot is om daar alleen maar op te hopen zonder waardig alternatief.
Dat kan je toch niet menen. Hij staat al 2 seizoenen constant buitenspel en valtbij een actie over zijn eigen voeten. Bij het minste contact gaat hij liggen. Scoort soms maar 90 % met de kop. Heeft geen deftig schot in de benen en is dikwibls gekwetst. Zelfs een blinde mol ziet dat.

Komaan he Tompie, van u had ik toch wat meer inzicht verwacht. Komt daar nog eens bij xat men hem verweet wegens zijn te korte spieren, zijn rekoefeningen niet naar behoren te doen tijdens zijn revalidatie.
Wij hebben gewoon al lang geen spits meer die er met gemak 10 inlegd. STVV scoort al meerdere seizoenen bijna het minst van eerste klasse.
En Jones, ben ik nog altijd een blinde mol wat Boli betreft? ;) Gewoon een uitstekende spits, al sterk in de heenronde toen het scoren nog niet lukte, nu helemaal een complete spits.

En Brys is zoals ik al voor het seizoen aangaf de man die de juiste snaar kan raken.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Die Jones toch :lol: :lol:
Nu hebben ze er 2 die er meer dan 10 inleggen...
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Elgromi »

Zouden vol voor po2 moeten gaan en proberen met de lange omweg toch europees mss te kunnen spelen. Het zicht op europees bezorgt mogelijk betere transfers, alsk me goed herinner hadden we chuba akpom laatste moment nog misgelopen omdat hij naar een andere ploeg waar wel europees werd gespeeld.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Elgromi schreef:Zouden vol voor po2 moeten gaan en proberen met de lange omweg toch europees mss te kunnen spelen. Het zicht op europees bezorgt mogelijk betere transfers, alsk me goed herinner hadden we chuba akpom laatste moment nog misgelopen omdat hij naar een andere ploeg waar wel europees werd gespeeld.
Nog erger of dat een topper is .
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Elgromi »

vdl schreef:
Elgromi schreef:Zouden vol voor po2 moeten gaan en proberen met de lange omweg toch europees mss te kunnen spelen. Het zicht op europees bezorgt mogelijk betere transfers, alsk me goed herinner hadden we chuba akpom laatste moment nog misgelopen omdat hij naar een andere ploeg waar wel europees werd gespeeld.
Nog erger of dat een topper is .
Dat laat ik in het midden maar in de plek hebben we buya turay gehaald en dan had chuba al veel meer laten zien. Maar daar gaat het niet over, een ploeg is interessanter als het ook zicht op europees heeft.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door zipke373 »

Na gisteren...graag wat meer duelkracht voor het middenveld.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Halenaar »

vdl schreef:
Elgromi schreef:Zouden vol voor po2 moeten gaan en proberen met de lange omweg toch europees mss te kunnen spelen. Het zicht op europees bezorgt mogelijk betere transfers, alsk me goed herinner hadden we chuba akpom laatste moment nog misgelopen omdat hij naar een andere ploeg waar wel europees werd gespeeld.
Nog erger of dat een topper is .
Staat momenteel vast in de basis bij de nummer 1 in Griekenland...
Plaats reactie