Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Mikman schreef:VTM Stadion bevestigt op twitter dat STVV met Vercauteren onderhandeld heeft, maar dat ze ( uiteraard ) zijn afgehaakt op het gevraagde jaarloon van 1 miljoen Euro.
Dat zou van Vercauteren waarschijnlijk de best betaalde coach in België maken, denk ik? En voor ons zowat van het ene uiterste (het mag niks kosten) naar het andere (het kan niet op). Ik vraag me af hoe hard je de job eigenlijk wil, als je zulke eisen gaat stellen, goed wetende dat we -weliswaar onder de vorige eigenaar- nooit zulke bedragen betaalden aan een coach. Lijkt me eerder zoiets van "goh, ik weet het niet of ik het echt wel wil doen, ma voor een zot bedrag ben ik tot veel bereid". Soit, zijn goed recht natuurlijk, vragen staat vrij, maar niet meer dan logisch dat we op zulke financiële eisen niet kunnen of willen ingaan. Dan zoeken we nog maar wat verder.

Het geeft, zoals stvv-fan in de andere topic al schreef, wel aan dat ze in een andere vijver vissen en op een ander kaliber mikken dan wat we traditioneel gewoon zijn.
Overdrijven is een kunst
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Dreke »

Het getuigt van wereldvreemdheid als Vercauteren aan een club als STVV 1.000.000 euro per jaar vraagt. Het maakt dan niet eens uit wie de voorzitter of eigenaar is.
A loyal football fan only supports the shirt...
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Trunekson »

BoemBoem schreef:
Trunekson schreef:
lindoke schreef:
Trunekson schreef: Als je als Stvv Vossen kunt binnenhalen, moet je dit altijd. Dat hij een Genkse historie heeft .....
Dat had Mirsad Bešlija ook en wat een flop is dat niet geworden?!?!
Spelen op 2 totaal verschillende posities. Doelpunten maken verleer je niet terwijl een rechter middenvelder het van acties en snelheid moet hebben, laat dat nu het gene zijn dat afneemt naarmate de ouderdom.
Bij legaer is dat nochtans niet zò een groot probleem..
Soit, heeft vossen zich niet eens heel negatief uitgelaten over STVV in een interview?
Heeft dit seizoen trouwens 0 veldgoals gemaakt, enkel wat strafschoppen gescoord..
Legaer is inderdaad nog heel snel :roll: Het enige wat hij nog kan of doet is voorzetten trappen en buitenspel lopen.
En tja een spits moet een paar matchen achter mekaar kunnen starten om vertrouwen op te doen, laat dat nu net iets zijn wat hij bij Brugge dit seizoen niet gedaan heeft (mede door de goeie prestaties van Wesley, Diaby en Wesley op het begin).
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Louis XIV »

Dreke schreef:Het getuigt van wereldvreemdheid als Vercauteren aan een club als STVV 1.000.000 euro per jaar vraagt. Het maakt dan niet eens uit wie de voorzitter of eigenaar is.
Vercauteren heeft zich zot gepoept en moet een 4 tal vrouwen onderhouden...wat denkt ge dat dat kost?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Je bedoelde toch de STVV-fan met grote letters he Jaqcues? :lollig:

Wat Vercauteren daar doet is zoals sommigen mensen met hun huis.
"We doen ne keer zot en vragen eigenlijk veels te veel, maar als ne zot da wilt geven"....

Op het eerste zicht lijkt het dus wel effectief zo dat de Jappen uit een andere vijver zullen vissen dan voorheen.

Eens kijken of hun plannen even ambitieus zullen zijn dan de plannen voor de jeugdwerking
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

Trunekson schreef:
BoemBoem schreef:
Trunekson schreef:
lindoke schreef:
Trunekson schreef: Als je als Stvv Vossen kunt binnenhalen, moet je dit altijd. Dat hij een Genkse historie heeft .....
Dat had Mirsad Bešlija ook en wat een flop is dat niet geworden?!?!
Spelen op 2 totaal verschillende posities. Doelpunten maken verleer je niet terwijl een rechter middenvelder het van acties en snelheid moet hebben, laat dat nu het gene zijn dat afneemt naarmate de ouderdom.
Bij legaer is dat nochtans niet zò een groot probleem..
Soit, heeft vossen zich niet eens heel negatief uitgelaten over STVV in een interview?
Heeft dit seizoen trouwens 0 veldgoals gemaakt, enkel wat strafschoppen gescoord..
Legaer is inderdaad nog heel snel :roll: Het enige wat hij nog kan of doet is voorzetten trappen en buitenspel lopen.
En tja een spits moet een paar matchen achter mekaar kunnen starten om vertrouwen op te doen, laat dat nu net iets zijn wat hij bij Brugge dit seizoen niet gedaan heeft (mede door de goeie prestaties van Wesley, Diaby en Wesley op het begin).
Zeg ik dat Legaer snel is? :roll: ..

Ondanks zijn afgeknotte snelheid was legaer wel nog een meerwaarde voor STVV ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

HLN : condoom ;)
HPVL : Andries Jonker
Van dien eerste was vroeger al eens sprake, niet?
Ik denk geen van beide
De 2e weet niet waar Sint-Truiden ligt
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Louis XIV »

enrique schreef:HLN : condoom ;)
HPVL : Andries Jonker
Van dien eerste was vroeger al eens sprake, niet?
Ik denk geen van beide
De 2e weet niet waar Sint-Truiden ligt
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/81 ... gang-.html
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door enrique »

Ik vind het altijd raar met voetbalprimeur. HLN schrijft dit, HLN schrijft dat. En als je dan gaat kijken, vind je niks...
Toch niet van een contractvoorstel of van bedenktijd
Waar halen die dat?
VP, wat is dat?
Kunnen wij dat ook niet verzinnen?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Condom (heb ik een hoog Marquez gehalte bij), Andries Jonker (geen gedacht van) en Marc Brys zijn de 3 namen die we nu aan het lijstje mogen toevoegen.

Heeft iemand een idee wat die Jonker waard is?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

enrique schreef:Ik vind het altijd raar met voetbalprimeur. HLN schrijft dit, HLN schrijft dat. En als je dan gaat kijken, vind je niks...
VP, wat is dat?
Kunnen wij dat ook niet verzinnen?
Helemaal niks (waard). Zelfs naar clickbait normen is dat gewoon pure bucht.

Soit, Jonker, Brys en Condom, profielen die toch ver uit elkaar liggen. Jonker heeft ervaring in clubs om U tegen te zeggen, zij het veelal als assistent. Condom ervaring bij Eupen, een club die naam amper waardig, en gedepanneerd bij Roeselare. Heeft wel ervaring met opkuisen na Tintin, maar denk dat er na De Roeck relatief weinig te kuisen zal zijn. Brys is een vakman, maar kiest wel vaak voor gesloten, afwachtend voetbal en is daarom not my cup of tea.
Overdrijven is een kunst
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jebus4life »

Dat STVV bevestigt dat er met Jonker gesproken is vind ik toch een serieus teken. Dat is wel een man met een serieus CV...
Hoofdcoach bij Wolfsburg, assistent bij Barca en Bayern (waar hij at interim even overgenomen heeft). Hoofd jeugdopleiding bij Arsenal.

Als ik snel even door de resultaten ga van de ploegen waar hij hoofdcoach was ben ik wel ietsje minder enthousiast. Meestal toch tweede helft van de tabel (mja, is in totaliteit een seizoen of 4 hoofdcoach geweest, dus wel moeilijk in te schatten daarop (het is niet dat bv Wolfsburg het beter deed voor en nadat hij er was, dus als je dat op de coach moet afschuiven...)

Ik vind het een zéér positief signaal als dat soort namen genoemd worden. Is toch een profiel een niveau of 2 hoger dan de namen zoals Brys, Condom of Vreven...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Since '54 »

Knap interview van Filip Kevers in 'De Truineer' waar Odilon Polleunis, Danny Boffin en Simon Mignolet uitgebreid aan het woord werden gelaten.
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Johan »

Voor mij een trainer die past met de Truiense mentaliteit zoals Vreven. En de rest van die namen die we gelezen hebben duiden er duidelijk op dat die Jappen TOTAAL NIET weten waar ze mee bezig zijn en GEEN rekening gaan houden met de supporters. Dit Japans verhaal wordt zuiver een fiasco, ik hoop dat ik mis ben.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Ma ge moet nu ook wel weten wat ge wilt.

Wilt ge ne trainer die "bij het DNA" van STVV past, dan komt ge bij Vreven uit. Ik krijg echter het gevoel dat ge dan weer teveel voor uw eigen deur blijft, terwijl ge vroeg of laat toch op de beperking van Vreven gaat botsen.
Want met geroep en getier geraak je maar zover tot je terug moet vallen op een uitgebalanceerd en goed tactisch systeem om ergens te geraken en dan is het maar de vraag of Vreven dat aankan.

Of je durft eens uit die comfortzone te stappen, iets wat altijd de eerste vereiste is om een stap hogerop te KUNNEN zetten en je zoekt trainers met een bepaalde "naam". Sommige supporters zouden er goed aan doen een beetje greep te lossen op begrippen zoals "DNA", "cultuur", "traditie",..

Want eerlijk? Wat heeft die traditie en DNA u de laatste 10 jaar meer opgebracht dan 2 degradaties, 4 jaar 2de klasse (in totaal) en de andere jaren een plaats tussen 12 en 16? Buiten het schitterende seizoen onder Brepoels in eerste?

Juist ja. Misschien is het daarom wel goed dat er nu eigenaars zijn die zich weinig gaan aantrekken van die tradities, die de laatste restjes van de vorige dynastie aan het opkuisen zijn en een eigen (ambitieus) verhaal willen schrijven.
Er zullen inderdaad supporters wegblijven die liever vastklampen aan die oude tradities en de bijbehorende resultsten, maar dat is hun probleem, niet die van de bestuursmensen
Plaats reactie