Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Positivo »

Een deel van het interview op stvv.jp (google vertaling)

Vraag: Wat is je doel in STVV?
A (Muhammad): Ik wil de belangrijkste speler zijn voor STVV. Ik denk dat het doel van STVV is om door te gaan naar playoff 1 en te streven naar de Champions League en de Europese competitie, dus ik zou het leuk vinden om met dezelfde mentaliteit uit te dagen. Ik zal mijn best doen voor de club.

Vraag: Geef een bericht aan de fans van STVV.
A: Omdat ik een type speler ben die zichzelf in het spel uitdrukt, kom alsjeblieft naar de game!
Kanariepietje
Berichten: 29
Lid geworden op: 30 jul 2015, 21:15

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Kanariepietje »

Welkom Buya!! :geelblauw:
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door geelblauw »

top, nu nog van legear af geraken. en ja, er mag nog altijd iets bij. ..
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

geelblauw schreef:top, nu nog van legear af geraken. en ja, er mag nog altijd iets bij. ..
Laat eerst Sankhon, Endo, Sekine, Nazon en Buya zien wat ze kunnen, dan kunnen we nog altijd zien of iets bij moet.

Normaal gezien niet
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door sander0910 »

Positivo schreef:Een deel van het interview op stvv.jp (google vertaling)

Vraag: Wat is je doel in STVV?
A (Muhammad): Ik wil de belangrijkste speler zijn voor STVV. Ik denk dat het doel van STVV is om door te gaan naar playoff 1 en te streven naar de Champions League en de Europese competitie, dus ik zou het leuk vinden om met dezelfde mentaliteit uit te dagen. Ik zal mijn best doen voor de club.

Vraag: Geef een bericht aan de fans van STVV.
A: Omdat ik een type speler ben die zichzelf in het spel uitdrukt, kom alsjeblieft naar de game!
Ola Champions League :D
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STimVV »

Er zal nu toch vooral ook wel wat mogen vertrekken. De A-kern telt nu 31 spelers. (waaronder 4 keepers)
Dat lijkt me te veel. Dussaut zit al niet meer bij die 31, net als Swers. Maar ze zijn wel nog niet "weg" van de loonlijst.
Als Legear, Wolke Janssens, Bourard + Antunes (+ Dussaut en Swers) nog vertrekken hebben we een kern van 23 veldspelers + 4 keepers= 27.
Dat lijkt me al wat gezonder.
Al vrees ik dat de coach niet wil dat Antunes vertrekt omdat hij volgens mij weinig ziet in Thallyson. En dan heb je Antunes nodig als back-up die nu al 2x de voorkeur kreeg op Thallyson als bankzitter.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Lukske de Lange »

Nu ik sinds kort veel dichter in de buurt woon, ben ik benieuwd om de thuismatch tegen Lokeren met mijn eigen ogen te aanschouwen.

Zaterdag zou verder een kantelmoment kunnen worden...indien zo, hopelijk ten goede :-)

En misschien draaien ze deze wel ne keer https://youtu.be/QCyIY10KBnk ;)
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Krisaias »

Kanariepietje schreef:
KrisP schreef:
Kanariepietje schreef:Is een meerwaarde voor dit STVV! Ik ken Dalkurd door en door en volg ze elke match. Draagt het team alleen en zonder hem zit Dalkurd nu écht in de problemen. Was de laatste enige goede speler die ze nog hadden. Jammer voor Dalkurd maar super voor ons natuurlijk. Goede speler met neusje voor goals en eentje die vecht voor elke bal.
Iemand uit Sint-Truiden die Dalkurd op de voet volgt? Hier wil ik graag meer over weten :D
Ben zelf van Koerdische afkomst en volg Dalkurd, net zoals alle Koerden bijna, allang op de voet. Soort van nationale ploeg voor ons eigenlijk. Is een topper, wees daar maar zeker van! Speelt er niet zo lang maar meerdere clubs uit zowel Zweden en buitenland toonden interesse. :)
https://doorfansvoorfans.org/2018/08/08 ... pits-stvv/

Bijdrage van jou, Kanariepietje ?
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Kanariepietje
Berichten: 29
Lid geworden op: 30 jul 2015, 21:15

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Kanariepietje »

Krisaias schreef:
Kanariepietje schreef:
KrisP schreef:
Kanariepietje schreef:Is een meerwaarde voor dit STVV! Ik ken Dalkurd door en door en volg ze elke match. Draagt het team alleen en zonder hem zit Dalkurd nu écht in de problemen. Was de laatste enige goede speler die ze nog hadden. Jammer voor Dalkurd maar super voor ons natuurlijk. Goede speler met neusje voor goals en eentje die vecht voor elke bal.
Iemand uit Sint-Truiden die Dalkurd op de voet volgt? Hier wil ik graag meer over weten :D
Ben zelf van Koerdische afkomst en volg Dalkurd, net zoals alle Koerden bijna, allang op de voet. Soort van nationale ploeg voor ons eigenlijk. Is een topper, wees daar maar zeker van! Speelt er niet zo lang maar meerdere clubs uit zowel Zweden en buitenland toonden interesse. :)
https://doorfansvoorfans.org/2018/08/08 ... pits-stvv/

Bijdrage van jou, Kanariepietje ?
Werd hierover aangesproken ja, klopt.
xtimx
Berichten: 53
Lid geworden op: 08 jun 2018, 17:43

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door xtimx »

STimVV schreef:Al vrees ik dat de coach niet wil dat Antunes vertrekt omdat hij volgens mij weinig ziet in Thallyson. En dan heb je Antunes nodig als back-up die nu al 2x de voorkeur kreeg op Thallyson als bankzitter.
En zaterdag zal hij er ook niet bij zijn. In de wedstrijd met de beloften tegen Cercle heeft hij een blessure opgelopen.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door miel »

geelblauw schreef:top, nu nog van legear af geraken. en ja, er mag nog altijd iets bij. ..
Van Legaer af geraken zal geen enkel probleem zijn , alleen moet er boter bij de vis en liefst zoveel mogelijk boter .
Ik begrijp niet goed waarom er sommigen persé van Legaer af willen ?
Hij was vorig seizoen met voorsprong onze gevaarlijkste man , en een gefocuste Legaer kan ons nog steeds punten opleveren , ook al kan hij maar één helft spelen , bovendien is hij Belg ,ook niet onbelangrijk voor het wedstrijd blad .
Voor mij mag Legaer beschikken , als er het nodige geld op tafel komt en de trainer denkt hem evenwaardig te kunnen vervangen .
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door KNRI »

Van mij moet hij niet weg maar het lijkt erop dat hij elders meer geld kan verdienen... Toch een vreemd verhaal aangezien hij net bijtekende en hier waarschijnlijk financieel ook niet slechter van werd ? Het zal dus gaan om de duur van het contract? 2 extra jaar STVV of 3 jaar Antwerp...
De nieuwkomers/vervangers hebben nog alles te bewijzen (hoewel ik er wel vertrouwen in heb) maar het zou toch jammer zijn om een speler te verliezen die normaalgezien wekelijks op het wedstrijdblad zou staan... (Al zou dit laatste misschien geen zekerheid zijn in de toekomst.)
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door sander0910 »

KNRI schreef:Van mij moet hij niet weg maar het lijkt erop dat hij elders meer geld kan verdienen... Toch een vreemd verhaal aangezien hij net bijtekende en hier waarschijnlijk financieel ook niet slechter van werd ? Het zal dus gaan om de duur van het contract? 2 extra jaar STVV of 3 jaar Antwerp...
De nieuwkomers/vervangers hebben nog alles te bewijzen (hoewel ik er wel vertrouwen in heb) maar het zou toch jammer zijn om een speler te verliezen die normaalgezien wekelijks op het wedstrijdblad zou staan... (Al zou dit laatste misschien geen zekerheid zijn in de toekomst.)
https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... n-bij-stvv ja hij zei zelf dat het meer om het jaar extra ging
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Vouch »

Kanariepietje schreef:
Krisaias schreef:
Kanariepietje schreef:
KrisP schreef:
Kanariepietje schreef:Is een meerwaarde voor dit STVV! Ik ken Dalkurd door en door en volg ze elke match. Draagt het team alleen en zonder hem zit Dalkurd nu écht in de problemen. Was de laatste enige goede speler die ze nog hadden. Jammer voor Dalkurd maar super voor ons natuurlijk. Goede speler met neusje voor goals en eentje die vecht voor elke bal.
Iemand uit Sint-Truiden die Dalkurd op de voet volgt? Hier wil ik graag meer over weten :D
Ben zelf van Koerdische afkomst en volg Dalkurd, net zoals alle Koerden bijna, allang op de voet. Soort van nationale ploeg voor ons eigenlijk. Is een topper, wees daar maar zeker van! Speelt er niet zo lang maar meerdere clubs uit zowel Zweden en buitenland toonden interesse. :)
https://doorfansvoorfans.org/2018/08/08 ... pits-stvv/

Bijdrage van jou, Kanariepietje ?
Werd hierover aangesproken ja, klopt.
Overstijgt Dalkurd zijn etnische karakter en is het de club van de hele stad geworden of blijft IK Brage toch vooral die titel behouden? Dalkurd is natuurlijk wel heel snel groot geworden, om dan direct een solide fanbasis op te bouwen is natuurlijk niet simpel.

Interessante club trouwens, ik heb het wel voor de Koerdische zaak. Een club om in de toekomst te volgen.
hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 12 feb 2012, 23:23

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door hamster »

Ik ben een beetje geschrokken van de compilatievideo. Veel missers (kruiselings een meter naast de goal schieten, vanuit onmogelijke hoeken richting goal trappen) en geen enkele pas gezien van deze spits. Ik begrijp echt waarom er zoveel geïnvesteerd wordt in zo’n speler terwijl de uit de eerste, tweede en derde klasse in Zweden. Alsof er bij ons geen jong talent rondloopt. Het is een kwestie van prioriteiten stellen.
Plaats reactie