Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Vouch »

STVV-fan schreef:
voetballiefhebber schreef:
Jones schreef:Timothy Derijck zou een aanwinst zijn. Mag weg bij Zulte-W. Omdat hij niet wil bijtekenen
Die Japanners zijn nog een gradatie erger dan Roland. Geen enkele fatsoenlijke aanwinst gaat over de tongen, laat staan werven ze aan.
Brys maakt zich naar verluidt al zorgen volgens Het Laatste Nieuws. Veel vertrekkers, nu al heel wat geblesseerden als ik het zo hoor. Nieuwkomers zijn een spelers uit de eerste amateurreeks waarvan je niet weet of hij het niet niveau aan zal kunnen. En een man uit Haïti die geen potten brak in de Engelse derde klasse, maar wel 10 keer scoorde voor zijn land (tegen Janneke en Mieke als tegenstander).

Ga er maar aan staan als trainer. Gelukkig voor de trainer heeft hij een langdurig contract getekend, zodat zijn toekomst toch is verzekerd.
Ik heb nooit minder vertrouwen gehad in een goede afloop dan nu. Tot spijt van al die mannen met hun oogkleppen hier op.
Allez, wat zei ik nog niet zo lang geleden? Die plaat gaat ook weer afgespeeld worden....

HLN is Filip Kevers. Filip Kevers weet evenveel als gij en ik op dit moment: Geen fluit....
Natuurlijk en die internetgazetjes zijn nog 1.000 keer erger. Vorige week stond dit op Voetbalbelgie:

"Volgens Transfermarkt bedraagt de actuele marktwaarde van Alexander De Bruyn 250.000 euro. STVV zal meer op tafel moeten leggen."
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=137469

Vandaag laten de kranten weten dat 50.000 genoeg was.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Die Serviër is toch ook 5 keer international bij de u19 en zag me er een vinnig baasje uit.
Een basis speler uit de Portugese copetitie van 28 jaar,dus ervaring.
Tis dus niet allemaal brol.
De Bruyn, heb ik twijfels bij,lijkt me een type Wolke Jansens,iets te freel voor eerste klasse.
Nog 37 dagen om een ploeg bij elkaar te krijgen, dat moet lukken .
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Ja, is er iemand naar de training geweest?

Hoe was Nazon, Debruyn?

Ito? Goddard?

Eerste indrukken?
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

De testers zijn moeilijk te beoordelen. Te veel plezieroefeningen als tennisvoetbal en handbal, wat schuchtere loopoefeningen gezien de hitte. Wat wel opvalt in de kleine gestalte van alle testers. De Servische linksback lijkt me wel een vinnig bazeke. We zullen zien zaterdag in Wellen om 17:30
Volgens Charai vandaag en ik citeer : "Nog een 8-tal transfers te gaan" aldus de immer sympathieke Berchemmenaar die zich binnenkort opnieuw in Hasselt zal vestigen.
Handenvol journalisten en fotografen vanzelfsprekend. Nog geen positief visumnieuws vanwege Sankhon. Dat begint toch lang te duren of zien ze hem als deel van het migratiebeleid ? :lol:
Hij is toch niet met een roeiboot gekomen.
De T2 en Bram Verbist (met serieuze bierbuik en speknek) deden sommige oefeningen mee. Langs de zijlijn precies ook nog een kleurling met manager.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Als ik Charai was, zou ik niet te snel verhuizen... ;)
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Anneke »

STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STimVV »

"Op de eerste oefensessie deed sportief manager Tom Van Den Abbeele de transferplannen van de Kanaries uit de doeken. "STVV heeft een WK-spits, een linksvoetige centrale verdediger en een linksback in het vizier. Eén ervan is een Japanner", aldus de sterke man in Het Laatste Nieuws."

Het zou dus een japanse WK-spits kunnen zijn of een spits van een ander WK-land. Laat het raden maar beginnen! :D
Die linksback zal wel die portugees zijn... : Filipe Ferreira.
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Anneke »

STimVV schreef:"Op de eerste oefensessie deed sportief manager Tom Van Den Abbeele de transferplannen van de Kanaries uit de doeken. "STVV heeft een WK-spits, een linksvoetige centrale verdediger en een linksback in het vizier. Eén ervan is een Japanner", aldus de sterke man in Het Laatste Nieuws."

Het zou dus een japanse WK-spits kunnen zijn of een spits van een ander WK-land. Laat het raden maar beginnen! :D
Die linksback zal wel die portugees zijn... : Filipe Ferreira.

Haalt hij Reza terug? WK-spits bij Iran en aflopend contract bij Hereveen...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Muto (Mainz) of Okazaki (Leicester)? :lol:
Graag hoor, maar ik zie het niet meteen gebeuren o.w.v. financiële redenen. Osako heeft al getekend bij Werder Bremen, ook van een andere grootte-orde dan STVV. Het zal inderdaad eerder kaliber Reza zijn, wat eerlijk gezegd ook allesbehalve slecht zou zijn. Reza zelf is wel wat oud naar DMM normen (30). Soit, ga de spitsen van de kleine voetballanden op het WK maar na en begin maar te speculeren. Ik gok op die van Egypte. :mrgreen:

Zou Van den Bergh van Beerschot-Wilrijk die linksvoetive cv kunnen zijn?
Overdrijven is een kunst
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Anneke »

Jacques schreef:Muto (Mainz) of Okazaki (Leicester)? :lol:
Graag hoor, maar ik zie het niet meteen gebeuren o.w.v. financiële redenen. Osako heeft al getekend bij Werder Bremen, ook van een andere grootte-orde dan STVV. Het zal inderdaad eerder kaliber Reza zijn, wat eerlijk gezegd ook allesbehalve slecht zou zijn. Reza zelf is wel wat oud naar DMM normen (30). Soit, ga de spitsen van de kleine voetballanden op het WK maar na en begin maar te speculeren. Ik gok op die van Egypte. :mrgreen:

Zou Van den Bergh van Beerschot-Wilrijk die linksvoetive cv kunnen zijn?

Ik zou eerder gokken op Takashi Usami, heeft aflopend contract bij Dusseldorf. Scoorde 8x in 28 matchen in de 2e Bundesliga
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Als ik het goed heb, is die uitgeleend door Augsburg, maar misschien mag hij daar wel weg (26 is geen leeftijd waarop je nog gaat uitlenen om ervaring op te doen) en wil of kan Dusseldorf hem niet overnemen, ondanks zijn aandeel in de promotie. De statistieken suggereren dat hij mogelijk net tekort komt voor de 1ste Bundesliga (30+ matchen, maar verspreid over meerdere jaren en slechts 2 doelpunten). Soit, afgaande op diezelfde statistieken mogen ze hem hier gerust binnenhalen, 8 doelpunten in de 2de Bundesliga is voor een (flank)aanvaller zeker niet slecht en moet voldoende zijn om ook in onze pintjesliga een rol van betekenis te kunnen spelen.
Laatst gewijzigd door Jacques op 21 jun 2018, 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Smurf »

Als het één van de bovengenoemde japanners is, lijkt me dat alvast redelijk. Puur afgaande op cijfers, want ik ken er geen enkele van. Maar ik gok persoonlijk op Andrew Nabbout. Australiër die mee is op het WK en zowaar speelt voor een Japanse club: Urawa Red Diamonds.
Moest hij het worden, kan je bij hem de bedenking maken die bij onze Haitiaan gemaakt kan worden. Maakt z'n doelpunten, maar op welk niveau...
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Mikman »

Smurf schreef:Als het één van de bovengenoemde japanners is, lijkt me dat alvast redelijk. Puur afgaande op cijfers, want ik ken er geen enkele van. Maar ik gok persoonlijk op Andrew Nabbout. Australiër die mee is op het WK en zowaar speelt voor een Japanse club: Urawa Red Diamonds.
Moest hij het worden, kan je bij hem de bedenking maken die bij onze Haitiaan gemaakt kan worden. Maakt z'n doelpunten, maar op welk niveau...
Zou goed kunnen. Heeft gelijkaardig profiel als Akpom. En VDAB hoopte dat de bewuste speler snel uitgeschakeld was op het WK, wat toch eerder het geval zal zijn voor Australië dan voor Japan op dit moment.

Startte vorige week tegen Frankrijk.


Onze "WK-spits" -wie het uiteindelijk ook blijkt te zijn en ALS hij effectief komt- gaat natuurlijk nog op vakantie moeten na het WK. Dus tegen de competitiestart kan die onmogelijk fit en ingeburgerd zijn.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door geelblauw »

als we er per week 1 of 2 kunnen binnenhalen en ook af en toe ééntje ergens anders kwijt kunnen, dan moet het wel lukken tegen de start van het seizoen: BINNEN EEN DIKKE MAAND.
als ik Marc Brys goed ken zal hij dit zelf wel redelijk hard willen sturen én de juiste profielen binnen halen. wat we nu nog missen : stevige, grote jongens die snelheid en techniek combineren? Goddard, ito,... kleine technische spelers zijn ok, maar niet teveel van dit soort. Laat Van den Bergh maar bij Beerschot, Placca daarentegen mag voor mij wel komen.
Groenwit
Berichten: 77
Lid geworden op: 24 okt 2011, 23:05

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Groenwit »

Jacques schreef:
sander0910 schreef:https://www.hbvl.be/cnt/dmf20180619_035 ... m-de-bruyn De Bruyn is binnen voor 50.000 euro
Et voila, zoals verwacht, effen traditioneel tegenspartelen van Lommel, bedragen van 250 000 euro die de ronde doen en finaal komt hij voor nog geen kwart van dat bedrag naar ons. Als het potentieel dat men hem destijds bij Anderlecht toedichtte er alsnog volledig uit komt, doen we een goede zaak. In het andere geval is het sportief (kwaliteit op de flank) een groter probleem dan financieel.

Sowieso moet er nog (veel) kwaliteit bij op de flanken. Voorlopig bestaan die verdedigend immers uit 1 omgevormde middenvelder en 2 spelers die tekort komen (Dussaut, Antunes) en aanvallend uit 1 ervaren man die geen 90 min meer aankan (Legaer), 2 spelers die tekort komen (Botaka, Dussaut) en nu dus De Bruyn. Dus nog zeker 2 spelers zien te verlappen (Antunes, Dussaut, liefst ook Botaka) en vervangen door 4 nog te halen spelers (2 verdedigend, 2 aanvallend). In die optiek had ik Swers toch effen getest als optie op de rechtsachter onder het mom "baat het niet, dan schaadt het niet". In het slechtste geval konden we binnen 10 dagen nog steeds op zoek gaan naar een bijkomende rechtsachter. Soit, veel zal Brys zelf niet gezien hebben, of hij moest vorig jaar in 1ste amateur zijn gaan kijken, aangezien er nog geen veldtraining geprogrammeerd stond.
Ahum, Lommel tegenspartelen? Er was niet eens actieve interesse van STVV in De Bruyn. Het is de makelaar van Alexandre die hem GRATIS bij jullie is komen aanbieden, terwijl hij nog bij ons onder contract lag.

Propere praktijken dus, waar STVV schijnbaar geen problemen mee had want oorspronkelijk wilden ze hem enkel maar gratis overnemen. Lommel ging logischerwijze niet akkoord.

Na veel vijven en zessen heeft STVV dan toch de vereiste peulschil van 50.000€ op tafel gelegd.

Toch een signaal dat er op Stayen niet veel geloof is in deze speler of dat jullie krapper bij kas zijn dan algemeen wordt aangenomen. Er is nog een bijkomende reden waarom ik deze laatste veronderstelling maak, maar die ga ik hier niet uit doeken doen.

De Bruyn is een technisch onderlegde speler die er in de amateurreeks in principe elke wedstrijd zou moeten hebben uitspringen. Jammer genoeg kiest Alex zijn wedstrijden uit en heeft hij na elke goede match een snertmatch of 3 op een rij. We zijn benieuwd.

Swers is zelfs bij ons te min bevonden. Jammer want goeie gast.
Plaats reactie