Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door DJ Amiga »

Ryckaert is naar Tubeke volgens transferoverzicht hln

Op swers moet je echt niet meer rekenen, ik zie dat contract nog ontbonden worden

Balongo is u19

Wel een feit: nog nooit zoveel aanvallers gehad.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door miel »

Er wordt te veel gefocust op de positie van de backs
Wat is dat in het huidige voetbal een Back ? wanneer er met 3 of 5 verdedigers gespeeld wordt
Mmaae kan op rechts , Garcia en zelf Ceballos op links
De Norre links en rechts en ook Botaka doet het niet slecht op rechts
Dan hebben we nog Thallyson en Koike
We hebben nog geen doelpunt tegen gekregen die op kap is van onze backs .
Vorig seizoen kreeg Casper veel lof en nu deugt hij precies niet meer
Het is duidelijk dat onze japanners een ploeg willen smeden , en daar de nodige inspanningen voor doen
De kern is momenteel veel te groot , maar Brijs heeft materiaal ter beschikking gekregen om aan iets te bouwen en er zit heus wel kwaliteit tussen .
Geef die man dan ook de tijd , een rustig seizoen is dit jaar voldoende om volgend jaar met een nagenoeg volledige kern de voorbereiding te starten en de lat hoger te leggen .
De Japanners hebben woord gehouden , nu nog de supporters .
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

miel schreef:Er wordt te veel gefocust op de positie van de backs
Wat is dat in het huidige voetbal een Back ? wanneer er met 3 of 5 verdedigers gespeeld wordt
Mmaae kan op rechts , Garcia en zelf Ceballos op links
De Norre links en rechts en ook Botaka doet het niet slecht op rechts
Dan hebben we nog Thallyson en Koike
We hebben nog geen doelpunt tegen gekregen die op kap is van onze backs .
Vorig seizoen kreeg Casper veel lof en nu deugt hij precies niet meer
Het is duidelijk dat onze japanners een ploeg willen smeden , en daar de nodige inspanningen voor doen
De kern is momenteel veel te groot , maar Brijs heeft materiaal ter beschikking gekregen om aan iets te bouwen en er zit heus wel kwaliteit tussen .
Geef die man dan ook de tijd , een rustig seizoen is dit jaar voldoende om volgend jaar met een nagenoeg volledige kern de voorbereiding te starten en de lat hoger te leggen .
De Japanners hebben woord gehouden , nu nog de supporters .
Correctie Miel, vooral het eerste doelpunt op Beveren is de fout van Botaka, voor de rest heb je wel gelijk.

Er zit zeker en vast kwaliteit tussen onze kwantiteit, het is niet omdat de spelers niet spelen, dat ze daarom niet voldoen.
De reden dat ze niet spelen is door de forumgangers al meerdere malen zelf aangegeven.
Gaande van een te brede kern, tot "wie spelen ze eruit"? en het systeem van Brys dat er voor zorgt dat er sowieso een aantal spelers afvallen, zorgen ervoor dat er sommige menen dat er meer kwantiteit dan kwaliteit is.

Zullen alle transfers voltreffers zijn? Nope.
We hebben deze transferperiode echter de Japanners kunnen beoordelen.

Voor mij:
- Houden het been stijf bij onderhandelingen over vertrekken van spelers
- Durven te investeren en doen het ook daadwereklijk
- hebben principe laten varen en 3 huurlingen in de kern
- Eigenlijk alsnog tot de laatste dag moeten wachten om kern "compleet" te hebben ondanks de "beloftes" van VDAB
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door miel »

Het eerste doelpunt van Beveren komt door het slecht inspelen van Endo in balbezit , terwijl uw flanken zijn opgeschoven
Het oogde misschien lullig hoe Botaka kwam terug gesloft , maar hij zou er toch niet meer geraakt zijn
Botaka speelde een slechte wedstrijd tegen Waasland dat is waar , maar de goal was niet zijn schuld .
Deze goal moet Endo op zijn naam schrijven , en de tweede mag Steppe voor zijn rekening nemen , het was daar op dat moment niet nodig om een snelle tegenaanval te willen lanceren door het centrum .
Wanneer er een systeem wordt gespeelt dat de flank moet hoog spelen in balbezit , is de kans er altijd dat ze bij balverlies in de rug gepakt worden
Dan lijkt het dat de zogenaamde back nergens was en geeft het de indruk dat het verdedigend niet goed is .
Als een trainer een keuze maakt tussen 2 spelers voor een bepaalde positie op basis van wat er in de week op training gebeurt
En deze speler laat het in de match wat afweten , is het wel heel gemakkelijk om achteraf te zeggen die of die moest gespeeld hebben
Een voorbeeld de keuze centraal voor Taks en Tomi is toch gerechtvaardigd .
Is daarom Kotisch minder , neen maar dat duo speelt sterk dus daar geen reden om te veranderen
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door tweety »

miel schreef:Het eerste doelpunt van Beveren komt door het slecht inspelen van Endo in balbezit , terwijl uw flanken zijn opgeschoven
Het oogde misschien lullig hoe Botaka kwam terug gesloft , maar hij zou er toch niet meer geraakt zijn
Botaka speelde een slechte wedstrijd tegen Waasland dat is waar , maar de goal was niet zijn schuld .
Waarom geraakte hij niet terug? Omdat hij uit positie liep. Daarom. Hij moest daar toen niet opschuiven. Hij moest dekking kunnen geven aan tomi.
Ja endo speelt verkeerd in, maar hij heeft mede schuld door zijn slechte opstelling. Anders zou ampomah niet alleen gestaan hebben.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Jansens, Dussaut, Swerts hebben dus geen andere ploeg gevonden. Zullen dus in de b-kern moeten trainen veronderstel ik
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door miel »

tweety schreef:
miel schreef:Het eerste doelpunt van Beveren komt door het slecht inspelen van Endo in balbezit , terwijl uw flanken zijn opgeschoven
Het oogde misschien lullig hoe Botaka kwam terug gesloft , maar hij zou er toch niet meer geraakt zijn
Botaka speelde een slechte wedstrijd tegen Waasland dat is waar , maar de goal was niet zijn schuld .
Waarom geraakte hij niet terug? Omdat hij uit positie liep. Daarom. Hij moest daar toen niet opschuiven. Hij moest dekking kunnen geven aan tomi.
Ja endo speelt verkeerd in, maar hij heeft mede schuld door zijn slechte opstelling. Anders zou ampomah niet alleen gestaan hebben.
En waar waren onze andere 4 verdedigers bij deze fase ?
Ze liepen allemaal uit positie , anders kon die voorzet op ampomah ook niet gegeven worden
soit ieder zijn mening en nu naar staaien
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Wat moet een Gladon of onze nieuwe Japanner denken na zo een zwakke vertoning als gisteren ? Ons voorhoede en Desart waren o zo zwak. Wanneer trapt er nog eens iemand met de wreef ? Allemaal schrik voor hun achillespeeske ? Watjes !
Ik wil flankspelers, geen hoge backs meneer Brys.
Ge speelt met 5 verdedigers en vreemde eend De petter in de bijt.
Ik mis een systeem, ook al door recidivisten wat betreft blessures.
Nu weer Ceballos en Acolatse. Hoe kan je dan automatismen kweken ?
Sekine lijkt me weer uit. 10 min. Fris ingevallen en na de match blijven liggen...
Een Nederlandse maat van me zei het volgende van Gladon :
Hele goede spits of schaduwspits. Snelle jongen. Goed schot.
Ben benieuwd...
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door smol »

Van alle spitsen die je momenteel hebt en wat we al gezien hebben in Boli de beste, zo simpel is het.
Hopelijk kan Gladon hier iets aan veranderen. Buya daar stel ik me toch serieus vragen bij !
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

smol schreef:Van alle spitsen die je momenteel hebt en wat we al gezien hebben in Boli de beste, zo simpel is het.
Hopelijk kan Gladon hier iets aan veranderen. Buya daar stel ik me toch serieus vragen bij !
En dan is Boli nog een zwakke legumme
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door smol »

Jones schreef:
smol schreef:Van alle spitsen die je momenteel hebt en wat we al gezien hebben in Boli de beste, zo simpel is het.
Hopelijk kan Gladon hier iets aan veranderen. Buya daar stel ik me toch serieus vragen bij !
En dan is Boli nog een zwakke legumme
Niet mee akkoord. Een Boli in goede doen zoals momenteel is zeer nuttig voor het team. Hij mist dan wel enkele kansen maar is dit seizoen bijna bij elk doelpunt betrokken geweest.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Brusselmans »

aUb zeg !!!
Ik wil de goede dingen wel zien, maar die kopbal moet ALTIJD binnen.
Hoeveel beter kan je een bal nog aangespeeld krijgen vraag ik me af !
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door smol »

Brusselmans schreef:aUb zeg !!!
Ik wil de goede dingen wel zien, maar die kopbal moet ALTIJD binnen.
Hoeveel beter kan je een bal nog aangespeeld krijgen vraag ik me af !
Hoeveel beter kan je nog een vrije trap aangespeeld krijgen zoals Buya ...
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jan Bulder »

smol schreef:
Brusselmans schreef:aUb zeg !!!
Ik wil de goede dingen wel zien, maar die kopbal moet ALTIJD binnen.
Hoeveel beter kan je een bal nog aangespeeld krijgen vraag ik me af !
Hoeveel beter kan je nog een vrije trap aangespeeld krijgen zoals Buya ...
Die pass was idd prachtig, maar zo een makkelijke bal voor Buya was dat nu ook weer niet. Kijk maar eens naar de beelden. Er zit zoveel effect op die bal dat wanneer hij botst hij eigenlijk de tegenovergestelde richting van Buyas looprichting uitgaat. Daardoor 'verslikt' hij zich een beetje en heeft de doelman tijd om tussen te komen.

De bal van Boli was een pak makkelijker. Hij raakt een bal die hij perfect kon inschatten helemaal verkeerd.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

smol schreef:
Brusselmans schreef:aUb zeg !!!
Ik wil de goede dingen wel zien, maar die kopbal moet ALTIJD binnen.
Hoeveel beter kan je een bal nog aangespeeld krijgen vraag ik me af !
Hoeveel beter kan je nog een vrije trap aangespeeld krijgen zoals Buya ...
Dat was wel heel kort op de keeper en de bal kwam op zijn verkeerde been
Plaats reactie