Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Morioka akkoord, maar dan vind ik dat zowel Bezus als Legaer weg moeten eer hij komt.

Daarenboven vind ik Bezus beter in de duels en op vrije trap
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lindoke »

STVV-fan schreef:Morioka akkoord, maar dan vind ik dat zowel Bezus als Legaer weg moeten eer hij komt.

Daarenboven vind ik Bezus beter in de duels en op vrije trap
Morioka ziet het wel een stuk sneller dan Bezus die te veel naar de bal moet kijken als hij dribbelt. Passing van Morioka is ook een stuk zuiverder.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Kanariepietje
Berichten: 29
Lid geworden op: 30 jul 2015, 21:15

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Kanariepietje »

STimVV schreef:
Kanariepietje schreef:
KrisP schreef:
Kanariepietje schreef:Is een meerwaarde voor dit STVV! Ik ken Dalkurd door en door en volg ze elke match. Draagt het team alleen en zonder hem zit Dalkurd nu écht in de problemen. Was de laatste enige goede speler die ze nog hadden. Jammer voor Dalkurd maar super voor ons natuurlijk. Goede speler met neusje voor goals en eentje die vecht voor elke bal.
Iemand uit Sint-Truiden die Dalkurd op de voet volgt? Hier wil ik graag meer over weten :D
Ben zelf van Koerdische afkomst en volg Dalkurd, net zoals alle Koerden bijna, allang op de voet. Soort van nationale ploeg voor ons eigenlijk. Is een topper, wees daar maar zeker van! Speelt er niet zo lang maar meerdere clubs uit zowel Zweden en buitenland toonden interesse. :)
Interessant. :)
Dan kan jij ons ook meer vertellen over de manier waarop we hem kunnen gebruiken?
Speelde hij daar als enige diepe spits? Of speelde hij daar rond een soort targetman als 2e spits? Zou hij vanop de flank kunnen spelen?
Neen, speelde altijd met iemand naast hem maar had niet veel hulp nodig. Is te goed voor dit Dalkurd en misschien wel voor de Zweedse competitie. Maakte zeer vaak de acties zelf en was vaak succesvol. Zijn collega-spitsen naast hem, brachten weinig of niks toe voor hem. Is een snelle jongen die het liefst graag diep in de punt speelt. Zie het zeker goed komen met Boli naast hem. Maar is vooral een jongen die veel loopt en de bal goed bij kan houden en een goed schot heeft. Was ook wel een soort chouchou v d supporters en een graag geziene gast. Zijn eerste jaar/maanden in de eerste klasse van Zweden, waar hij zich meteen bewezen heeft. Dalkurd heeft altijd goeie spitsen gehad. :)
Laatst gewijzigd door Kanariepietje op 07 aug 2018, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Ik vond Bezus zondag nochtans redelijk zuiver
Dat daar geen doelpunt uitkomt in de 1e helft is onbegrijpelijk en niet zijn schuld
Ik vraag mij wel af hoe ze hier aan 4M euro transfergeld komen
Toch niet de waarden van transfermarkt, mag ik hopen...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

enrique schreef:Ik vond Bezus zondag nochtans redelijk zuiver
Dat daar geen doelpunt uitkomt in de 1e helft is onbegrijpelijk en niet zijn schuld
Ik vraag mij wel af hoe ze hier aan 4M euro transfergeld komen
Toch niet de waarden van transfermarkt, mag ik hopen...
Aan de hand van de bedragen die circuleerden kan je het volgende zeggen:

Turay: 1.9 mil
Endo: 1.5 mil
Sankhon: 250.000

Je komt dan uit aan 3,5 mil afgerond (ongeveer).
Moelijk in te schatten omdat je de precieze transfersom voor Endo niet kent.

Acolatse is ook niet gratis gekomen, maar daar weet niemand een transfersom van.

De uiteindelijke uitgaven zullen wel rond de 4 mil liggen hoor
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Tamas »

enrique schreef:Ik vond Bezus zondag nochtans redelijk zuiver
Dat daar geen doelpunt uitkomt in de 1e helft is onbegrijpelijk en niet zijn schuld
Ik vraag mij wel af hoe ze hier aan 4M euro transfergeld komen
Toch niet de waarden van transfermarkt, mag ik hopen...
Inderdaad, en hoeveel verdedigend werk heeft Bezus daarbij nog opgeknapt (en heus niet alleen in Genk), dat laatste zie ik Morioka niet doen !
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Da's just
Was Endo al vergeten
Ne mens is dat hier ook niet gewoon he :D
Hoop dat de spits binnen is
En op het officiele nieuws... ;)
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

enrique schreef:Da's just
Was Endo al vergeten
Ne mens is dat hier ook niet gewoon he :D
Hoop dat de spits binnen is
En op het officiele nieuws... ;)
Het is u vergeven ;)

Dalkurd heeft zelf al laten weten dat Turay naar STVV trekt.
Vandaag medische testen, dus kan goed zijn dat hij dezenavond "voorgesteld" wordt
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door miel »

Kanariepietje schreef:
STimVV schreef:
Kanariepietje schreef:
KrisP schreef:
Kanariepietje schreef:Is een meerwaarde voor dit STVV! Ik ken Dalkurd door en door en volg ze elke match. Draagt het team alleen en zonder hem zit Dalkurd nu écht in de problemen. Was de laatste enige goede speler die ze nog hadden. Jammer voor Dalkurd maar super voor ons natuurlijk. Goede speler met neusje voor goals en eentje die vecht voor elke bal.
Iemand uit Sint-Truiden die Dalkurd op de voet volgt? Hier wil ik graag meer over weten :D
Ben zelf van Koerdische afkomst en volg Dalkurd, net zoals alle Koerden bijna, allang op de voet. Soort van nationale ploeg voor ons eigenlijk. Is een topper, wees daar maar zeker van! Speelt er niet zo lang maar meerdere clubs uit zowel Zweden en buitenland toonden interesse. :)
Interessant. :)
Dan kan jij ons ook meer vertellen over de manier waarop we hem kunnen gebruiken?
Speelde hij daar als enige diepe spits? Of speelde hij daar rond een soort targetman als 2e spits? Zou hij vanop de flank kunnen spelen?
Neen, speelde altijd met iemand naast hem maar had niet veel hulp nodig. Is te goed voor dit Dalkurd en misschien wel voor de Zweedse competitie. Maakte zeer vaak de acties zelf en was vaak succesvol. Zijn collega-spitsen naast hem, brachten weinig of niks toe voor hem. Is een snelle jongen die het liefst graag diep in de punt speelt. Zie het zeker goed komen met Boli naast hem. Maar is vooral een jongen die veel loopt en de bal goed bij kan houden en een goed schot heeft. Was ook wel een soort chouchou v d supporters en een graag geziene gast. Zijn eerste jaar/maanden in de eerste klasse van Zweden, waar hij zich meteen bewezen heeft. Dalkurd heeft altijd goeie spitsen gehad. :)
Bedankt voor uw bijdrage Kanariepietje
Dat spaart een hoop gezever op het forum :lol:
Hopelijk is hij snel aangepast , dat geeft ook de gelegenheid aan de trainer om met 2 spitsen te spelen en mag Legaer beschikken .
Kanariepietje
Berichten: 29
Lid geworden op: 30 jul 2015, 21:15

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Kanariepietje »

miel schreef:
Kanariepietje schreef:
STimVV schreef:
Kanariepietje schreef:
KrisP schreef:
Iemand uit Sint-Truiden die Dalkurd op de voet volgt? Hier wil ik graag meer over weten :D
Ben zelf van Koerdische afkomst en volg Dalkurd, net zoals alle Koerden bijna, allang op de voet. Soort van nationale ploeg voor ons eigenlijk. Is een topper, wees daar maar zeker van! Speelt er niet zo lang maar meerdere clubs uit zowel Zweden en buitenland toonden interesse. :)
Interessant. :)
Dan kan jij ons ook meer vertellen over de manier waarop we hem kunnen gebruiken?
Speelde hij daar als enige diepe spits? Of speelde hij daar rond een soort targetman als 2e spits? Zou hij vanop de flank kunnen spelen?
Neen, speelde altijd met iemand naast hem maar had niet veel hulp nodig. Is te goed voor dit Dalkurd en misschien wel voor de Zweedse competitie. Maakte zeer vaak de acties zelf en was vaak succesvol. Zijn collega-spitsen naast hem, brachten weinig of niks toe voor hem. Is een snelle jongen die het liefst graag diep in de punt speelt. Zie het zeker goed komen met Boli naast hem. Maar is vooral een jongen die veel loopt en de bal goed bij kan houden en een goed schot heeft. Was ook wel een soort chouchou v d supporters en een graag geziene gast. Zijn eerste jaar/maanden in de eerste klasse van Zweden, waar hij zich meteen bewezen heeft. Dalkurd heeft altijd goeie spitsen gehad. :)
Bedankt voor uw bijdrage Kanariepietje
Dat spaart een hoop gezever op het forum :lol:
Hopelijk is hij snel aangepast , dat geeft ook de gelegenheid aan de trainer om met 2 spitsen te spelen en mag Legaer beschikken .
Graag gedaan miel! Kan niet wachten om hem in geel en blauw te zien spelen! :stvv:
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Louis XIV »

Henri is de man schreef:En toch. Morioka is echt wel een opportuniteit
Hein had toch vorige week aangegeven dat Morioka mocht blijven ? Artikel 'Het Nieuwsblad'
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Mikman »

Louis XIV schreef:
Henri is de man schreef:En toch. Morioka is echt wel een opportuniteit
Hein had toch vorige week aangegeven dat Morioka mocht blijven ? Artikel 'Het Nieuwsblad'
Inderdaad. Hein rekent nog op hem maar hij kwam met een serieuze conditionele achtergrond uit vakantie terug. Enfin, Hein ook natuurlijk :mrgreen:
maar ik bedoel dus Morioka.

Net zoals Bjelica een nieuwe kans krijgt bij Oostende. Verheyen wil gedisciplineerd positiespel bij KVO, bij Bjelica stak het niet op 5 meter meer naar links or rechts. Dus moest hij eruit, nadat hij meermaals gewaarschuwd was. Nu krijgt hij toch nog een nieuwe kans.


De vraagprijs voor Legear zou tussen de 500.000€ en het miljoen liggen. Stevig, maar dat mag want hij moét niet weg. Als iemand dat betaalt, moet je hem niet tegen houden. En dan zou er ook nog een vervanger komen.
Dan zou ik toch graag Dessers nog zien komen. Geen flankspeler, maar we hebben op de flank toch wel wat alternatieven.

En als Pirard nog vertrekt, mag Thoelen van mij komen. Moet weg bij Gent, ondanks een postitief advies van de sportieve staf.
Natuurlijk moet dat wel een situatie zijn waarbij STVV financieel een goede zaak doet aan die deal, want Pirard heeft meer opwaarts potentieel dan Thoelen.

Dessers en Thoelen zouden het aantal Limburgers toch weer wat omhoog halen.


Over onze nieuwe spits: het is inderdaad een kantelpunt voor de club dat we zoveel geld neerleggen voor een speler. Hopelijk draait het goed uit, want dan zullen de Japanners natuurlijk nog meer gemotiveerd zijn om in de toekomst de nodige centen op tafel te leggen.

Dat het geen targetman is, maakt mij niet uit. Het is de kwaliteit die telt.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Positivo »

STVV-fan schreef:
enrique schreef:Da's just
Was Endo al vergeten
Ne mens is dat hier ook niet gewoon he :D
Hoop dat de spits binnen is
En op het officiele nieuws... ;)
Het is u vergeven ;)

Dalkurd heeft zelf al laten weten dat Turay naar STVV trekt.
Vandaag medische testen, dus kan goed zijn dat hij dezenavond "voorgesteld" wordt
Klopt, ik heb de man gespot in het ziekenhuis.
Een dokter bevestigde dat het om Turay ging.
Ik vermoed zo dat die het hele ziekenhuis moet passeren. (Turay)
Ik verwacht morgen de voorstelling. Men gaat dit niet onopgemerkt laten voorbijgaan, vermoed ik.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Vouch »

https://snradio.net/mohamed-buya-turay- ... for-e1-6m/

Dat Dalkurd is trouwens een speciaal clubje. Opgericht door mensen van Koerdische afkomst in 2005, op 13 jaar van de laagste afdeling naar de hoogste afdeling gestegen, dat zijn 7 promoties op 13 jaar.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

De verdere onderhandelingen zijn momenteel bezig op het terras van de V-bar aan de veemarkt in aanwezigheid van Bula Turay daarnet. Geen Tateyshi of VDAB echter maar wel de Portugese Jap die druk aan het bellen was. De speler in kwestie is ongeveer even groot als Vetokele.
Naast Turay's manager zitten nog 2 zwarten (familie ?) En nog een trio dat eerder op Egyptenaren lijkt.
Zitten gewoon tussen het volk op een overvol terras.
De mosselen zijn lekker daar trouwens voor de liefhebbers...
Plaats reactie